site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
आङछिरिङ शेर्पा
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
पुरानै ढाँचा र प्रवृत्तिमा उभिएको ‘फूलबारी’
SkywellSkywell

काठमाडौं । उमेर ढल्किँदै गएपछि बाआमाले परिवारको साथ खोज्छन् । उपचारका लागि पैसा जुटाउन नसकेपछि सन्तानको सहयोगको अपेक्षा गर्छन् । चलचित्र ‘फूलबारी’ पनि यस्तै अपेक्षा र जिम्मेवारीको वरिपरि घुम्ने चलचित्र हो । पूर्वी पहाडमा २७ वर्ष विद्यालयमा शिक्षक भएका जयनारायण सर (विपीन कार्की) ठूलो समाजसेवी पनि हुन् । जागिर छोड्दा आएको पैसाको अक्षयकोष खडा गरेर त्यसबाट प्राप्त ब्याजबाट उनी मिहिनेती र जेहेन्दार विद्यार्थीलाई हरेक वर्ष छात्रवृत्ति दिने घोषणा गर्छन् ।

उमेरसँगै समयले कोल्टो फेर्छ । जयनारायण सरकी श्रीमती लक्ष्मीलाई अचानक मुटु दुख्न थाल्छ । डक्टरले सुविधासम्पन्न अस्पतालमा गएर उपचार गर्न सुझाउँछन् । पूर्वी पहाडको इलामको घर, छिमेकीलाई जिम्मा लगाएर जयनारायण लक्ष्मीको उपचारका लागि काठमाडौं लाग्छन् । जहाँ उनको जेठो छोरो फ्याक्ट्रीमा व्यवस्थापक छ । श्रीमतीको राम्रै काम छ । माइलो छोरालाई संगीतको ‘नशा’ छ । संगीतको सुरमा आफ्नो स्वर मिलाउने उसको भने जिन्दगी बेसुर छ । कान्छो छोरो अष्ट्रेलिया जाने अन्तिम तयारीमा छ । त्यसपछि चलचित्रको कथा कसरी अगाडि बढ्छ ? दुई घण्टा १० मिनेट लामो चलचित्र यसकै पेरिफेरिमा घुम्छ ।

चलचित्रको राम्रो पक्ष यसको संवाद हो । ‘फेमेली ड्रामा’ फूलबारीको कथा र कथावाचन शैली पुरानै छ । तर, यसका संवाद सजिव छन्, जसले दर्शकलाई ‘बोर’ हुन दिँदैन । पारिवारिक कथाभित्र ‘सिचुएसनल कमेडी’ले दर्शकलाई सिनेमा अवधिभर बाँध्छ । विपीनले अरुणालाई लक्ष्मीजी भनेको होस् वा छिनछिनमा अनुपमले माग्ने मिल्क टीको संवादमा, दर्शकले रमाइलो गर्छन् । एकै छिनमा हँसाउने चलचित्रले छिनमै दर्शकलाई भावुक बनाइदिन्छ । त्यसैले यसको संवाद पक्ष बलियो छ ।

KFC Island Ad
NIC Asia

कथामा भने ‘फूलबारी’ पुरानै युगमा फर्किएको छ । बुढेसकालमा गाउँमा आमाबुवा एक्लै हुन्छन् । सहरिया बन्ने होडमा रहेका छोराछोरीलाई आफ्नै करिअरको चिन्ता हुन्छ । बा अथवा आमामध्ये एकजनालाई गम्भीर रोग लाग्छ । तत्काल अप्रेसन गर्नुपर्ने बाध्यता खडा हुन्छ । अप्रेसन गर्न पैसा पुग्दैन । छोराहरूले वास्तै गर्दैनन् । अचानक भगवान बनेर कोही मान्छे आइदिन्छ । उसले पैसाको जोरजाम गरिदिएपछि अस्पतालले बल्ल अप्रेसन सुरु गर्छ । 

यही सूत्रमा नेपाली सिनेमा सुरुआती वर्षदेखि आजसम्म आएको हो । यही शैलीलाई ‘फूलबारी’ले अँगालेको छ । यही ढाँचालाई अँगाल्दा नेपाली सिनेमाले आफ्नो छुट्टै पहिचान स्थापना गर्न सकेन । विश्वमान चित्रमा आफ्नो स्थान खडा गर्न सकेन । यही आलोचना सुरुआती दिनदेखि आजसम्म नेपाली चलचित्रका निर्माताले खेप्दै आएका छन् । त्यसकै श्रृंखला हो ‘फूलबारी’ । हिन्दी चलचित्र ‘बागबान’को आइडियामा बनेको चलचित्र हो ‘फूलबारी’ ।

Royal Enfield Island Ad

तर, यही सूत्रको चौघेरा नाघ्न नसके पनि र हुबहु ‘बागबान’ भए पनि संवादमा लेखकले देखाएको ताकतले सिनेमा हेर्ने दर्शकले भने पट्यार मान्दैनन् । रामबाबु गुरुङ भावुकताभित्र मन्दमन्द तरिकाले दर्शक हँसाउने क्षमता राख्छन् । उनको त्यो फ्लेबर यसमा पनि देखिएको छ ।

चलचित्रको अर्को राम्रो पक्ष सिनेमेटोग्राफी हो । अमेरिकाबाट झिकाइएका सिनेमेटोग्राफरले राम्रो काम गरेका छन् । चलचित्रमा उत्कृष्ट सिनेमेटोग्राफी भयो भने त्यसको असर पर्दामा कस्तो देखिन्छ ‘फूलबारी’मा प्रष्ट देखिएको छ । क्यामेरा एंगल होस् वा सट डिजाइन, जोस हेरुमले मजाले काम देखाएका छन् ।

चलचित्रको अर्को अब्बल पक्ष यसको साउन्ड डिजाइन हो । उत्तम न्यौपानेले आफ्नो शिल्प देखाएका छन् । चलचित्रको केही ठाउँमा प्रयोग गरेका साउन्डले दृश्यलाई जीवन्त बनाएका छन् । साउन्डमा खेल्न सके त्यसले चलचित्रमा पर्ने प्रभाव कस्तो हुन्छ, ‘फूलबारी’का केही दृश्य उदाहरणीय लाग्छ ।

चलचित्रको अर्को सबल पक्ष यसको अभिनय हो । त्यसमका पनि विपीन कार्कीको बुलन्द अभिनयले दर्शकको मन जित्छ । उनको मायालु हाँसो होस् वा तनावका दृश्यमा देखिने उनको टिठ लाग्दो अनुहार र भावभंगी, चलचित्रमा प्राण भरेका छन् । उनको यो उम्दा अभिनयले चलचित्रका अन्य पात्रलाई फिका बनाइदिएको छ ।

विपीन यो चलचित्रमा दयाहाङको छिमेकी काकाको भूमिकामा छन् । अर्थात, आफ्नो उमेरभन्दा करिब दोब्बर उमेरको चरित्रमा छन् । तर, उनले आफ्नो जिम्मेवारीमा यति कुशलता देखाएका छन् कि लाग्छ, भोलि टिनेजरको भूमिका दिए पनि विपीन त्यसमा ‘फिट’ हुनेछन् ।

रामबाबु गुरुङले ‘कबड्डी’ बनाएर नेपाली चलचित्रका दर्शकलाई नयाँ स्वाद चखाएका थिए । त्यसैले रामबाबुबाट दर्शकले त्यही अपेक्षा गर्छन् । जुन स्वभाविक पनि हो । तर, उनले बलिउड फर्मुला पछ्याएका छन् । ‘बागबान’को सहारा लिएका छन् । त्यो पनि पुरानै ढर्रामा । 

‘बागबान’ नरहेको दर्शकले पनि चलचित्र सुरु हुँदा त्यसको अन्त्य करिब–करिब अधिकांश दर्शकले अनुमान लगाउन सक्छन् । यो चलचित्रले बक्सअफिसमा के गर्छ, त्यो त आइतबारसम्म पुग्दा निर्क्योल भइसक्नेछ । तर, यति चाहिँ भन्न सकिन्छ– चलचित्र उद्योगमा भने निश्चय नै इँटा थप्ने काम यो चलचित्रले गर्ने छैन । निर्देशकको निर्देशकीय क्षमतामा पनि ।

निर्देशक : रामबाबु गुरुङ

लेखक : उपेन्द्र सुब्बा

कथा/कन्सेप्ट : कमल किशोर मालपानी

निर्माता : मनिष ढकाल

कलाकार : दयाहाङ राई, विपीन कार्की, प्रियंका कार्की, अरुणा कार्की आदि ।  

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, फागुन ६, २०७९  १५:५२
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro