site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
SkywellSkywell

काठमाडौं । नेपालमा चलचित्र बन्न र प्रदर्शन हुन थालेको लामै समय भइसक्यो । तरपनि सिनेमा कल्चर (चलचित्र हेर्ने संस्कृति) को विकास भने हुन सकेको छैन । बर्सेनि एक सयभन्दा बढी चलचित्र प्रदर्शनमा आउने भए पनि नियमित रुपमा चलचित्र हेर्नेको संख्या भने निकै कम छ । दर्शक संख्या कम भएकै कारण ठूलो लगानी गरेर चलचित्र बनाउने निर्माताले घाटा बेहोर्नुपर्ने अवस्था छ ।

सिनेमा कल्चर विकास हुन नसक्नुको कारणबारे चलचित्रकर्मीहरुको आ–आफ्नै धारणा छ । आवश्यक संख्यामा चलचित्र घर नहुनु मुख्य कारण रहेको निर्देशक प्रचण्डमान श्रेष्ठ बताउँछन् । “चलचित्र घर रहेको ४ किलोमिटरसम्मको जनसंख्या उक्त हलको मुख्य दर्शक र ११ किलोमिटर टाढासम्मको जनसंख्या हलसम्म पुग्छ भन्ने विश्वव्यापी मान्यता छ,” श्रेष्ठ भन्छन्, “नेपालमा हल नै छैनन् । काठमाडौं उपत्यकाको चक्रपथभित्र आवश्यकताभन्दा धेरै हल छन् तर चक्रपथ बाहिर हल छैनन् । काठमाडौं बाहिर कति मुख्य शहरमा नै हल छैनन् । यही नै नेपालमा चलचित्र हेर्ने संस्कार नबस्नुको मुख्य कारण हो ।” नेपालमा अझै पनि सपरिवार चलचित्र हेर्न जाने र सँगै डिनरका लागि बाहिर जाने संस्कार नबन्दा चलचित्र हेर्ने संस्कृति विकास नभएको श्रेष्ठको ठम्याइ छ । 

अर्का निर्देशक दीपेन्द्र के खनाल भने नेपाली समाजसँग चलचित्र जोडिन नसक्नु नै चलचित्र हेर्ने संस्कार विकास नहुनुको मुख्य कारण रहेको धारणा राख्छन् । “समाजसँग जोडिने चलचित्र नेपालमा बनेकै छैनन् । चलचित्रकर्मीहरु समाजसँग जोडिन सकेका छैनन् । सीमा जोडिएको भारतका कलाकार समाजसँग भिजेका छन् । राष्ट्रपतिको सपथग्रहणमा त्यहाँ कलाकारको उपस्थिति अनिवार्य देखिन्छ । हाम्रोमा त्यस्तो हुन सकेको छैन,” खनाल भन्छन्, “चलचित्र मनोरञ्जनका लागि मात्रै हो भन्ने मानसिकताबाट हामी माथि उठ्नुपर्छ । समाजलाई चेतना दिने खालका चलचित्र बनाउनुपर्छ अनि सबैले हेर्न थाल्छन् । सबै समूहलाई लक्षित गरेर चलचित्र बनाउनुपर्छ । समाजसँग छुने चलचित्र बनाउँदै जाने हो भने विस्तारै चलचित्र हेर्नेको संख्या बढ्छ र सिनेमा कल्चर आफैं विकास भएर जान्छ ।”

KFC Island Ad
NIC Asia

दक्षिण भारतमा करिब ९० प्रतिशतले चलचित्र हेर्छन् । त्यहाँका स्टारले अभिनय गरेका चलचित्र रिलिज हुँदा राज्यले सार्वजनिक विदानै दिन्छ । मौलिक विषयमा बनेका चलचित्रलाई कर छुट दिइन्छ । नेपालमा पनि मौलिक तथा ऐतिहासिक चलचित्रलाई सरकारले सहयोग गर्नुपर्ने चलचित्रकर्मीहरुले बताउँदै आएका छन् । 

सिनेका कल्चरको विकास हुन नसक्नुको कारण चलचित्रकर्मी नै रहेको निर्देशक तथा निर्माता विकास आचार्य बताउँछन् । “हामीले दर्शकका लागि भन्दा पनि आफ्नै लागि चलचित्र बनायौं कि जस्तो लाग्छ, त्यसैले राम्रा चलचित्र नबनेपछि नचल्ने हो,” आचार्य भन्छन्, “राम्रा चलचित्र बन्दा दर्शक हलसम्म गएकै छन् । अधिकांश चलचित्र नराम्रो बनेपछि दर्शकमा डिप्रेशन जस्तै देखिन्छ । राम्रो चलचित्र बनेभने सिनेमा कल्चर आफैं बन्दै जान्छ ।”

Royal Enfield Island Ad

दक्षिणभारत बजारका हिसाबले सानो भए पनि त्यहाँको चलचित्र बलिउडको प्रतिस्पर्धी भएको आचार्यको भनाइ छ । “चलचित्र राम्रो भएकै कारण ‘बाहुबली–२’ ले बलिउडका सबै चलचित्रको रेकर्ड तोड्यो । राम्राचलचित्र बने सबै परिवार नै बसेर चलचित्र हेर्न जाने वातावरण बन्छ र सिनेमा कल्चरको विकास हुन्छ,” आचार्य भन्छन् । 

निर्देशक मनोज पण्डित नेपालमा सिनेमा कल्चर विकास नहुनुलाई यहाँको भूगोल, इतिहास, शिक्षा, अर्थ, समाजले हासिल गरेकाे दर्शन र राजनीतिसँग जोड्छन् । नेपाल भूगोलका हिसाबले मात्रै नभएर लामोसमयसम्म बाह्य विश्वसँग पनि नजिकिन नसकेकाले त्यसको असर सिनेमा कल्चरमा पनि परेको उनी बताउँछन् । 

“भारतीय समाज बाह्य समाजसँग सुरुदेखिनै खुला थियो । विश्वभरको कल्चरको प्रभाव त्यहाँ परेकाले त्यसको असर सिनेमामा पनि देखियो,” पण्डित भन्छन्, “नेपालमा भने स्वतन्त्र वातावरण बनेन र यसको प्रभाव सिनेमामा पनि परेको छ ।”

भारतजस्तो खुला समाज र लामो इतिहास नेपालको पनि भएको भए त्यहाँको जस्तै सिनेमा कल्चर निर्माण यहाँ पनि भइसकेको हुने उनको भनाइ छ । “नेपालमा राम्रा सिनेमालाई सहज रुपले स्वीकार्न अझै केही वर्ष लाग्छ,” पण्डित भन्छन् । 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: मंगलबार, असार २७, २०७४  १८:०५
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro