site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
लकडाउनको विकल्प भर्चुअल ग्यालरी
SkywellSkywell

काठमाडौं । लकडाउनका कारण विश्वभरका आर्ट ग्यालरी बन्द छन् । नेपालका ग्यालरी पनि यसबाट अछुतो रहने कुरै भएन । सरकारले लकडाउन घोषणा गर्नु केही साताअघि देखि बन्द भएका ग्यालरीहरू तीन महिना भइसक्दासम्म पनि बन्दै छन् ।

लकडाउन विस्तारै खुकुलो हुँदै छ । तर नेपालमा संक्रमितको संख्या दिनहुँ बढिरहेको छ । यस्तो अवस्थामा लकडाउन पूर्ण रूपमा खुले पनि सामाजिक दूरी कायमै गर्नु उचित हुनेछ । जसका कारण अझै लामो समय नेपालका आर्ट ग्यालरीका ढोकामा झुन्डिएका ताला खुल्ने कुनै सुरसार देखिँदैन ।

यसैकारण हाम्रा ग्यालरी सञ्चालकहरू विस्तारै विकल्पका रूपमा भर्चुअल ग्यालरीको अवधारणामा जाँदै छन् । कुनै ग्यालरीले अनलाइन प्रदर्शनी सुरु गरिसकेका छन् । केहीले कलाकारहरूसँग अनलाइन टक शो सञ्चालन गरिरहेका छन् । एकाध ग्यालरी सञ्चालनको सुरुवात अनलाइनकै अवधारणाबाट अघि बढेका छन् ।

KFC Island Ad
NIC Asia

तर अहिले भइरहेका अनलाइन प्रदर्शनी नाफामूलकभन्दा पनि कला प्रदर्शन गर्नेजस्तो मात्रै भइरहेको ग्यालरी सञ्चालकहरू बताउँछन् । 
०००
कलाकार तथा ‘क्लासिक ग्यालरी’ की सञ्चालक सरीता डंगोलले पनि लकडाउनको विकल्पमा भर्चुअल ग्यालरीकै अवधारणालाई आत्मसात् गरेकी छिन् ।

क्लासिक ग्यालरीले यही जुन १५ (मंगलबार) देखि अन्तर्राष्ट्रिय अनलाइन कला प्रदर्शनी सुरु गरेको छ, जुन जारी छ । यसपछि पुनः दोस्रो अनलाइन प्रदर्शनीका रूपमा नेपालका कलाकारहरूको प्रदर्शनी हुँदै छ । 
“अनलाइनमा अवलोकन गर्नु प्रत्यक्ष ग्यालरीमा गएर गर्नुजस्तो हुन्न । तर पनि यो लामो बन्दाबन्दीले कलाप्रेमीलाई र कलाकारहरूलाई पनि आफ्नो कला देखाउने अवसर मिलोस् भनेर अनलाइन कला प्रदर्शनी गरिएको हो,” उनले भनिन् । 

Royal Enfield Island Ad

यसको मुख्य उद्देश्य नाफा कमाउनुभन्दा पनि नेपाली र विदेशी कलाकारबीच भर्चुअली भए पनि सम्बन्ध विस्तार गर्नु रहेको उनको स्पष्टोक्ति छ ।
०००
अरूबेला प्रायः चहलपहल भइरहने सिद्धार्थ आर्ट ग्यालरी यतिबेला सुनसान छ । लकडाउन हुनु सातदिन अघिदेखि तीन साताका लागि भनेर ‘प्रिन्ट मेकिङ’ कला प्रदर्शनी भइरहेको थियो । 

तर एकसातामै लकडाउन सुरु भयो । जसको विकल्पमा ती कलालाई अनलाइनमार्फत दर्शकसामु पस्किने निधो भयो । करिब दुई महिना अनलाइनमा प्रदर्शनी जारी रह्यो । सबैले हेरे, लाइक पनि गरे तर बिक्री शून्य । 

यसैकारण अहिले कला प्रदर्शनीको पनि विकल्पमा भर्चुअल टक शो सुरु गरेको ग्यालरी सञ्चालिका संगीता थापा बताउँछिन् । “दुई महिनासम्म राख्दा पनि लाइक सबैले गरे तर बिक्री भएन । त्यसैले अहिले हामीले कलाकारहरूसँगै जुम एपमार्फत टक शो सुरु गरेका छौं,” उनले सुनाइन् ।

यो तीन महिनाको बन्दाबन्दीले ग्यालरीले घाटा त व्यहोर्यो नै । बन्द भए पनि भाडा तिरिराख्नुपर्ने र यो घाटा अझै लामो हुने थापाको अनुमान छ ।  त्यही भएर कलालाई प्रदर्शनीमा सीमित राख्नुभन्दा पनि यसलाई अझै नयाँ आयामबाट अघि बढाउने तयारी छ । 
०००
मिथिला आर्ट ग्यालरी सञ्चालक तथा कलाकार सुन्दर यादव पनि यो महामारीले कलाकार र ग्यालरी सञ्चालकलाई दीर्घकालीन घाटा हुने बताउँछन् । २०२० को फेब्रुअरीदेखि मिथिलामा बंगलादेशको २ र इन्डोनेसिया, कोरियालगायत नेपाली कलाकारहरूको कला प्रदर्शनी तय थियो । 

तर प्रदर्शनी सुरु हुन नपाउँदै महामारीबाट विश्व प्रभावित बन्यो । अर्थात् विश्व नै लकडाउनमा जानुपर्यो । ग्यालरी बन्द छ कहिले खुल्ने अत्तोपत्तो छैन । तर पनि ग्यालरीमै भएका केही पुराना तथा लकडाउनका सिर्जनालाई सामाजिक सञ्जाल फेसबुकमार्फतै भए पनि दर्शकसामु पुर्याइरहेका छन् । “हामीले अरू ग्यालरीजस्तो अनलाइन प्रदर्शनी भनेर गरेका त छैनौँ । तर ४, ५ जना साथीको समूह बनाएर फेसबुकमा राख्ने गरिरहेका छौं,” उनले भने ।

यसरी बिक्री हुँदैन यादवलाई थाहा छ, तर पनि यति धेरै उत्पादन भइरहेका नयाँ सिर्जना घरभित्रै मात्रै थन्क्याउनुभन्दा सामाजिक सञ्जालका भित्तामार्फत भए पनि केही कलाप्रेमीसामु पुर्‍याउने कोसिस उनले गरेका छन् ।  “यो भनेको पेन्टिङ बिक्री हुनेभन्दा पनि प्रदर्शन गर्ने र कलाकारबीच सम्बन्ध बनाइराख्ने बाटो मात्रै हो,” उनले भने । 
००० 
अरू ग्यालरीले जस्तै ई–आर्टस् नेपालले पनि लकडाउनको पहिलो साता नै महामारी र लकडाउनको विषयमा कलाकारहरूको तीन साताको अनलाइन प्रदर्शनी गर्‍यो । तर, ई–आर्टसका लागि यो पहिलो अनलाइन प्रदर्शनी भने होइन । ग्यालरीका सह-संस्थापक तथा कलाकार आशा डंगोल ई–आर्टस् ग्यालरी नेपालको पहिलो अनलाइन ग्यालरी भएको दाबी गर्छन् । 

“हामीले २०१० मा ग्यालरी सञ्चालनमा ल्याएका हौं । स्थापनकालदेखि नै अनलाइन ग्यालरीका रूपमा सञ्चालन गरेका थियौं । जुन पहिलो नेपाली अनलाइन ग्यालरी थियो,” उनले भने । ग्यालरीमा प्रत्यक्ष हेर्नुभन्दा अनलाइनमा रङ, आकार इत्यादिमा केही फरक हुने कुरा डंगोल नकार्दैनन् । तर यो अन्तर्राष्ट्रिय स्तरसम्म पुग्ने र ‘डिजिटल अभिलेखका लागि राम्रो माध्यम रहेको उनको बुझाइ छ ।

“ग्यालरीमा प्रत्यक्ष भएको प्रदर्शनी सीमित केही कलाप्रेमीसम्म मात्रै पुग्छ भने यो विश्वको जुनसुकै ठाउँमा पनि पुग्ने र कमर्सियल हिसाबमा पनि अझै फराकिलो हुन्छ,” उनी थप्छन्, “हुन त दुवैको आ–आफ्नै राम्रो अनि नराम्रो पाटो त हुन्छ नै तर पनि हाम्रो मुख्य उद्देश्य भनेकै हरेक सिजनालार्ई डिजिटल अर्काइभ गर्नु हो, किनभने अहिले डिजिटल युगको जमाना छ ।”

सिद्धार्थ ग्यालरीका संगीता थापाको कुरामा सहमत गर्दै उनी पनि पछिल्लो डेढ वर्षदेखि नेपाली कलाको स्थानीय बजार राम्रो हुन थालेको महसुस गर्छन् । 
००० 
तारागाउँ म्युजियमका सञ्चालक रोशन मिश्र पनि यो महामारीले कला क्षेत्रमा धेरै चुनौती आइपरेको महसुस गर्छन् । तर उनी यो चुनौतीलाई अवसरका रूपमा लिइरहेका छन् । अरू ग्यालरीहरू विस्तारै भर्चुअलमा गएको उनलाई पनि जानकारी छ । उनी भने अनलाइन प्रदर्शनीभन्दा पनि ग्यालरीको वेबसाइट सक्रिय बनाइरहेका छन् ।

किनभने उनका अनुसार प्रत्यक्ष ग्यालरीमा हुने प्रदर्शनीलाई भर्चुअल प्रदर्शनीले कहिल्यै पनि ‘च्यालेन्ज’ गर्न सक्दैन । “अनलाइन प्रदर्शनी भनेको यो समयका लागि एक वैकल्पिक बाटो मात्रै हो । भर्चुअल एक्जिबिसन भनेको अस्थायी मात्रै हो । यो अवस्थापछि पुनः सबै प्रत्यक्ष ग्यालरी भिजिटकै अवधारणामा फर्किनेछन्,” उनले भने ।

उनी अहिले अनलाइन प्रदर्शनीभन्दा पनि ग्यालरीको वेबसाइटलाई कसरी सक्रिय बनाएर आम दर्शकसामु पुग्ने भन्ने तयारीमा जुटेका छन् ।  साथै यो चुनौतीलाई अवसरका रूपमा लिएर कलालाई प्रदर्शनीको हिसाबभन्दा माथि उठेर अरू पक्षबाट पनि हेर्ने कोसिस गरिरहेका छन् । जसअनुरूप कलाकारहरूको टक शोलाई प्राथमिकता दिएर अघि बढाइरहेका छन् । 
०००
ग्यालरी लाकी सञ्चालक तथा कलाकार अनिशा महर्जन पनि यो महामारीबाट नेपाली कला, कलाकार र ग्यालरीहरूलाई पहिलेकै अवस्थामा फर्किन अझै लामो समय लाग्ने बताउँछिन् । 

“ग्यालरी भनेको किराना पसलजस्तो हुँदैन । जहिले आवश्यक परिराख्ने र लकडाउन खुल्नेबित्तिकै ग्राहक आउन थाल्ने । त्यसैले यो महामारीबाट उम्किन अझै लामो संघर्ष गर्नुपर्ने हुन्छ,” उनले दीर्घकालीन संघर्षबारे प्रस्ट्याए ।

महर्जन र कलाकार लक्ष्मणवज्र लामा मिलेर दुई वर्षअघि मात्रै यस ग्यालरी सञ्चालनमा ल्याएका हुन् । जहाँ अरू ग्यालरीमा जस्तो प्रदर्शनी भइरहँदैन । महिला दिवस र ग्यालरीकै वार्षिकोत्सवमा मात्रै कला प्रदर्शनीमा राख्ने गर्छन् । भने अरू बेला उनीहरूको ग्यालरीमा भएका कलाहरू विशुद्ध बिक्रीका लागि नै हुन्छन् । 


महर्जन भन्छिन्, “अनलाइन प्रदर्शनीमा कला मात्रै शो गर्ने हिसाबमा मात्रै राखिन्छ जस्तो मलाई लाग्छ । किनभने अनलाइनमार्फत नै किन्ने ग्राहक सायद कमै होला ।” त्यसैले यो लकडाउनमा प्रदर्शनीका लागि चटारो उनीहरूमा छैन । तर यसो भने पनि ग्यालरीमा थन्किएका पुराना कला र यो लकडाउनमा कलाकारहरूले सिर्जना गरिरहेका कलाले कहिले ग्राहक पाउने भन्ने अन्योल भने कायमै छ ।
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: आइतबार, असार ७, २०७७  १०:४२
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro