site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
मधेसका कथामा अनेक पीडा
SkywellSkywell

काठमाडौं । केही दिन लगाएर उनले स्क्रिप्ट पढे । चित्त बुझ्यो । निर्माण पक्षलाई अभिनय गर्छु भन्ने वचन दिए । दिनभरी निर्माता र निर्देशकसँग बसेर रेष्टुराँमा छलफल गरे । उनी थिए, प्रमोद अग्रहरी । उनी चलचित्रमा ‘डन’ को अभिनय गर्ने तरखरमा थिए । साँझ घर पुग्ने बित्तिकै प्रमोदको मोबाइलमा फोन आयो, “तिम्रो अनुहार मधेसी भएकाले अलि गाह्रो हुने भयो । सरी है, यो प्रोजेक्टका लागि ।”  सरी ! भन्ने निर्माता र निर्देशक को थिए अहिले प्रमोद उनीहरुको मन दुखाउन चाहन्नन् ।  तर, त्यो दिन सम्झँदा उनको अनुहारबाट खुसीका लाभा अहिले पनि हराउँछन् । 

“नेपाली चलचित्र आँफैमा भर्खर बामे सर्दैछ । त्यसमा पनि मधेसी कलाकारलाई त्यती सजिलो छैन, साइडमा अर्को पेशा पनि हुनुु पर्छ है !” कामश्वेर चौरासियालाई नेपाली चलचित्रकै एक दिग्गजले सुझाए । कलाका पारखी, अभिनयमा लगभग पारंगत । तैपनि मधेसी अनुहार भएकै कारण कामेश्वरका सपनामा पनि कुनै बेला ग्रहण लागेको महसुस भएको छ । 
यी त भए मधेसबाट काठमाडौं आएर चलचित्र उद्योगमा संघर्ष गर्ने कलाकारले भोगेका दुइटा घटना । यस्ता घटना मधेसका हरेक कलाकारले भोगेका छन् । यीनै दुईसँग पनि यस्ता घटनाका चाङ् छन् । 

“धेरै भन्न चाहन्न, मेरो मन दुखाउनेहरुको म मन दुखाउन चाहन्न । किनकी मनको घाउ कति गहिरो हुन्छ त्यो भोग्नेलाई मात्रै थाहा हुन्छ” प्रमोद रिजर्भ नै हुन खोजे । 
“जे नहुनु पथ्र्यो त्यो त भइनैसक्यो अब यसबारे नबोलौं, फेरि मलाई नै यो कुरा किन भन्न लागाउनु हुन्छ,” कामेश्वर पनि खुल्न चाहन्नन् ।  

KFC Island Ad
NIC Asia

करिब एक दशक अगाडिसम्म नेपाली चलचित्रमा मधेसका कलाकार खासै देखिन्नथे ।  मधेसको प्रतिनिधित्व गर्दै अरु नै कलाकारले अभिनय गर्थे । सकिनसकी या जानी नजानी नै किन नहोस् अरु नै कलाकारले मधेसी भूमिकामा अभिनय गर्थे । 

सुवास गजुरेल यसका लागि अब्बल मानिन्थे । कतै मुख खुम्च्याएर होस् वा लामो लेग्रो तान्न लगाएरै किन नहोस् निर्देशक तथा निर्माताहरु उनैलाई अघि सार्थे । 

Royal Enfield Island Ad

मधेसका कलाकार नै नभएको जस्तो गरेर अरुलाई क्यारिकेचर गर्न लगाएको प्रमोदलाई  चित्त बुझेको छैन ।  उनलाई त्यो बेलाका चलचित्रका कथालेसमेत मधेसीलाई नजरअन्दाज गरेको महसुस हुने गर्छ । “कागज, बोत्तल, टिना, सिसी, फलाम र पान पसले बाहेक त्यो बेलाका चलचित्रमा मधेसीलाई अरु भूमिकामा देखिन्नथ्यो” प्रमोद पुराना कुरा खोतल्दा जवाफ दिन्छन् । 

कामेश्वर भने यसलाई बितिसकेको कुरा भन्दै थप खुल्न चाहन्नन् । “सायद त्यो बेला मधेसबाट काठमाडौं आएर चललचित्रमा काम गर्ने मधेसको कलाकार नभएर पनि होला । अर्को कारण मधेसलाई हेर्ने दृष्टिकोण पनि होला ।”

१० वर्षे माओवादी  ‘जनयुद्ध’सँगै चलचित्र निर्माण सुस्तायो । द्वन्द्व सकिएपछि बन्न थालेका चलचित्रले पुराना फर्मुलालाई कम महत्व दिन थाले । चलचित्र निर्माणको बलिउड फर्मुला सुस्ताउँदै ‘फरक धार’मा चलचित्र निर्माण शुरु भएपछि भने मधेसी चरित्रमा मधेसकै कलाकार देखिन थाले । प्रमोद अग्रहरी, कामेश्वर चौरासिया, रविन्द्र झा जस्ता कलाकार देखिन थाले । मुस्लिम समुदायको प्रतिनिधित्व गर्दै रङ्गमञ्चको फेरा समातेर नाजिर हुसेन आइपुगे । 

चलचित्र ‘उमा’ मा राम्रो रोल पाए प्रमोदले । “हुन त म गलत पनि हुनसक्छु तर मधेसी कथामा मधेसी कलाकारलाई नै अभिनय गराएको यो पहिलो हो जस्तो लाग्छ” प्रमोद भन्छन्, “सानो तिनो रोलमा त फाट्टफुट्ट त्यसअघि अरु पनि थिए । तर मधेसको कथामै यतीधेरै केन्द्रित भएको यही हो जस्तो लाग्छ ।” 

प्रमोद काठमाडौंको आँखाबाट मात्रै चलचित्र हेरिएको भन्दै तराईको कथा तराईमै पुगेर पसिना चुहाएर लेख्न सकेमात्रै यथार्थ कथा आउने बताउँछन् । प्रमोदको अनुहार नेपाली अनुहार होइन भन्नेहरुलाई उनले तराईका छाप्रामा पुगेर चलचित्रको कथा लेख्न सुझाव दिएको उनी स्मरण गर्छन् । 

पछिल्ला केही वर्ष यता भने चलचित्रको निर्माण, प्रस्तुती र कथामा पनि परिवर्तन आउन थाल्यो । चलचित्रमा मधेसका चरित्र प्रदान भएर आउन थाले । चलचित्र ‘ग्याङ स्टार ब्लुज’ मा प्रमोदले नै खेले मुसलमान भएर । 

रवीन्द्र झाले ‘जात्रा’ मा तीन मुख्य समानान्तर भूमिकामा अभिनय गरे । कामेश्वर र नाजिरले ‘रज्जा रानी’ मा मुख्य कलाकारकै रुपमा अभिनय गरे । 
काठमाडौंले मधेसलाई हेर्ने दृष्टिकोणमा परिवर्तन आयो । मधेसका कथामा चलचित्रका कथा लेखिन थाले । ‘फाटेको जुत्ता’ होस् अथवा ‘होस्टल रिटन्र्स’ या ‘शत्रु गते’ चलचित्रमा मधेसका कथा समेटिएकै छन् । 

नाजिर हुसेन मुसलमान समुदायबाट चलचित्र उद्योगलाई प्रतिनिधित्व गर्छन् । मुसलमान समुदायभित्र मनोरञ्जन क्षेत्रमा लाग्नु ठूलो चुनौति हो । 

कलाकारिता लाइनमा नगएको भए हुन्थ्यो भन्ने परिवारको इच्छा हुँदाहुँदै उनी नाटक हुँदै चलचित्र उद्योगमा आए । “परिवार मौन भएपनि नातेदारहरुबाट भने सिनेमामा काम  नगर्न दबाब आएको थियो । परिवारलाई पनि दबाब आएको थियो,” नाजिर सम्झन्छन् । 

अहिले रवीन्द्र चलचित्रको सुटिङकै क्रममा लण्डनमा छन् । प्रमोद ‘कथा काठमाडौं’ को प्रोमोशनमा छन् । कामेश्वर भन्छन्, “अहिले त हामी ब्यस्त छौं । एक दर्जन भैसके मेरा चलचित्र ।” 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: सोमबार, असोज ८, २०७५  १४:१६
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro