site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
चलचित्र आफूलाई बनाउने कि दर्शकलाई ?
SkywellSkywell

कलाकार सरिता गिरीले रंगमञ्‍चमा समय बिताएको १६ वर्ष भयो । अशेष मल्लको नाटक ‘पत्थरको कथा’बाट उनले रंगमञ्‍चको यात्रा सुरु गरिन् । ‘अग्नीको कथा’, ‘स्वास्नी मान्छे’, ‘कुमारी’, ‘बोक्सीको घर’ लगायत दुई सय २० भन्दा धेरै नाटकमा सरिताले अभिनय गरिसकेकी छन् । विषयवस्तुमा पारंगत नभएसम्म त्यसको नेतृत्व गर्नुहुन्न भन्ने सरिता अल्प ज्ञान भएकै बेला नाटक निर्देशन गर्नाले नाटकको गुणस्तर खस्किएको बताउँछिन् । रंगमञ्‍चसँगै उनले सेतो पर्दाको पनि यात्रा गरेकी छन् । सट मुभी ‘नबर्सिएको झरी’बाट चलचित्रको यात्रा सुरु गरेकी सरिताको पहिलो फिचर फिल्म ‘गुरु दक्षिणा’ हो । ‘बदशाला’, ‘रेड मनसुन’लगायत करिब एक दर्जन चलचित्रमा अभिनय गरिसकेकी सरिताको पछिल्लो चलचित्र यही चैत ८ गतेबाट प्रर्दशन हुने ‘कागजपत्र’ हो । नाटक र चलचित्रका विषयमा केन्द्रित रहेर उनै सरिता गिरीसँग बाह्रखरीका नरेश फुयाँलले गरेको कुराकानीः

० ० ०

पछिल्लो दशक रंगकर्मीहरु चलचित्रमा केन्द्रित भएका हुन् ?

KFC Island Ad
NIC Asia

त्यस्तो होइन । दुवैलाई समानान्तर रुपमा लगिरेहेको जस्तो लाग्छ । मैले पनि दुबैलाई समानान्तर रुपमै लगिरहेको छु । नाटक महिनामा ३-४ वटा देखि ६-७ वटासम्म पुग्छ । तर चलचित्र फुर्सदमा मात्रै खेल्छु । चलचित्र भनेर चलचित्रतिर मात्रै पनि गएको छैन र थिएटर भनेर थिएटरमा मात्रै पनि छैन । मेरो पहिलो प्राथमिकता थिएटर नै हो ।
 
सबैले थिएटरका कलाकार नाटकमा गए भन्छन्, वास्तवमा चलचित्र र नाटकमा फरक के छ ?

अहिले धेरैले उठाउनु भएको प्रश्न हो यो । खासै त्यस्तो फरक केही छैन । थिएटरमा अडियन्सको अगाडि बसेर लाइभ अभिनय गर्नुपर्छ । चलचित्रमा त्यो हुँदैन । चलचित्रमा बिग्रियो भने धेरै टेक लिन पाइन्छ तर नाटकमा त्यो सम्भव छैन । थिएटरमा लाउड अभिनय गर्नुपर्छ चलचित्रमा लाउड हुँदैन । तर पनि अभिनय त अभिनय नै हो ।
 
चलचित्र र्हेन गए पनि त्यही कलाकार नाटक हेर्दा पनि त्यही कलाकार देखिने । नाटकका कलाकार चलचित्रमा गएपछि चलचित्रको अभिनय पनि नाटकको जस्तै बनाइदिए, बिगारिदिए भन्ने आरोप लाग्ने गरेको छ नि !

Royal Enfield Island Ad

सुन्न चाँहि मैले पनि सुनेको छु यो कुरा । तर मलाई थाहा छैन फिल्मी एक्टिङ र थिएटर एक्टिङमा फरक के छ । केही कुराहरु फरक छन् होला तर धेरै कुरा त उस्तै नै हो । मलाई चलचित्रका एक्टरले थिएटरमा एक्टिङ गरेको हेर्ने रहर छ । नम्रता श्रेष्ठले गरिरहनु भएको छ । अरु पनि केही चलेका कलाकारहरुले थिएटर गरिरहेको देखेको छु । तर उहाँहरुको पनि त खासै फरक त केही गरे जस्तो लाग्दैन मलाई । साँच्चै मलाई थिएटर र फिम्मी एक्टिङ हेर्ने मन छ । १६ वर्ष थिएटर गरेर ७-८ वर्ष चलचित्रमा काम गर्दा पनि उस्तै लाग्छ मलाई त । 
हलमा पछाडि बसेको दर्शकले पनि सुनोस् भनेर लाउड एक्टिङ गर्नुपर्छ नाटकमा । त्यसैलाई चलचित्रमा मिनिमाइज गरे त पुगिहाल्छ । त्यसैले यो आरोप किन लागिरहेको छ मैले थाहा पाउन सकेको छैन ।
 
१६ वर्ष अगाडिको थिएटर र अहिलेको थिएटरमा फरक के छ ?

टेक्निकल रुपमा केही फरक छ । पढ्ने कुराहरु अहिले गुगल, युट्युबमा सजिलै पाइन्छ, जुन कुरा हाम्रो समयमा थिएन । सहज पहुँच भएका कारण अहिले सजिलो छ । आफैँ अध्ययन् गर्न पनि सकिन्छ ।

नाटकमा युवा पुस्ताको आकर्षण बढेको छ । यसको कारण के हो ? 

अहिले आउनेहरु सहजै आउन सक्नुहुन्छ । पहिला गुरुकुल मात्रै थियो । गुरुकुलमा छिर्न नै वर्षौं कुनुपर्थ्यो । अहिले काठमाडौंमा मात्रै ५-६ वटा थिएटर भइसके । ३-४ महिनाको कोर्ष लिन जहाँ जुनसुकैबाट पनि पाइन्छ । 

अर्को कुरा अहिले थिएटरमा आउनेको पहिलो लक्ष्य चलचित्रमा जानु रहेको छ । हाम्रो पालामा त्यो थिएन । पहिला हामी कम्तीमा ७-८ वर्ष थिएटरमा कम नगरी चलचित्रमा जाँदैन थियौं जानेहरु पनि । म त झन निकै पछि मात्रै यो क्षेत्रमा आइपुगेको हुँ । थिएटरमा दक्ष हुनसक्ने हो भने जता जाने पनि बाटो छ । तर पछिल्लो समय तीन महिनाको कोर्ष गरेर चलचित्रमा जानु नै मुख्य उद्देश्य भएको छ । थिएटरलाई भर्‍याङ् बनाएको देख्छु म । तीन महिनाको कोर्षले फिल्मलाई पुग्छ कि पुग्दैन ?

तपाईं नि भन्नुस् त पुग्छ कि पुग्दैन ?

मलाई त पुग्दैन । मैले अरुलाई आरोप लगाएको होइन । तीन महिनाको कोर्षले त एबिसिडी पनि जाँनिदैन । बेसिक नलेज त कम्तीमा हुनुपर्छ । थिएटरमा आइसकेपछि केही वर्ष नाटक गरे हुन्छ त । नाटकमा राम्रो गर्न सक्यो भने चलचित्र मात्रै होइन विज्ञापन, मोडलिङ, म्युजिक भिडियोलगायत धेरैतिर भविष्य छ । 

थिएटरका सबै कलाकार हाम्रो पहिलो प्राथमिकता थिएटर हो चलचित्र त बाटो हिँड्दा भेटिएको एउटा मोड मात्रै हो अर्थात विकल्प हो भन्नुहुन्छ । तर व्यवाहारमा त त्यो देखिँदैन । जिविको पार्जनका कारण थिएटर आर्टिस्टका लागि चलचित्र बाध्यता बन्दै गएको हो ?

जिविको पार्जनका कारण पनि एक हो । तर नाटकबाटै पनि आर्थिक उपार्जन गर्न नसकिने भन्ने होइन । एउटै थिएटरमा करोडौंको लगानी हुन्छ । थिएटर खोल्न महँगो छ । खोलेपछि विद्यार्थी उत्पादन गर्न महँगो छ । र, थिएटरको राम्रो कलाकारका लागि आम्दानीका स्रोतहरु पनि धेरै छन् । 

ब्ल्याक बक्समा देखाइने नाटकबाट आउने पैसाले मात्रै कलाकारलाई पुग्दैन । आम्दानीका स्रोतहरु के-के हुन् त्यो थाहा पाउनका लागि पनि कम्तिमा ४-५ वर्ष लाग्छ । पहिला आफैं पूर्ण हुनुपर्छ । त्यसपछि बाटाहरु खुल्न थाल्छन् । हामी थिएटर आर्टिस्ट भएरै बाँचेका छौं । चलचित्र त हामीले वर्षमा दुईतीनवटा त गर्ने हो । त्यसबाट आएको पैसाले पुग्दैन । होला थिएटरबाट गएका केही कालाकारले एक खालको स्थान बनाउनु भयो । उहाँहरुले १५-२० लाख रुपैयाँ लिनुहुन्छ एउटै चलचित्रबाट । तर हामी महिला कलाकारका लागि त धेरै परको कुरा हो त्यो । पाँच  प्रतिशतले पनि त्यो हामीले पाउँदैनौं । थिएटरका हामी महिला कलाकार आज पनि नाटकबाटै बाँचिरहेका छौं ।  

एउटा नाटक एक महिना मञ्चन हुँदा बढीमा ४-५ हजारले हेर्लान् । टिकटबाट आएको पैसाले कसरी पुग्छ होला र ?

संघर्षका दिनमा त कठिन छ । चलचित्रमा पनि त्यही त हो । नयाँ कलाकारलाई कति पारिश्रमिक दिन्छन् ? हामी सबैले भोगेकै कुरा हो । सुनेकै कुरा हो । उनीहरुलाई पनि गाह्रो छ । डेडिकेसन र स्थिरता नभएको कलाकारलाई गाह्रो छ । भोलीका दिनमा के गर्छु भनेर नआउनेलाई सजिलो छैन । आफू परिपक्व हुँदै गएपछि आयस्रोतले आफैं खोज्छ । जो परिपक्व छैन । उसलाई कसले पत्याउँछ ? त्यो स्वाभाविक पनि हो । 

केही समय अगाडि भएको नेपाल अन्तर्राष्ट्रिय नाटक महोत्सवमा अग्रज रंगकर्मीहरुले नयाँ पुस्तालाई नसिकाएको भन्ने आलोचना भएको थियो । त्यो आलोचनामा सत्यता छ ? तपाईंले पनि अनुभव गर्नु भएको हो यो कुरा ?

तुलनात्मक हिसाबले अग्रज रंगकर्मीहरुको उपस्थिती कम थियो महोत्सवमा । तर हामीले उहाँहरुलाई नबोलाएको भन्ने होइन । सम्मान पनि गर्‍यौं हामीले । आरोपमा सतप्रतिशत सत्यता छ भन्ने लाग्दैन । यसमा नयाँ पुस्ताले कति स्थान लिन्छ र अग्रजलाई कसरी ल्याइन्छ त्यसले अर्थ राख्दोरहेछ । हातेमालो गरेर अगाडि बढ्ने कुरा हो । कति भयो होला कति भएन होला । संस्थागत कुरा संस्थालाई नै छोड्दिऊँ । 

तपाईंले अभिनय गरेको चलचित्र ‘कागजपत्र’ चैत ८ गते रिलिज हुँदैछ । कस्तो चलचित्र हो यो ?

समाजिक कथा वस्तु बोकेको चलचित्र हो । जसरी पनि विदेश जानै पर्ने भन्ने हाम्रो समाजको पछिल्लो मनोविज्ञानलाई चलचित्रले उठान गरेको छ । स्टडी भिसामा होस् या डिपेन्डेन्ट अथवा कानुनी तथा गैरकानुनी बाटोबाट होस् जसरी पनि अष्ट्रेलिया अमेरिका नै जानुपर्छ भन्ने मान्यताबाट ग्रसित व्यक्ति र समाजको कथा हो । गैरकानुनी रुपमा गएका व्यक्तिलाई काम गर्न कति गाह्रो छ भन्ने कुरालाई उठान गरिएको छ यो चलचित्रमा । 

चलचित्रमा एकै प्रकारको चरित्रमा तपाईंहरुलाई देखिन्छ । मेकरले तपाईंहरुमा भएको क्षमता चिन्न सकेनन् कि तपार्ईंहरुले नै त्यस्तै क्यारेक्टर माग्नुहुन्छ ?

मलाई पनि खट्किरहेको पक्ष हो । मेरो हकमा पनि लागु हुन्छ । मैले पहिलो चलचित्रमा के गरेँ र पछिल्लो चलचित्रमा के गरेँ ? भन्ने कुराको मूल्यांकन म आफूँ मात्रै होइन सबैले गरिरहेको हुन्छ । निर्देशक र निर्माताहरुले पहिलो चलचित्र हेरेर ए यो त यसमै ठिक हुनेरहेछ भनेर अफर गर्नुहुन्छ । यसमा कलाकार आफूले पनि छान्नुपर्छ भन्ने लाग्छ । एउटा कलाकारले धेरै प्रकारको रोल गर्नसक्छ भनेर मेकरले पनि बुझिदिनुपर्छ ।  

नेपाली चलचित्रको समीक्षा र बिजनेस हेर्दा कस्तो लाग्छ ?

केही वर्षयताको समयलाई हेर्ने हो भने चलचित्रभन्दा नाटक राम्रोसँग चलेजस्तो लाग्छ । एउटा नाटकमा हजारौं दर्शकको लाइन लागिरहेको हुन्छ तर चलचित्र घरमा गयो भने त्यती पनि दर्शक देखिँदैन । चलचित्र निरन्तर आइरहेका छन् । हामी संख्यामा विश्वास गर्ने की गुणस्तरमा ? केन्टेन्टमा पनि काम भइरहेको छ तर तिनीहरुको पनि प्रस्तुती उस्तै छ । कन्टेन्ट लिएर आउँदा दर्शकले त्यसलाई छुन्छ की छुँदैन त्यसमा ध्यान दिनुपर्छ । चलचित्र आफूलाई बनाउने कि दर्शकलाई ? आफूले बनाएको चलचित्र त आफूलाई मनपर्छ । स्वाभाविक हो । दर्शकले राम्रो भन्नुपर्‍यो । दर्शकका लागि चलचित्र बनाउनु पर्‍यो । दुई घण्टा दर्शकलाई चलचित्रले बाँध्नुपर्‍यो । नेपाली फिल्म यस्तै त हो भनेर दर्शक फर्किनु भएन । 

यही कुरा रंगमञ्‍चमा आएर ठोक्किन्छ । तपाईंका अग्रज रंगकर्मीहरु नाटकको गुणस्तर खस्कियो भनेर निरन्तर भनिरहनु भएको छ तर, क्वालिटीमा सुधार आइरहेको छैन नि !

चलचित्रको जस्तै अवस्था छ नाटकमा पनि । संख्यामा विश्वास गर्ने कि गुणस्तरमा ? थिएटरको संस्थापकले पनि यसमा ध्यान दिनुपर्छ । अग्रजहरुले गर्ने गुनासो ठिकै हो । उहाँहरुले कथा, साउन्ड, लाइट, सेटअप, अभिनय, निर्देशन सबै पक्षमा ध्यान दिनुहुन्छ । त्यसले पार्ने प्रभावको अर्थ खोज्नु हुन्छ । त्यो पाउनुहुन्न र भन्नुहुन्छ । मैले बारम्बार थिएटरलाई भन्ने कुरा पनि यही हो । तीन महिनाको कोर्ष गरेपछि निर्देशन गर्न हतार हुन्छ । अभिनय पढ्नेले निर्देशन गर्छ । मलाई १६ वर्ष थिएटरमा बिताउँदा निर्देशन गर्ने आँट आएको छैन । 
थिएटरमा आएको तीन महिना पनि नभइ निर्देशन गरेको निर्देशकबाट कस्तो नाटक आउँछ ? राम्रो नाटक अपेक्षा गर्नु पनि बेकार छ । 

तस्बिरः सौरभ रानाभाट
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: सोमबार, चैत ४, २०७५  १८:११
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
कोप-२९ ले दिएको अवसर खेर नफाल 
कोप-२९ ले दिएको अवसर खेर नफाल 
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro