site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
मेराजस्ता दुईटा बच्चा हुनेलाई थाहा हुन्छ, कलाकार किन अमेरिका जान्छन्
Sarbottam CementSarbottam Cement

निमा रुम्बा नेपाली पप संगीतमा स्थापित नाम हो । तीन दशकदेखि सांगीतिक क्षेत्रमा सक्रिय उनका दर्जनौं गीत लोकप्रिय छन् । अघिल्लो पुस्ताले खनेको नेपाली पप जानरालाई स्थापित गर्दै संगीतलाई आफ्नो करिअर बनाएका निमाको अर्को पहिचान पनि छ । उनी गीत संगीतका अलावा चलचित्रसँग पनि जोडिएका छन् । नेपालको पहिलो डिजिटल चलचित्र ‘कागवेनी’ का अभिनेता हुन् उनी । ‘कागवेनी’ यता केही चलचित्रमा उनले अभिनय त गरे तर गेष्ट रोलमा । एक दशकपछि निमा फेरि चलचित्रको मुख्य भूमिकामा फर्किएका छन् । यश कुमार निर्देशित चलचित्र ‘छिरिङ’ मा उनी मुख्य भूमिकामा छन् । असोज १२ गतेबाट रिलिज हुने चलचित्रमा उनको भूमिकासहित गीतसंगीतमा केन्द्रित रहेर बाह्रखरीका नरेश फुयाँलले गरेको कुरकानीः
० ० ०

अमेरिकाबाट कहिले फर्किनु भयो ?

म त यहीँ छु त । भर्खरै पनि मेरो कार्यक्रम थियो । बरु अब अमेरिकाचाहिँ कहिले जानुहुन्छ भन्ने प्रश्न सोध्नुस् न । 

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

तपाईंका गीतमात्रै नेपालमा छन् नि ! मान्छे त अमेरिकामा नै बस्नुहुन्छ नि हैन ? 

हैन । म नेपालमा छु । कार्यक्रमका सिलसिलामा आउने जाने त भइरहन्छ । 

Global Ime bank

‘बाह्र वर्षमा खोला पनि फर्किन्छ’ भन्ने उखान छ । त्यस्तै भयो नि तपाईंलाई चलचित्रमा हेर्न पनि एक दशकभन्दा लामो समय कुर्नुपर्यो है ?

यो बीचको समयमा मेरा केही चलचित्र आए । ‘कागवेनी’ पछि ‘भिजागर्ल’ मा मेरो रोल थियो । गुरुङ चलचित्र ‘म’ मा पनि सानो भूमिका थियो । अफिसियल्लीचाहिँ यो मेरो चौथो मुभी हो । 

‘कागवेनी’ मा मुख्य भूमिकामा अभिनय गरिसक्नु भएको तपार्ईंले पछिल्ला दुई चलचित्रमा त गेष्ट रोलमा सीमित हुनु भयो नि ! 

योचाहिँ सत्य हो । 

मुख्य रोलका लागि अफर आएन कि हरर लागेन अथवा परिस्थितिले साथ दिएन ?

सत्य भन्नु पर्दा यो बीचमा चारवटा चलचित्रबाट अफर आएको थियो । एउटा हलिउड मुभीमा काष्टका लागि अडिसन भएको थियो तर पछि त्यसमा विवाद भयो । अरु चलचित्र जसमा मैले काम गरिन ती चलचित्रको नाम लिँदा राम्रो हुँदैन होला । अहिले पनि मेरो हातमा दुईटा चलचित्रका स्क्रिप्ट छन् । म हेरिरहेको छु ती स्क्रिप्ट । 

केही वर्षयता तपाईंका गीत आएका छैनन्, किन ?

पछिल्ला केही वर्षयता म विदेश भ्रमण र सांगीतिक कार्यक्रममा व्यस्त छु । देशभित्र पनि महोत्सव तथा अन्य कार्यक्रममा सहभागी भइरहेको छु । कहिले कार्यक्रम कहिले महोत्सव र विदेशका कार्यक्रम गरेर बाह्रै महिना कार्यक्रम भइरहन्छ । पछिल्लो समय मैले सिंगल ट्रयाकका रुपमा ‘आऊ न..’ बोलको गीत ल्याएको थिएँ । एल्बम ननिकालेको सन् २०११ बाट हो । 

किन यति लामो ग्याप ? 

गीतसंगीतमा लागेको पनि ३० वर्ष भइसकेछ । तीन दशक बिताइसकेको श्रष्टालाई शुरुमा आउँदाको समयमा जस्तो हस्याङ फस्याङ गरेर काम गर्नुपर्छ भन्ने मनस्थिति पनि हुँदैन । समय लिएर काम गर्न मन लाग्दो रहेछ । अहिले म त्यही गरिरहेको छु । 

गायकको संख्यासँगै प्रतिस्पर्धा बढेर पनि अलि गाह्रो भएको हो कि ?
तीन दशक पुगिसक्यो म अहिले पनि कार्यक्रममा त्यतिकै व्यस्त छु । चलचित्रमा पनि व्यस्त छु । विगतका वर्षहरुमा म ब्राण्डिङमा पनि व्यस्त थिएँ । प्रतिस्पर्धाको कुरा गर्दा म कम्पिटिसनमा कहिले पनि थिइनँ र अहिले पनि छैन र मैले अनुभव पनि गरेको छैन । 

त्यसो भए अहिलेको तपार्ईंको प्राथमिकता गीतभन्दा चलचित्र हो ?

होइन । चलचित्रलाई मैले प्राथमिकतामा राखेको होइन । तर पक्कै पनि गीतसंगीतपछि मेरो चाखको मुख्य विषय चलचित्र नै हो । 

‘कागवेनी’ मौलिक कथा बोकेर भित्रिएको चलचित्र थियो, ‘छिरिङ’ कस्तो चलचित्र हो ? 

भनौं कि नभनौं ! भनौं भने गोपनियता खोलेको जस्तो होला (हा..हा..हा...) तर पनि मिलाएर भन्दा ‘कागवेनी’ नेपाली चलचित्रका लागि भविष्यको ढोका खोलिदिने माइलस्टोन चलचित्र थियो । विषयवस्तु, मेकिङ र जानरा पृथक थियो । आम दर्शकका लागि बनाएको चलचित्र थियो ‘कागवेनी’ भन्न रुचाउँदिन म । त्यसको तुलनामा ‘छिरिङ’ हिमाल, पहाड, तराई सबै नेपाली दाजुभाइ तथा दिदीबहिनीेले बुझ्ने र मन पराउने चलचित्र बनेको छ ।


तपाईंले ‘छिरिङ’ बारे खुलेर कुरा गर्नु भएन । यसमा आर्य र मंगोलबीचको केही द्वन्द्व, केही असन्तुष्टि र त्यसको परिणामको कथा समेटिएको छ, हैन ?

म यसबारे केही भन्दिन । तपाईंले धेरै कुरा भन्नुभयो । म त दर्शकले यो चलचित्रबारे हेरेर नै थाहा पाउनुपर्छ भन्छु । यसलाई गोप्य नै राखौं । 

फेरि गीतसंगीतमै फर्कौं, तपाईंहरुले गाउँदाको पप गीत र आजसम्म आइपुग्दाको पप गीतमा के फरक पाउनु हुन्छ ? 

सन् १९९० मा म र मेरो ब्याण्डले पप गीत गाउँदा यस्तो पनि गीत हुन्छ र भन्ने समय थियो । पप गीतलाई नेपाल भित्र्याउने हामीभन्दा अघिल्ला पुस्ताभन्दा केही समय पछाडि हामी आएका हौं । कच्चा अवस्थामा रहेको पप गीतलाई संस्थागत विकास गर्ने जिम्मेवारी हामीमा थियो । अहिलेसम्म आइपुग्दा त्यति धेरै परिवर्तनचाहिँ छैन दर्शक र स्रोताका लागि । अहिले सबै कुरा हातहातमा छ मोबाइल र इन्टरनेटका कारण । टेक्नोलोजीको विकासका कारण केही परिवर्तन पक्कै पनि आएको छ । तर यो हुनु नै थियो एक दिन, भयो । 

जुन संघर्ष पप गीतलाई स्थापित गर्ने काम तपाईं र त्यसअघिको पुस्ताले गर्यो, त्यसका आधारमा अहिले अपेक्षित विकास भएको पाउनुहुन्छ ? 

अहिले जति पनि साथीभाइ तथा बहिनीहरु हुनुहुन्छ, कतिले त हाम्रो गीत सुनेर हुर्किनुभयो । हाम्रो गीतलाई आदर्श मानेर अगाडि बढिरहनु भएको मैले देखिरहेको छु । पक्कै पनि त्यो प्रयास भइरहेको छ । 

तपाईंको पुस्ताका कतिपय कलाकार नेपालबाट पलायन हुनुभयो । नेपालमा जीविकोपार्जन गर्न कठिन भएर हो कि महत्वाकांक्षा बढी भएको हो ?

म कलाकार बाहेक जिम्मेवार अभिभावक पनि हुँ । मेरो पनि जिम्मेवारीहरु छन् । तपाईंका पनि मेरोजस्तै दुईटा हुर्किसकेको नानीहरु भए मेरो कुरा बुझ्न सक्नुहुन्छ । 

कलाकारितामा मैले ३० वर्ष बिताउँदा मेरो जिम्मेवारी पनि बढ्दै गएको छ । म पहिला पनि विदेशमा थिएँ । मेरा लागि विदेशको बसाइ नौलो अनुभव होइन । सेकेण्ड एल्बमपछि पनि केही वर्ष विदेशमै थिएँ । पछि पनि आउँदै जाँदै गरिरहेको हुन्छु । 

जुन खालको इज्जतको जिन्दगी कलाकारले नेपालमा बाँचिरहेको हुन्छ, त्यो जिन्दगी उसले अमेरिका, अष्ट्रेलिया वा अन्य कुनै देशमा पाउँछ ? 

मेरो श्रीमती युकेको सिटिजन हो । मेरो सन्तान र मैले  त्यहाँ बस्न चाहेको खण्डमा बस्न सक्छौं । मेरो ठूलोबुबा हङकङमा जन्मिनु भएको हो । त्यसैले हामी त्यहाँ पनि बसेका छौं । यी सबै देशसँगै मैले घुमेको देशको अमेरिका, अष्ट्रेलिया, युके, क्यानडा यी देशमा जाँदा मैले के अनुभव गरेँ भने जब मानव अधिकार, समान अवसरका कुरा गर्दा अमेरिकामा बढी भएको पाएँ । संसारभरका कलाकार, खेलाडी तथा कुनै पनि क्षेत्रको दक्ष व्यक्तिलाई सम्मान स्वरुप मान्यता दिने अमेरिका मात्रै हो । यी सबै कारणले गर्दा संसारभरबाट अमेरिका बस्न गरेको मेरो अनुभव छ । 

संगीतको कुनै भाषा, भूगोल, जाति, रङ्ग हुँदैन भने किन खैरो कपाल र निलो आँखा भएको व्यक्तिले नेपाली गीत सुन्दैन ?

हामीले ३० वर्ष अगाडिदेखि सोच्दै आएको कुरा हो यो । कसरी नेपाली संगीतलाई विश्व बजारमा पुर्याउने भनेर हामी सोच्दै आइरहेको तीन दशकदेखि नै हो । तर पनि हामीले सोचे जस्तो भएन । हाम्रो गीत मेरो गीत एमटिभीमा आइदिए हुन्थ्यो जस्तो लाग्थ्यो तर त्यो उपलब्धी हासिल गर्न सजिलो पनि थिएन । आज नेपालमा विश्वकै चर्चित सिङगिङ रियालिटी शो आइडल र द भ्वाइस आइसकेका छन् । अब भने पक्कै पनि नेपाली गीतसंगीत पनि अन्तर्राष्ट्रिय बजारमा जाला । यो ठूलो उपलब्धी हो । अब यसको शुरुआत भएको छ । मैले विताएको ३० वर्ष यो प्रोसेसमै बितेजस्तो लाग्छ ।   
 

   

 


 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: मंगलबार, भदौ २६, २०७५  ०९:४५
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC