site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
हिरोलाई भन्दा प्रोडुसरलाई प्रेसर
Sarbottam CementSarbottam Cement

‘पराइघर’ बाट चलचित्रमा डेब्यू गरेका नायक रमेश उप्रेती नेपाली रजतपटका लोकप्रिय नायक हुन् । दर्जनौं चलचित्रमा अभिनय गरेका रमेश उप्रेती कुनै समय नेपाली सिने नगरीका लागि गर्वीलो नाम थियो । दर्जनौं चलचित्रमा अभिनय गरेका उनी ७ वर्ष अमेरिकामा बसे । उतै हराउने हुन् कि भन्ने अड्कलबाजीका बीच रमेश फर्किए । अमेरिकाबाट फर्किएर अघिल्लो वर्ष ‘ब्रासलेट’ मा अभिनय गरेका रमेश अहिले आफैं निर्माणमा होमिएका छन् । उनको निर्माण रहेको चलचित्र ‘ऐश्वर्य’ यही कात्तिक ९ गते अलनेपाल रिलिज हुँदैछ । आफूले चलचित्र बनाउँदा आफैंले चाहे जस्तो राम्रो चलचित्र बनाउन सकिने धारणा राख्ने उनी बलिउड कलाकार सलमान, शारुख, आमिर खान पनि यही कारण आफैं चलचित्र निर्माण गर्दै आएको बताउँछन् । रमेशसँग चलचित्र क्षेत्रसँगै प्रदर्शनको तयारीमा रहेको चलचित्र ‘ऐश्वर्य’ का विषयमा केन्द्रित रहेर गरिएको कुराकानीः

केमा व्यस्त हुनुहुन्छ ? ।
चलचित्र रिलिजको पूर्वसन्ध्यामा छु । आफ्नै निर्माणको चलचित्र ‘ऐश्वर्य’ प्रोडक्सनको अन्तिम चरणमा छ । चलचित्र रिलिजको मिति कात्तिक ९ आउन पनि अब धेरै दिन छैन । चलचित्रको प्रचारप्रसारकै प्रेसरमा छु । कलाकार त पहिले नै थिएँ । यो चलचित्रबाट प्रोडुसरको रुपमा पनि आएको छु । प्रोडुसरको रूपमा स्वीकार गर्नु हुन्छ कि हुन्न भन्ने द्विविधामा छु । 

कलाकार हुँदा र निर्माता हुँदा कुन बढी प्रेसर फिल हुँदोरहेछ ?
एकदम ठूलो प्रेसर हुँदोरहेछ निर्माता हुँदा । कलाकार भएर ढुक्कसँग काम गरिरहेको मान्छे । अहिले सबै प्रोडक्सनको जिम्मा लिएर काम गर्दा ठूलो प्रेसर फिल हुँदोरहेछ । मलाई थाहा पनि थिएन । एउटा क्यारेक्टरमा बसिरहेको बेला एउटाले आएर एक थोक, अर्कोले अर्को थोक भन्ने टफ काम रहेछ प्रोडुसर हुन । पहिलो गाँसमै ढुङ्गा भने जस्तो काम गर्न गाह्रो भयो तर यसलाई मैले स्कुलिङका रूपमा लिएको छु । यो चलचित्र दर्शकले मन पराइदिनुभयो भने मलाई अरु चलचित्र बनाउन सजिलो हुन्छ । 

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

कलाकार मान्छे अचानक निर्माणमा हात हाल्नुभयो, कारण के थियो ?
हामीले सँधैं अग्रज र अनुभवीहरुबाट सिक्ने हो । हलिउड, बलिउडमा सँधै कलाकारले चलचित्र निर्माणमा हात हालेका छन् । जब कलाकार आएर चलचित्रमा हात हाल्नु भएको छ चलचित्रले उद्योगको रूप लिँदै फड्को मारेको छ । 

१९ वर्षको उमेरदेखि चलचित्रमा काम गरेँ । अब अझै यही क्षेत्रमा रहिरहन निर्माणमा पनि हात हालौँ भन्ने लाग्यो र निर्माण गरेको हुँ । आफैंले निर्माण गर्दा उमेर अनुसार, सोचे अनुसारको चलचित्र बनाउन सकिन्छ । आफूले सोचे अनुसारको चलचित्र निर्माण गर्न आफैंले बनाउनु पर्छ । फरक निर्माता, फरक कन्सेप्ट र फरक कलाकारसँग काम गर्दा मलाई त्यती धेरै उपयुक्त लागेर र मैले चलचित्र बनाएँ । 

Global Ime bank

निर्माता, निर्देशकको अनावश्यक दबाबका कारण राम्रो चलचित्र बन्न सक्तैन भन्ने संकेत हो ?
एउटा स्टोरी लेखिन्छ । त्यसमा कलाकार को भनेर सरूमै छानिँदैन । एउटा नभएको अर्को, त्यो पनि नभए अर्को विकल्प खोजेर अभिनय गराइन्छ । चलचित्र मेकरले सुरूमै म यसका लागि चलचित्र बनाउँदैछु भनेर अन्तिमसम्म त्यसमै फोकस भयो भने मात्रै न्याय गर्न सकिन्छ । 

नेपालमा पनि व्यक्ति हेरेर स्टोरी चयन र स्क्रिप्ट लेखिनुपर्छ भन्न खोज्दैहुनुहुन्छ ?
हो । मैले भन्न खोजेको त्यही हो । व्यक्ति हेरेर स्क्रिप्ट लेखिनुपर्छ । यस्तो अवस्थामा मात्रै कलाकारले कथालाई न्याय गर्न सक्छ । कलाकरको बडी ल्याङवेज उसको हाउभाउ, बानी व्यवहारलाई फलो गरेर स्क्रिप्ट तयार गरेको खण्डमा राम्रो चलचित्र बन्छ । 

यही कारण हो भारतमा पनि सलमान, सारुख, आमिर लगायतका कलाकार चलचित्र मेकिङमा आएका । उनीहरू चलचित्र खेल्न नपाएर मेकिङमा आएका होइनन् । आफ्नो कन्सेप्ट अनुसारको राम्रो चलचित्र बनाउन आएका हुन् । उनीहरू सफल पनि देखिएका छन् । त्यो अभ्यास हाम्रोमा पनि हुनुपर्छ । 

चलचित्र ‘ऐश्वर्य’ लाई चलचित्रमा तपाईँको कमब्याकको रुपमा लिनु भएको हो ?
यो त मलाई पनि थाहा छैन । अहिले नै भन्दा ठूलो कुरा गरे जस्तो हुन्छ त्यसैले कात्तिक ९ नै कुर्नुपर्छ । चलचित्र राम्रो भए पुग्छ । कोही एउटा व्यक्तिलाई राम्रो हुँदा भन्दा पनि राम्रो विषयबस्तु दर्शकलाई लिन सकियो भने त्यो उत्तम हो । चलचित्रमा व्यक्ति भन्दा पनि विषय प्रमुख कुरा हो । सलमानको ‘ट्युबलाईट’फ्लप भयो । सारुखका फिल्म पनि फ्लप भएका छन् । त्यसैले चलचित्रमा एउटा व्यक्ति गौण हुन्छ । कथा नै मुख्य पक्ष हो । 

नेपालमा बक्स अफिसमा राम्रो व्यापार गर्‍यो भने चलचित्र हिट भयो भन्ने चलन छ । चलचित्र मूल्यांकनको यो सही मापदण्ड हो ?
होइन । यो गलत हो । राम्रा फिल्म नचलेका पनि छन् । झुर चलचित्रले राम्रो व्यापार पनि गरेका छन् । कहिले काहिँ मासले गाइड गर्छ व्यक्तिलाई । लहलहैमा लागेर पनि कुनै चलचित्र चलेका छन् भने कुनै राम्रा चलचित्र ओजेलमा पनि परेका छन् । त्यसैले ब्यापारले चलचित्रको समग्र मूल्यांकन गर्दैन । तर, एउटा पक्षका रुपमा भने बक्सअफिसलाई पनि लिन सकिन्छ । 

अहिले डार्क कमेडी चलचित्रले राम्रो व्यापार गरिरहेका बेला तपाइँले लभस्टोरी जानराको चलचित्र निर्माण गर्नु भयो नि !
हो अहिले ‘छक्का पञ्जा–२’ ले राम्रो चलिरहेको छ । तर यसको मतलब अरु चलचित्रले राम्रो व्यापार गरिरहेका छैनन् भन्ने होइन । ‘ए मेरो हजुर–२’, प्रेम गीत–२’, र ‘म यस्तो गीत गाउँछु’ ले पनि राम्रो व्यापार गरेकै हुन् । चलचित्र जुन जानरामा बनेको हो त्यो जानरामा राम्रो बन्यो भने दर्शकले मन पराउनुहुन्छ । कलर फुल चलचित्र चलिरहेका छन् भन्छु म । 

तपाईं अघिल्लो पुस्ताको कलाकार, अहिलेका दर्शकको चाहना अनुसार चलचित्र बनाउन गाह्रो भएन ?
त्यती धेरै फरक छैन । पहिला अलि लाउड एक्टिङ हुन्थ्यो अहिले अलि सफ्ट हुन्छ । स्क्रिप्ट त्यही हो, मौलिकता उही हो । फरक भनेको प्रविधि मात्रै हो । दर्शक अलि चुजी हुनुभएको छ । हिजोकै जानरा कै चलचित्र अहिले पनि चलिरहेका छन् । समय अनुसार आफूलाई अपडेट गर्दै लैजाने हो । परिवर्तनलाई आत्म्सात गर्दै जाने हो । त्यसबाट म अनविज्ञ छु जस्तो लाग्दैन । दर्शकको चहना अनुसार नै म हिँड्ने प्रयास गरेको छु । 

त्यही भएर यहाँले नयाँ/पुराना कलाकार तथा प्राविधिकलाईलिनु भएको हो ?
पुरानो पुस्ताको अनुभब र नयाँ पुस्ताको सैद्धान्तिक ज्ञान र ऊर्जालाई मिलाउन सकियो भने राम्रो उत्पादन आउँछ भनेर हो । पुरानो पुस्तालाई हामीले सम्मान गर्दै उहाँहरूबाट हामीले सिक्नुपर्छ भनेर पनि हो । पुरानो पुस्ताले गर्दा नै आज चलचित्र उद्योग छ । यो तथ्यलाई पनि हामीले भुल्नु हुँदैन । सबै सिर्जनशील हुनुहुन्छ । सबैले राम्रो काम गर्नु भएको छ । व्यवसायिकतामा तेरो मेरो हुँदैन, चिनेको/नचिनेको भन्ने हुँदैन । 

‘ऐश्वर्य’ कस्तो खालको चलचित्र हो ?
यो एउटा कलरफुल चलचित्र हो । मुख्य कुरा त मनोरञ्जन नै हो । आँखालाई रमाइलो हुनेगरी प्रस्तुत गरेका छौँ । धेरै कहानी र टुइस्ट छ चलचित्रमा । इमोशन छ, ड्रामा छ, कहिले हसाउँछ, कहिले रुवाउँछ समग्रमा भन्दा एउटा पूर्ण व्यवसायिक चलचित्र हो । 

आधा शताब्दी लामो इतिहास बोकेको नेपाली चलचित्रमा अपेक्षित विकास भएको जस्तो लाग्छ कि लाग्दैन यहाँलाई ?
अपेक्षित विकास भएको छैन । तर पनि आफ्नै घर, आफ्नै परिवार नै सबैलाई प्यारो लाग्छ । धेरै महत्त्वाकांक्षी पनि हुनु हुँदैन । समयसँगै विकास हुँदै जान्छ । कोही आएर रातारात करोडौं फाइदा गर्छु भनेर सोच्छ भने त्यो गलत हो । तर म सानै देखी यही क्षेत्रमा रहेकाले मलाई थाहा छ । मैले धेरै महत्त्वाकांक्षा पनि राखेको छैन । 

रमेश उप्रेतीले व्यापारमा पनि हात हाल्यो भनेर बुझ्दा के हुन्छ ?
मैले २ करोड रुपैयाँ लगानी गरेर ९९.९ प्रतिशत डुब्छ भनेर जान्दा जान्दै चलचित्रमा आउनु भनेको यो क्षेत्रप्रति मेरो लगाव हो । यसलाई व्यवसायका रूपमा नलिउँ, मैले जानेको गरेको यही काम हो । त्यसैले म यही क्षेत्रमा रहन मात्रै चाहेको हो । दर्शकको मनमा रहिरहन चाहेको हो । दर्शकले निर्माणमा मेरो प्रवेशलाई रुचाइदिनुभयो भने म निरन्नतर चलचित्रमा रहिरहने छु । चलचित्र ‘लार्जर देन लाईफ’ हुनुपर्छ भन्ने मेरो मान्यता हो । त्यसैले यो मान्यता स्थापित गर्न पनि मैले ‘ऐश्वर्य’ बनाएँ । 

भनेपछि अब दर्शकले यहाँलाई चलचित्र निर्माताको रूपमा देख्न पाउने भए ?
म अहिले यसै भन्न सक्तिन । ‘यो कात्तिक ९ गतेपछि थाहा हुन्छ । ‘ऐश्वर्य’ चल्छ या चल्दैन त्यसैमा निर्भर हुन्छ । 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: आइतबार, असोज २२, २०७४  १२:००
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC