site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
चलचित्रको साउन्डमा न्यून लगानी, लेखिँदैन ‘साउन्ड स्क्रिप्ट’
SkywellSkywell

काठमाडौं । चलचित्र अडियो–भिजुअलको माध्यम हो । दृश्य र ध्वनीको प्रयोग बिना चलचित्र बन्न सक्तैन । यी दुई चलचित्रका परिपूरक हुन् । दृश्य र ध्वनी चलचित्रका लागि समान महत्वका विषय भए पनि नेपाली चलचित्रमा यी दुई माध्यमलाई समान रुपमा लिइँदैन । भिजुअललाई उच्च प्राथमिकता दिइए पनि साउन्डलाई बेवास्ता गरिन्छ । 

चलचित्र निर्देशक विनोद पौडेल भिजुअललाई मात्रै प्राथमिकता दिँदा त्यसको असर समग्र चलचित्रमा परिरहेको बताउँछन् । महत्वका हिसावले भिजुअल र साउन्ड बराबरी भए पनि नेपाली निर्माताको प्राथमिकतामा साउन्ड नपरेको उनको गुनासो छ । 

चलचित्र निर्देशक हेमराज बिसी नेपाली चलचित्र भिजुअलमा विदेशी चलचित्रले प्रयोग गरिरहेको प्रविधि प्रयोग गरे पनि साउन्डमा भने निकै कमजोर रहेको बताउँछन् । “हामीले भिजुअल राम्रो खिच्न थाले पनि अडियोमा हामीले कति पनि काम गर्न सकेका छैनौं । अडियोलाई कहिल्यै पनि हामीले प्राथमिकता दिएनौं,” हेमराज भन्छन्, “जति भिजुअलको महत्व छ, त्यति नै अडियोको पनि महत्व छ भन्ने हामीले बुझेनौं । भिडियोको पाँच प्रतिशत बजेट पनि अडियोमा लगानी गरिरहेका छैनौं ।” 

KFC Island Ad
NIC Asia

निर्देशक विनोद कुल चलचित्रको दुईदेखि तीन प्रतिशत बजेट मात्रै खर्च भइरहेको बताउँछन् । बाँकी प्रायः सबै बजेट भिजुअलकै हो । कलाकारको पारिश्रमिकदेखि लाइट, क्यामेरा तथा क्रु मेम्बर सबैले गर्ने काम भिजुअल भित्रै पर्छ । 

स्क्रिप्ट लेखनदेखि नै साउन्ड डिजाइनरसँगै बसेर काम गर्नुपर्नेमा नेपालमा पोस्ट प्रोडक्सनमा गएपछि मात्रै साउन्ड डिजाइनरलाई साउन्डको काम दिने गरेको विनोदको भनाइ छ । “साउन्ड र इमेज चलचित्रका सबैभन्दा महत्वपूर्ण पक्ष हो । साउन्ड र इमेज मिलेर स्टोरी टेलिङ हुन्छ । तर नेपालमा कहिल्यै साउन्डको कुरै हुँदैन,” विनोद भन्छन्, “स्क्रिप्ट तयार भएपछि प्रि–प्रोडक्सनमा नै साउन्ड डिजाइनर बस्नुपर्छ । वर्कसपमा बस्नुपर्छ र लोकेशनमा पनि साउन्ड डिजाइनर हुनुपर्छ ।”

Royal Enfield Island Ad

साउन्ड डिजाइनरले साउन्ड स्क्रिप्ट लेख्छ । तर नेपालमा आजसम्म कुनै पनि चलचित्रमा साउन्डको स्क्रिप्ट लेखेको पाइएको छैन । साउन्ड डिजाइनरको स्क्रिप्ट प्रोडक्सन डिजाइनर र निर्देशकको भिजनसँग मिलेपछि साउन्ड डिजाइनरले काम गर्ने ठूला चलचित्र उद्योगमा परिपाटी छ । प्रि–प्रोडक्सन देखि नै साउन्ड डिजाइनरले काम गर्छ । तर नेपालमा भने पोष्ट प्रोडक्सनको पनि अन्तिममा रिलिजको दुई हप्ता अगाडि मात्रै साउन्ड डिजाइनरलाई चलचित्र दिने गरेको विनोद बताउँछन् । 

निर्देशक हेमराज नेपालमा सिङ्क साउन्ड र फोलीको काम पनि अपवादकै रुपमा हुने गरेको बताउँछन् । “सिङ्क साउन्ड, फोली, डविङ, ब्याकग्राउन्ड, फाइनल मिक्सको काम विदेशमा फरक–फरक स्टुडियोले गर्छ । तर नेपालमा पाँच छ वटा स्टुडियोका काम एउटै स्टुडियोले गरिरहेको छ,” हेमराज भन्छन्, “अडियोले जति फिल्मलाई उठाउन सक्छ, नेपाली चलचित्र त्यसमै चुक्छ ।” दक्ष जनशक्ति र स्टुडियोको अभावसँगै वर्किङ कल्चरको पनि अभाव रहेको उनको गुनासो छ । साउन्डमा किन खर्च गर्नै पर्दैन भन्ने मानसिकता रहेको उनी बताउँछन् । “अडियन्सले कहाँ थाहा पाउँछ र भन्ने मेकरको मानसिकता छ । अडियन्सले थाहा पाउँछ कि पाउँदैन भन्दा पनि हाम्रो चलचित्रमा कमजोरी छ कि छैन भन्ने हो,” उनी भन्छन्, “दर्शकलाई ठग्यौं भन्ने भ्रम मेकरमा छ । तर मेकर स्वयम् ठगिएको चाहिँ उनीहरुलाई नै थाहा छैन ।”

नेपाली चलचित्रका निर्माताहरुले साउन्ड महत्व बुझ्न नसक्नु नै मुख्य कमजोरी भएको साउन्ड डिजाइनर किशोर आचार्य बताउँछन् । ८० प्रतिशत साउन्डको भूमिका भए पनि नेपाली चलचित्रका निर्माताहरुले यसलाई बुझ्न नसकेको उनी बताउँछन् । हलिउड तथा बलिउडमा साउन्डमा २० प्रतिशतसम्म खर्चिने गरेपनि नेपालमा भने ६० हजार देखि अढाई लाखसम्म बजेट छुट्टयाउने गरेको उनको भनाइ छ । 

चलचित्रको साउन्ड राम्रो नहुँदा हलमा जडित प्रविधिसँग मेल नखाँदा चलचित्रको साउन्ड थप बिग्रिने गरेको छ । चलचित्र घरमा ७.१ डल्बी सराउन्ड साउन्ड सिस्टम जडान गर्न थालिए पनि नेपाली चलचित्रमा भने ५.१ सराउन्ड साउन्ड मिक्सिङमा काम भइरहेको छ । यसको असर हलमा आउने साउन्डमा प्रत्यक्ष पर्ने गरेको छ । 
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बिहीबार, कात्तिक ७, २०७६  ०९:२३
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro