site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
वेश्याको सपना र सुँगुरहरू

मनु ब्राजाकी


मध्याह्न छ ।

सुँगुरहरू भुइँ खन्दै छन् । 

Dabur Nepal
NIC Asia

दशआठजना केटाकेटीहरू यताउति छरिएका छन् मानौँ, यी घर सजाउनका लागि होइनन् । फोहोरमैलाका डंगुरहरू पनि यत्रतत्र थुप्रिएका छन् । यी पनि कतै जाँदैनन्, यहीँ कुहिराख्छन् । भुवा खुइलिएको थोत्रो गलैँचाझैँ कताकतै सुकेका दूबोका टाटाहरू छन् । दुईवटा सम्पूर्ण पात झरेका रूखहरू पनि जिंग्रिङ गरेर एकातिर ठडिएका छन् ।

एउटा नाला पनि छ, टन्न कालो लेदोले भरिएको ।

उसले यी सबै कुरा हेरेपछि सुँगुरलाई हेर्न थाली । यी सुँगुरहरू पनि त्यो नालामा पस्न मन पराउँछन् । एक दिन एउटा पाठो पसेको थियो, फेरि निस्किएन । ऊनेर आउने दुईखुट्टे सुँगुरहरू पनि आजभोलि उसलाई यै नालाजस्तो सम्झिएर तर्किन्छन् ।

केही ज्यादै भोकाएका र मातेका सुँगुरहरू भने आइपुग्छन् । बेसुरमा भुइँ खन्छन् । कन्दमूल केही पाउँदैनन् र त होला भोलिदेखि सुँगुर देखा पर्दैनन् । ती भोलि फेरि अर्कैथरीका सुँगुर देखा पर्छन्, सायद कुनै बारीमा पसेर सखरखण्ड र मूला उखेल्न नपाएर ।

झ्यालसम्म आएको घाम जुनेलीजस्तो छ । तीन बज्यो । माघ ५ गते । संवत् २०४० साल । उसले चुरोट सल्काई र अर्को झ्यालतिर फुकी ।

केटाकेटीहरू अझै पनि फोहोरमैलाको डंगुरमा केके खोज्दै छन् केके । आडैमा ठूलाबडाहरूको ठूलो टोल छ । त्यसो हुनाले केही प्राप्तिको आशा छ । यी पनि त सुँगुरका पाठाहरू हुन् । कुन सुँगुर ? थाहा छैन । होला कतै आफ्नै खोरमा बसेको । यहाँ त जति पनि सुँगुरहरू आउँछन् नामै नभएका अथवा घर, अफिस र पुरेतकहाँ छोडेर आएका ।

उसले एउटा कागतको टुक्रा धुजामुजा पारी र टुक्राहरूमध्ये अलिकति टिपेर जोर मिलाउँदै भइँमा राख्न थाली । सबै जोर भए भने ग्राहक आउँदैन, बिजोर भयो भने ग्राहक आउँछ । अन्तमा उसको हातमा एउटा टुक्रा रहन्छ । आज ग्राहक आउँछ ।

संवत् २०३० साल भाद्र २० गते । ऊ यहाँ आएकी थिई, स्वास्नी बनेर रत्नबहादुरकी । छिट्टै रत्न हरायो । बहादुर मात्र बाँकी रह्यो । अनि, ऊ आफू, जो फूलमाया थिई— बाट पनि छिटै फूल झरेर माया बाँकी रह्यो । बहादुरले शीघ्र परिवर्तन ल्याएको हुँदा उसको मात्र जातिवाचक नाम रह्यो अर्थात् फूल रहेन नीलडाम रह्यो ।

ऊ त्यसताका सस्तै खालको भए पनि अनेकौँथरीका सुगन्ध बोकेर हिँड्थी । उसका ग्राहकहरू उसलाई सुगन्धित वायुका झोकाले चिन्ने गर्दथे । ह्विस्कीमा बुड्थी, कारमा गुड्थी, होटेलमा अनौठो परिकारहरू खान्थी ।

परिचयको संसार विशाल थियो । झुटै भए पनि । 
“तिम्रो नाम के हो ?” थाहा छ यहाँ कसैको नाम हुँदैन भनेर ।
“माला ।” फूलमायाभन्दा यै नाम आकर्षक छ ।
“कति मिठो नाउँ ! घर कहाँ हो ?” ग्राहक भावुक होइन ।
“पोखरा । जानुभा’छ ?” कहिलेको उत्तरमा विराटनगर आउँछ, कहिले पाल्पा ।
“गएको छैन ।” तर, ऊ पोखराको रैथाने हो ।
“तपाईंको घर नि ?” मतलब छैन तापनि ।
“नेपालगन्ज ।” जहाँ ऊ कहिल्यै पुगेको छैन ।
“के गर्नुहुन्छ ?” ग्राहकको मोटाइको अन्दाज ।
“बिजनेस ।” जुन उसका बाउ–पुर्खा कसैले गरेनन् ।
“घरमा स्वास्नी पनि होली ?” सबैभन्दा वाहियात प्रश्न ।
“तिमीजस्ती राम्री छैन ।” सबभन्दा झुटो उत्तर ।

सबभन्दा शाश्वत र सत्य रुपियाँ हो र त्यो ग्राहकको पर्समा छ । जसलाई निकाल्नु उसको अधिकार र कर्तव्य दुवै हो ।

ग्राहकले झोलुवा मगाउँदा उसले सेकुवा र भुटुवाको अर्डर गर्थी । ग्राहकले नेपाली चुरोट खाँदा ऊ बेलायती मगाऊ भन्थी । ग्राहकले सयकडाको कुरा गर्दा ऊ हजारको अत्तो थाप्थी । ग्राहक उसको दृष्टिमा नितान्त भेडा थिए, जसलाई मुड्नु उसको कर्तव्य थियो । अन्यथा, रत्नहीन बहादुरले उसको फूलहीन नामलाई नीलडाममा परिणत गर्न बेर लाउँदैनथ्यो ।

पोहर साल ऊ मर्यो अथवा मारियो । तिनहरूबाटै जसलाई उसले लिएर आउने गरेको थियो । 
“हिँड् यार, आज साला रत्नेलाई समातौँ ।” मातेको छ ।
“सारै बार्गेनिङ गर्छ, अन्तै जाऊँ ।” अलिकति दुनियाँदारी अझै बाँकी छ ।
“साला ब्रोकरले बार्गेनिङ नगरे के तेरो बाऊले गर्छ ?” थ्रिलायन्समा ठर्रा पनि थप भएको छ ।
“सबैका बाऊ ब्रोकर हुन्छन् । यदि, तेरी बहिनीजस्ती राम्री छोरी घरमा भए भने ।” यहाँ भने ठर्रामा थ्रिलायन्स थप भएको छ ।
“साला दार्शनिक नबन् ।”
“आज पर्स खाली छ यार !” 
“छ न त मसित पनि छैन । तर, साला रत्नेले धेरै ठगेको छ, हिँड् ।”

संवत् २०३९ साल । पुस ७ गते । समय २४ बजे । दुवै रत्नेको ढोकामा उभिन पुगेका थिए । परम्पराअनुसार रत्नेले चिन्ने उत्सुकता देखाएन । परिचयमा बार्गेनिङ धेरै हुन सक्तैन ।
“माला ख्वै ?”
“आज छैन हजुर ! साहबसित बाहिर गएकी छे ।”
“कुन साला साहब ? तैँले हामीलाई चिनिनस् ?”
रत्नेले नचिनेको भाव देखायो ।
“म हुँ ड्यानियल फ्यान्टम अनि यो हो जेम्स बन्ड !”

तैपनि रत्ने चटपटाएन । अनि त दुवैले औँठी लगाएको मुड्कीले रक्सी खाँदाखाँदा निर्बल भएको बहादुरलाई गोद्न थाले । जेम्स बन्डले ‘अब भैगो’ भन्दाभन्दै फ्यान्टमले गर्दनमा कराँते चाप हानिहाल्यो ।
बिचरा रत्नबहादुर ! त्यस दिन ऊ रोएकी थिई । साँच्चै रोएकी थिई ।

त्यस दिनपछि ऊ एक्ली भई, फूलपात सबै झरेर जिंग्रिङ ठडिएको बोटझैँ । जसमा चराचुरुंगी, भमरा–पुतली केही बस्तैन । यो समाजमा अत्यन्त दुक्ख दिने पापी पुरुष पनि फोहर पुछेको काठजस्तै काम लाग्ने हुँदोरहेछ । त्यो रत्ने, जोसँग बसेर उसले भविष्यको रंगिन सपना देखेकी थिई, त्यो रत्ने, जोसँग प्रतिदिन चितामा डढेर विपना भोगेकी थिई— आज नहुँदा पेट पाल्न गारो भइराखेको छ ।

आज धेरै दिनपछि उसले आफ्नो भाइलाई सम्झी । बाह्रतेर वर्षको अबोध भाइ सौतिनी आमाको निरन्तर झम्टाबाट जोगिन मधेस झरेको, बेपत्ता भयो । त्यसको केही वर्षपछि ऊ पनि रत्नबहादुरसँग यहाँ आएकी थिई, सुखी भविष्यको सपना बोकेर । पापी रत्ने पनि आफ्नो सम्पूर्ण बहादुरी देखाएर यो संसारदेखि बिदा भयो ।

असंख्यपटक आफ्ना सपना भंग भए पनि उसले सपना देख्न छोड्न सकिन । कल्पना र सपना मानिसका यिनै दुईवटा अमूल्य रत्न हुन्, जसमा कुनै बहादुरी छैन, कुनै यथार्थ छैन । कसैले खोस्न सक्तैन, कसैले लुट्न सक्तैन, जति खर्च गरे पनि रित्तिँदैन । आत्माजस्तै आजभोलि कल्पना र सपना पनि उपेक्षित र हास्यास्पद ठहरिएका छन् ।

सूर्य डाँडाको थाप्लोमाथि ओर्लिन थाले पनि घाम अझै ऊसँगै झ्यालमा बसेको छ । थैलीबाट एउटा क्याप्सुल रेस्टेक्लिन झिकेर खाई । इन्जेक्सन दिन आज कम्पाउन्डर आउँछ कि आउँदैन ? बिजोर भएको थियो, ग्राहक पनि आउनुपर्ने ।

झन्डै एउटा पाठो नालामा नझरेको ।

केही महिनाअगाडि भाइटीकाको दिन ऊ भावुक भएकी थिई । उसको भावुक हुने दिन नै यही हो । अरू दिन उसले भावुक हुने फुर्सत पाउँदिन । भावुक हुँदा कल्पना गर्न र सपना देख्न फुर्सत चाहिन्छ । अन्यथा, अगाडि जे आइपर्छ त्यसैलाई भोग्दै जानु नै जीवन भएको छ ।

प्रतिवर्षझैँ गत भाइटीकाको दिन पनि ऊ झ्यालमा बसेर सपना देख्तै थिई । अनि, प्रतिवर्षझैँ टपरीमा फूलमाया, टीका र सेलरोटी सजाएर बसेकी थिई । आफ्नो अबोध र चञ्चल भाइलाई सम्झेर विह्वल हुँदै थिई । मानिसहरू तल बाटोमा रङबिरङका टीका निधारमा टाँसेर, गलामा दूबो र फूलका माला झुन्ड्याएर ओहोरदोहोर गर्दै थिए । जताततै जुवाको खाल जमेका थिए ।

सूर्य अस्ताउना साथ उसको घरअगाडिको पहेँलो बिजुली उदायो ।
लरखराउँदै र धरमराउँदै एउटा युवक माथि उक्लियो । उसका छाया पनि ऊसँगै लरखराउँदै थियो । उसलाई देखेर फूलमाया एक्कासि झस्किई । दुरुस्तै, अँ दुरुस्तै आफ्नो भाइजस्तो लाग्यो उसलाई । उस्तै छलछन्दविहीन अनुहार, उस्तै झ्याम्म परेका आँखीभौँ र उस्तै हँसिलो अनुहार ।

आज उसको नौनीको डल्लोजस्तो हृदय पग्लेर उसको सम्पूर्ण चेतनालाई स्नेहले ढाक्न थाल्यो । त्यस स्निग्धतामा उसको व्यापारिक विवेक चिप्लिएर आत्मीयताको खाडलमा लड्यो । अनि, आद्र्र र स्नेहपूर्ण दृष्टि लिएर उठी र त्यही युवकको दुवै हात समातेर आफ्नो खाटमा बसाली ।

“साला हारियो निकै...माला ! हारे पनि...”
ऊ चुप लाग्यो । फूलमायालाई आश्चर्य लाग्यो, उसले नाम पनि जानेको रहेछ । ऊ कहिल्यै यहाँ आएको जस्तो त लाग्दैन । भलादमी भ्रष्टाचारीझैँ उसको पनि नाम चलेकै रहेछ ।

“बाबु, म तिमीलाई टीका लगाइदिऊँ है ? आज भाइटीका हो ।” ऊ अत्यन्त भावुक भएर ऊतिर हेर्दै छे । ऊ भने आफ्नो मातले चिम्रिएका आँखा खोल्ने प्रयत्न गर्दै छ ।

उसले टपरी अगाडि राखेर सबै विधि पुर्याउन्जेल त्यो युवक ऊतिर वाल्ल परेर हेरिराख्यो । माला लगाइदिएर जसै उसले स्नेहपूर्वक युवकको गालामा म्वाइँ खाई त्यो बुरूक्क उफ्र्यो र उसका सबै लुगा कुखुरा भुत्ल्याएझैँ भुत्ल्याएर फ्याँक्तै बरबराउँदै भन्न थाल्यो, “तेरो रेट बीस ह्वैन ?...रेट !”

उसले चोलो खोल्ने कष्ट पनि गरेन, सबै टाँकहरू छिनालेर उदांगो पार्यो । अनि, कुकुराले झैँ एक छिन भ्याटभ्याट गरेर सफाइसाथ बेग्लियो ।
बाहिर सुँगुर र भित्र युवक दुवै धरती खन्दै थिए ।
बिस्तारो उसको चेतना सपनाको सिँढीबाट ओर्लिँदै थियो ।
ऊ सर्वाङ नांगी थिई । तर, युवकले फ्याँकेको द–दशका दुईवटा नोटले उसको इज्जत ढाकेको थियो । अब त्यहाँ युवक थिएन, थियो ढोका, जो ऊतिर वाल्ल परेर मुख बाएर हेर्दै थिए ।

सूर्य डाँडापछाडि झरिसकेछ ।
ऊ सपनाबाट बिऊँझेर वर्तमानमा आइपुग्छे । कम्पाउन्डर इन्जेक्सन दिन किन आएन अहिलेसम्म ? आउला । तीनपटक गोनोरियाग्रस्त भइसकेकी थिई भने त्यस दिन टिकोटालो गरेको भाइले दिएको सिफलिस अझै उसँग छ— नौलो स्नेहोपहार ! 
बिजोर भएको थियो, ग्राहक आउला !
(रचनाकाल ५ माघ, २०४० साल)

(कथाकार ब्राजाकीको ‘तिम्री स्वास्नी र म’बाट ।)
 


 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, जेठ १, २०७८  ०७:१०
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Nepal Life Insurance banner adNepal Life Insurance banner ad
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Everest BankEverest Bank
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro