site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
‘शून्यमा झरेको चलचित्र क्षेत्र उकास्नु छ’ 
Sarbottam CementSarbottam Cement

नियुक्तिको १९ घण्टापछि सम्पर्क गर्न खोज्दा पनि दयाराम दाहालको फोन व्यस्त थियो । त्यसअघि आधा दर्जनपटक कल गुमाउनु परेकाले सायद उनैलाई असहज लाग्यो, त्यसैले उनले गफ गरिरहेको फोन काटे र नयाँ सम्पर्कमा जोडिए । 
उनी साथीभाइ र शुभेच्छुुकको बधाई तथा आगामी कार्यकालको सफलताको शुभकामना लिइरहेका थिए । नयाँ नियुक्ति पाउनेका निम्ति यो स्वाभाविक प्रक्रिया पनि हो । उनलाई पाँच मिनेट कुरा गर्न आग्रह गर्दा उनी भन्दै थिए– अहिले पदबहाली भएको छैन । निर्णय मात्रै हो । त्यसैले अहिले केही बोल्दिनँ म । यतिमात्रै भन्छु– सरकार, मन्त्रिपरिषद् र सिङ्गो पार्टी पङ्क्ति (नेपाल कम्युनिस्ट पार्टी नकेपा)लाई धन्यवाद । 

प्रसङ्ग हो, चलचित्र विकास बोर्डका नवनियुक्त अध्यक्ष दयाराम दाहालको । उनलाई बिहीबार साँझ बसेको मन्त्रिपरिषद् बैठकले बोर्ड अध्यक्षमा नियुक्त गरेको थियो । गत मङ्सिर २९ गतेदेखि रिक्त रहेको बोर्ड अध्यक्षमा सरकारले दाहाललाई नियुक्त गरेको हो । उनी बोर्डका बहालवाला सदस्य पनि हुन् । 

उनले नियुक्तिपत्र लिएपछि विस्तृत कार्ययोजना बनाएर अगाडि बढ्ने सोच रहेको सुनाए । “म जति काम गर्छु यही चलचित्र क्षेत्रमा गर्छु, म जति काम गर्छु चलचित्रकर्मीकै लागि गर्छु,” दाहाल दृढ सुनिए । आफू आफ्नो अठोटबाट पछि नहट्ने र चलचित्र क्षेत्रमा सकेको योगदान गर्ने प्रतिबद्धता जनाए । 

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

“यो विषम् परिस्थितिमा चलचित्र क्षेत्र शून्यमा छ । शून्यमा झरेको यो चलचित्रलाई पुनःस्थापित गर्ने चुनौती छ । यसकै लागि काम गर्ने हो,” उनले भने, “यसलाई म एक्लैले होइन हामी सम्पूर्ण चलचित्रकर्मी मिलेर ‘पुसअप’ गर्नु छ । यसका लागि हामी लाग्नु छ, जसरी हुन्छ काम गर्नु छ । यसका लागि विस्तृत कार्ययोजना बनाउनु छ ।” 

तत्कालीन बोर्ड अध्यक्ष केशव भट्टराईको निधनपछि संस्था नेतृत्वविहीन भएको थियो । भट्राईको कार्यकालमा सदस्य रहेका दाहालले उनीपछि नेतृत्व सम्हाल्ने अवसर पाएका हुन् । तर दाहाल अप्ठ्यारो परिस्थितिमा बोर्डको नेतृत्व सम्हाल्न आइपुगेका छन् । 

Global Ime bank

सिनेमा घरहरु बन्द छन् । छायाङ्कनमा रहेका चलचित्र काम रोकेर बसेका छन् । चलचित्रको निर्माण सकेर हल रिलिजका लागि तयार रहेका चलचित्र निर्मातहरु लकडाउन खोल्ने बित्तिकै चलचित्र प्रदर्शन नगर्ने बताइरहेका छन् । लकडाउन खुलेपछि पनि सिनेमा घरमा दर्शक तत्काल जान सक्ने अवस्था छैन । सङ्क्रमणको जोखिम कायम रहेका बेला दर्शक हलमा जान सक्दैनन् । 

केही दिनअगाडिको कुराकानीमा दाहाल स्वयम् भन्दै थिए, “सिनेमा हल खुले पनि सिट क्षमताको वानथर्डभन्दा धेरै दर्शक हलमा राख्न स्वास्थ्यका हिसाबले उपयुक्त हुँदैन । हल क्षमताको वानथर्ड दर्शकलाई चलचित्र देखाउँदा निर्माता र हल दुवैलाई पोसाउँदैन । यसका लागि सरकारले निर्माता र सिनेमा हल दुवै पक्षलाई राहत दिनुपर्ने अवस्था छ ।”

अब यो राहतका लागि पहल गर्ने जिम्मा दाहालकै काँधमा आइपुगेको छ । चलचित्र कसरी छिटोभन्दा छिटो चलाउने कार्ययोजना उनैले बनाउनुपर्ने छ ।

गत वर्षको फागुनको मध्येदेखि नै चलचित्रकर्मीहरु बेरोजगार छन् । कलाकारदेखि चलचित्र प्राविधिकहरु काम नपाएर बसेका छन् । उनीहरुलाई राहतको आवश्यकता छ । उनैले केही दिनअगाडिको कुराकानीमा भनेका थिए, “विशेषगरी चलचित्र प्राविधिकहरुलाई अल्पकालीन र दीर्घकालीन राहत तथा सहयोग प्याकेजको आवश्यकता छ ।”

बोर्डको नेतृत्वका हिसाबले पनि अब यी सबै राहत तथा सहयोगको पहल गर्ने र जुटाउने कार्य उनकै थाप्लोमा आइपुगेको छ । कति कलाकार तथा चलचित्रकर्मी तत्काल चलचित्र निर्माण नभए वैकल्पिक पेशा अपनाउने अवस्थामा पुगेको चलचित्र प्राविधिक सङ्घ र चलचित्र कलाकार सङ्घले बताइसकेको छ । यसो भयो भने दक्ष कलाकार तथा प्राविधिक पलायन हुने छन् र त्यसको असर मुलुक सहज अवस्थामा फर्किएपछि चलचित्र क्षेत्रमा नै देखिने छ । दक्ष कलाकार र प्राविधिकको पलायन रोक्नु पनि उनका लागि चुनौती हो । 

आगामी आर्थिक वर्षको बजेटले चलचित्र क्षेत्रका न यी सम्भावित सम्भावनालाई समेटेको छ न त उल्लेख्य नयाँ कार्यक्रम नै ल्याएको छ । 

छायाङ्कनका विषयमा आएको कुरा पुरानै कार्यक्रम हो । यसलाई यसपटक सातै प्रदेशसम्म विस्तार गर्ने भनिएको छ । तर गतवर्ष काठमाडौं उपत्यकामा बनाउने भनेको इनडोर स्टुडियोको निर्माण नै सुरु हुन सकेको छैन । दोलखामा निर्माण गर्ने भनिएको फिल्म सिटी अलपत्र छ । त्यसैले दाहालको कार्यकालमा यसलाई सार्थकता दिन त्यति सहज छैन । बजेटले स्थानीय भाषा, संस्कृतिलाई समेट्ने चलचित्रलाई प्रोत्साहन गर्ने भनेको छ । यो सङ्घीय सरकार कि प्रदेश सरकारले कार्यान्वयन गर्ने भन्ने अन्यौल छ । प्रदेश सरकारले गर्ने हो भने त्यो त्यति धेरै प्रभावकारी हुने छैन । सङ्घीय सरकारले गर्ने हो भने मौलिक चलचित्रको परिभाषा निर्माणमा उनले लिने अडान हेर्नुपर्ने छ । कारण मौलिक चलचित्र के र कस्तोलाई भन्नेमा नै ठूलो विवाद छ । 

यसअघिका तीन बोर्ड अध्यक्ष राजकुमार राई, निकिता पौडेल र केशव भट्टराईले बक्सअफिसलाई मुख्य मुद्दा बनाएका थिए । तर यो अहिले मल्टिप्लेक्समा करिब कार्यान्वयनमा आइसकेकाले उनले यो उपलब्धिको जस लिने अवसर पाउने छैनन् । 

चलचित्र विकास बोर्डका संस्थापक अध्यक्ष यादव खरेल राष्ट्रिय चलचित्र नीति कार्यान्वयन गर्न सके नेपाली चलचित्र क्षेत्रमा ठूलो उपलब्धि हुने बताउँछन् । मनोरञ्जनको साधनका रुपमा मात्रै लिइएको चलचित्रलाई राष्ट्रिय चलचित्र नीतिले सांस्कृतिक उत्पादनका रुपमा परिभाषित गरी प्राथमिकता प्राप्त उद्योगमा राख्न भनेको छ । सांस्कृतिक उत्पादनका रुपमा स्वीकार गर्दै प्राथमिकता प्राप्त उद्योगमा राखेपछि सरकारबाट सहयोग तथा सहुलियत पाउने हुँदा यसलाई कार्यान्वयन गर्न चुनौतीपूर्ण रहेको उनी बताउँछन् । 

“अझै पनि वितरक र सिनेमा हल आफ्नो फाइदाका लागि हिन्दी चलचित्रलाई प्राथमिकता दिइरहेका छन् । भारतलाई नेपालमा हिन्दी चलचित्रबाट जाने पैसा धेरै हुने भएर होइन । यहाँबाट उनीहरुलाई जाने पैसा उनीहरुका धेरै होइन,” उनी खरेल भन्छन्, ‘‘चलचित्र निर्माण, वितरण तथा प्रदर्शनमा उचित समन्वय गर्नु नै बोर्ड नेतृत्वको अर्को चुनौती हो । नेपालबाट पैसा कमाउने भन्दा पनि नेपाली संस्कृतिमाथि आफ्नो हेजिमोनी कायम गर्ने भारतीय चलचित्रको उद्देश्य हो । हाम्रो आफ्नै चलचित्रका लागि सेन्सर गराउन स्क्रिप्ट चाहिन्छ । कति लामो प्रक्रिया छ । तर भारतमा हामीले हाम्रा चलचित्र सेन्सर गराउन महिनौं कुर्नु पर्छ । स्क्रिप्टदेखि डाइलगसम्म हिन्दी र अङ्ग्रेजीमा अनुवाद गरेर लैजानुपर्छ । तर हिन्दी चलचित्र नेपालमा एकैदिनमा सेन्सर हुन्छ ।”

हिन्दी चलचित्रको हेजिमोनी अन्त्य गर्न सक्नु ठूलो चुनौती भएको भन्दै उनी यसका लागि भारतीय पक्षबाट प्रत्यक्ष दबाब आउने गरेको बताउँछन् । नेपालमा नेपाली चलचित्रको उच्च व्यापार हुने समयमा सिनेमा लगाउन सके बोर्ड नेतृत्व सफल हुने उनको भनाइ छ । 

कोरोना सङ्क्रमणको जोखिमका कारण चलचित्र घरहरु बन्द छन् भने सम्पूर्ण चलचित्र क्षेत्र ठप्प छ । फागुन १६ गतेबाट नयाँ चलचित्र रिलिज हुन सकेका छैनन् । भारतमा जुन १ तारिखदेखि लकडाउन खुकुलो भएपछि केही प्रदेशमा चलचित्र छायाङ्कन सुरु भइसकेका छन् । युरोपका केही देशले सिनेमा हल खोल्न अनुमति दिइसकेका छन् । नेपालमा भने लकडाउन जारी रहेको र खुकुलोसमेत नभएकाले तत्काल चलचित्र क्षेत्र चलायमान हुने सम्भावना छैन । 

नेपालमा पछिल्लो वर्ष ५५ चलचित्र रिलिज भएका थिए भने त्यसअघिको वर्ष ९६ चलचित्र प्रदर्शन भएका थिए ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, जेठ २४, २०७७  १२:१३
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC