site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
अब्बल जात्रा
SkywellSkywell
KFC Island Ad
NIC Asia
Royal Enfield Island Ad
नेपालजस्तो तेस्रो विश्वदेखि समृद्धशाली मुलुकसम्म पैसा हुने र नहुनेबीचको भेद उस्तै हुन्छ । हुनेखाने र हुँदा खाने वर्गबीचको खाडल संसारभरि एउटै हो । पैसाले मान्छे–मान्छेबीच ठूलो र सानोको लक्ष्मणरेखा खिच्छ ।
धर्तीमा पहिलो पटक आँखा खोलेदेखि अन्तिम पटक नचिम्लिँदासम्म मान्छेलाई हरदम पैसाले लखेट्छ ।
यही पैसाले देखाउने जात्रालाई प्रदीप भट्टराईले सेतो पर्दामा उत्रारेर अब्बल ‘जात्रा’ देखाएका छन् ।
पैसा नहुँदाको टोकसो र बिनामेहनत अकस्मात भेटिएको पैसाप्रतिको लोभले मनोविज्ञानमा ल्याउने उतारचढाव नै ‘जात्रा’ को मूल कथा हो ।
चलचित्रका मुख्य पात्र फणिन्द्र तिमल्सिना (विपीन कार्की), जोयेस (रवीन्द्रसिंह बानियाँ) र मुन्ना ठाकुर (रवीन्द्र झा)ले पैसा कमाउन र लुकाउन गरेको संघर्ष नै चलचित्रको मुख्य कथानक हो ।
२ घण्टा २६ मिनेट लामो यो सोसल ड्रामामा आर्थिक रूपमा कमजोर फडिन्द्रलाई केन्द्रमा राखेर निर्देशक भट्टराईले पैसालाई परिवार, समाज र नातागोताबाट पाइने, इज्जत, सम्मान र सामाजिक प्रतिष्ठाको जरो भनेका छन् ।
सूत्रभन्दा बाहिर रहेर निर्माण गरिएको ‘जात्रा’मा निर्देशक भट्टराई स्वयंले कथा लेखेका हुन् । मह जोडीसँग लामो समय काम गरेको अनुभव उनले पर्दामा राम्रैसँग देखाएका छन् । पछिल्लो समयका उत्कृष्ट हास्यप्रधान चलचित्रको सूचीमा ‘जात्रा’ शीर्ष स्थानमा पर्छ ।
गम्भीर विषयमा ठाउँअनुसारको संवादले दर्शकलाई २ घण्टा २६ मिनेट पूरै बाँध्छ । चरित्र, स्थान र पात्र छनोटमा पनि निर्देशक भट्टराई अब्बल देखिएका छन् ।
समानान्ततर चरित्र भए पनि फणिन्द्र (पुस्तक पसले) पात्र चलचित्रमा सुरुदेखि अन्तिमसम्म हाबी हुन्छ । विपीनले यो पात्रको अभियनमा कहीँ खोट लगाउने ठाउँ छाडेका छैनन् । ‘छड्के’, ‘पशुपतिप्रसाद’ र ‘कालोपोथी’बाट आफूलाई आशालाग्दो कलाकारको रूपमा प्रस्तुत गरेका विपीनले ‘जात्रा’ मार्फत ‘भर्सटाइल’ कलाकारका रूपमा आफ्नो करिअरलाई उज्यालो बनाएका छन् ।
मुन्ना (नाई) बनेका रवीन्द्रको अभिनय उत्तिकै अब्बल छ । अधिकांश सिनमा उनी बोल्न थाले कि दर्शक हाँस्न थाल्छन् । कपडा पसले (जोयस) बनेका कार्यकारी निर्माता रवीन्द्र पनि उत्तिकै जमेका छन् । सम्पदा (वर्षा राउत)ले आम गृहिणीको प्रतिनिधत्व गर्दै आफूलाई अब्बल नायिकाको रूपमा प्रस्तुत गरेकी छन् ।
‘जात्रा’ले नेपाली चलचित्र उद्योगमा एक अर्को नयाँ कुशल युवा निर्देशक जन्माएको छ ।
भट्टराईलाई डेब्यु निर्देशनले साथ त दिन्छ नै, तर पहिलो चलचित्रको शाख जोगाउन उनले अब निकै दबाब झेल्नुपर्नेछ । ‘जात्रा’ले बनाएको मानककै हाराहारीमा आउन उनी आफैंले आफैंसँग प्रतिस्पधा गर्नुपर्नेछ ।
कार्यकारी निर्माता बानियासँगै निर्माताद्वय सिङ्गे लामा र यादव पौडेलको लगानी प्रदीपले सुरक्षित गरिदिएका छन् । लोकेशन, क्यामरा र लाइटमा पनि उनले राम्रो साथ पाएका छन् ।
चलचित्रमा केही कमजोरीबाट मुक्त भने छैन । मध्यान्तरअघि र पछिको गति एकैनासे छैन । चलचित्र सकिएर क्रेडिट लाइन सुरु हुँदा दर्शक केही खिन्न हुन सक्छन् । ‘जात्रा’को सिक्वेल बनाउनकै लागि त्यसो गरिएको भए ठीकै हो नत्र हलबाट बाहिर निस्किने बेला ‘यो सिन किन राखिएको होला ?’ भन्ने प्रश्न स्वाभाविक रूपमा उठ्छ ।
हरिवंश आचार्यले गाएको ‘नोट...नोट...नोट...’ बोलको गीत क्रेडिट लाइनमा राख्नुभन्दा तीन पात्रहरू पैसाको बोरा लिएर भाग्दै गर्दा पृष्ठभूमिमा राखेको भए सुन्दर हुन्थ्यो । 
केहीबाहेक अधिकांश चलचित्रले एकपछि अर्को निराशा थपिरहेका बेला ‘जात्रा’ले ट्रेन्ड ब्रेक गर्छ ।
कमेडीको नाममा भद्दा संवाद राख्ने प्रचलनबाट ‘जात्रा’ले आफूलाई जोगाएको छ । चलनचल्तीको सामान्य संवादले पनि हँसाउन सकिन्छ भन्ने प्रमाणित गरिदिएको छ ।
कथा सुरु भएदेखि नसकिँदासम्म हरेक सिनमा हाँस्न बाध्य बनाउने यस्ता चलचित्र बनिरहनुपर्छ ।
 
NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, कात्तिक २७, २०७३  ०७:३४
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
कोप-२९ ले दिएको अवसर खेर नफाल 
कोप-२९ ले दिएको अवसर खेर नफाल 
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro