site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
अशेष मल्लको प्रयास– पुरानो कथा तर फरक स्वादमा

काठमाडौं । ‘एक घर, एक विदेश !’ लगभग यो हरेक नेपाली घरको वर्तमान सत्य हो । फरक यति छ, कोही खाडीमा छन् त कोही अस्ट्रेलिया, अमेरिकातिर । तर जुन मुलुकमा भएपनि उनीहरू आफ्नो परिवार, साथीभाइ, आफ्नो बाल्यकाल र जन्मभूमिबाट हजारौँ हजार कोस टाढा छन् ।

पछिल्लो सयम त १२ कक्षाको पढाइ पूरा हुन बित्तिकै विदेशिने ट्रेन्ड बढ्दो छ । जुन अब कुनै नौलो कथा रहेन । 

तर, यही कथालाई निर्देशक अशेष मल्लले ‘सपना अनेक–अनेक’बाट नयाँ शैलीमा प्रस्तुत गर्ने प्रयास गरेका छन् । 

Dabur Nepal

कोरोना महामारीपछि सर्वनाम थिएटर 'कमब्याक' भएको छ । सर्वनाम मल्लको ‘सपना अनेक–अनेक’ गीतिनाटकमार्फत 'कमब्याक' भएको हो ।

नेपाली रंगमञ्चमा गीति नाटकको यात्रा नयाँ होइन । लक्ष्मीप्रसाद देवकोटाको मुनामदन, माधवप्रसाद घिमिरेको मालती मंगले, जीवन शर्माको ठुली, प्रदीप ज्ञवालीको नेपाल गाथाजस्ता गीति नाटक पहिले नै मञ्चन भइसकेका छन् ।

तर, ती नाटकले चार दशकको यात्रा तय गरिसकेका छन् । निर्देशक मल्लले भने अहिलेका दर्शकलाई अहिलेको जल्दोबल्दो विषयमा रंगमञ्चको फरक स्वाद चखाउने कोसिस गरेका छन् । 

मल्लको निर्देशन र परिकल्पना रहेको ‘सपना अनेक–अनेक’ गीता खत्रीको ‘आमा हुन् आमा’ खण्डकाव्यमा आधारित गीतिनाटक हो । जुन सर्वनाम थिएटर र निर्देशक मल्ल दुवैको रंगमञ्चको यात्रको पहिलो अनुभव हो ।

विना कुनै संवाद कथा भन्न सकिन्छ त ? भन्ने जिज्ञासामा मल्ल भन्छन्, “संवादले मात्रै दर्शकसम्म पुग्न सकिन्छ भन्ने सोच्नु गलत हो । मेरा लागि नाटकमा कला, सौन्दर्य, हामी भन्छौँ नि ‘एस्थेटिक’ त्यो हुन जरुरी छ । विषय त हामीसँग थुप्रै छ तर त्यसलाई कलात्मक ढंगले दर्शकसम्म पुर्‍याउन सक्नु नै नाटक हो जस्लो मलाई लाग्छ ।”

वास्तवमा निर्देशक मल्लले भनेजस्तै संवाद मात्रै जरुरी नहुने रहेछ । आफ्नो जन्मभूमि, हुर्किएको, खेलेको पाखापखेखी र आफ्नी जननी आमालाई छोडेर सपनाका भारी बोकेर 'सपनाको देश' अमेरिकाको न्यूयोर्कमा पुगेका दुई युवा युवतीको कथा बोल्ने ‘सपना अनेक–अनेक’ हेरिरहँदा मल्लको कुरामा विश्वास लाग्छ ।

तर यति भनिरहँदा उनका लागि चुनौती नै यही बनिदियो । थुप्रै नाटक निर्देशन गरिसकेका मल्ललाई ‘सपना अनेक–अनेक’ मार्फत विना संवाद दर्शकसम्म भावलाई पुर्‍याउनु थियो । 

विनासंवाद निर्देशकले चलाएको कुचीमा यसका कलाकारले गरेको सांगीतिक प्रस्तुति र हाउभाउ, गायन टोलीले भरेको मामिर्क आवाज, कोरियोग्राफरले भरेको कलात्मक प्रस्तुति र संगीतकारले भरेको मनै छुने भावसहितको संगीतले नाटकलाई चित्रण गरिरहेको हुन्छ । 

अनेकौँ सपना बोकेर विदेश पुगेको तर त्यहाँ पुगेपछि भोक र प्यास नभनी गर्नुपर्ने रातदिनको संघर्षलाई नाटकमा देखाइएको छ । त्यस्तो परिस्थितिमा आफ्नी आमाको अमूल्य काख, मायाले आफ्नै हातले खुवाइदिने दुई छाक र पराइ सहरमा साथीसंगीसँगको हाँसखेल गर्दै गरेका मेलापात र खेलहरू सम्झिएर आफ्नो जन्मभूमि टेक्न छटपटिने युवाहरूको पीडालाई नाटकले मिहिन ढंगले प्रस्तुत गरेको छ । 

निर्देशकले सम्झनाका झलकहरूमा देखाएका मेलापात र आमाको काखका दृश्यहरूबाट दर्शकले विना संवाद कथा बुझ्न सक्छन् । अमेरिकाको परिवेशमा बुनेको कथा भएपनि गीतका शब्दलाई पछ्याउँदै निर्देशकले दृश्यमार्फत नेपाल र नेपालीपनलाई झल्काएका छन् । त्यसमाथि एकपछि अर्को भावलाई जोडेर कथा बगिराख्न कोरियोग्राफीको शिल्पले पनि नाटकलाई सुन्दर बनाएको छ ।

यही फरक स्वाद पस्किने तयारी निर्देशक मल्लले करिब तीन वर्ष अघिदेखि नै थालेका थिए । लामो तयारी हुँदा पनि मल्ललाई नाटक मञ्चन नहुँदासम्म कस्तो हुने होला भन्ने डर थियो । 

“पब्लिकमा नजाउन्जेलसम्म एउटा छुट्टै डर थियो । नाटक कस्तो हुने होला, दर्शकसम्म पुग्छ कि पुग्दैन होला भन्ने डर लागिरहेको थियो । तर मञ्चन भएपछि आएका प्रतिक्रियाबाट एकदमै खुसी छु,” मल्ल भन्छन्, “यसमा मेरो कलाकारदेखि सबै टिमले नै एकदमै राम्रो काम अनि सहकार्य गरिदिनुभएको छ ।”

गीतिनाटक भएकाले सांगीतिक पक्षमा विशेष बल पुग्नु पनि नाटकको विशेषता हो । यसका लागि उनले राजु सिंहसँग बसेर संगीतमा धेरै काम गरेका छन् । फलस्वरूप नतिजा सुन्दर देखिएको छ ।

नाटकको अर्को पक्ष भनेको नृत्य हो । यसमा पनि मल्ल नेपालकै मौलिक चरिया, शास्त्रीय, लोक र आधुनिकको फ्युजन चाहन्थे ।र, कोरियाग्राफर प्रमिला कार्की उप्रेतीले मल्ले भनेजस्तै सुन्दर फ्युजन भरिदिइन् । 

आफ्नो स्वर भरेका नाटकलाई जीवन्त बनाइदिएका गायकगायिका हुन्, सत्यराज आचार्य र बानिका प्रधान । 

करिब ८ वटा गीत समेटेको यस गीति नाटकलाई अझै बलियो बनाउन बिचबिचमा कविता र न्यारेसनलाई पनि स्थान दिइएको छ । 

समग्रमा नाटकले आफ्नै देशमा विकल्प खोज्न प्रेरित गरेको छ ।

मञ्चमा मनोज महर्जन, धीरज थापा मगर, शू–गूँ, रविना परियार, निरीक्षा घतानी, भावना उप्रेती, मिलन शाक्यको अभिनय देख्न सकिन्छ । 

साउन ५ गतेदेखि २१ गतेसम्म कालिकास्थान स्थित सर्वनाम थिएटरमा बिहीबारबाहेक हरेक दिन साँझ ५ः५० बजे र शनिबार अक्तिरित्त सो दिउँसो १ बजे हेर्न सकिन्छ । 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: सोमबार, साउन ९, २०७९  १९:३०
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Nepal Life Insurance banner adNepal Life Insurance banner ad
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Everest BankEverest Bank
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
Hamro patroHamro patro