site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
विचार
Nabil BankNabil Bank
Sarbottam CementSarbottam Cement
मानवीयता हराएकै हो ?

घटना नम्बर एक 

काठमाडौंको बानेश्वरमा सिभिल अस्पतालमा कार्यरत स्वास्थ्यकर्मीलाई आफ्नो टोलको खाली रहेको होस्टेलमा बस्न दिएको विरोधमा स्थानीयको भिडले आक्रमण प्रयास ग¥यो । टोलमा कोरोना फैलने आशङ्काले उनीहरु जसरी पनि स्वास्थ्यकर्मीलाई त्यस क्षेत्रबाट हटाउन लागिपरेका थिए । तनहुँको भानु नगरपालिकामा प्राविधिकलाई कोरोना पोजेटिभ नहुँदा पनि स्थानीयले दुव्र्यवहार गरे । उनलाई कोठामा बस्न नदिने तथा सामाजिक बहिष्कार समेत गर्ने काम भयो । कोभिडकै कारण मृत्यु भएका व्यक्तिको अन्तिम संस्कार गर्नबाट रोक्न जनप्रतिनिधिकै नेतृत्वमा प्रतिरोधका घटना पोखरा, बुटवललगायतका क्षेत्रमा भए । चितवनमा चिकित्सकको आवासमा कोरोना सङ्क्रमितको घर भनेर पोस्टर टाँस्ने प्रयास गरेर स्वास्थ्यकर्मीलाई हतोत्साहित गरियो ।

घटना नम्बर दुई

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

गोङ्गबुमा टाउको र खुट्टा एउटा झोलामा तथा शरीरका अन्य भाग अर्को सुटकेसमा फेला परे । विभत्स किसिमले गरिएको कृष्णबहादुर बोहराको हत्यामा एक महिला र शव व्यवस्थापनमा किशोरीको समेत संलग्नता देखियो । हत्या गर्दा अपनाएको विधि तथा हत्यापश्चात् शवलाई टुक्राटुक्रा पार्ने काममा चरम क्रूरता देखाप¥यो । महिलाद्वारा घटित अकल्पनीय घटनाले सबैलाई झस्कायो ।

घटना नम्बर तीन

Global Ime bank

सिराहा जिल्लाको बोर्डर आउट पोस्टमा कार्यरत सशस्त्र प्रहरीका जवान मनोहरकुमार यादव मृत अवस्थामा फेला परे । यही असार १६ गते उनको शव नहरमा फेला प¥यो । गाउँको विवाह कार्यक्रममा सहभागी भएका यादवलाई युवतीसँगको सम्बन्धका कारण केही युवाले तीन किलोमिटर जति टाढासम्म चोरको आरोप लगाई लखेट्दै लगेर पानीमा डुबाएर मारेका रहेछन् ।

घटना नम्बर चार

माडी नगरपालिका वडा नं ९ को वन क्षेत्रमा बसोबास गर्दै आएका लोपोन्मुख चेपाङ समुदायका सुकुम्बासी बस्तीमा वन कर्मचारीले आगजनी गरे । आगजनीका कारण उनीहरूको अन्नपात र नगद सम्पत्तिसमेत जल्यो । बाँकी रहेका घरटहराहरु पनि हात्ती लगाएर ध्वस्त पारिदिए । बाढी पहिरोको चपेटामा परेका सुकुम्बासीहरु गास न बासको अवस्थामा छट्पटाउँदै बसेका छन् । 

यतिमात्र होइन, जंगलमा च्याउ लगायतका खानेकुरा खोज्न गएका चेपाङ समुदायकै एक युवाले निकुञ्ज सुरक्षाकर्मीका कुटपिटबाट ज्यान गुमाए । गरिबीको चरम पीडामा रहेका लोपोन्मुख चेपाङहरु लगातारको वर्षा र बाढीका कारण पीडित त थिए नै त्यसैमाथि निकुञ्जका कर्मचारीको निर्दयी व्यवहारले गर्दा घरबाससमेत उजाड भयो भने रक्षकहरुले नै अत्याचार गर्दा आफ्ना एक सदस्य युवाको समेत ज्यान गयो । फलस्वरूप, उनीहरु कोरोना कहरका बेला मानव समुदायबाट झनै आतंकित बनेका छन् ।

घटना नम्बर पाँच
काठमाडौंको ताकेश्वर नगरपालिका–५ गोल्ढुंगामा केही दिनअघि राति घर फर्कने क्रममा होहल्ला गरेको भन्दै २४ वर्षीय छिरिङ तामाङलाई स्थानीयले निर्घात कुटपिट गरी हत्या गरे । राति अबेर रक्सी खाएर साथीसँग घर फर्कँदै गरेका तामाङले आफूहरुलाई बाटामा कुकुर भुकेका कारण कुकुरलाई गाली गरे ।  घरधनीले पनि राति राति हल्ला गर्दै हिँडेको भनी उनीहरुलाई गाली गरे । रक्सीको नसामा रहेका छिरिङले आफूलाई भुक्ने कुकुरलाई गाली गर्न नछाडेपछि घरधनीले गलत अस्त्र प्रयोग गरे । उनले चोर आयो भन्दै हल्ला गरे । टोलमा चोर आएको भन्ने हल्लाका कारण वास्तविकता नै नबुझी जम्मा भएका टोलबासीले निर्घात कुटपिट गर्दा उनको ज्यान गयो ।

घटना नम्बर छ

आफ्नी दिदीले र केही समय आफूले समेत काम गरेको गार्मेन्टका मालिकले युवतीलाई सँगै खाजा खान आग्रह गरे । उमेरले पनि धेरै अन्तर रहेको तथा मालिक स्वयम् पनि विवाहित भएकाले आफ्नो रुप र यौवनमा मालिकले लगाएको गिद्धेदृष्टिलाई युवतीले बुझ्न सकिनन् । सारै जिद्दी गरेपछि युवती आफूले दाजुसमान मानेका मालिकसँगै खाजा खान तयार भइन् । आफूसँग सँगै बस्न भन्दा नमानेको र अर्कै व्यक्तिसँग युवती नजिकिएको देखेर भित्रभित्रै ईष्र्याले जलेका मालिकले आफूभन्दा २६ वर्ष कान्छी युवतीलाई तेजाब प्रहार गर्न लगाए । तेजाबका कारण युवतीको अनुहार जलेको छ । अहिले उनको उपचार भइरहेको छ ।

यी केही दिनअगाडि सार्वजनिक भएका समाचार समाजमा भएका प्रतिनिधि घटना हुन् । चिनेजानेका र आफन्तबाट बलात्कृत हुनेहरुको कथा त झनै कहालीलाग्दो छ । अप्रत्यक्ष अपराधका रुपमा रहेका भ्रष्टाचार, घोटाला र ठगीका घटना पनि दिनानुदिन बढ्दै गएको तथ्याङ्कले देखाउँछ । यी र यस्तै घटनाले आधारभूत मानवीय मूल्यलाई समेत बिर्सेर समाज क्रूर र आततायी बन्दै गएको देखाउँछन् । यी घटनामा असहिष्णुता र अमानवीय व्यवहारका कारण व्यक्तिले ज्यान गुमाउनुपरेको तथा आपत् विपत्का बेलामा आफ्नो स्थानमा आश्रय लिने अवस्था समेत नरहेको देखिन्छ । आफूलाई रिस उठेपछि मानवीय धर्म नै बिर्सिएर चरम अत्याचार गर्न उत्साहित हुने प्रवृत्ति समाजमा बढिरहेको छ । धन सम्पत्तिलाई जीवनको सबैभन्दा ठूलो उपलब्धि मान्ने सोचका कारण मानवीय मूल्य, संस्कार तथा मानवका गहनाका रूपमा रहेका दया, माया र करुणा जस्ता गुणहरु समाजबाट लोप हुँदै गएका छन् । ‘‘परोपकार पुण्याय पापाय परपीडनम्’ भन्ने हाम्रो संस्कृति क्षीण हुँदै जाँदा समाज संवेदना र सहानुभूतिशून्य बन्न थालेको छ । 

भौतिक वस्तुको सम्पन्नतालाई नै जीवनको उपलब्धि मान्ने परिपाटीको विकासले समाजमा हत्या, हिंसामात्र होइन भ्रष्टाचार र बलात्कारजस्ता घटना पनि दिनहुँ बढ्दै गएका हुन् । धर्मगुरुहरु तथा दर्शनशास्त्रीहरु समाजबाट आध्यात्मिक चिन्तन हराउँदै गएकाले सामाजिक विकृतिहरुले प्रश्रय पाएको बताउँछन् भने समाजशास्त्रीहरू सहरीकरण, बसाइँसराइ, पश्चिमीकरण र व्यक्तिवादी सोचका कारण समाजमा असन्तुलन बढेको मान्छन् । 

मनोविज्ञानका दृष्टिबाट माथिका घटनालाई विश्लेषण गर्दा समाजको अर्थमुखी चरित्र, बालबालिकालाई दिइने शिक्षा र पारिवारिक संरचना कारक तत्त्वका रुपमा देखिन्छन् । असलभन्दा ठूलो मानिस बन्ने प्रेरणा दिने तथा हरेक कुरामा प्रतिस्पर्धी बन्न सिकाउने हाम्रो सामाजिक परिपाटीले बालबालिकालाई बेखुसी, असन्तोषी र ईष्र्यालुमात्र बनाएका छैनन् बिस्तारै तिनलाई अनैतिक र असामाजिक गतिविधिमा संलग्न हुनसमेत उक्साइरहेका छन् । शैशवावस्थाबाटै बालमस्तिष्कमा प्रतिस्पर्धी भावना भरिदिँदा उनीहरुमा ईष्र्या र गलत मार्गबाट सफल हुन प्रयास गर्ने बानीको विकास हुन्छ । आत्मानुशासन नभएका कारण व्यक्ति बाहिर अनुशासित र सहयोगीजस्तो देखिए पनि आन्तरिकरुपमा पशुवत् वृत्तिका कारण समयसमयमा आपराधिक र अमानवीय क्रियाकलापमा उसको संलग्नता देखिन्छ ।

सामाजिक मूल्य मान्यतामा यसरी नै स्खलन आइरहने हो भने समाजमा विश्वासको आधार नै भत्किने देखिन्छ । यसको प्रत्यक्ष प्रभाव हरेक सामाजिक प्रकार्यमा पर्नेछ । बालबालिकालाई हुर्काउने परिपाटी र समाजको संरचनामा रहेको आर्थिक पक्षलाई मानवीय संवेदनासँग जोड्न नसक्ने हो भने समाजका हरेक सदस्यले धनसम्पत्तिलाई मात्र महत्त्व दिनेछन् र आपसी सद्भाव, सहिष्णुता, सहयोग र सहकार्यजस्ता मानवीय मूल्यमा तात्त्विक प्रभाव पार्न सक्ने कुरा देखावटी विषय मात्र बन्नेछन् । अतः परम्परागत मूल्यको जगेर्ना गर्दै आधुनिक पद्धतिलाई आत्मसात गर्नु आजको आवश्यकता हो । 

स्वार्थ, असहिष्णुता र जाति, धर्म वा यस्तै कुनै पनि अन्धताका पछि लागेर समाजमा विखण्डन ल्याउने तत्त्वलाई बेलैमा निरुत्साहित गर्न नसके समाजको एकताको तन्तु टुक्रिन बेर लाग्ने छैन । शक्तिको उन्माद, अनैतिक सम्बन्ध, अर्थलोलुपता वा अभावको पीडा जुनसुकै कारणले अपराध घटित भए पनि त्यसको प्रत्यक्ष प्रभाव समाज र सामाजिक वातावरणमा पर्ने भएकाले समाजका सबै प्रबुद्ध व्यक्तिहरु यस विषयमा चनाखो हुनुपर्छ । 


 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बिहीबार, भदौ ११, २०७७  १३:१०
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC