site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
विशेष
Nabil BankNabil Bank
अनावश्यक ठाउँमा बढी लगानी भयो 
Sarbottam CementSarbottam Cement

अभिनेता खगेन्द्र लामिछाने यतिबेला नयाँ चलचिको स्क्रिप्ट लेखिरहेका छन् । निर्माण भइरेको चलचित्र ‘पानी फोटो’ कोरोनाका कारण रिलिज हुन नसकेपछि उनी नयाँ चलचित्रको स्क्रिप्टमा छन् । त्यसअघि उनले आफ्नो नयाँ उपन्यसालाई पनि लकडाउनमा फाइनल टच दिइसकेका छन् । ‘पानी फोटो’को पोस्ट प्रोडक्सनको काम चलिरहेकै बेला उनले उपन्यास र स्क्रिप्टको काम गरेका हुन् । उनै खगेन्द्रसँग कोरोनाको त्रासले सिर्जना गरेको परिस्थितीसँगै नेपाली चलचित्रका आगामी दिनका विषयमा केन्द्रित रहेर बाह्रखरीका नरेश फुयाँलले गरेको कुराकानी :

० ० ०
अझै पनि बाहिर निस्किन सहज छैन । दिन कसरी बिताइरहनु भएको छ ? 
मेरो त चलचित्रको काम चलिरहेको छ । पोस्ट प्रोडक्सनको काम अगाडि बढिरहेको छ । उपन्यास लेखेर सकेँ । नयाँ स्क्रिप्ट लेखिरहेको छु । नयाँ स्क्रिप्टको फर्स्ट लाइनअप पनि सकियो । यो चलचित्रको काम सकिएपछि त्यसमा पूरै समय दिनेछु । 

यतिबेला रिलिज भइसक्नुपर्ने सिनेमाको कामै सकिएको छैन । अब त आफ्नै सिनेमा हेर्दा-हेर्दै दिक्क लाग्नेबेला भइसक्यो होला नि ?
त्यस्तो त लागेको छैन । कारण विभिन्‍न फेजको काम भइरहेको हुन्छ । स्कोर हाल्नुअगाडि र पछाडि हेर्दा अर्कै मजा आउँछ । साउन्डको काम भइरहेको छ । साउन्‍ड पछि हेर्दा र मिक्सिङ सकेपछि हेर्दा अर्कै मजा आउँछ । चरण-चरणको मजा लिइरहेको छु । पर्याप्त समय हुँदा सानासाना कुरामा खेल्ने मौका पाएको छु ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

ठूलो लगानीमा बनेका चलचित्र लामो समय होल्ड हुँदा मेकरले कति घाटा बेहोर्नु पर्दोरहेछ ?  
अवस्था सहज भए यति बेला चलचित्र चलिसकेको हुन्थ्यो । चलचित्र चलिसकेको अवस्थामा कि फाइदामा गइसकेको हुने थियो कि घाटामा गइसकेको हुने थियो । अर्को काममा अगाडि बढिन्थ्यो । तर लगानी फ्रिज भएर बस्दा अफ्ठ्यारो हुँदोरहेछ । यद्यपि यो हामीलाई मात्रै होइन संसारभर यस्तै छ । अरुका समस्या हेर्दा त हामीलाई त के नै भएको छ र मान्छेहरुलाई कति ठुल्ठूला समस्या परिरहेका छन् भन्‍ने लाग्छ । यो मानवीय संकट पहिला टरोस् त्यसपछि सिनेमा त हेरौंला नि । 

असोज ५ गतेबाट सार्वजनिक यातायात पनि सञ्चालनमा आउने भयो । तर सरकारले सिनेमाको कुरै गरेको छैन । चलचित्र क्षेत्रलाई सरकारले बेवास्ता गरेको हो ?
सिनेमा हल धेरै मानिस भेला हुने ठाउँ भएकाले जोखिम झन् बढ्छ भनेर पनि नखोलिएको होला । तर मेकर र सिनेमा हल सञ्चालकहरु कसरी हल खोल्ने भन्‍ने विषयमा लागिरहेको भन्‍ने सुनेको छु । केही सम्झौता गरेर दसैंसम्म खोलौं न त भन्‍ने निष्कर्षमा पुग्न सकिन्छ कि भन्‍ने पनि छ । सुरु हुनु पनि पर्छ भन्‍ने लाग्छ तर मान्छेको स्वास्थ्यको कुरासँग जोडिएकाले त्रास पनि उत्तिकै रहेको पनि नजरअन्दाज गर्न सकिँदैन । दुबै पक्ष बसेर कुन मोडालिटीमा जाँदा सिनेमा हल खोल्न सकिन्छ अध्ययन गरेर समझदारीमै अगाडि बढ्नुपर्छ ।

Global Ime bank

५० प्रतिशत अकुपेन्सीमा चलाउन अनुमति दिएको अवस्थामा मेकरहरु सिनेमा रिलिज गर्न तयार हुन्छन् ?
मेरो त सिनेमा बनिसकेकै छैन । बनिसकेका चलचित्र ५० प्रतिशत अकुपेन्सीमा हल सुरु भएपछि मेकर र हल सञ्चालक बसेर छलफल गर्नुपर्छ । चलाउँदै नचलाउने भन्दा पनि कसरी विस्तारै अगाडि बढ्ने त्यतातर्फको विकल्प खोज्नुपर्छ । दुवै पक्ष बसेर निष्कर्षमा पुग्नुपर्छ । 

५० प्रतिशत अकुपेन्सीमा अहिलेकै सेयर बाँडफाँडमा मेकर सिनेमा रिलिज गर्न तयार हुन्छन् ? 
५० प्रतिशत अकुपेन्सीमा सिनेमा रिलिज गर्दा हल सञ्चालकले पनि कहाँबाट ल्याएर दिन्छन् । सबैलाई अफ्ठ्यारो छ । मेकरलाई पनि ५० प्रतिशत अकुपेन्सीमा चलाउँदा लगानी ठूलो जोखिममा पर्छ । दुवै पक्षलाई कसरी मिलाएर लैजाने भन्‍नेमा छलफल अगाडि बढाउनुपर्छ । 

अवस्था सहज छैन । करिब आठ महिना यसै रोकियो, कोरोनाविरुद्धको खोपको सकारात्मक समाचारहरु आइरहेका छन् । केही महिना कुर्दा सहज हुन्छ भने कुरौं भन्‍ने पनि हो । तर यो कुनै एकपक्षले चाहेर हुने कुरा होइन । समझदारीको विकल्प छैन । 

सिनेमा हल तत्काल खुल्ने हो भने दर्शक हलमा पहिलाकै जस्तो जान्छन् होला ?
यसमा यसै भन्न सकिन्न । तर लामो समयको यो कोरोनाको समस्याका कारण मान्छेको मनस्थिति परिवर्तन भए होला । संसारमा अब लाइफ स्टाइल नै परिवर्तन हुनुपर्छ भन्‍ने कुराहरु पनि आइरहेको छ । सामूहिक रुपमा हुने र गरिने काम कम गरिनुपर्छ भन्‍नेमा सबैले जोड दिइरहेको अवस्थामा राम्रो भएर जान्छ, तल झर्छ अथवा उस्तै के हुन्छ अनुमान लगाउन म सक्दिनँ । 

लाइफस्टाइल नै फरक हुन्छ कि भन्‍ने अनुमान भइरहेका बेला यसअगाडि नै बनेका तर प्रदर्शन हुन बाँकी सिनेमा कत्तिको रुचाइएला ?
सिनेमा हलमा गइसकेपछि मात्रै भन्न सकिने कुरा हो । अहिले नै पूर्वानुमान गर्ने विषय होइन यो । सिनेमा आर्ट हो । दशकौं पुराना कतिपय चलचित्र अहिले पनि हामी हेरिरहेका छौं । कति कालजयी सिनेमा हुन्छन् । यस्ता चलचित्रलाई त फरक पर्दैन होला । तर पूरै कमर्सियल चलचित्रलाई फरक पर्न सक्छ । हाम्रोमा त्यो समयमा कस्ता चलचित्र बनेका छन् त्यसले पनि अर्थ राख्छ । अबको अवस्था कस्तो होला हामी आफैं उत्सुक छौं । 

कोरोनापछि पहिलेकै अवस्थामा अगाडि बढ्न सकिन्छ कि बदलिँदो परिस्थितिमा विषय र प्रस्तुति पनि फरक हुनुपर्छ ?
फरक ढङ्गले जानुपर्ने धेरै पहिला नै हो । तर त्यो हुन सकेन । बजारले जे माग्छ त्यही बनाइयो । चलचित्र बिजनेस पनि भएकाले बजारले जे माग्छ त्यही दिनु स्वाभाविक पनि हो । र व्यक्तिगत स्वतन्त्रताको कुरा पनि हो । म मेरो चलचित्र कसरी बनाउँछु मेरो अधिकार र रुचिको कुरा हो ।

आफ्नै मौलिक कथामा आफैं वरिपरिका दुःख-सुखका कुरा भन्नुपर्छ भन्‍ने मेरो पुरानै मान्यता पनि हो । र मैले त्यही पनि गरिरहेको छु ।

नेपाली सिनेमाको बजारको तुलनामा निर्माणमा बढी खर्च हुँदै गइरहेको छ । ठूलै बजेटमा चलचित्र बनिरहेका छन् । ठूलो बजेटमा बनेका चलचित्रको लगानी सधैं रिक्समा हुन्छ । त्यसैले बजेट कम गरेर सिनेमा बनाउनुपर्ने अवस्था पहिला नै आइसकेको थियो । अब कोरोना पछि झन यो आवश्यकता हो । आफ्नै कथा भन्न थालियो भने हाम्रा चलचित्र पनि विस्तारै विश्व सिनेमाको बजारको बाटो पहिल्याउन सक्छ भन्‍ने लाग्छ । व्यक्तिगत रुपमा यो गर्दै जाने हो । दर्शकले कति मन पराउनुहुन्छ यो त भविष्यले देखाउने कुरा हो । 

नेपाली सिनेमा न्यून बजेटकै कारण राम्रो बनाउन सकिएन भन्‍ने गुनासो गर्ने निर्देशकहरु धेरै हुनुहुन्छ । यही बजेट पनि घटाउने हो भने कस्ता सिनेमा बन्लान् ?
बजेट कम हुँदैमा राम्रो सिनेमा बन्दैन भन्‍ने मलाई लाग्दैन । बजेट चाहिन्छ । तर आवश्यक कुरामा कति बजेट खर्च भइरहेको छ भन्‍ने कुराले महत्त्व राख्छ । तीन-चार करोड खर्च भइरहेको छ । तर कुन शीर्षकमा खर्च भइरहेको छ ? सिनेमाको मेरुदण्ड नै स्क्रिप्ट हो । यसमै कम खर्च कम भइरहेको छ । यो त उल्टो बाटो भयो । स्क्रिप्ट राम्रो र स्क्रिनप्ले तगडा भयो भने त सामान्य हिसाबले खिचेको सिनेमाले पनि मन छुन्छ र दर्शकलाई बाँधेर राख्छ । त्यसैले मुख्य प्राथमिकता के हो थाहा पाउनुपर्छ ।

कलाकार, टेक्निसियन, निर्देशकदेखि स्पट ब्वायसम्मले हरेक फिल्ममा आफ्नो पारिश्रमिक बढाइहेको हुन्छ । कति वर्ष वा समयमा बढाउने हो पारिश्रमिक मापदण्ड हुनुपर्छ । मनपरि पारिश्रमिक लिने गरेका कारण सिनेमा महँगो हुँदै गइरहेको छ । जुन कुरामा लगानी गर्दा सिनेमा राम्रो हुन्छ त्यसमा कम लगानी गर्नुपर्ने अवस्था छ । यसले गर्दा हाम्रो सिनेमा जहाँको त्यही रह्यो । यसबारे अब मेकरहरुले पनि सोच्ने बेला आएको छ । कुन डिपार्टमेन्टलाई कति बजेट चाहिन्छ त्यसमा अध्ययन तथा समीक्षा गर्नुपर्ने समय आइसकेको छ । कोरोनाले पनि हामीलाई यो सिकाएन भने हामी पछि पर्छौं ।

कलाकारको पारिश्रमिकमा अझ बढी खर्च भइरहेको छ ?
कलाकार मात्रै होइन सबै पक्षमा उसैगरी खर्च भइरहेको छ । म आफैं कलाकार भएर भनेको होइन कलाकारलाई बजारले डिमान्ड गरेन भने उसको पारिश्रमिक आफैं घट्छ । आफ्नै रेटमा बसिरह्यो भने सिनेमा नै पाउँदैन । त्यसैले आफैं पारिश्रमिक घटाउनुपर्ने अवस्था आउँछ । 

यहाँ एउटाको मात्रै दोष छैन । यसको भागिदार सबै हुन् । हरेक पटक पैसा बढाउने प्रवृत्ति छ । बलिउडमा भन्दा पनि कतिपय कुरामा हाम्रोमा महँगो छ । त्यसैले चलचित्रको लगानी बढ्दै गएको छ । यसमा मेकरहरुले सोच्ने बेला आइसक्यो । 

करोडौंका फिल्म कोभिडका कारण थन्किएर बस्दा मेकरको लगानी फ्रिज भयो । यता दर्शकले नयाँ सिनेमा हेर्न नपाएर युट्युबका पुराना सिनेमा दोहोर्याएर हेरेर समय कटाउनुपर्ने बाध्यात्मक अवस्था छ । सशक्त डिजिटल प्लेटफर्मको आवश्यकता महसुस भएन ?
यो पहिलादेखि नै महसुस गरेको कुरा हो । अहिले त यसको आवश्यकता झन धेरै देखियो । हाम्रो बजार सानो छ । यद्यपि अहिले युट्युबमा राखेका सिनेमाको औसत भ्युज नै ४०/५० लाख भइसक्यो । यो संख्याको ५-१० प्रतिशत दर्शकलाई डिजिटल प्लेटफर्ममा बेच्न सकियो भने सिनेमाको लगानी सुरक्षित हुन्छ । यसले गर्दा पनि यो आवश्यकता हो । 

तर मान्छेको बानी पनि हो । कतिले हेर्छन् कतिले हेर्दैनन् । हाम्रोमा भर्खर सुरु भएको छ । बलिउड र हलिउडसँग त तुलना गर्नु पनि भएन । हाम्रो इतिहास नै छोटो छ । भारतमा ठूलो लगानीका चलचित्र यो समय ओटीटीमा रिलिज भए । आफ्नो लगानी रिकभर हुने गरि मेकरले ओटीटीलाई दिए । तर हाम्रोमा मेकरका लागि पनि ठूलो रिक्स छ । हाम्रोमा रहेका डिजिटल प्लेटफर्मले पनि सिनेमामा रहेको लगानी दिएर आफूले किन्न सक्ने अवस्था छैन होला ।

तर म आशावादी छु । कोरोनाका कारण डिजिटल प्लेटफर्ममा सिनेमा हेर्ने बानीचाहिँ विकास भएको छ । म आफैंले पनि हिजो मात्रै नेपाली फिल्म पहिलोपटक पैसा तिरेर डिजिटल प्लेटफर्ममा हेरेँ । बानी त विकास होला तर केही समयचाहिँ लाग्छ । 

पेमेन्ट गेटवे सहज नहुँदा त्यसको असर डिजिटल प्लेटफर्मको विकास र प्रयोगमा पर्ला नि ? 
पेमेन्ट गेटवेको समस्याचाहिँ छ । हाम्रा बैंकहरुको इन्टरनेसनल पेमेन्ट गेटवे त्यति सहज छैन । थोरै हदसम्म त छ । तर अमेरिका, युरोपमा जति सजिलो छैन । विस्तारै पेमेन्ट गेटवे सिस्टम विकास हुँदै छ । पेमेन्ट गेटवे सिस्टम परिपक्‍व हुँदा हाम्रा डिजिटल प्लेटफर्म पनि सशक्त भएर आउलान् ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बुधबार, भदौ ३१, २०७७  ११:१४
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC