site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
शिल्पी थिएटरकाे नयाँ प्रयोग : रंगकर्मीहरू आ–आफ्नो घरमा बसेर लाइभ नाटक मञ्चन गर्दै
SkywellSkywell

काटमाडौं । कोरोना भाइरसको जोखिम कम गर्न लगाइएको गत वर्षको पहिलो लकडाउनपछि विश्वका अन्य थिएटर जस्तै नेपाली रंगमञ्चले पनि आफुलाई पुनः उभ्याउने प्रयास गरिरहेको छ । तर नेपाली रंगमञ्चको यो प्रयासलाई फेरि कोरोनाको दोस्रो लहरमा गरिएको निषेधाज्ञाले थला पारिदियो । 

महामारी कहिले अन्त्य हुन्छ भन्ने अन्यौल छ । यसबीच आफूलाई कसरी जीवित बनाइराख्ने भन्ने चुनौतीकाबीच केही देशहरूले विकल्पको रूपमा भर्चुअल नाटक मञ्चनलाई आत्मसात गर्ने कोसिस गरिरहेका छन् । 

नेपाली नाटकघरहरूले पनि अघिल्लो लकडाउनदेखि नै यसलाई विकल्पको रूपमा आत्मसाथ गर्दै आएका छन् । यसैमा पनि शिल्पी थिएटरले केही फरक र नयाँ प्रयोगको प्रयास गरेको छ । 

KFC Island Ad
NIC Asia

मंगलबार शिल्पी थिएटरले आफ्नो आधिकारिक युट्युबक च्यानलमार्फत एकअर्कालाई नहेरी र एकअर्काको उपस्थितविना ‘भर्चुअल लाइभ’ नाटक प्रस्तुत गरेको छ । 

फ्रान्सेली नाटककार झाँ–पल सात्र्र को ‘नो एक्जिट’ को नेपाली अनुवाद ‘अनुपस्थित तीन’ लाई चार जना रंगकर्मीहरूले आ–आफनो घरको कोठामा बसेर लाइभ प्रस्तुति दिएका हुन् । उनीहरूले एकअर्काविना टाढा आ–आफ्नो घरको कोठालाई मञ्चको रूपमा प्रयोग गरेर नाटक मञ्चन गरे । 

Royal Enfield Island Ad

हुन त पहिलो लकडाउन खुलेसँगै शिल्पीले प्रत्यक्ष दर्शकको उपस्थितिमा आफ्नै गोठालो नाटक घरमा यो नाटक मञ्चन गर्ने तयारी गरिरहेको थियो । यसका लागि रंगकर्मीहरू रिहर्सलमा पनि थिए । तर, फेरि दोस्रो लहरका कारण निषेधाज्ञा जारी गरिएपछि  आफूहरूले पनि विश्वभर प्रयोगमा ल्याउन खोजिएको वैकल्पिक माध्यम (भर्चुअल) लाई आत्मसात गरेको शिल्पीका निर्देशक घिमिरे युवराज बताउछन् । 

“यो महामारीको समयमा विश्वभरी नै रंगमञ्चलाई कसरी भर्चुअलमा लग्ने भन्ने प्रयास भइरहेको छ र हामीले पनि यो अभ्यास गर्ने कोसिस गरेका छौँ । हुन त हामीले यो नाटकलाई थिएटरमा गर्न रिहसर्ल गरिरहेका थियौँ । तर, फेरि कोरोना भाइरसको दोस्रो लहरले हामीलाई घरभित्रै बस्न बाध्य बनायो र अर्को विकल्प खोल्न बाध्य भयौँ,” उनले भने ।
 
उनकाअनुसार ‘नो एक्जिट’ले अस्तित्ववादी सोचलाई संसारभर नै स्थापित गर्न ठूलो भुमिका खेलेको र यो संसारभर नै निकै चर्चित नाटक हो । समग्रमा रंगमञ्च, साहित्य र विचारलाई नै प्रभाव पार्न सफल यस नाटकलाई नेपाली समाजको सन्दर्भमा मञ्चन गर्ने प्रयास गरेको घिमिरेले उल्लेख गरे । 

अवतार पाठकले गरेको नेपाली अनुवादको यस नाटकको परिकल्पना तथा निर्देशन घिमिरे स्वयम्ले गरेका हुन् । 

कोठाको सेतो भित्तामा पिँजडा झुण्डाइएको छ । ती भित्तामा चित्रहरू कुदिएका छन् र तीनवटा कुर्सी राखिएको छ । नाटकका तीन मुख्य पात्रहरू इच्छा, अभिलाषा र आजाद यो कोठामा यसरी बन्द हुन्छन् कि उनीहरू चाहेर पनि यहाँबाट निस्कन पाँउदैनन् ।
 
यस अनौठो कोठामा पहिले प्रवेश गरेका आजाद त्यहाँको म्यानजेरलाई भन्छन्, “यो यस्तै अनौठो हास्यास्पद कोठा होला भनेर त मलाई लागेकै थिएन । ठिकै छ विस्तारै बानी बस्ला नि ।”

आजादले अब भन्ने वाक्यले भने दर्शकलाई यो कुन कोठा होला भन्ने अनुमान लगाउन थोरै मद्दत मिल्न सक्छ । 

“तपाईलाई थाहा छ हामीलाई तल के भनिन्छ ?,” अजादको यो प्रश्नको खिल्ली उडाउँदै त्यस ठाँउका म्यानेजर भन्छन्, “तपाईं पनि कस्तो बकम्फुसे गफमा विस्वास गर्नुहुन्छ नि सर ! उनीहरूले आ सम्म यो ठाउँमा पाइला राखेकै छैन ।”

नाटकका तीन पात्रहरू यही तलका मानिसहरू कहिल्यै पनि पाइला नटेकेको र एकपटक टेकिसकेपछि लाख कोसिस गरेर पनि फर्कन नपाउने ठाउँमा पुगेका हुन्छन् । 
 
जहाँ उनीहरूको कुनै अस्तित्व हुँदैन । जहाँ उनीहरूलाई त्यही भएकाहरूलेबाहेक कसैले पनि सुन्न सक्दैनन् । तर रोचक कुरा उनीहरूले भने सबैका कुरा सुन्न मात्र होइन देख्न पनि सक्छन् । 

उनीहरू कहाँ छन् र कसरी त्यस कहिले र किन नफर्किने ठाँउमा पुगे भन्ने कुरा थाहा पाउन भने थाहा पाउन भने नाटक नै हेर्नुपर्ने हुन्छ । 

कलाकार उषा रजकले इच्छा, सलिल सुवेदीले आजाद, पवित्रा खड्का अभिलाषा र मानाङ लावतिले म्यानेजरको भूमिका निभाएका छन् । 

रंगकर्मी सलील सुवेदी यो नयाँ प्रयोग गर्न पाउँदा खुसी लागेको बताउछन् । उनी भन्छन्, “अहिले मेरो अगाडि एउटा सानो क्यामेरा मात्रे छ, जुनबाट संसारलाई देखाइरहेका छौँ । यो एउटा कम्प्लेक्स नाटक नै हो । यसलाई हामीले कतिको न्याय दियौँ थाहा भएन । तर यो सधैँ निरन्तर होला नहोला थाहा छैन । तर यस्तो समयमा पनि कलाकारको हिसाबमा केही उपलब्धिमुलक काम गर्न पाएकोमा गर्व महसुस पनि भैरहेको छ ।”

सजिलो परिस्थितिमा जसले पनि काम गर्न सक्ने भएकाले यस्तो गाह्रो परिस्थितीमा शिल्पी थिएटरको प्रयास र यसमा आफूलाई मौका दिएकोमा उनले खुसी व्यक्त गरिन् । रंगकर्मी पवित्रा खड्काले पछिल्लो प्रयोगले गाह्रो परिस्थितीमा पनि नाटकलाई निरन्तरता दिन सकिन्छ भन्ने आशा पलाएको बताइन् ।

त्यस्तै ब्याक स्टेजमा, गिरीश सुवेदी, स्मारिका फुयाँल, किरण महर्जन, किशोर महर्जन, शोम मानन्धर र देव न्यौपाने छन् । 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बुधबार, जेठ १९, २०७८  २१:२५
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro