site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
विशेष
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
तखल्लुस
Sidddhartha Bank Banner AdSidddhartha Bank Banner Ad

अफिसको काममा घोत्लिएको थिएँ, फेसबुक मेसेन्जरमा पुलुक्क मेसेज आयो । एकजना पत्रकार साथीको फोटो गोलो घेरामा देखियो ।

'गायकको अन्तर्वार्ता आयो' सँगै लिंक पनि आएको रहेछ ।

सरसर्ती पढेँ । साथीले गरेको संघर्षको कथा रहेछ । विगत ६ वर्षदेखि उसले पाएको हन्डर, सफलता र असफलताको कथा समेटेर अन्तर्वार्ता बुनिएको रहेछ ।

KFC Island Ad
Dabur Nepal
NIC Asia

"हाम्रो कहिले त ?" मैले जिस्किएर सोधेँ ।

"१२-१५ वर्षपछि भनेस्," उसले पनि जिस्किएरै जवाफ दियो ।

Royal Enfield Island Ad

ऐय्या ! मर्ममै लाग्यो । ६ वर्षअघि गायन यात्रा सुरू गरेको गायकको अन्तर्वार्ता छापेर उसले मलाई देखाउन भ्यायो तर ६ वर्षकै लेखनयात्रा भएको मलाई चाहिँ किन अझै अन्तर्वार्ताका लागि लायक ठानेन उसले ? कारण त खोतल्नै पर्‍यो ।

आफ्ना पुराना दिन याद आए । संघर्ष भन्ने कि यात्रा भन्ने, दुःख त लेखनमा पनि हुन्छ । रहरमा लेख्दै जाँदा लेखक भनेर पहिचान बनाउन र स्थापित हुन दुःख त्यत्तिकै हुन्छ । कति साहित्यिक कार्यक्रममा सहभागी भइयो, कति आयोजना गरियो । कार्यक्रमका लागि अर्थ संकलन गर्न चहारेका दिन अझै ताजा छन् । साहित्यिक अग्रजहरूसँग सिक्न, भेट्नका लागि अरु काम पन्छाएर समय जुटाइन्थ्यो । एकछिन पनि संगत गर्न पाउँदा फुरुंग परियो । कतिलाई झेलियो, कतिसँग रमाइयो । सुखमै रमाइयो, दुःखको लेखाजोखा राखिएन ।

आफ्नो संघर्षको कुरा सम्झिसकेपछि लाग्यो– ती गायकको संघर्ष मेरोभन्दा बढी भएकै कारण अन्तर्वार्ताका लायक ठहरिए । उनले ६ वर्षमा गरेको दुःख मैले थप १० वर्षमा गर्ने दुःखभन्दा बढी नै हुने रहेछ ।

तर, कसले सोच्दो हो ! गीत लेख्नुको पनि आफ्नै संघर्ष छ । एउटा गीत लेख्न हफ्तौं दिमाग खेलाउनुपर्छ । बल्लतल्ल चट्ट मिलाएर लेखेको गीत संगीतकार/गायकको 'भएन' भन्ने एक वचनले भुइँमा बजारिन्छ । संगीत गर्ने, गाउनेलाई लाग्दो हो– संगीत सिर्जना गर्नु, गाउनु सीप हो, जुन जन्मजात आउँदैन, सिक्नुपर्छ, अभ्यास गर्नुपर्छ, समय दिनुपर्छ । जाबो लेख्ने के हो र ? भावना त जसको नि छ, यसो शब्दमा ढाले पुगिहाल्यो केरे । भावना कसको छैन होला है ?

भावना संगीतमा बग्छ, स्वरमा मीठो सुनिन्छ । अरूको मन छुने गरी शब्दमा ढाल्न पनि उस्तै सीप चाहिन्छ, अभ्यास र लगन चाहिन्छ ।

एउटा गीतलार्इ मानव शरीरसँग तुलना गर्न सकिन्छ । गीतको शब्द भनेको आत्मा हो, संगीत भनेको शरीर र स्वर भनेको छाला, अनुहार हो । एउटा भावना अभिव्यक्त हुन आत्मा, शरीर र छालाको उचित संयोजन हुनुपर्छ । तर, हाम्रो विडम्बना के छ भने यहाँ छालामात्र याद हुन्छ, किनकि त्यो देखिन्छ र याद हुन्छ । लेखक भनेका पर्दापछाडिका यस्ता सिर्जनाकार रहेछन्, जसको योगदान स्रोता-दर्शकले बुझ्छन् तर योगदानबापत उचित पहिचान दिन्नन् ।

'केही मीठो बात गर' नारायणगोपालको गीत कि नारायणगोपालले गाएको गीत ? बहसको विषय होला । तर, स्रोताले यसलाई नारायणगोपालकै गीत भन्छन् न कि कालीप्रसाद रिजालको ।

एउटा गीतमा शब्द र भाव नचाहिने हुँदो हो त संगीतकारले पनि वाद्य संगीतमात्रै बनाएर चर्चा बटुल्थे, गायकले पनि राग अलापेर स्रोता-दर्शकको मन जित्थे । एउटा राम्रो गीतको सिर्जनाका लागि जति योगदान गाउने, संगीत दिनेको हुन्छ, त्यति नै योगदान शब्द कोर्नेको पनि हुन्छ । तर, गीत सुन्ने, सुनाउने कसैले पनि यो शब्द कसले लेखेको भन्ने सोधीखोजी गर्दैनन् । कानले सुन्ने आवाज त चिनिन्छ ।

शायद स्रोताले चिन्ने गरी धून रच्नेको पनि एउटा शैली हुन्छ । तर लेखक ? लेखकको शब्द र भावना कसरी चिन्नू ? एउटा गीत बनिसकेपछि त्यो गीत गायकको हुन्छ । त्यसको सिर्जनामा योगदान दिने अरू पक्ष किन गौण हुन्छन् ? गीत सर्जकको परिचय गराउनु न सञ्चारमाध्यमका लागि प्राथमिकतामा पर्छन् न स्रोताको चासोको विषय बन्छ । हुँदाहुँदा सिर्जनाका सहकर्मीहरूले पनि लेखकलार्इ बिर्सन्छन् । लेखकलाई चिनाउन जरूरी ठानिँदैन । स्रोताले पनि चिन्न जरूरी ठान्दैनन् ।

एउटा नायक, जो अरू कुनै नायकको छोरा भएकै कारण नायक भएको छ । उसको पछाडि मिडिया लागेको हुन्छ । एउटा गायक, जसले भर्खरै एउटा हिट गीत दिएको हुन्छ, उसका पछाडि पनि मिडिया लाग्छ । तर, एउटा लेखक, जसले कैयौं लोकप्रिय सिर्जना दिइसकेको हुन्छ, कहिल्यै पनि मिडियाका लागि प्राथमिकतामा पर्दैन । शायद मिडिया पनि लेनदेनमा चल्छ । एउटा खबर, एउटा अन्तर्वार्ता लेखकका लागि खर्च गर्दा फिर्तामा कति चर्चा आउँछ भनेर हिसाबकिताब हुँदो हो ।

विचरा लेखक ! के गरोस् ! पारिश्रमिक त पाउँदैन, फिर्तामा झन् के दिन सक्दो हो ! उसलार्इ कसैले चिन्दैन र उसलार्इ चिनेका कारणले कुनै पनि सञ्चारमाध्यमले स्रोता, दर्शक पाउँदैन ।

गजल लेखनमा गजलकारले शेरमा आफ्नो नाम उल्लेख गरेमा त्यसलाई तखल्लुस भनिन्छ । उहिलेको जमानामा राजदरबारमा मुशायरा (गजल सुनाउने समारोह) हुँदा आफ्नो परिचय पनि आओस् भनेर शायरहरूले तखल्लुस घुसाउने चलन चलाएका रे ! नेपाली सांगीतिक क्षेत्रमा लेखकहरू पनि तखल्लुसको खोजीमा छन् ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, पुस १६, २०७३  ०९:०४
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
The British College Banner adThe British College Banner ad
Everest BankEverest Bank
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro