site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
चोपेन्द्र कहाँ हराए ?
SkywellSkywell

काठमाडौं । नेपाली चलचित्र नगरीमा यतिबेला चर्चा कि रणकलाको छ कि चोपेन्द्रको । यी पात्र वास्तविक त होइनन् तर वास्तविकताबाट नजिक छन् । त्यसैले चलचित्र ‘बुलबुल’का यी दुई पात्रको चर्चा छ । त्यो पनि चलचित्रको कथाभित्रकै विषयलाई लिएर । 

निर्देशक विनोद पौडेलले चलचित्रको ओपन इन्डेड गरेपछि दर्शकमा कौतुहल छायो चोपेन्द्र (मुकुन भुषाल) र रणकला (स्वस्तिमा खड्का) का विषयलाई लिएर । तिमीलाई बिहे गर्ने हो कि भन्ने चोपेन्द्र एकाएक कहाँ गायव भयो अनि रणकलाकोश्रीमान् आउँछया आउँदैन? आएको खण्डमा सकुशल वा कफिनमा ? अथवा अङ्गभङ्ग ? भन्ने प्रश्नले दर्शकको मनलाई हिर्काइरह्यो । 

यीनै प्रश्नको जवाफ खोज्न हामीले खोज्यौं ‘बुलबुल’का निर्देशक तथा राइटर विनोद पौडेललाई । मंगलबार साँझ बानेश्वरको अर्याल होटलमा भेटिएका विनोद जिज्ञासा सुनेर मुसुक्क मुस्काए र भने, “त्यो त मलाई पनि थाहा छैन यार !”

KFC Island Ad
NIC Asia

कथा लेख्ने उनै, निर्देशक पनि उनै । विनोदलाई नै थाहा नहुने त कुरै भएन । 

‘बुलबुल’ आर्ट मुभी । चलचित्र ओपन इन्डेड । निर्देशक हावी हुनु हुँदैन । चलचित्रमा निर्देशक हाबी हुनु भनेको दर्शकको अपमान गर्नु हो । त्यसैले विनोदले दर्शकको चिन्तनशील क्षमताले जे बुझ्छ बुझोस् भन्ने मनसायले अर्थ, अनुमान, तर्क र कल्पनाशीलतामा खेल्ने जिम्मा हलसम्म पुग्ने दशर्कलाई थमाए र चलचित्रको अन्त्य गरिदिए । 

Royal Enfield Island Ad

आर्ट मुभीको एउटा विशेषता पनि हो यो । तर हामीलाई बुझ्नु थियो–चोपेन्द्र कहाँ बेपत्ता भयो ? फिल्म हो । अलिकति वास्तविकता अलिकति काल्पनिकता हुन्छ नै । तर जान्नु थियो विनोदले कथा लेख्दा के सोचेका थिए ?

आकर्षक शरीर, कलकलाउँदो उमेर अनि हेर्दै फराशिली रणकला । निरन्तर पछ्याउने चोपेन्द्रले अन्ततः आफ्नो बसमा पारेरै छाड्छ । राति सुरक्षा गार्डको जागिर खाएर दिउँसो रणकलालाई फलो गर्ने चोपेन्द्र अविवाहित हुन्छ । यता रणकला उमेरले उति धेरै हिउँद नखाए पनि ऊ विवाहित हुन्छे । एउटी छोरी पनि हुन्छे । श्रीमान् विदेशमा हुन्छ । पक्षघात भएका ससुराबाको रेखदेख पनि उसकै जिम्मा छ ।

चोपेन्द्रलाई आफू विवाहित भएको र छोरी भएको रणकलाले घरमै लगेर देखाउँछे । चोपेन्द्र मिनेटौं टोलाउँछ । सोध्छे, अझै विहे गर्छौ ? चोपेन्द्र आफ्नै लवजमा भन्छ, “गर्छु”

दिनभरी टेम्पो चलाउँदा उनको वैंशमाथि गिद्धे नजर लगाएर हिँड्ने पुरुषको आक्रमण र आउँछु–आउँछु भन्ने तर ६ वर्षसम्म नेपाल नफर्किएको श्रीमान् अनि मधमत्त उमेर । रणकलालाई पनि डेटिङ जान मन लाग्छ । एकान्तमा टहलिन मन लाग्छ । पार्कमा लाडिदैँ श्रीमान्को काखमा टाउकोसँगै दुःखसुख बिसाउन मन लाग्छ । अनि जोवन साट्न पनि मन लाग्छ । र, निर्णय गर्छे आउँदिन पनि नभन्ने तर नआउने श्रीमान्लाई पर्खिएर बस्नुभन्दा माया गर्छुभनेर निरन्तर पछि लाग्ने चोपेन्द्रसँग विवाह गर्ने । 

जिन्दगी नै एकअर्कासँग साट्ने निर्णयमा पुगेपछि रणकला चोपेन्द्रलाई लिएर आफ्नै घर पुग्छे । चोपेन्द्र रणकलाको घरमा रात बिताउँछ । रणकलाका ससुरा र चोपेन्द्र रातभर निदाउँदैनन् । एकअर्कालाई हेरेको दृश्य छ ।

भोलिपल्ट बिहान चोपेन्द्र र रणकला स्वयम्भू मन्दिर पुग्छन् । त्यहाँ चोपेन्द्रले भन्छ, “हेर त हाम्रो देश कति राम्रो छ है ।” तर रणकला स्वयम्भूबाट देखिने सुन्दर भ्यू हेर्दिन । उसको मनमा अरु नै कुरा खेलिरहेको छ । जिन्दगीकै सबैभन्दा ठूलो निर्णय लिँदै गरेकी उनको मनमा विनोदका अनुसार यसले मलाई बिहे गरेर कहाँ राख्छ होला भन्ने सोचिरहेकी छ । 

त्यहीँ अर्को जोडी छ, टेम्पोमा फोनमा कुरा गरिरहेकी युवती र उसको ब्याईफ्रेन्ड । युवतीले भन्छे, “हाम्रो नेपाल कति राम्रो छ है ।”

विनोद भन्छन्, “यो एउटा मैले क्रिएट गरेको मेटाफोर हो । म आफैं जिन्दगीमा धेरैपटक विदेश भएको छु । जब म विदेश जान लाग्छु, मेरो पासपोर्टमा भिजा लाग्छ, मलाई परिवार र आफन्त मात्रै होइन यहाँका रुखविरुवाको पनि माया लाग्न थाल्छ । देश यति राम्रो लाग्छ कि एक हप्ता अगाडिदेखि साथीभाइ तथा परिवारसँग पशुपति जान्छु । स्वयम्भू जान्छु । फोटो खिच्छु । मेरा साथीहरुले पनि त्यसै गरेको देख्छु । जब देश छाडेर जाने बेला हुन्छ बल्ल आफ्नो देशको भ्यालु थाहा हुन्छ । यही कुरालाई मैले सांकेतिक रुपमा त्यहाँ राखेको हुँ । चोपेन्द्र कहाँ हराउँछ भन्ने कुराको यो एउटा क्लू पनि हो ।”

चोपेन्द्र कहाँ गए ?
विनोदको दिमागमा पनि प्रश्न उठिरहन्छ रे ! तर उनले सोचेका छन् ऊ रातीको ड्युटी गर्छ । बजार घुम्छ । दिउँसो रणकलाको पछि लाग्छ । दिउँसोको समयको सदुपयोग गरिरहेको छैन । त्यसैले ऊ कुनै ट्रान्जिसनको समय छ । जुन उसलाई बिताउनु छ । 

“सायद उसले टाइम पासमात्रै गर्न खोजेको थियो कि ?” विनोद भन्छन्, “विवाहित भएको थाहा पायो । छोरी र ससुरा पनि भएको देखेपछि भाग्यो कि ?”

रणकलाले ससुरालाई अब म तपाईको छोरालाई छोड्दैछु भनेकी छ । भाग्ने तयारी गरेपछि चोपेन्द्रले मोवाइल स्विच अफ गर्छ । खोज्दै उसको कोठासम्म पुग्छे । तर चोपेन्द्रले कोठा छोडिसकेको हुन्छ । रिसले आँखा देख्दिन । ढुङ्गाले झ्यालमा हान्छे । आकाश खसेर किचेजस्तो भयो सायद रणकलालाई । सडकमै थ्याच्च बस्छे । 

दर्शक झल्याँस्स हुन्छन् । फल्यास ब्याक हुन्छन् र सम्झिन्छन् चोपेन्द्रको एउटा फोन संवाद । होस्टलमा छोरी भेट्न गएकी रणकला छोरीसँग गफ गरिरहेका बेला अर्को कुनामा रहेको चोपेन्द्र फोनमा कुरा गरिहेको हुन्छ । उसले भनेको सुनिन्छ, “सुन्नुन सबैको झरिसक्यो मेरो कहिले झर्छ ? मेरो परिवारमा जानु भयो भने...।” रणकलालाई देख्नेबित्तिकै आत्तिएर चोपेन्द्र भरे कुरा गरौंला भन्दै फोन काट्छ । सीधै नभनेका निर्देशक तथा राइटर विनोदले दिएको अर्को क्लू हो यो । नेपालमा चलनचल्तीमा भिसा आयो भनेर सोध्दा मिडल इस्ट जानेहरु चोपेन्द्रले झैं, ‘मेरो भिसा झर्छ’ भन्छन् । 

विनोद भन्छन् “मैले अर्को क्लु अब्रोड जाने युवतीलाई पनि देखाएको छु र ऊसले अब्रोड जाने भने पहिला नै भनिसकेकी छ । अब्रोड जानु अगाडि आम मान्छेको मनमा खेल्ने कुरा युवतीमार्फत् भनेकी छु । दुबैलाई देश प्यारो उसले युवकलाई केही समयका लागि टाइमपास मात्रै भनेकी छ । यसबाट पनि चोपेन्द्रको क्यारेक्टर पनि कतै त्यस्तै त होइन भनेर अनुमान लगाउन सकिन्छ । यी क्लु मैले दर्शकलाई अनुमान लगाउन दिएको हुँ ।”
बाँकी रहिन् रणकला ।

उसले सपना देख्छे श्रीमान् (बुद्धि तामाङ) कफिनमा आएको । चोपेन्द्र टेम्पोमा भेटिएको आम यात्री झैं आयो । गयो । तर रणकलाको जिन्दगी बाँकी नै थियो । जिउनु नै थियो । रणकलालाई फोन आउँछ,श्रीमान् आउन लागेको । रणकला छोरी लिएर एयरपोर्ट पुगेर वेटिङ रुममा बस्छे । 

ड्रिम सिक्वेन्समा विनोदले गल्लीभरी लेबरले लगाउने सेफ्टी ह्याट झुण्डाइदिएका थिए । 

किन ?
विनोद चलचित्रमा प्यारप्यार बोलेर दर्शकलाई दिक्क लगाउनुभन्दा दृश्यबाटै धेरै कुरा भन्न रुचाउँछन् रे ! त्यही हो लहरै झुण्ड्याइएका सेफ्टी ह्याटको अर्थ ।

मिडल इष्टमा लेवर वर्कका लागि जाने नेपाली कति कफिनमा फर्किन्छन् । त्यो धेरैलाई थाहा छ । त्यो मनोदशाबाट गुज्रिएको अवस्थामा रणकलालाई विनोदले देखाउने प्रयास गरे । 

विनोद भावुक हुन्छन् र भन्छन्, “जब विदेशमा कुनै नेपालीको मृत्युको खबर समाचारमा आउँछ । श्रीमान् विदशमा रहेका महिलामा त्योबेला मेरो श्रीमान् पनि विदेशमा छन् भन्ने कुराले डेरा जमाउँछ ।”

विनोद सुटुक्क आफ्नै कथा पनि छिराउँछन्, “म पनि धेरै विदेश बसेको छु । त्यो बेला मेरो ममी आज यस्तो सपना देखेँ छोरा तँ सन्चै छस् भन्दै रुँदै फोन गर्नुहुन्थ्यो ।”

श्रीमान्को प्रतीक्षामा बसिरहेकी रणकला र उसकी छोरीलाई क्यामेराले फोकस गर्छ । पृष्ठभूमिको संगीत म्युट हुँदै गएको छ । एयरपोर्टको ध्वनी पनि काटेर विनोदले विस्तारै इको साउन्ड रोखेका छन् । 

त्यसको अर्थ के ?
रणकला त्यो समय अर्कै दुनियाँमा छे । सायद ऊ त्यो बेला वरिपरी कोही बोलेको पनि सुन्दिन । “त्यो समय सायद ऊ ब्ल्यान्क जीवन बाँचिरहेकी छ । नेपालमा त्यस्ता कति महिला श्रीमान्को प्रतीक्षामा त्यसैगरि बाँचेका छन्,” उनी भन्छन्, “मध्यमवर्गिय परिवारको घरघरको कथा हो यो । मेरो श्रीमान् कमाएर सही सलामत आउँछ भनेर कति महिला बसेका छन् त्यो देखाउन खोजेका हौं ।” 

चलचित्र सकिँँदा घडीको टिक टिक टिक...आवाज सुनाएका छन् विनोदले जुन चलचित्रभर रणकलाको घरमा आउँछ । 

अर्थ ?
रणकला कसैको प्रतीक्षामा छिन् । उनको जिन्दगी सकिएको छैन । बाँकी नै छ ।

उनले चलचित्रमा कन्क्लुजन दिएनन् । कारण दर्शकले कन्क्लुजन आफैँ निकाल्दै हलबाट बाहिरिउन् भन्ने उनको उद्देश्य हो । 

किन दिएनन् कन्क्लुजन ?
“यदि ‘बुलबुल’मा एयरपोर्टमा रणकलाको श्रीमान् आएर उनीहरुले लामो समयपछिको भेट सेलिब्रेट गरेको भए सबै इमोशन खस्थ्यो । बुलबुल पनि आम चलचित्र जस्तै क्लिेसे हुनेथियो,” विनोद भन्छन्, “अर्को कुरा मैले जे बुझेँ त्यही नै तिमीहरुले पनि बुझ्नुपर्छ भनेर दर्शकको सिर्जनशीलतालाई अन्डरइस्टिमेट गरेको हुन्थ्यो । यसलाई इमोस्नल अत्याचार भनिन्छ । यदि त्यसो गरियो भने त्यो आर्ट हुँदैन । चलचित्रमा निर्देशक हाबी भएको हुन्थ्यो ।”

“म मेरै जिन्दगीका त कतिपय कुरा अहिले के भइरहेको हुन्छ र भोली के हुन्छ भनेर भन्न सक्तिन भने आम मानिसको जिन्दगीको कथा कसरी भन्न सक्छु ? अन्तिममा उनले प्रश्न गरे । 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बिहीबार, फागुन १६, २०७५  ११:४२
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro