site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
घामका पाइलाहरू
Sarbottam CementSarbottam Cement

निद्रा बिउँझियो । ठीक यसै बेला हिजो बिहान पनि रेलको तीखो सुसेलीले उसको निद्रा बिउँझाएको थियो । धर्मशाला, रेल–स्टेशनभन्दा टाढा भए पनि रेलको लीकभन्दा टाढा छैन । दक्षिणबाट आउने रेल गुमटीनिरको आउटर सिग्नलनजीक पुग्नासाथ यसै गरी नित्य, नबिराई कर्णभेदी चीत्कार गर्दछ ।

यस बखत बिहानको ठीक साढे चार बजेको हुन्छ । लाग्दछ, द्वारिकाले रेलको चालकसित मिलेमतो गरेर यो नियम कायम गरिदिएका छन् । अनि त रेल कराउनासाथ द्वारिका यति झस्केर उठ्छन् र हस्याङफस्याङ गर्न थाल्छन्, मानौँ यसै ट्रेनबाट उनलाई यात्रा गर्नुपरेको होस् ।

एकपल्ट निद्रा बिउँझिएपछि निदाउन बडो कठिन हुन्छ । आँखा लोलाइरहे तापनि कान चङ्ख रहन्छ र मन नाना थरीका अतीतका कुराहरू उग्र्याइरहन्छ ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

द्वारिकाको दिनचर्या उसलाई कण्ठाग्र छ । बिहानदेखि राति ननिदाउन्जेलसम्मको उनको नित्य कार्यक्रममा कुनै तलबितल पर्दैन । सिरानको झ्यालमाथि ठडिएको मैनबत्ती सल्काएर द्वारिका योगासनहरू गर्न थाल्दछन्— शीर्षासन, प्राणायाम, सर्वाङ्गासन... कुन्नि के के हो । योगासनको महत्त्वबारे धेरैपटक द्वारिकाले उसलाई सम्झाउने चेष्टा गरेका छन् ।

योगासनले नाडीतन्त्रलाई सबल तुल्याउँछ र मानिस दीर्घजीवी हुन्छ । एक–दुई सजिला आसनको प्रदर्शन गरेर सिकाउने चेष्टा पनि द्वारिकाले गरेका थिए, तर उसलाई छिटै उच्चाट लागेर आयो र दीर्घजीवनको त्यस हत्यौडीतर्फ ऊ कहिल्यै आकर्षित हुन सकेन ।

Global Ime bank

अर्को कोठाका सबै गतिविधि ध्वनितरङ्गहरूबाट थाहा भैरहन्छ । स्टोभ सल्काएर द्वारिका गाउन थाले, “ललित लवंग लतापरिशीलन... जय जगदीश हरे ! जय जगदीश हरे ।”

द्वारिकाको उमेर पाको भैसके तापनि स्वर सुरिलो छ । भैरवीमिश्रित लयमा प्रातः गाइने अर्चना गीतको स्वर–प्रभाव स्टोभको घर्घरमा बडो मीठो सुनिन्छ । आफ्नो गायनसित स्टोभ–तालमेल अनौठो किसिमले द्वारिकाले मिलाएका छन् । बाफिलो चियाको एक गिलास लिएर द्वारिका उसको कोठामा आउँछन् र गाउँदै कपाल मुसारेर उठाउँछन्, “जय जगदीश हरे ।”

द्वारिकाको स्निग्ध व्यक्तित्व, उनीबाट पाउने पितृस्नेह र यस शहरको रसबसले उसलाई कहिल्यै न्यास्रिन दिएन । उसले आफूलाई स्नेह र वात्सल्यबाट परित्यक्त भएर टुहुरिएको कहिल्यै अनुभव गर्न पाएन । बाजेको अभावको पूर्ति त कहाँबाट हुन्थ्यो, तर द्वारिका आफ्नो गहिरो स्नेह दिएर र उसलाई कुनै न कुनै काममा व्यस्त तुल्याइराखेर गैसकेका स्वजनको सम्झनाले ल्याउने पीडाका क्षणहरूलाई सकेसम्म उसबाट टाढै पन्छाइराख्थे ।

यो बस्ती शहर र गाउँको दोसाँधमा झुन्डिरहेको बस्ती हो । यसमा गाउँ छाड्ने छटपटी र शहर ओढ्ने तीव्र आकाङ्क्षा छ, जसबाट यहाँ न गाउँ बिलाएको थाहा पाइन्छ, न शहर उदाएको भान हुन्छ । गाउँ र शहर दुवैको यहाँ छ्यासमिस भएकोले गाउँबाट आउनेले यसलाई शहर र शहरबाट आउनेले यसलाई गाउँ भन्दछन् ।

रेलवे स्टेशन यस शहरको प्राण हो जहाँ विभिन्न दिशामा रेलहरू दौड्दछन् । संसारका अरू भू–भागसित सम्बन्ध स्थापित गर्ने एकमात्र साधन पनि यही हो । जबजब रेल आउँछ यस शहरको तन्द्रा भङ्ग हुन्छ । मानिस टाठाबाठा हुन्छन् । बाँकी समय नगरवासीहरू गम्छा ओछ्याएर पल्टिरहन्छन् र धुलौटै सडकमा उखुका असंख्य गाडाहरूको लाम इन्चइन्च अघिअघि सारिरहेको हुन्छ ।

द्वारिका न्वाएर आइसके । अब ऊ तन्मय भएर एक घण्टासम्म गीताको पाठ गरिरहन्छ । यसबीच उसले पनि नुहाइधुवाइ गरेर स्टेशन जान तयार भैसक्नुपर्छ । दक्षिणबाट आउने रेल नौ बजे यहाँ आइपुग्छ । द्वारिकाको नाममा आएका पत्रपत्रिका, चिट्ठीपत्र सबै लिएर आउनु छ । कुनै दिन बिहान उठ्न अबेला भयो भने अर्को कोठाबाट द्वारिकाको गम्भीर स्वर आउँछ,
“पवन ! जीउ त ठीक छ ?”

शहरको दक्षिणपट्टि रहेको मिलमा आठ बजेको घण्ट ठोक्यो । शहरभरिको लागि रेलको आवागमनबाहेक समय जान्ने साधन यही हो । कति बजेर कति मिनेट गयो त्यो थाहा पाउन त स्टेशन अथवा पोस्ट अफिसमा धाउनुपर्छ । पोस्ट अफिस शहरको उत्तर भेगमा धर्मशालानजीकै छ । साँझ–बिहान हातमा लोटा लिएर जंगल जाने मानिस पोस्ट अफिसमा पसेर आ–आफ्नो नामको चिट्टी–चपेटा मागेर लैजान्छन् ।

रेलवे गुमटीदेखि हाईस्कूलसम्मको सडकलाई यहाँको मुख्य सडक भन्न सकिन्छ । सडक के हो ? पीठोको रेखी हालेको जस्तो बुर्बुराउँदो धूलोको डगर, जहाँ बर्षायाममा हिँड्दा हिलोको गमबुट लाएजस्तो हुन्छ । यस सडकमा अङ्ग्र्रेजीको ‘टी’ बनाउँदै एउटा सडक बजारतिर तेर्सिएको छ ।

बजार पनि के भन्ने यसलाई, एउटा लेनदेन गर्ने मण्डी मात्र हो । केही कपडा पसल, दुई–चार मिठाईका पसल र तीन–चार एक पानामा चारखुट्टे पसल छन्, जहाँ पान खाएर मानिस घरका भित्ताभित्तामा थुक्दै हिँड्छन् । सडकको वारिपारि हरिहर र लछुमन हलुवाईको पसल छ जसलाई ठूलठूला प्वाल भएका जालले छोपिराखेको हुन्छ ।

काठका थालमा राशका राश चिनीका ग्रामीण मिष्ठान्नहरू कृष्णको मुकुटजस्तो ठड्याएर राखेको हुन्छ । दिनभरि हरिहर ठूलो कराहीमा काठको मुङ्ग्र्रो हालेर खुवा घोटिरहन्छ । लछुमन खद्दरको धरो ओछ्याएर बतासाको फोका पारिरहन्छ ।

द्वारिका यहाँको स्कूलका शिक्षक छन् साथै एक साप्ताहिक पत्रको स्थानीय संवाददाताको काम पनि गर्दछन् र हप्ता पाँच दिनमा आसपासका घटनाहरूको समाचार पठाइरहन्छन् । वारदातहरूका संवादको लागि द्वारिका कहिलेकाहीँ थाना गएर थानेदारसित पनि भेट्छन् । थानेदारले द्वारिकाको इज्जत गरेकोले शहरका मानिसको लागि पनि उनी आदरणीय छन् ।

द्वारिकासित भेट्नेबाहेक अरू समय थानेदार सिपाहीहरूसित तेल मालिस गराइरहन्छ र बाँकी समय पक्राउ भएर आएका मानिसलाई कुटेर काट्छ । यति क्रूर थानेदार आसपासका तीन–चार जिल्लामा छैन भन्दछन् । थानेदारको रवाफिलो मइन लगाएर ठाडो पारेको जुँगातिर कोही हेर्ने साहससम्म गर्दैनन् ।

सबैको लागि थाना आतङ्कको केन्द्र हुन गएको छ । तर, वर्षभरिमा एक दिन थानेदारको आतङ्कपूर्ण व्यक्तित्वमा परिवर्तन आउँछ । फागुको दिन प्रत्येक दहिलोमा गएर ऊ हाँसीहाँसी सबैसित अंकमाल गर्छ, रङ अबीर खेल्छ ।

त्यति मात्र होइन, त्यस दिन थानाका सिपाहीहरू अपराधकर्मीतिर नलागेर प्रत्येक घरबाट थोत्रा जुत्ताहरू बटुल्छन् र ती जुत्ताको माला लाएर थानेदार हात्तीमाथि शहर परिक्रमा गर्छ । त्यस दिन थानेदारमा भएको परिवर्तन र उसको कृत्यबारे महीनौँसम्म शहरमा चर्चा भैरहन्छ । फागुको भोलिपल्ट थानेदार पुनः पूर्वरूपमा फर्किन्छ–उही क्रूर र डरलाग्दो व्यक्तित्व ।

ऊ नुहाउन हिँड्यो । हातमा तोरीको तेलको एउटा सानो शीशी र काँधमा रातो गम्छा थियो । यस सानो शहरका स्नानार्थीहरूको यही रूप हुन्थ्यो । शहरभन्दा केही पश्चिममा एउटा नदी छ । धेरै टाढा छैन । दिउँसोको त भन्न सकिन्न, तर राति कसैले त्यहाँ रोयो भने शहरमा टड्कारै सुन्न सकिन्छ ।

यता के भनाइ छ कुन्नि, नत्र भने उहिले प्रत्येक बासिन्दाले मध्यरातमा नदी किनारमा एउटी आइमाईले अलापविलाप गरेकी सुन्थे । पवनले पनि केटाकेटी अवस्थामा आकलझुकल सुनेको थियो । थानासितै टाँसिएको एउटा पोखरी छ । नदी र पोखरी दुवैको यहाँ ठूलो महत्त्व छ ।

यस शहरको लागि नदी धमनी हो भने पोखरीलाई मुटु भन्न सकिन्छ । तराईको असह्य गर्मीबाट केही बेरको लागि त्राण पाउन मानिसहरू ट्याम–कुट्याम यही बाटुलो पोखरीको शीतल पानीमा डुबुल्की मार्छन् ।

पोखरीनिर पुग्नासाथ उसलाई हाँसो उठेर आयो । धेरैअघि, केटाकेटी अवस्थाको यो घटना उसले फेरि सम्झ्यो । यही पोखरीमा नुहाउँदानुहाउँदै उसलाई सहसा युवाबोध हुन गएको थियो ।

अरूहरू कुन किसिमबाट बाल्यावस्था त्यागेर युवावस्थाको सँघारमा आइपुग्छन्, त्यस बखत तिनमा कुन किसिमको शारीरिक र मानसिक परिवर्तन हुन्छ, उसलाई थाहा छैन । तर, उसलाई त एकै दिन एउटै वाक्यले हुत्याएर सहसा तन्नेरी तुल्याइदिएको थियो । त्यही दिनदेखि ऊ मानसिक स्तरमा युवा भएको थियो ।

यस शहरका अरू ठिटाहरूजस्तै यो पोखरी उसलाई ज्यादै प्रिय थियो । बस्ने डेरानजीकै पोखरी भएकोले उसलाई अझ अरूभन्दा बढी सुविधा थियो, नुहाउने र खेल्ने । पोखरी के थियो, केटाकेटीको लागि एक झोलुङ्गोजस्तो थियो, जहाँ भुराहरू हातखुट्टा चाल्दाचाल्दै हुर्किन्थे ।

पोखरीको पानीमा असहाय भएर हातखुट्टा बजार्दाबजार्दै पवन माछाजस्तै पौडी खेल्न पोख्त भैसकेको थियो । शुरूमा त पौडी सिक्न बडो गाह्रो भयो । बाजेसित ऊ सधैँ बिहान नुहाउन आउँथ्यो । पवनको कम्मरमा धोती बाँधेर बाजे बीचपोखरीमा हुत्याइदिनुहुन्थ्यो । पवन असहाय भएर हातखुट्टा पछाथ्र्यो, पानी घुट्क्याउँथ्यो अनि ज्यादै अतालिएपछि बाजे उसलाई किनारमा तानेर स्याबासी दिनुहुन्थ्यो,
“त्यसै पौडी सिकिन्छ, जैरे ?”

पोखरी–किनारमा एउटा पीपलको रूख थियो । त्यस दिन सधैँजस्तो ऊ रूखमुनि पुग्यो र आफूले लाएको कट्टु, गन्जी फुकालेर किनारमा राख्यो अनि पीपलको टुप्पोमाथि पुगेर नाङ्गो–निर्वस्त्र पोखरीमा झ्वाम्म हामफाल्यो । यो उसको सधैँको दिनचर्या थियो, नित्यकर्म, सधैँ गरिआएको काम ।

पवनले पौडी खेल्न सिकेदेखि घाटबाट पोखरीमा पसेर कहिल्यै नुहाएन । ऊ मात्र किन, शहरका सबैजसो ठिटाहरू त्यसै गर्थे । पीपल र पोखरीको ज्यामितिक दूरीलाई टुप्पाबाट हामफालेर एक डायगनल बनाउँदै जोर्थे ।

ठिटाहरूका लागि माथिबाट हामफालेर पोखरीको पानीमा गोली छेडेजस्तो छिर्नु आफ्नो पौरुषको घोषणा गर्नुजस्तै थियो । पानीमा झ्वाम्म आवाज हुँदा किनारका मानिसको ध्यान आकर्षित हुन्थ्यो र मनमनै प्रशंसा गर्दै ती बर्बराउँथे,
“मर्छन् सालेहरू कुनै दिन मुटु फुटेर ।”

यसरी हामफालेको देखेर सबभन्दा असह्य हुन्थ्यो पार्वती दिदीलाई । झन्सारो पवनले हामफालेको देख्दा त उनको मुटु भयले ढुकढुक हुन्थ्यो, 
“तँलाई मर्नै छ भने अन्त कहीँ गएर मर... मेरो अगाडि किन तँ सधैँ यो उपद्रो गर्छस् ? कुनै दिन गोहीले घिच्याएर लैजान्छ यसलाई पातालपुरीमा ।”

हुन पनि उसको र पार्वतीको नुहाउने समय साथसाथै मिल्न जान्थ्यो । गाली सुनेर ऊ हाँस्थ्यो र अझ जिस्किन खोज्थ्यो,
“पार्वती दिदी, म गोहीलाई मारेर पातालको माटो ल्याइदिऊँ तपाईंको लागि ?”

ऊ पानीभित्र डुबुल्की मार्थ्यो र पोखरीको गर्भबाट एक मुठी हिले माटो ल्याएर उनीतिर फ्याँक्थ्यो । आफ्नो लुगा जोगाउँदै पार्वती झन् तर्सिएर धारेहात लाउँथिन् । सधैँजस्तै त्यस दिन पनि उसले पोखरीको पेटबाट झिकेर एक मुठी माटो उनीतिर हुर्यायो । तर त्यस दिन पार्वतीलाई रीस उठेन, बेग्लै प्रतिक्रिया भयो । उनी विस्तारै हाँसिन् र पवनलाई डाकिन्, “ए बाबू, अलि नजीक आइज, तँलाई एउटा कुरा भन्नु छ ।”

पवन करायो, “अस्तिजस्तै आँखामा साबुनको फीँज दल्नलाई डाक्या होला ।”

“सत्ते, केही गर्दिनँ, एउटा कुरा तेरो कानमा भन्छु मात्रै ।”

पवन शङ्कित भएर बिस्तारै घाटको खुड्किलो उक्लिएर उनको नजीक पुग्यो । पार्वतीको अनुहारमा कुटुनी हाँसो खेलिरहेको थियो । उसको जीउतिर औँल्याउँदै भनिन्, 
“यत्रो लट्ठु भइसकिस् तँ, अझै नाङ्गोे नुहाइरहेको छस्... कहिले एकान्तमा आफ्नो जीउतिर हेरेको छस् ? जा हेर् तेरो जीउभरि कहाँकहाँ रेखी फुटिसके ।”

पार्वतीका आँखा उसको सारा जीउ छाम्दै तल ओर्लेर एउटा केन्द्रबिन्दुमा टक्क अडे । पार्वतीका शब्दले पवनको सारा शरीरमा एक्कासि बिजुलीको झट्का लागेजस्तो भयो । तिनका आँखा शरीरका जुनजुन भागमा परे ती पक्षाघात लागेर शून्य र जडजस्ता भए ।

भीषण लज्जा र आत्मग्लानिको प्रचण्ड लप्काले सिङ्गैै शरीर हुरहुरी बलेजस्तै लाग्यो । चेतना शून्यजस्तै भएर ऊ पानीमा हामफाल्यो । उसको रोमरोमबाट लज्जा र शरमको संवेग उर्लिन थाल्यो । दिगम्बर पवन पोखरीको पानीको आवरण ओढेर अरूको दृष्टि–पथबाट आफ्नो नग्न शरीरलाई लुकाउन असहाय भएर पौडी खेलिरहेको थियो ।

पार्वतीको एक वाक्यले आज ऊ उमेरको दसगजा फड्केर एक्कासि युवावस्थाको सीमाभित्र प्रविष्ट हुन पुगेको थियो लज्जा र ग्लानिको छटपटीमा । यही थियो पवनको युवाबोध ।

पवनका लुगाहरू किनारमा थिए । पार्वती नगई ऊ कसरी लुगा फेर्न निस्कने छ ? उसले बिस्तारै घाटमा हेर्यो । तीस–पैंतीस वर्षकी प्रौढा पार्वती कालो पेटीकोटको इँजार छातीमाथि बाँधेर गोरा नाङ्गा र पुष्ट पाखुरा उचाली–उचाली साबुनले मुख धोइरहेकी थिइन् ।

आज पवनलाई उसकी आमाको उमेरकी विधवा पार्वतीतिर नियालेर हेर्दा एक किसिमको सुख लाग्यो, रमाइलो बुझियो । रमाइलोको प्रतिक्रियाबाट उसमा आएको अपराध भावनाले गर्दा ऊ लुकीलुकी पार्वतीतिर हेरिरहेको थियो । पार्वतीले मुखभरि साबुन पोतरेकोले उसलाई सुटुक्क हेर्ने सुविधा पनि थियो ।

उसले एकपटक फेरि दोहरी जीउकी पार्वतीको पुष्ट आङनिर हेर्यो । आङमा ब्रेसरीका, दुवै फित्ताको डाम प्रस्ट देखिएको थियो । उसले कति पटक पछाडिबाट उनको ब्रेसरीको खिप लाइदिएको छ । तर, आज एकाएक महिलाप्रतिको उसको निर्लिप्त भावनामा आएको परिवर्तन देखेर ऊ स्वयं चकित थियो ।

नुहाइधुवाइ गरेर हिँड्ने बेला पार्वतीले उसको लुगा हुर्याउँदै भनिन्,
“जा जैरे, उता गएर फेर ।”

(उपन्यासकार ध.च. गोतामेको ‘घामका पाइलाहरू’ बाट ।)
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, माघ २८, २०७९  ०६:४२
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC