site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
ब्लग
Nabil BankNabil Bank
Sarbottam CementSarbottam Cement
हामी कता लाग्ने ?

म्यान्मारमा अहिले (थपनाकै भए पनि) जननिर्वाचित सरकार छ । लोकतन्त्र र अहिंसाप्रतिको अविचलित निष्ठाका कारण नोबेल शान्ति पुरस्कारबाट सम्मानित आङसाङ सु ची त्यस सरकारकी मूल हर्ताकर्ता छिन् । यस्तो अवस्थामा कुनै जाति विशेषलाई लक्षित उनैको शासनमा धर्मका आधारमा यसरी जातीय संहार हुन्छ भनेर सायद कसैले कल्पना पनि गरेका थिएनन् । म्यान्मारका सैनिक शासक बेलाबखत रोहिंग्याहरूलाई देशबाट लखेट्ने गर्ने । अधिनायकवादीहरू सत्ताका लागि यस्ता प्रपञ्च गरिरहन्छन् । तर, सु ची त लोकतन्त्रवादी हुन् । उनलाई अहिले जनताले नै सत्तामा पु¥याएका हुन् । सु चीलाई सत्य र मानवीयताका पक्ष लिन सत्ताको लोभ लागेको हो कि डर लागेको हो ? लोभ र डरले विवेकलाई जितेकै हो भने उनको पतन सुरु भयो । सत्तामा रहलिन् तर संसारभरका मानिसहरूको मनमा रहनेछैनन् । 

यति नै बेला भारत सरकारले रोहिंग्या मुसलमानलाई म्यान्मार फिर्ता पठाउने निर्णय गरेको छ । रोहिंग्याहरू शरणार्थीका रूपमा भारत पसेका थिए । अहिले पनि म्यान्मारबाट रोहिंग्याहरू ज्यान जोगाउन भागिरहेका छन् । संसारभर रोहिंग्या मुसलमानहरूमाथि भएको दमनको निन्दा भएको छ । तर, भारतमा शरण लिइरहेका रोहिंग्यालाई भने भारत सरकार देश निकाला गर्ने प्रक्रियामा लागेको छ । शरणार्थीलाई फिर्ता पठाउने सरकारको निर्णयविरुद्ध भारतको सर्वोच्च अदालतमा मुद्दा पनि परेको छ । तर, अदालतले अन्तरिम आदेश दिएन । यसैले रोहिंग्याहरूलाई मृत्युको मुखमा फर्काउने नरेन्द्र मोदीको निर्णय सायद कार्यान्वयन हुनेछ । यसै पनि प्रधानमन्त्री मोदी बुधबार म्यान्मार पुगेका छन् । उनले त्यहाँ रोहिंग्या समस्याका लागि उग्रवादीलाई दोष दिएका छन् । अर्थात्, मोदीलाई थाहा छ रोहिंग्याहरूलाई फर्काउने हो भने तिनको ज्यान जान सक्छ । तैपनि, उनको सरकार रोहिंग्यालाई फर्काइछाड्न कटिबद्ध छ ।  वाह रे मोदीको हिन्दुत्व !

गौरीको हत्या  
 

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

भारतको कर्नाटक प्रदेशको बेंगलोर सहरमा पत्रकार गौरी लंकेशको हत्या भएको छ । गौरी निडर पत्रकार मानिन्थिन् । सत्तारुढ भारतीय जनता पार्टी (भाजपा) को हिन्दुत्ववादी नीतिकी प्रखर आलोचना गर्ने गौरी ’गौरी लंकेश पत्रिके’की सम्पादक थिइन् । 

गौरीको हत्याबाट भारतीय बौद्धिक समुदाय विचलित भएको देखिएको छ । एनडीटीभीका पत्रकार रवीश कुमारका अनुसार पत्रकारहरू विशेषगरी सरकार र धार्मिक कट्टरताका आलोचकहरू भित्रभित्रै छटपटाइरहेका छन् । परिवारजन र शुभेच्छुकहरूले ’चुप लाग्न’ सल्लाह दिन थालेका छन् रे । रवीश कुमारको कार्यक्रम प्राइमटाइममै अर्की पत्रकार आरफा खानमले भनिन् सबैभन्दा अल्पमतमा त ’लिबरल’हरू छन् । वायरका सम्पादक सिद्धार्थ बरदराजन भन्छन् — प्रश्न उठाउने केहीलाई हिंसाका माध्यमबाट चुप लगाउन सकिन्छ भन्ने मानसिकता समाजमा बढ्दै गएको छ । निरजा चौधरी भन्छिन् — उनी स्तब्ध भएकीछिन् भारतीय समाजको पतनमा । पहिले आलोचकलाई बोलाएर चिया खुवाउने चलन थियो अहिले गोली हानेर आवाज बन्द गरिन्छ ।  

Global Ime bank

रवीश कुमारका अनुसार गौरीको हत्यापछि एउटा क्रुर प्रवृत्ति सामाजिक सञ्जालमा प्रकट भएको छ । भाजपा वा राष्ट्रिय स्वयंसेवक संगठनको समर्थन गर्दै आएका केही पत्रकार र प्रधानमन्त्री मोदीका समर्थकले गौरीको हत्याको प्रशंसा गरेका छन् । छुद्र शब्द प्रयोग गर्ने यस्ता केही व्यक्तिलाई प्रधानमन्त्री मोदीले ‘फलो’ गरेका छन् रे । रवीशलाई यसमा आश्चर्य र गुनासो छ । तर, घृणा र कट्टरताको ‘मार्केटिङ’ गरेर सत्तामा पुगेका मोदीले कट्टरपन्थीलाई काखी च्याप्दा आश्चर्य लाग्नु पर्ने हो र ? 
भारतको समाज पनि शासनसँगै बिस्तारै अधिनायकवादी हुँदैगएको छ । यसैले त ऐन बनाउँदा नै शरण दिनका लागि व्यक्तिको जीवन संकटमा भए नभएको आधार लिनुको साटो धर्मका आधारमा निर्णय लिने कानुन बनाइएको छ भारतमा !

दुई सय वर्षभन्दा लामो दासत्वबाट भारत स्वतन्त्र भयो १५ अगस्ट १९४७ मा । बेलायतको उपनिवेशबाट भारतलाई स्वतन्त्रता दिलाउन सबैभन्दा धेरै र उल्लेखनीय योगदान मोहनदास करमचन्द गान्धीको थियो भन्छन् भारतीयहरू । गान्धीलाई जीवित छँदै, महात्मा, बापु, राष्ट्रपिता भन्न थालिएको थियो । तिनै महात्मा गान्धीलाई स्वतन्त्रताको वर्ष दिन नहुँदै १९४८ जनबरी ३० का दिन नाथुराम गोड्सेले गोली हानेर मारे । गोड्सेका मानसपुत्रहरू अहिले भारतमा सत्तामा छन् । यसैले भारतीय शासकबाट मानवीय दृष्टिकोण र व्यवहारको अपेक्षा गर्नु अनुचित नभए पनि नभएकोमा  चित्त दुखाउनुको खासै अर्थ छैन । 

अर्कातिर, शासकको व्यवहारबाट जति नै दिक्क माने पनि भारतीय जनतासँगको सामाजिक, सांस्कृतिक, आर्थिक सम्बन्ध तोड्न त नेपालीले सक्तैनन् । यसैगरी भारतीय समाजमा देखिने परिवर्तन र प्रवृत्तिबाट पनि नेपाली समाज जोगिन सक्तैन । दुई देशका सरकारबीच सम्बन्धी जति बिग्रे पनि हिन्दी सिनेमाका ’हिरो’हरूको नक्कल गर्न नेपाली युवकहरूले छाड्दैनन् । बसदेखि रेस्टुराँसम्म हिन्दी गीत घन्किरहन्छ । यसैले भारत सरकारको नीति र भारतीय जनमानसको सोचका बारेमा नेपालमा छलफल हुनुपर्छ । कम्तीमा भारत गलत बाटोमा जान लागेको थाहा पाउन त पक्कै पर्छ ।

हाम्रोमा पनि रोहिंग्या मुसलमान बसिरहेका छन् । अहिले पनि भारत आएकाहरू नेपाल पस्न सक्छन् । भारतले जस्तै उनीहरू हिन्दु हैनन् भनेर यहाँ भएकालाई लखेट्ने वा ज्यान जोगाउन नेपाल पस्नेहरूलाई शरण दिने ? अर्थात्, मानवीय धर्म पालना गर्ने कि मोदीको पछि लागेर ’राष्ट्रवादी’ हुने ? 

कुनै बेला आफूले आदर्श ठानेको व्यक्तित्वको निन्दा गर्नु पर्दा भने चित्त दुख्दो रहेछ । मोदी मलाई कहिल्यै मन परेनन् । नेपाली मिडियामा मोदीको पहिलो नेपाल भ्रमण ताका उनको सराहना नगर्ने पत्रकार भेट्नै गाह्रो थियो । म त्यति बेला पनि उनको प्रशंसक भइन । त आङसाङ सु चीको प्रशंसामा दुई अक्षर लेखेर समर्थन गरेको छु । अहिले तिनै सु ची यसरी नरसंहारको तमासेमात्र हैन किनाराकी साक्षी बनेको देख्दा चित्त दुखेको छ । मलाला युसुफजाईले मुख खोली सकिन् सु चीका विरुद्ध । कैलाश सत्यार्थी पनि बोल्नु पर्ने हो ।  

भारतमा सन् १९७४ मा संकटकाल लाग्यो । यति नै बेला नेपालमा संविधान संशोधनका लागि आयोग गठन भएको थियो । पञ्चायतलाई खुकुलो बनाउने गरी संविधानको मसौदा तयार भइसकेको थियो । तर, भारतमा संकटकाल लाग्नेबित्तिकै २०३२ सालको संविधान थप अनुदार बनाइयो । 

यसैले डर लाग्छ कतै नेपाली सरकार र जनमानस पनि भारतकै बाटामा लाग्ने त हैन ? 

सरकार पक्कै बोल्नेछैन । हुनत, मानव अधिकार हननका बेलामा त बोल्नुपर्ने हो तर बोल्नेछैन । नागरिकहरू त बोल्नुपर्ने हो ? सामाजिक सञ्जालमा समेत नेपाली समाजले रोहिंग्या वा गौरीको हत्यामा खासै चासो राखेको देखिन्न । हामी पनि मोदीवादी भारतकै पछि लागेका हौँ त ?       

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बिहीबार, भदौ २२, २०७४  १३:४८
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC