site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
कला
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
निर्देशनको ऐनामा महिला
SkywellSkywell

०७५ साल असोज ५ गते चलचित्र ‘इन्टु मिन्टु लन्डनमा’ हल रिलिज गरियो । त्यसलगत्तैको अर्को शुक्रबार ‘कथा काठमाडौं’ प्रदर्शनमा आयो । दसैँको मौका पारेर चलचित्र ‘छक्का पञ्जा–३’ घटस्थापनाका दिन ल्याइयो । तिहारको छेको पारेर चलचित्र ‘मालिका’ कात्तिक १६ गते रिलिज गरियो । यी सबै सिनेमामा एउटा समानता थियो । त्यो हो, यी चलचित्रको ‘चेन अफ कमान्ड’ महिलाको हातमा थियो । अर्थात्, यी सिनेमा महिलाले निर्देशन गरेका थिए । चलचित्र निर्देशकको माध्यम हो । सिनेमाको नेतृत्व निर्देशकको हातमा हुन्छ ।

‘इन्टु मिन्टु लन्डनमा’ रेनेशा राई, ‘कथा काठमाडौं’ संगीता श्रेष्ठ, ‘छक्का पञ्जा–३’ दीपाश्री निरौला र ‘मालिका’ रेखा थापाले निर्देशन गरेका हुन् । ०७५ मा महिलाले निर्देशन गरेको चलचित्र लगातार प्रदर्शनमा आए । तर, त्यही गतिमा महिला निर्देशकका चलचित्र लगातार आएनन् । फाट्टफुट्ट भने आइरहेकै छन् ।

गएको भदौ २९ गते झरना थापा निर्देशित ‘एक भगवत र एक गीता’ रिलिज गरियो । सोही भदौ १४ गते कृषा चौलागाईंको निर्देशन रहेको ‘ऐँचो पैँचो’ रिलिज गरिएको थियो ।

KFC Island Ad
NIC Asia

महिलाले निर्देशन गरेका चलचित्रको संख्या संख्यात्मक रूपमा धेरै छैन । कारण, महिला निर्देशकको संख्या न्यून छ । निर्देशनमा महिला भएकै कारण कुनै छेकबार छैन । चलचित्रमा जसरी महिलाले अभिनयका निम्ति पहिलो सिनेमादेखि नै अवसर पाए, निर्देशनका लागि पनि कुनै अवरोध थिएन । चलचित्रमा लगानी गर्न लैंगिक विभेद भएन । अभिनय र निर्माणमा जसरी स्वतन्त्रता थियो, निर्देशनमा पनि महिला भएकै कारण कुनै लगाम लगाइएको थिएन ।

तर, नेपाली सिने उद्योगले चलचित्रको चेन अफ कमान्ड सम्हाल्ने हिम्मतिलो महिला निर्देशक निकै ढिलो पायो । बक्सअफिसमा पुरुष निर्देशकलाई पनि पछि पारेकी दीपाश्री निरौला निर्देशनमा महिलाको प्रवेश ढिलो भएको स्वीकार गर्छिन् । यसलाई अनौठो र अस्वाभाविक मान्ने पक्षमा उनी छैनन् । छिमेकी बलिउड होस् वा निकै परको हलिउड, निर्देशनमा महिलाको आगमन उल्लेख्य छैन । त्यसमाथि सफलताको ग्राफ त झनै कमजोर छ ।

Royal Enfield Island Ad

उदाहरणका निम्ति ओस्कार अवार्डको विजेताको सूची हेरे पुग्छ । विश्वकै प्रतिष्ठित अवार्ड ओस्कार जित्न महिला निर्देशकले सन् २०१० सम्म कुर्नपर्‍यो । ओस्कार अवार्ड जित्ने प्रथम महिला निर्देशक ७१ वर्षीया क्याथरिन बिगेलो हुन् । सन् २०१० मा उनले ‘वार एन्ड एक्सन’ चलचित्र ‘द हर्ट लकर’मार्फत उत्कृष्ट निर्देशकको ओस्कार अवार्ड उचालेकी थिइन् ।

त्यसयता भने महिला निर्देशकका चलचित्र अब्बल रहेको प्रमाणित हुन लामो समय कुर्नु परेन । ओस्कार जित्ने दोस्रो महिला निर्देशक ४१ वर्षीया चिनियाँ क्लो झाओ हुन् । उनले २०२१ मा ‘नो म्याड ल्यान्ड’ (पश्चिमी ड्रमा) चलचित्रमार्फत उत्कृष्ट निर्देशकको ओस्कार अवार्ड जितेकी थिइन् ।

ओस्कार अवार्ड जित्ने तेस्रो महिला निर्देशक न्युजिल्यान्डकी ६९ वर्षीया जेन क्याम्पियन हुन् । उनले २०२२ मा ‘ड्रामा तथा रोमान्स’ चलचित्र ‘द पावर अफ डग’मार्फत उत्कृष्ट निर्देशकको ओस्कार अवार्ड जितिन् ।

लगाव र भित्री मनदेखिको चाह भए अरू क्षेत्रमा जस्तै निर्देशनमा पनि सफलता हासिल गर्न सकिने दीपाश्रीको अनुभव छ । ७१ वर्षीया क्याथरिन र ६९ वर्षीया जेन क्याम्पियनको उमेरले पनि दीपाश्रीको भनाइ पुष्टि गर्छ । 

० ० ०

नेपाली भूमिमै बनाइएको पहिलो चलचित्र ‘आमा’ ०२२ मा प्रदर्शनमा आएको थियो । त्यसको ३६ वर्षपछि सुचित्रा श्रेष्ठ ०५८ मा निर्देशनको मैदानमा उत्रिइन् । उनी नेपाली चलचित्र इतिहासमा पहिलो महिला निर्देशक हुन् । सुचित्राले चलचित्र ‘प्रेम युद्ध’ निर्देशन गरेकी थिइन् । ‘प्रेम युद्ध’ निर्देशन गर्नुभन्दा पहिला उनले टेलिसिरियल ‘सहारा’, ‘समर्पण’ र ‘भाइटीका’ निर्देशन गरेकी थिइन् । योङ एसिया टेलिभिजनका निम्ति वृत्तचित्र पनि निर्देशन गरेकी उनले टेलिचलचित्रहरूमा मुख्य सहायक निर्देशकका रूपमा काम गरेकी थिइन् । त्यसपछि उनले ‘को कसको’ चलचित्र निर्देशन गरिन् ।

नेपाली सिने नगरीमा सुचित्राले पहिलो महिला चलचित्र निर्देशकका रूपमा आफ्नो नाम दर्ज गर्दा रक्षा सिंह राणा अर्को इतिहास रच्दै आइपुगिन्, पहिलो चलचित्र सम्पादकका रूपमा । अक्सर सिने क्षेत्रमा लामो समय काम गर्ने महिलाको संख्या निकै कम छ । हरेकका समस्या आ–आफ्नै होलान्, तर तीतो सत्य हो – करिअरको बीचमै पेसा परिवर्तन गर्ने अथवा छोड्ने महिलाको संख्या अधिक छ । रक्षाले भने पेसा परिवर्तन गरिनन् । चलचित्र सम्पादनमा एक दशक लामो अनुभव सँगालेपछि उनले निर्देशनमा आफूलाई ‘अपग्रेड’ गरिन् । फिचर फिल्म ‘द गेम’बाट उनले ‘एक्सन–कट्’को बाटो रोजिन् ।

समयले कोल्टे फेर्‍यो भन्नेहरू भन्छन् र अनुभवीहरू पनि सुनाउँछन्– अझै नेपाली चलचित्र उद्योग वास्तवमा उद्योग भइसकेको छैन । यहाँ व्यावसायिकताको कमी छ । लहड र रहरले यो क्षेत्रमा आउने धैरै छन् । तर, विस्तारै सिनेमामा करिअर खोज्नेक्रम सुरु भयो । रहर पूरा गर्न र अनुभव बटुल्न मात्र होइन, पढेर यो उद्योगमा आउनेक्रम सुरु भयो । यसको उदाहरण हुन्, दीपा बस्नेत । निर्देशनको एकेडेमिक शिक्षा लिएर दीपा चलचित्र निर्देशनमा आइपुगिन् ।

काठमाडौंको ओस्कार कलेज अफ फिल्म स्टडिजमा चलचित्र निर्देशनमा स्नातक गरेपछि दीपा चलचित्र उद्योगमा प्रवेश गरिन् । भिजुअल इडिटरका रूपमा लामो समय काम गरेपछि उनले फड्को मारिन् । चलचित्र ‘अन्तराल’मार्फत निर्देशक बनिन् । उनले चलचित्र ‘श्री ५ अम्बरे’ पनि निर्देशन गरिन् ।

‘वीर गणेशमान’, ‘मनमन्दिर’, ‘मामाघर’, ‘सिउँदोको सिन्दूर’लगायत चलचित्रमा सहायक निर्देशकका रूपमा काम गरेपछि सम्झना उप्रेती रौनियार निर्देशक बनिन् । ‘मेघा’मार्फत सम्झनाले आफूलाई चलचित्र निर्देशकको पगरी गुथाइन् । ‘मेघा’मा उनले बलिउड अभिनेत्री मनीषा कोइरालका भाइ सिद्धार्थलाई नेपाली चलचित्र उद्योगमा ‘डेब्यु’ गराइन् ।

सम्झनाको दोस्रो निर्देशन रहेको चलचित्र ‘फागु’ हो । त्यसमा नायिका करिष्मा मानन्धरले लगानी गरेकी थिइन् । यो चलचित्रको मुख्य–मुख्य विधामा महिलाले काम गरेका थिए ।

त्यसो त सम्झनाले नेपाली चलचित्रको सेटमा मात्र ‘एक्सन–कट्’ गरिनन् । उनीसँग बलिउडका सिनेमामा पनि ‘एक्सन–कट्’ गरेको अनुभव छ । उनले ‘जेनिफर’ र ‘राइट या रंग’ हिन्दी र केही भोजपुरी चलचित्रमा पनि सहायक निर्देशक भएर काम गरेकी छन् ।

नेपाली सिने नगरीमा चलचित्र बनिरहे/बनिरहेकै छन् । निर्माण हुने सिनेमाको संख्या उल्लेख्य रूपमा बढ्दै गयो । नयाँ निर्देशक पनि भित्रिनेक्रम रोकिएन, यो स्वाभाविक पनि थियो । तर, एउटा सत्य के दोहोरिरह्यो भने महिला निर्देशक पुरुषको तुलनामा पटक–पटक दोहोरिएनन् । एक/दुई चलचित्रमै उनीहरूको निर्देशन सीमित रहँदै गयो । केही वर्षको अन्तरालमा महिला निर्देशकको प्रवेश भने भइनै रह्यो । यसकै निरन्तरताको अर्को नाम हो, सिर्जना बस्नेत । निर्देशनमा उनको ‘इन्ट्री’ अलि फरक रह्यो । उनी नायिका हुँदै निर्देशक बनेकी हुन् ।

यसमा पनि उनको छुट्टै कहानी छ । उनले ‘गुडलक’ चलचित्र बनाउने तयारी गरिन् । आफ्नो चलचित्रको निर्देशक गोविन्द गौतमलाई लिइन् । अन्तिममा गोविन्द ‘गुडलक’ निर्देशन गर्न तयार भएनन् । त्यसपछि सिर्जना आफैँले निर्देशनको बागडोर सम्हालिन् ।

सिर्जनशील कर्म न पर्‍यो चलचित्र, जो सँग क्षमता र आँट छ, शिल्प र अनुभव छ अथवा सैद्धान्तिक ज्ञान छ, उही नै अगाडि आउने हो । यसलाई न भूगोलले छेक्छ न लिंग, जात वा उमेरले । यसै क्रममा निर्देशकका रूपमा देखा परिन्, निलु डोल्मा शेर्पा ।

निलु सर्ट फिल्म निर्देशन गर्दागर्दै फिचर सिनेमामा आइपुगेकी हुन् । सानो क्यानभास र टिमको नेतृत्व गरेपछि अनुभवी भइन् र आइन् लामो चलचित्र निर्देशन गर्न । उनले निर्देशन गरेको चलचित्र हो, ‘हाउ फन्नी’ । उनी पहिलो महिला समलिंगी निर्देशक पनि हुन् ।

सबु सुवेदी र अनिशा खड्का पनि चलचित्र निर्देशक हुन् । ‘चलेछ बतास सुस्तरी’ सबु र अनिशाले संयुक्त रूपमा निर्देशन गरेका थिए । उनीहरूले संयुक्त रूपमा पनि चलचित्र निर्देशन गर्न सकिन्छ भन्ने सन्देश समेत दिए । यो अभ्यास बिलकुल नौलो भने होइन ।

लक्षु गौतम अर्को महिला निर्देशक हुन् । उनले पनि नेपाली चलचित्र उद्योगलाई दुइटा सिनेमा दिइन् । ‘तँ म र ऊ’ र ‘ब्ल्याक इयर’ उनले निर्देशन गरेका चलचित्र हुन् । उनी पनि निरन्तर सिनेमा निर्देशनमा देखिएकी छैनन् ।

नेपाली सिनेजगत्मा नायिका हुँदै निर्देशक बन्ने अर्की नायिका हुन्, झरना थापा । दर्जनौँ चलचित्रमा अभिनय गरेपछि उनले थोरै बाटो बदलिन् । ‘एक्सन–कट्’को बाटो समातिन् ।

उनले निर्देशन गरेको पहिलो चलचित्र ‘ए मेरो हजुर–२’ हो । यसकै तेस्रो र चौथो सिरिज पनि उनले निर्देशन गरिन् । निर्माताको दाबीलाई पत्याउने हो भने यी सबै चलचित्रले राम्रो कमाइ गरे । चौथो निर्देशनमा पुग्दा रुमानी प्रेमकथा भन्ने ‘कम्फर्ट जोन’बाट उनले आफूलाई बाहिर निकालेर सामाजिक कथामा चलचित्र बनाइन् । तेस्रोलिंगी महिलाको कथामा केन्द्रित चलचित्र ‘एक भगवत र एक गीता’ निर्देशन गरिन् ।

यो चलचित्रले बक्सअफिसमा उल्लेख्य प्रभाव जमाउन सकेन । समग्रमा भने बक्सअफिसमा राम्रो उपस्थिति जनाउने निर्देशक हुन्, झरना । उनलाई अब्बल निर्देशकका रूपमा लिइन्छ ।

नेपाली रजतपटमा समुद्र भट्ट अर्को महिला निर्देशकको नाम हो । चलचित्र ‘आधा पेज’मार्फत समुद्रले आफूलाई निर्देशकका रूपमा दर्ज गरिन् ।

व्यावसायिक हिसाबले नेपालमा कति चलचित्र सफल छन्, त्यो जगजाहेर छ । हरेक हप्ताजसो चलचित्र रिलिज गरिन्छ । धेरैजसो शुक्रबार त दुइटा नेपाली चलचित्र एकैदिन रिलिज गर्ने गरिएको छ । अधिकांश चलचित्रले २० लाख रुपैयाँमाथि ग्रस कलेक्सन गर्दैनन् । यसको अर्थ अधिकांश चलचित्रले करिब–करिब शतप्रतिशत लगानी डुबाउँछन् । यसमा को निर्देशक थियो, महिला कि पुरुष निर्देशक, डेब्यु निर्देशक कि अनुभवी ? यसले अक्सर अर्थ राख्दैन । कारण, सिनेमाको काम सिर्जनशील कार्य हो । कलाको न रङ हुन्छ न जात, भाषा, धर्म र लिंग ।

नायिकाको अब्बल परिचय बनाएकी रेखा थापा निर्देशक पनि हुन् । उनले चलचित्र निर्देशन गरेकी छन् । दर्जनौँ चलचित्रमा अभिनय र केहीमा लगानी गरेपछि उनी निर्देशक बनेकी हुन् ।

‘हिम्मतवाली’ रेखा निर्देशित पहिलो चलचित्र हो । नारीप्रधान कथामा चलचित्र बनाउने रेखाले ‘हिम्मतवाली’मा श्याम भट्टराईलाई निर्देशकका रूपमा लिएकी थिइन् । पछि उनी आफैँले निर्देशन गरिन् ।

रेखाले निर्देशनको यात्रामा पूर्णविराम लगाइनन् । उनले अर्को पनि चलचित्र निर्देशन गरिन्, ‘मालिका’ ।

चलचित्र क्षेत्रमा लामो अनुभव सँगालेर निर्देशनको यात्रा गर्ने अर्की निर्देशक हुन्, रेनेशा राई । कोरियोग्राफर हुँदै उनले निर्देशनको यात्रा तय गरेकी हुन् ।

रेनेशाको पहिलो चलचित्र ‘इन्टु मिन्टु लन्डनमा’ हो । रेनेशा पनि निर्देशनमा दोहोरिएकी छन् । ‘ज्याकी आईएम ट्वान्टी वान’ उनी निर्देशित दोस्रो चलचित्र हो । ०८० मा रिलिज गरिएको ‘ज्याकी आईएम ट्वान्टी वान’ म्युजिकल विषयमा थियो । यो सिनेमाले व्यापारिक सफलता हासिल गरेन ।

टेलिभिजनमा कार्यक्रम प्रस्तोता, प्रोडुसर हुँदै म्युजिक भिडियो निर्देशक बनेकी संगीता श्रेष्ठ पनि अन्ततः फिचर फिल्ममा आइपुगिन् । सयौँ म्युजिक भिडियो निर्देशन गरेपछि उनले फिचर फिल्मको बाटो रोजिन् । ‘कथा काठमाडौं’ उनले निर्देशन गरेको चलचित्र हो । उनी समेत दोहोरिएकी छैनन् । अर्थात्, ‘कथा काठमाडौं’नै उनको अहिलेसम्मको चलचित्र हो ।

अभिनयलाई पेसा बनाएकी दीपाश्री निरौला अन्ततः निर्देशनमै आइन् । उनी नायिका पनि हुन् । टेलिचलचित्रमा अभिनय गरेकी उनले हास्यशृंखला ‘तीतो सत्य’मा लामो समय सहायक निर्देशक भएर काम गरिन् । उनले निर्देशन गरेको पहिलो चलचित्र ‘छक्का पञ्जा’ हो । ‘छक्का पञ्जा’को दोस्रो र तेस्रो सिरिज पनि उनले निर्देशन गरेकी छन् । उनले निर्देशन गरेका सबै चलचित्र बक्सअफिसमा ‘ब्लकबस्टर’ छन् । उनी सर्वाधिक सफल चलचित्र निर्देशक पनि हुन् । दीपाश्री पुनः सिनेमा निर्देशनको तयारीमा छिन् ।

कृषा चौलागाईं महिला निर्देशकको सूचीमा कान्छी निर्देशक हुन्, ०८० सम्मका लागि । ‘ऐचो पैँचो’ निर्देशन गरेकी उनी निर्माणको अनुभव सँगाल्दै निर्देशनमा आएकी हुन् । उनको चलचित्रले पनि व्यावसायिक सफलता प्राप्त गरेन ।

नेपालमा अहिलेसम्म १६ महिलाले चलचित्र निर्देशन गरिसकेका छन् । तर, अधिकांशले निरन्तरता दिन सकेका छैनन् । केही एउटै निर्देशनमा सीमित छन् । केहीले दुइटा सिनेमा निर्देशन गरेका छन् । दीपाश्रीले तीन चलचित्र निर्देशन गरेकी छन् । अहिलेसम्म झरना थापाको नाममै सबैभन्दा धेरै चलचित्र छन् । उनले चार चलचित्र निर्देशन गरिसकेकी छन् ।

अभिनयको लामो अनुभव सँगालेर निर्देशनको यात्रा तय गरेपछि ‘अभिनय कठिन कि निर्देशन ?’ भन्ने पंक्तिकारको जिज्ञासामा झरनाको जवाफ थियो– अभिनय धेरै सजिलो । अभिनयमा आफ्नो काममा निखारता दिन सके पुग्छ, तर निर्देशन धेरै कठिन हुन्छ । सबैको काम हेर्नुपर्ने र ड्राइभ गर्नुपर्ने । तनावले कपाल फुलाउनुपर्ने काम हो यो । सानो–सानो कुरादेखि ठूलो कुरासम्मको जिम्मेवारी वहन गर्नुपर्ने सजिलो काम हैन, निर्देशन ।

अब झरनालाई अभिनेत्रीभन्दा पनि सफल चलचित्र निर्देशकका रूपमा चिनिने रहर छ । यसमै केन्द्रित हुने उनको योजना छ ।

निर्देशक कृषाको सिनेमा नेपालपछि अमेरिकामा प्रदर्शन गरियो । उनलाई त्यहाँका दर्शकको ‘फिडब्याक’ थियो– ओहो, महिला निर्देशक भएर पनि यस्तो राम्रो फिल्म बनाएको ! यो प्रतिक्रिया सुनेपछि उनको प्रश्न छ– अझै पनि जेन्डर बायस छ समाज ?

रचनात्मक काम हो, महिला/पुरुषको कुरा किन घुसाउनुपर्‍यो ? उनको प्रश्नको अन्तर्यमा पुगेर हेर्ने हो भने सहमति जनाउन सकिन्छ ।

“पुरुष निर्देशकका सिनेमा कमर्सियल रूपमा सफल नभए पनि उहाँहरू बिजी भइरहनुभएको छ, काम पाइरहनुभएको छ । तर, महिला निर्देशक भने कमर्सियल रूपमा सफल नहुनेबित्तिकै काम पाउने अवस्था छैन,” उनी भन्छिन्, “सायद महिला निर्देशक भन्नेबित्तिकै विश्वास कम गर्ने हो कि ? महिलालाई विश्वास गरिहाल्न सकिन्न भन्ने मनोविज्ञानले काम गरेको हो कि भन्ने लाग्छ ।” पहिलो निर्देशनमै आफूलाई प्रमाणित गर्न सके मात्र महिला निर्देशक दोहोरिने अन्यथा कठिन रहेको उनी बताउँछिन् ।

‘कम्फर्ट जोन’मा बसेर काम गर्न रुचाउने निर्माताको संख्या धेरै रहेको भन्दै कृषा ‘रिस्क’ लिएर विश्वास गरिहाल्ने निर्माता कम रहेको सुनाउँछिन् । “महिला निर्देशकलाई कन्भिन्स गर्न पनि कठिन हुने हो कि भन्ने लाग्छ,” उनी भन्छिन् ।

दीपाश्री सिनेमा निर्देशन आफैँमा सजिलो काम नभएको बताउँछिन् । निर्देशन विधा आफैँमा सजिलो काम नहुनु र ‘डेडिकेटेड’ भएर लाग्ने महिलाको संख्या कम हुनु नै महिला निर्देशकको संख्या थोरै हुनु र निरन्तर निर्देशनमा नरहनु प्रमुख कारण भएको उनको बुझाइ छ ।

“नेपालमा मात्रै होइन, त्यति ठूलो भारतमा पनि धेरै महिला निर्देशक छैनन् । सिनेमाको इतिहास, बजार, जनसंख्या र सिनेमाको संख्याको अनुपात गर्ने हो भने सायद उस्तै हुन्छ होला बलिउड र नेपालीमा,” उनी भन्छिन्, “शाहरुख खानका सिनेमाको कमाइ हजार करोड नाग्यो भनेर म पढ्दै थिएँ, यहाँ हाम्रो ब्यानरको सिनेमाले करिब सय करोड कमाएको छ । सक्सेस रेट अनुपातमा हिसाब गर्ने हो भने उस्तै हुन आउँछ ।”

त्यसैले चिन्ता गर्नुपर्ने अवस्था नरहेको उनी बताउँछिन् । तर, महिला निर्देशक अझै बढी आऊन् र सफलता प्राप्त गरून् भन्ने उनलाई लागिरहन्छ । यसका निम्ति लामो अनुभव, अथक मिहिनेत र जुझारुपन भने अनिवार्य सर्त भएको उनको अनुभव छ ।

झरनाले अभिनयमा दशकौँ काम गरेको, रेखाले अभिनयसँगै सुरुमा अरूलाई प्रोड्युस गरेर बल्ल निर्देशनमा आएको र आफू स्वयं ‘तीतो सत्य’मा १२ वर्ष ‘एक्सन–कट्’सँग खेलेर अहिले निर्देशक बनेको उनी स्मरण गर्छिन् ।

निर्देशनमा आउन रुचि राख्ने महिलाको संख्या कम नरहेको उनले देखेकी छन् । ‘म पनि तपाईंजस्तै निर्देशक बन्छु, सहयोग गर्नुपर्‍यो’ भन्दै उनीसँग ठोक्किन आइपुग्ने महिलाको संख्या कम छैन । ‘तपाईंको एडी भएर काम गर्छु’ भनेर अफिस आउने पनि थुप्रै छन् ।

“तर, सेटमा पुग्नुअगाडि नै सिनेमाको काम यसरी गर्नुपर्छ भनेर सिकाउँदा सिकाउँदै हप्ता दिन नपुग्दै हिँड्नुहुन्छ,” दीपाश्री भन्छिन्, “बाहिरबाट देखेजस्तो सजिलो काम होइन यो । यसका लागि खट्नुपर्छ । मेरो सबैथोक नै यही हो भनेर मिहिनेत गर्नुपर्छ ।”

जो मेरो ‘गोल’ नै निर्देशन हो र आफूलाई प्रमाणित गरेरै छाड्छु भनेर लाग्छ, त्यो नै सफल हुन्छ । अन्यथा, रहरले काम नबन्ने दीपाश्रीले आफ्नै करिअरबाट सिकेको सत्य हो । सिनेमामा प्रमाणित गर्न आफूले जिन्दगीमा धेरै कुरा छोडेको उनी बताउँछिन् । “म पनि ठूलो मिहिनेतले यहाँ आएको हुँ । दुइटा डुंगामा पाइला राखेर गन्तव्यमा पुगिँदैन,” दीपाश्री भन्छिन् ।

एउटा मात्र उद्देश्य लिएर अगाडि बढे महिला झन् धेरै सफल हुन्छन् भन्नेमा दीपा ढुक्क सुनिन्छिन् । घरपरिवार सम्हाल्ने महिलाको दिमाग चारैतिर एकैपटक चलिरहेको हुने उनी बताउँछिन् । आफूलाई एकाग्र बनाएर काम गरे महिलाको ‘सक्सेस रेट’को पारो धेरै माथि हुने उनको तर्क छ ।

आत्मविश्वास नै सफलताको मुख्य सूत्र भएको दीपाश्रीको अनुभव छ । यो लामो अनुभव, एकेडेमिक शिक्षा र तालिमले मात्र सम्भव हुने उनको धारणा छ । तीन र हप्तादिने कथित तालिम र गोष्ठीले भने पार नलगाउने उनको टिप्पणी छ । यसका निम्ति सरोकारवाला संघसंस्था गम्भीर हुनुपर्ने तर त्यो आजसम्म नदेखिएको भन्न उनको जिब्रो लकपकाउँदैन ।

त्यसो त ‘सिनेमामा काम गर्ने महिला छन् र’ भन्नेहरू पनि छन् । यस्तो टिप्पणी गर्नेहरूलाई दीपाश्रीको जवाफ छ– सुरुमा नेपाल आइडल घोषणा हुँदा नेपालमा पनि गाउने त्यति धेरै युवायुवती छन् ? भन्थे, कमेडी च्याम्पियन आउँदा नेपालमा पनि रियालिटी शो नै गर्ने संख्यामा कमेडियन छन् ? भनेर नाक खुम्च्याउँथे । तर, अझै यी रियालिटी शो चलिरहेका छन् । हरेक सिजनमा नयाँ–नयाँ प्रतिभा आइरहेकै छन् ।

सरोकारवालाले अध्ययन र तालिमको व्यवस्था र महिला स्वयं लगनशील भएर काम गरे महिला निर्देशकको संख्या र गुणस्तर दुवैले गुणात्मक फड्को मार्नेमा दीपाश्री ढुक्क छिन् । 

(चलचित्र निर्माता संघको स्मारिका २०८० मा प्रकाशित सामग्री ।)

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बुधबार, कात्तिक १५, २०८०  ११:१६
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
कोप-२९ ले दिएको अवसर खेर नफाल 
कोप-२९ ले दिएको अवसर खेर नफाल 
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro