site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
\'अनुहार हेर्दै थाहा हुन्छ नि कसले कुन फिल्म हेर्छ !\'
Sarbottam CementSarbottam Cement

‘फागुन ३ बुलबुलको दिन’ स्लोगन नै बनाएर चलचित्र ‘बुलबुल’ युनिटले चलचित्रको प्रचार गरिरहेको थियो । ट्रेलरमा टेम्पो चालकको रुपमा देखिने रणकला (स्वस्तिमा खड्का) र चोपेन्द्र (मुकुन भुषाल) ले मन तानिसकेका थिए । जान त ३ गते नै मन थियो तर ४ गते पनि अवसर जुटेन ।

५ गते बिहान ८ बजे कुमारी हल पुग्दा अघिल्लो दिन सोही समयमा त्यही हलमा लागेको चलचित्र (बुलबुल) थिएन । कुमारीकै नजिक रहेको बिग मुभिजमा पनि ‘बुलबुल’को शो थिएन । बिग मुभिजबाटै चलचित्रका मुख्य पात्र मध्येका एक मुकुनलाई फोन लगाएँ, कुन–कुुन मल्टिप्लेक्समा कुनकुन शो छ भनेर सोध्न । तर, फोन उठेन । 

पत्रकार तथा चलचित्र लेखक सामिप्यराज तिमल्सिनाको नम्बर डायल गरेँ । उनले एकै छिनमा कलब्याक गरे, ‘नरेश, दिउँसो सवा १२ बजेको शो सिभिलमा हेर्नुपर्ने भयो ।”

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

दिमागमा ‘रणवीर’ आइपुग्यो । ‘रणवीर’ निर्देशक गोविन्द सिंह भण्डारीको स्वर गुञ्जियो, “हिजो लागेको ठाउँ र समयमा आज चलचित्र छैन । आज लागेको हल र समयमा भोलि जाँदा छैन, साथीहरुले यही गुनासो गरिरहेका छन् । चलचित्र बनाउनभन्दा चलाउन गाह्रो रहेछ ।” उनको गुनासो थियो, –कम्तिमा जति शो छ सुरुमै लागेको हलमा सुरुकै समयमा लगाउँदा दर्शक फर्किनु पर्दैन थियो । 

मुकुनको कल मोबाइलमा बज्यो । “तपाईंले आज मलाई एक ट्यांकी तेल हाल्दिनुपर्छ, किन थाहा छ ?” मैले प्रश्न गरेँ । उनलाई थाहा होस् पनि कसरी ? मैले नै भनेँ, “बिहानदेखि पूरै काठमाडौंका हल पुगिसकेँ, कतै पनि छैन तपाईंको ‘बुलबुल’ । तपाईंसँग हलमा भेट नहुने भयो । आउनुस् सुन्धारा हलबाहिरै भेटौं ।” 

Global Ime bank

उनले भने, “हो ? मलाई पनि थाहा छैन । कहाँकहाँ लागिराखेको छ पत्तै नहुने र’छ नि सर । कहाँ कहिले लाग्छ भनेर,” मुकुनको गुनासो पनि त्यही । 

१२ बजे सिभिल कम्पाउन्डको बक्स अफिसमा लाइन बसेँ, हातमा हजार रुपैयाँको नोट बोकेर । लाइनमा म अगाडि त्यस्तै ७–८ जना थिए होला । ‘बुलबुल’सँगै हलमा थिए, बलिउड मुभी ‘गल्ली ब्वाई’ र हलिउड मुभी ‘एलिटा’ । कोही ‘गल्ली ब्वाई’ कोही ‘एलिटा’ त कोही ‘बुलबुल’ को टिकट काटिरहेका थिए । मभन्दा दुई जना अगाडि एक अधबैंसे पुरुष थिए । पालो उनको आयोे । उनी टिकट माग्न खोज्दै थिए, पछाडि हल्ला गरिरहेका दुईमध्ये एक युवकले भने, “अनुहार हेर्दै थाहा हुन्छ नि त्यसले कुन फिल्म हेर्छ भनेर ! हेर् है, त्यसले नेपालीको टिकट माग्छ ।” उनले नेपाली चलचित्रकै टिकट मागे । दुई भाइ गलल्ल हाँसे । 

पछाडि फर्किएँ । अनुमान लगाउन कठिन थिएन ब्याचलर्सका विद्यार्थी हुन् भन्ने । मुखभरीको जवाफ जिव्रोमै आइसकेको थियो । भन्न मन लागेको थियो, “भाइहरु, अंग्रेजी र हिन्दी फिल्म हेर्दैमा कोही महान व्यक्ति हुँदैन । नेपाली हेर्दैमा त्यो ‘पाखे’ पनि हुँदैन ।” 

तर आफैँले आफैँलाई रोकेँ । हिन्दी र अंग्रेजी चलचित्रको तुलनामा नेपाली चलचित्रको गुणस्तर कम होला तर अनुहारले चलचित्र हेर्दैन । र, नेपाली चलचित्र हेर्दैमा कोही अनपढ वा अबुझ हुँदैन । 

निरन्तर नेपाली चलचित्र एकपछि अर्को घाटामा गइरहेका छन् । स्टार भनिएकाहरुका चलचित्रले पनि दर्शक तान्न छोडिसकेका छन् । हलमा दर्शकको खडेरी छ । तर पनि चलचित्र बनिरहेकै छन् । कति त्यस्ता निर्माता पनि छन् जो अघिल्ला चलचित्रले पोस्टर टाँसेको पैसा नउठाउँदा पनि चलचित्र बनाइरहेकै छन् । किन ? 

कति यस्ता चलचित्र निर्माता तथा निर्देशक पनि छन् जो चलिरहेको बजारभन्दा बाहिर गएर पनि चलचित्र निर्माण गरिरहेका छन् । बजारले हाँसो ठट्टाकै चलचित्र मागिरहेको छ । बनाउनेलाई दर्शकको अनुराग पनि थाहा छ तर किन उनीहरुले बजारको चाहना र चलिरहेको फर्मुलालाई छोडेर चलचित्र बनाइरहेका छन् ?

करोड रुपैयाँभन्दा तल चलचित्र बन्दैन । औंला बाङ्गो नबनाउने नेपालीका लागि करोड रुपैयाँ जुटाउन कति कठिन छ ? सबैलाई थाहा छ । कि काठमाडौंको चार आना जग्गा बेच्नुपर्छ हैन भने घर धितो राखेर बैंकबाट ब्याजमा पैसा लिनुपर्छ । बजारमा चल्छ भन्ने पनि छैन तर पनि के कारणले जोखिम मोलिरहेका छन् केही चलचित्रकर्मी ? दर्शकको अनुराग एकातिर चलचित्र अर्कैतिर किन ?

“मलाई थाहा छ, यो चलचित्रलाई लगानी उठाउन मुस्किल छ र मलाई यो पनि थाहा छ, अधिकांश दर्शकले मलाई गाली गर्नुहुन्छ भनेर,” त्यसो भए केका लागि बनाउनु भयो त बुलबुल ? जवाफमा निर्देशक तथा लेखक विनोद पौडेल भन्दै थिए, “हाम्रै कथा हाम्रै शैलीमा दर्शकलाई भन्न मन थियो मलाई । बलिउड फर्मुलामा बनेका हिन्दी र नेपाली चलचित्र हेर्ने बानी परेका नेपाली दर्शकलाई हाम्रो आफ्नै चलचित्र हेर्न बानी पार्नुछ । एउटा, दुईटा चलचित्रमा गाली गर्नु होला तर तेस्रो चलचित्रमा पुग्दा त हाम्रो आफ्नै चलचित्र त यस्तो पो हो रहेछ भन्ने त थाहा पाउनुहुनेछ र हामीले बनाएका हाम्रै चलचित्र मन पराउन थाल्नुहुनेछ ।”

यस्ता निर्देशक, निर्माता चलचित्रकर्मी जो आफ्नै चलचित्र बनोस् र बजार खोज्दै विदेशसम्म पुगोस् अनि कलिउडको परिचय दिओस् भन्ने पनि छन् । यिनीहरुलाई साथ दिने कि नदिने ? अघिल्लो महिना चलचित्र ‘गोपी’को रिलिजपूर्व पुतलीसडकको पलेँटीमा भेटिएकी अभिनेत्री सुरक्षा पन्त भन्दैथिइन्, “म नेपाली मौलिक कथा र शैली बोकेका चलचित्रका लागि कहिल्यै पनि पैसामा वार्गेनिङ गरेको छैन र गर्दिन पनि । कोही मौलिक कथामा चलचित्र बनाउँदै हुनुहुन्छ भने मलाई सम्झिनु भए हुन्छ ।”

इन्जिनियरको आकर्षक पेशालाई नजरअन्दाज गरेर सुरक्षा किन पारिश्रमिक हैन, मौलिक कथालाई प्राथमिकतामा राख्छु भन्दैछिन् त ? उनलाई सुन्ने र संगत गर्नेहरुलाई भलीभाँती थाहा छ उनी नेपाली फर्मुलाका चलचित्रमा लगाव राख्छिन् । 

हिन्दी र अंग्रेजी सिनेमा हेर्दैमा उपल्लो क्लासको भइन्छ भन्ने भ्रम पालेर टिकटको लामो लाइनमा बस्नेहरुको संख्या सानो छैन । ‘अनुहार हेर्दै थाहा हुन्छ नि कुन फिल्म हेर्छ’ भन्ने नेपाली सोचले नेपाली चलचित्रकर्मीलाई हतोत्साही बनाउनेमात्रै होइन, दशकौं पछि धकेल्छ । यही चेत भएका मेकरहरुले आफ्नै करेसाको कथा भन्ने प्रयास गरे । ‘पशुपतिप्रसाद’मा दीपेन्द्रले अभावको कथा भने, ‘गोपी’मा दीपेन्द्र लामाले गोठको कुरा गरे, ‘बुलबुल’मा विनोदले टेम्पोचालक नव यौवना महिलाको मनोवृत्तिको कुरा देखाए ।  

आफ्नै करेसाबारीको कथा भन्ने चलचित्रलाई प्रोत्साहन गर्ने कि निरुत्साहन ? जिम्मा नेपालीकै हो । तर यहाँ हेर्दै नहेरी नेपाली सिनेमा झुर भनेर चियागफ मात्रै होइन लामालामा आर्टिकल लेख्ने प्रवृत्ति छ । यो प्रवृत्तिको अन्त्य नभएसम्म ‘बुलबुल’, ‘पशुपतिप्रसाद’, ‘गोपी’, ‘कालो पोथी’ जस्ता चलचित्रका मेकरहरु फर्किँदैनन् । र उही बलिउड फर्मुलाकै बाटोमा कलिउड हिँडिरहनेछ, विना पहिचान र विना अर्थ । 
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: मंगलबार, फागुन २१, २०७५  ११:२१
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC