site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
राजनीति
Nabil BankNabil Bank
 जबज छाप्दा सहायक सम्पादकबाट लखेटिएँ
Sarbottam CementSarbottam Cement

मदनसँगको भेट

विक्रम् सम्वत् २०३४ वैशाख ४–५ गतेको कुरा हुनुपर्छ । म मजदुर, विद्यार्थी आन्दोलनमार्फत कम्युनिस्ट मुभमेन्टमा सक्रिय थिएँ । नख्खु जेल विद्रोहपछि म मदन भण्डारीलाई खोज्दै बनारस पुगेको थिएँ । पहिले मोदनाथ प्रश्रितसँग भेट भयो । त्यसपछिमात्रै मदन भण्डारीसँग भएको थियो । तिनताक उहाँहरू मुक्ति मोर्चामा हुनुहुन्थ्यो । त्यो कुनै पार्टी होइन । औपचारिक संघ–संगठन पनि थिएन । भावनात्मक एकता भनौँ । त्यो समूहको नेताचाहिँ जीवराज आश्रित हुनुहुन्थ्यो । उहाँ पनि मदनसँगै मारिनुभयो ।

मदन र म दुवै पूर्वका । त्यो पनि कोशीको नेरोघेरोको । एकाक्षेत्रका मानिस भेट्दा नौलो त लागेन । तर, व्यक्तित्व अद्वित्तीय थियो । वाचाल । तिलस्मी । हामी झापाली थिएनौँ । यसअर्थले कि हामी चारु मझुमदारको प्रभाव हामीमा थिएन । विशेष गरेर ममा । काठमाडौंको विद्यार्थी र मजदुर आन्दोलनको प्रकृति पनि त्यस्तै थिएन ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

मदनसँगको त्यो भेटमै मैले कम्युनिस्ट आन्दोलनमा हुर्कन थालेको, विशेषगरी झापा आन्दोलनको प्रभावमाथि प्रश्न उठाएको थिएँ । मेची–कोशी को–अर्डिनेसन कमिटीबाट विद्रोह गरेर बनेको को–अर्डिनेसन कमिटी, झापाले २०२८ सालमा सुरू गरेको ‘वर्गशत्रु खतम अभियान’को बाटोबाट कम्युनिस्ट आन्दोलन अघि बढ्दैन भन्ने मेरो निष्कर्ष थियो । मैले दृढताका साथ राखेँ ।

तिनताक झापाली नेताहरू भन्थे– ‘वर्गशत्रुको रगतले नरंगिएको हात कम्युनिस्टको हात हुँदैन ।’  तर, मचाहिँ मान्छे मारेर परिवर्तन हुँदैन । र, कम्युनिस्ट आन्दोलन पनि अघि बढ्न सक्दैन भन्नेमा निश्चिन्त थिएँ । यस्तै ६–७ वटा मत राखेर म को–अर्डिनेशन केन्द्रमा प्रविष्ट भएको थिएँ ।

Global Ime bank

झापा–संघर्ष उग्र वामपन्थमा परिणत भए पनि त्यहाँका क्रान्तिकारी योद्धाहरू लोभलाग्दा थिए । उनीहरूको शब्दकोशमा विश्राम भन्ने शब्द थिएन ।  एकछिन नरोकिइ, नअडिइ पार्टी काम र संगठन निर्माणमा लाग्थे । उनीहरूको त्यसप्रकारको निष्ठा, त्याग र समर्पणलाई पुँजीकृत र एकीकृत गर्नुपर्छ भन्ने मेरो ध्येय थियो ।

मैले मदनसँगको त्यो भेटमा यही कुरा राखेँ– “को–अर्डिनेशन केन्द्रमा मिसिऊँ र त्यो ऊर्जालाई उपयोग गरौँ र त्यो कम्युनिस्ट धारालाई सुधारौँ पनि ।” मदनले कुनै मूर्त उत्तर दिनुभएन । उहाँको अनुहारको गाम्भीर्य म अनुमान गर्न सक्थेँ । उहाँले नेपाली कम्युनिस्ट आन्दोलनलाई एकीकृत र रचनात्मक तवरले अघि बढोस् भन्ने चाहेको प्रष्टै देखिन्थ्यो ।

त्यसबखत उहाँले भन्नुभयो– “हामी स्वतन्त्र ढंगले अध्ययन गर्छौं । बुझ्छौँ । मिले मिलौँला नमिले पनि साथीजन्य व्यवहार गरौँला ।” मदनले त्यो मौका उम्काउन चाहनु भएन । भदौको तेस्रो हप्तातिर हुनुपर्छ– को–अर्डिनेशन केन्द्र र मुक्ति मोर्चा समूह मिलेर नेकपा (माले) गठन भइहाल्यो ।

मदनको उदय

नेपाली राजनीतिमा मदनको उदय केहीलाई अस्वभाविक लाग्न सक्छ । झापा आन्दोलनको पृष्ठभूमिबाट आएकाहरू मदनको व्यक्तित्वलाई कम आँकेको मैले देखेको छु ।

को–अर्डिनेशन केन्द्रले मदनसँग वार्ता गर्न खटाएको र पार्टी एकतापछि मदनसँग बाक्लै उठबस भएकाले मलाई लाग्छ– उहाँको व्यक्तित्व असाधारण थियो । खुबै अध्ययनशील । नेपाली राजनीतिमा मदन भण्डारीजति अध्ययनशील र चिन्तनशील राजनीतिक व्यक्तित्व, नेतृत्व मैले भेटेको छैन । समकालीनमध्ये कांग्रेसका प्रदीप गिरि अध्ययनशील मानिनुहुन्छ । अरू नेता त पढ्दैपढ्दैनन् भन्दा हुन्छ ।

उहाँ संस्कृत भाषा–साहित्यका मुर्धन्य व्यक्तित्व । उहाँको अध्ययन तदनुसार हुर्कियो । तर, राजनीतिक चेतना झाँगिएपछि अंग्रेजीका किताब खोजीखोजी पढ्न थाल्नुभयो । जन्मजात त होइन । परिश्रमकै विलक्षणता थियो– उहाँको व्यक्तित्व ।

२०३६ सालको विद्यार्थी आन्दोलनले निर्विकल्प भनिएको पञ्चायती व्यवस्थाको जग हल्लायो । कतिपय सन्दर्भमा त्यसको जरा काट्यो । त्यतिबेला पनि हामी विद्यार्थीलाई आन्दोलनको तागतबारे हेक्का थिएन । कम्युनिस्ट आन्दोलनकै प्रभाव (सत्ता प्राप्त गर्न, फौजी कार्यदिशा चाहिन्छ । गुरिल्ला (छापामार) शक्ति निर्माण गर्नुपर्छ) थियो ।

०३६ सालको परिवर्तन पनि पार्टीमा विषद् (वृहत्) अध्ययन सुरू भयो । मलाई लाग्छ– त्यतिबेला कम्युनिस्ट आन्दोलनले प्रधानशत्रु किटान गरिसकेको थिएन । सामन्तवाद, विस्तारवाद, साम्राज्यवादी शक्ति भन्दै गगनभेदी नारा त लगाउँथ्यौँ । तर, मुलुकभित्रको सामन्तवाद को हो ? त्यसको चरित्र कस्तो हुन्छ ? त्यसको अन्त्यका लागि कस्तो प्रकारको कार्यक्रम र संघर्ष आवश्यक पर्छ भन्ने विषयमा अनेक मतमतान्तर थिए । एकरूपता थिएन । आ–आफ्नै दृष्टिकोण विद्यमान थियो ।

कस्तो प्रकारको आन्दोलन गर्ने ? फौजी रणनीति अख्तियार गर्ने या समाजलाई सुसूचीत गराउँदै आन्दोलित तुल्याउने भन्ने व्यापक बहस भयो । झन्डै दुईवर्ष पार्टी आन्दोलन त्यतै अल्झियो । २०३७ भदौताक हुनुपर्छ– हामीले निष्कर्ष निकाल्यौँ– जनसंगठन बनाउनुपर्छ र सामाजका आधारभूत तह र तप्काका जनतालाई आन्दोलनमा गोलबन्द गर्नुपर्छ । कम्युनिस्ट आन्दोलनको आयातन अझ फराकिलो र विस्तृत तुल्याउनुपर्छ । 

पार्टीको संरचना र आन्दोलनलाई यो रूपमा परिस्कृत गराउन मदनको उल्लेख्य भूमिका छ । अर्को सामन्तवादको प्रतीत राजालाई मान्ने कि नमान्ने भन्ने विषयमा पनि पार्टीभित्र ठूलो बहस थियो । सामन्तवाद छ भन्ने तर त्यसको नाइके को हो भनेर नभन्ने अवस्था पनि थियो ।

मदनले तर्क गर्नुभयो– “राजालाई सामन्तवादको प्रतीक नभन्ने हो भने हामीले कसकाविरुद्ध आन्दोलन गर्ने ? हाम्रो आन्दोलन कसको विरुद्ध हुन्छ ?” मदन आफ्नो अडानमा टसको मस हुनुहुन्नथ्यो । त्यो उहाँको विशेषता नै थियो । पार्टीमा उहाँका विचार र दृष्टिकोण लागु हुँदै गए । गुट, समूहले होइन विचार र दृष्टिकोणले नेता निर्माण गर्छ । तिनताक जीवराज आश्रित भन्नुहुनथ्यो– “मदन भण्डारीको विकास तीव्रतर गतिमा हुँदैछ । पछि उहाँ नै हाम्रो नेता हुनुहुन्छ ।”

त्यो समूहको सबैभन्दा ठूलो नेताले नै मदनलाई नेता स्वीकार गरिसकेपछि अरूले नमान्ने कुरै भएन । जनसंगठन निर्माण भएपछि पहिलोपल्ट अनेरास्ववियु तत्कालीन एकताको पाँचौले देशव्यापी बन्द आह्वान गर्‍यो । २०३७ साल चैत १ गते । नेपालको इतिहासमा त्यो नै पहिलो चक्काजाम थियो ।

नेकपा (माले) नै पहिलो पार्टी हो जसले अन्तर्राष्ट्रिय श्रमिक महिला दिवस (मार्च ८) मनायो । दिवस मनाउनेक्रममा ठूलो झडप भयो, झापाको दमकमा । कयौँ साथीहरूले राजकाजको मुद्दा बेहोरे । डेढवर्षसम्म जेल परे । १२ जना त गम्भीर घाइते भए । किसान यात्रा गर्‍यौँ । धरपकड त्यहाँ पनि भयो । पार्टी तहमा मात्रै सीमित भएको आन्दोलन मजदुर, विद्यार्थी, महिला, किसान हुँदै तल तल ओर्लियो । यसको आर्किटेक वास्तवमा मदन भण्डारी नै हो ।

रत्नकुमार वान्तवाको हत्या भएपछि मेरो कार्यक्षेत्र पूर्वतिर सर्‍यो । लुम्बिनीमा थिएँ, मेची जानुपर्ने भयो । त्यतिबेला मदन भण्डारीसँग बाक्लै भेटघाट हुन्थ्यो । त्यतिबेला पार्टीले राष्ट्रिय पञ्चायतको निर्वाचनलाई उपयोग गर्ने निर्णय लिएको थियो । बाहिरबाट पनि पञ्चायतको जरा काट्ने, भित्र पसेर जीर्ण तुल्याउने, त्यो एकप्रकारको अन्तध्र्वंश थियो ।

मेचीबाट हामीले दुईजना प्रतिनिधि जिताएका थियौँ । केशवकुमार बुढाथोकी, जो कांग्रेसका भनेर चिनिएका थिए, उहाँलाई पनि जितायौँ । राष्ट्रिय पञ्चायतमात्रै होइन स्थानीय पञ्चायतको निर्वाचनको पनि उपयोग गर्ने रणनीति बनायौँ । मेचीमा मात्रै हामीले त्यसरी ९ जनालाई जिताएका थियौँ ।

मेचीको अनुभव काठमाडौंले पनि सिको गर्ने भयो । मेचीबाट म पुनः स्थानान्तरण भएर काठमाडौँ आएँ र नगरपञ्चायतको चुनाव उपयोग गर्ने रणनीति बनाए । तर, काठमाडौंको भावभूमि तदनुकूल भएन । पार्टीभित्र मदनको प्रभाव उद्दीप्त भइसकेको थियो । जहिले महाधिवेशन भए पनि मदन पार्टी नेतृत्वमा चुनिन्छन् भन्ने एक किसिमको विश्वास पैदा भइसकेको थियो ।

०४६ सालको महाधिवेशनले मदन भण्डारीलाई पार्टी महासचिवमा चुन्यो । झलनाथ खनाल र सीपी मैनालीले बाहेक मुख फोरेर हुँदैन भन्ने अवस्था बनेन ।

बहुदलीयता स्वीकार

बहुदल स्वीकार गर्ने तर परम्परागत पुँजीवादी पारामा होइन भन्ने दृष्टिकोण मदनको सुरूदेखि नै थियो–विशेषतः २०४६ को जनआन्दोलनपछि । बहुदलीयताप्रति उहाँको दृष्टिकोण सु–स्पष्ट थियो । रेडक्रसदेखि उपभोक्ता समितिसम्मका चुनावमा भाग लिने, जनताको पक्षधर शक्तिले जित्ने । कुनै पनि संस्थाको सुधार बाहिर बसेर होइन, भित्र पसेर मात्र गर्न सकिन्छ भन्ने नीति नै थियो, मदनको ।

चौँथो महाधिवेशनले त्यो दृष्टिकोण पास गर्‍यो । माले इतरकाले सक्दो विरोध गरे । सबै कम्युनिस्ट घटकहरूको गच्छेअनुसारको विरोध थियो त्यतिबेला । “अब माले सकियो । संसदीय भासतिर गयो । संशोधनवादको पिछलग्गु भयो, माओत्सेतुङ विचारधारा छाड्यो,” अनेक भनेर सकुञ्जेल गाली गरे ।

कसलाई नेता मान्ने र केलाई नीति मान्ने भनेर मदन बडो प्रष्ट र नीर्भिक हुनुहुन्थ्यो । रत्तिभर प्रभाव परेन । ०४६ को महाधिवेशनले जनआन्दोलनको कार्यदिशा पनि तयार पा¥यो । सामन्तवाद, राजाशाहीलाई समाप्त पार्न बुर्जुवा वर्गसँग मिलेर पनि आन्दोलन गर्नुपर्ने हुन सक्छ भनेर त्यसले आधार तयार पारेको थियो । त्यसमा मदनको भूमिका अहम् छ ।

आन्दोलनको लगत्तै माक्र्सवादीसँग एकता भएर एमाले बन्यो । एकीकरणताक जनताको बहुदल भन्ने कार्यदिशालाई एकताको आधारपत्रका रूपमा प्रवेश गरायो ।

जनताको बहदुलीय जनवादी कार्यदिशा अघि सार्दाका सकस

२०४७ सालमै अमेरिकाको पत्रिका न्युज विकले छाप्यो– इन नेपाल, कार्ल मार्क्स लिभ्स । त्यसले राष्ट्रिय–अन्तर्राष्ट्रिय रूपमा तरङ्ग पैदा गरिसकेको थियो । मदन स्वयम् पनि यसअघि आफूले अघि सार्दै आएका कुराहरूलाई नेपाली कम्युनिस्ट आन्दोलनको तत्कालीन कार्यक्रम बनाउने र त्यही बाटो भएर कम्युनिस्ट आन्दोलनलाई अघि बढाउने तयारी गरिरहनुभएको थियो ।

अध्ययन र अन्वेषणमा माहिर मदन अन्तर्राष्ट्रिय कम्युनिस्ट आन्दोलनबाट पाठ सिकेर नेपाली कम्युनिस्ट आन्दोलनलाई गतिदिने ठाउँमा हुनुहुन्थ्यो । अहिले पनि मदन भण्डारी नेपालमा माक्सवाद पढ्ने र सिर्जनात्मक उपयोग गर्ने एक्लो नेता हुनुहुन्छ । अहिलेका कतिपय नेताहरूले मार्क्सवाद पढेका छैनन् । लेनिन पढ्यो, स्टालिन पढ्यो, माओत्सेतुङ पढ्यो ।

कार्ल मार्क्स संसारका सबैभन्दा पाका र पूराना प्रजातान्त्रिक दार्शनिक हुन् । नेपालको सन्दर्भमा जुनकुरा मदनले मात्रै खुट्याउनुभयो ।  “हामी ती कम्युनिस्ट भन्दा फरक छौँ, जो समाजलाई एउटा गोदाममा परिणत गर्न चाहन्छन् । हाम्रो विश्वासमा स्वतन्त्रता नपाएको समाजले समानता दिन सक्दैन,” मार्क्सको भनाइ उद्धृत गर्दै उहाँ भन्नुहुन्थ्यो– “स्वतन्त्रता र समानता एकै सिक्काको दुई पाटा हुन् । र, आजको कम्युनिस्ट आन्दोलनको आवश्यकता पनि यही हो ।”

जनतालाई काम लाग्ने र जनताको जीवनमा प्रयोग हुने चिजमात्रै कम्युनिस्ट पार्टीको कार्यनीति, कार्यक्रम हुनुपर्छ ।  त्यसैलाई कार्यक्रम (जसलाई पछि सिद्धान्त भनियो)को रङ दिएर उहाँले ल्याउनु भयो ।

पार्टीभित्र गञ्जागोल भयो । लेनिन, स्टालिन, माओ घोकेर आएकाले मदनको कार्यक्रमलाई शायद पत्याएनन् । स्थायी कमिटीमा उहाँ अल्पमतमा पर्नुभयो । म त केन्द्रीय कमिटीमा मात्रै थिएँ । मैले थाहा पाएसम्म जनताको बहुदलीय जनवादका पक्षमा ३ जनामात्रै उभिनुभएको थियो । तर, केन्द्रीय कमिटीका बहुमत सदस्यले उहाँको विचार पास गरे ।

माधव नेपाल पनि शुरूमा सहमत थिएनन् । पछि हामीले च्याप्यौँ । भरतमोहन अधिकारीचाहिँ मदनको पक्षमा खुलेरै लाग्नुभयो । भन्नुहुन्थ्यो– “मदनले के ल्याउनुभयो, हामी बूढाले त खासै बुझ्दैनौँ । तर, हामी युवाका पक्षमा खुलेर लाग्नुपर्छ ।”

जबजको उग्र प्रवक्ता

२०४९ सालको पाँचौँ महाधिवेशनताक म नवयुगको सहायक सम्पादक थिएँ । सम्पादक हुनुहुन्थ्यो– झलनाथ खनाल । जनताको बहुदलीय जनवाद स्थायी कमिटीमा छलफल भइरहेको थियो । मैले झलनाथलाई भने– “तपाईंहरूले स्थायी कमिटीमा छलफल गरिरहनुभएको छ । नवयुगमा पनि छापौँ । तल पनि बहस हुँदै गर्छ ।”

उहाँले हुन्छ, किन नहुनु भन्नुभयो ।

स्थायी कमिटीमा छलफलको विषय भएछ । झलनाथलाई खेदेछन्– “किन छापेको नवयुगमा ?”

उहाँले प्याच्च भन्नुभएछ– “मैले होइन, प्रदीप नेपालले छाप्नुभएछ । उहाँ सहायक–सम्पादक ।”

त्यसपछि मलाई पार्टीको विभागबाट हटाइयो । सहायक–सम्पादकबाट पनि लखेटियो ।

अतिशय रिस उठ्यो । काठमाडौंका केही साथीसँग पैसा उठाएँ । जनताको बहुदलीय जनवादको हाते पुस्तिका बनाएर ठाउँठाउँमा बाँडे । १० हजार हातेपुस्तिका बनाएर बाँडेको थिएँ, त्यतिबेला ।

जबज विरोधी मदन भण्डारीसँग भन्दा मसँग क्रूद्ध भए ।

पुष्पलाल श्रेष्ठलाई कम्युनिस्ट पार्टीको संस्थापक भएकाले मान्छौँ । तर, सही मार्क्सवाद उहाँले पनि दिन सक्नुभएन । यसकारण कि उहाँ स्वयम् पनि चिनियाँ क्रान्ति, माओत्सेतुङबाट प्रभावित हुनुहुन्थ्यो । यथार्थमा माओत्सेतुङ विचारधारा उहाँकै पालादेखि आरम्भ भएको हो ।

मदन भण्डारीचाहिँ नेपालको पहिलो मार्क्सवादी नेता हुनुहुन्थ्यो । तर, कांग्रेसले बीपीलाई बिर्सिएझैँ नेकपाले पनि मदन भण्डारीलाई बिर्संदैछ ।

अकर्मण्य कांग्रेस

२०४८ सालको निर्वाचनको पूर्वसन्ध्या । मिति र समय ठ्याक्कै याद भएन । तीसकै दशकमा म र किसुनजी (कांग्रेसका तत्कालीन सभापति, अन्तरिम प्रधानमन्त्री कृष्णप्रसाद भट्टराई) सँगै जेल बसेका थियौँ । 

महासचिव मदनले भन्नुभयो– “दुईवटा चुनाव मिलेर लड्न पाए, प्रतिगमनको खतरा हुँदैनथ्यो । अरूले किसुनजीलाई भेट्न सक्दैनन् । पाउँदा पनि पाउँदैनन् । तपार्ईंलाई खुब मन पराउनुहुन्छ रे ! मेरै नाकमुनिबाट सुरुङ खन्ने यी बहादुर केटाहरू भन्नुहुन्छ रे ! कि जाने त कुरा गर्न ?”

त्यही दिन बालुवाटार गएँ । भेट्नासाथ किसुनजीले सोध्नुभयो– “५० हजार लिनुभयो ? तपाईं त राजनीतिक पीडित हो नि त !” 

“त्यो त लिउँला । तपाईं प्रधानमन्त्री हुँदै हुनुहुन्छ, पैसा त भोलिपर्सि लिँदा पनि हुन्छ । तर, मैले अर्को प्रस्ताव लिएर आएको,” मैले भनेँ ।

“के ?,” उहाँले प्रतिप्रश्न गर्नुभयो ।

“गिरिजाप्रसाद पार्टीको महामन्त्री भइहाल्नुभयो, मान्नुहुन्न । दुई अध्यक्षचाहिँ मिलेर चुनाव लड्नुपर्‍यो, तपाईंका लागि हामी काठमाडौं ठाउँ छाडिदिन्छौँ, मनमोहनजीका लागि धरान ठाउँ छाड्नुहोस् ! धरान वामपन्थी प्रभाव क्षेत्रै हो, कसैले हराउन सक्दैन । तर, काठमाडौँ–१ वामपन्थी गढ होइन, कांग्रेसलाई पनि सहज छैन । कहिले नानीमैयाले जित्छिन्, कहिले कसले जित्छ, यो खतरापूर्ण छ, मिलाऔँ । कांग्रेसले चाह्यो भने अरू पदाधिकारीका लागि पनि ठाउँ छाड्न एमाले तयार छ । महासचिवले काठमाडौं–५ बाट मात्रै उठ्छु, किसुनजीलाई ठाउँ छाड्दिन्छु भन्नुभएको छ,” मैले स–विस्तार राखेँ ।

“तपाईंहरूको जमानत जफत हुन्छ,” किसुनजी बेस्सरी हाँस्नुभयो र फेरि भन्नुभयो, “तपाईंहरू डबल डिजिटमा त टेक्नुहुन्छ । तपाईंहरूको संगठन राम्रो छ रे ! तर चुनाव जित्न गाह्रो छ बुझ्नुभो !”

मैले उहाँलाई हिँड्ने बेलामा भनेँ– “कांग्रेसभित्रको कलह हामीलाई थाहा छ । अरू के गर्छन् भन्न सक्दिनँ तपाईंचाहिँ हार्दै हुनुहुन्छ ।”

अहँ किसुनजीले मान्नुभएन । परिणाम चुनाव हार्नुभयो । कांग्रेसको विश्लेषण एमालेले दश सिट जित्ला भन्ने रहेछ । किसुनजी किन पछि हट्नुहुन्थ्यो ।

उपनिर्वाचनमा पनि किसुनजी कांग्रेसकै शिकारमा पर्नुभयो । हामीले त भनेकै थियौँ– “न उठ्नूस्, विद्या भण्डारीको सेतो सारीले जसलाई पनि हराउँछ ।”

त्यसपल्ट पनि मान्नुभएन । हार्नुभयो ।

मदनको वियोग

मदन भण्डारी महासचिव भएदेखि नै म सचिवालयमा थिएँ । र, त्यसदिन पनि पार्टी अफिसमै थिएँ । वातावरण निकै धमिलो थियो । पानी परेर भर्खर रोकिएको थियो । ६ बजेतिर हुनुपर्छ, म घर (डल्लु)तिर लागेँ ।

घर पुग्न पनि पाएका थिइनँ । कार्यालयको लेखापाल लेखनाथ कोइरालाले असनमा भेटेर भन्नुभयो– “महासचिव दुर्घटनामा पर्नुभयो रे ! खबर राम्रो छैन !”
 
प्रहरीलाई फोन गरेँ, तत्कालै । घटनाको पुष्टि गर्‍यो । विश्वास नलागेर चितवनका पार्टी नेतालाई फोन गरेँ । उनीहरूले पनि भने– “महासचिव, संगठन विभाग दुवै गुमायौँ ।”

सबैकुरा सिध्धिएको प्रतीत भयो । तर, हामी हार्नेवाला थिएनौँ । शोकबाट माथि उठ्यौँ । अहिले एमाले र माओवादी एक भएर नेपाल कम्युनिस्ट पार्टी (नेकपा) बनेको छ । पार्टी दुईतिहाइ सन्निकट मत पाएर सरकारमा छ । जबज विरोधी र जबज पढेरै हुर्किएकासमेत जबजको उपादेयता सकिएको घोषणा गर्दै हिँड्न थालेका छन् । यसमा कुनै द्विविधा पाल्नुपर्दैन । जबसम्म हामी समाजवादमा पाइला चाल्दैनौँ त्यतिबेलासम्म जबज कामयावी नै रहन्छ । परिपक्व पुँजीवादपछि समाजवाद आउँछ, भाषण गरेर, संविधानमा लेखेर समाजवाद आउने होइन ।

त्यहाँसम्मको बाटो मदनले कोरिसक्नु भएको छ । हारे प्रतिपक्षमा बस्ने । जिते सरकारमा जाने र जनहितका नीति कार्यक्रम बनाउने, सबै मदन भण्डारीले तय गरिसक्नुभएको छ । मदन भण्डारीको दृष्टिकोणमा राज्य संयन्त्र विस्तारित हुनु, उपरीसंरचनाभन्दा तलका संरचना बलियो हुनु नै समाजवादको आधार निर्माण हुनु हो ।

संघीयताले समाजवादको बाटोतिर जान सघाउ पुर्‍याउँछ । यसकारणकि संघीयताले तलका संस्था बलियो बनाउँछ । कामकाजी बनाउँछ । संघीय संसदको काम कानुनमात्रै बनाउने हो । जनसमुदायमा शक्ति पुग्नु नै जनताको बहुदलीय जनवाद हो । अतः आजको सन्दर्भमा जबजको औचित्य सकिएको होइन, बरु बलियो बन्दै गइरहेको छ ।

(२६ औँ मदन–आश्रित स्मृत दिवसका अवसरमा नेकपा नेता प्रदीप नेपालसँग अक्षर काकाले गरेको कुराकानीमा आधारित)
 


 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शुक्रबार, जेठ ३, २०७६  ०८:४५
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC