site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
कला
Global Ime bankGlobal Ime bank
'पूर्ण बहादुरको सारङ्गी'को रेकर्ड तोड्न यसको अर्को पार्ट बनाउने हो : निर्माता पौडेल

(नेपाली चलचित्र उद्योगमा ‘पूर्ण बहादुरको सारङ्गी’ले ठूलो बेन्चमार्क खडा गर्‍यो । पौने एक अर्ब रुपैयाँभन्दा माथि कमाइ गरेको यो चलचित्र अझै प्रदर्शनरत छ । निर्माताले यसको दोस्रो पार्ट बनाउने घोषणा गरिसकेका छन् । तर, निर्देशकले आफूसँग अनुमति नलिई बनाउन नपाउने जिकिर गरिरहेका छन् । ‘पूर्ण बहादुरको सारङ्गी’ले अनपेक्षित कलेक्सन गर्‍यो । तर, यसको निर्माण कम्पनीका साझेदारबीच खटपट भयो । अन्ततः टिम विभाजित भयो । यिनै विषयमा केन्द्रित रहेर ‘पूर्ण बहादुरको सारङ्गी’का निर्माता विनोद पौडेलसँग बाह्रखरीकर्मी नरेश फुयाँलले गरेको कुराकानीको सम्पादित अंश ।)

‘पूर्ण बहादुरको सारङ्गी’ प्रदर्शनको सय दिन भयो, अहिलेसम्म कति कमायो ?
८४ दिनको हिसाब मसँग आएको छ । ८४ दिनमा ४८ करोड सात लाख छ । अहिले चारपाँचवटा हलमा मात्र छ । थोरै अकुपेन्सी हुँदा दिनको पाँचसात हजार थपिरहेको छ ।

ओभरसिज मार्केटबाट कति आयो ? 
नेपालको भन्दा केही कम छ । ३२/३३ करोड जति छ । सबैतिर बक्सअफिसमा रिलिज भएको छैन । कति ठाउँमा प्राइभेटमा बिक्री गरिएको छ । हामीसँग बक्सअफिसको रिपोर्ट मात्र आउँछ । 

Dabur Nepal

जापानमा कम्तीमा डेढ करोड रुपैयाँ उठेको छ, यो हाम्रो रिपोर्टमा आउँदैन । यूकेमा प्राइभेट स्क्रिनिङ भएको छ, १८ हजार पाउन्डको व्यापार भएको छ । यो पनि हाम्रो हिसाबमा आउँदैन । सबै ओभरसिजको हिसाब गर्ने हो भने ३२/३३ करोड उठेको छ ।

एक करोड ३० लाखमा बनाइएको चलचित्रले पौने एक अर्ब उठायो ? 
उठायो । उठाउँदो रहेछ । बनेको चाहिँ एक करोड ३० लाखमा हो । मार्केटिङको खर्च जोड्दा अलि बढी होला ।

यति धेरै कलेक्सन हुन्छ भन्ने अपेक्षा थियो ?
थिएन । 

कसरी सम्भव भयो ? 
पहिलो कुरा त हामीले चलचित्र बनाउँदा बाउछोराको इमोसन हुनुपर्छ भन्ने थियो । बाउछोराको इमोसन देखाउने चलचित्र छैनन् भन्ने पनि थियो ।

सिनेमा सम्पादन गरिसकेपछि रिलिज डेट कात्तिक १५ लियौँ । कात्तिक १५ नै किन भन्दा आठवटाजति बिदा थियो । दुईवटा हिन्दी र दुई नेपाली चलचित्र थिए । पछि विभिन्न कारणले नेपाली चलचित्र ब्याक भए । 

दुईवटा चलचित्र ब्याक भएपछि आठवटा बिदाका दिन छन्, नेपाली सिनेमा हेर्ने नेपालीले नै हो, त्यसैले बढीमा पाँचदेखि सात करोड कलेक्सन गर्छ भन्ने थियो ।

तर, कसरी चल्यो, के कारणले चल्यो भन्ने भएन । इतिहास नै रच्यो । हेर्दा अचम्मै भयो ।

चलचित्र चल्यो, पैसा कमाउनुभयो, टिमचाहिँ किन सँगै रहेन ? 
टिम थियो, अब रहेन । मैले एक्लै लगानी गरेर बनाएको चलचित्र हो, पूर्ण बहादुरको सारङ्गी । सुरुमा दर्ता गर्दा तीनजनाको सगोलमा रहेको कम्पनीमा दर्ता गरेका थियौँ ।

चलचित्रले पैसा कमाएपछि उचाल्ने, पछार्ने मान्छे भए । उचालिने र पछारिने मान्छे भएपछि टिम पनि टुक्रियो । पैसा पनि बाँडफाँट भयो ।

तपाईंलाई अपारदर्शिताको आरोप लाग्यो नि ? 
आरोप लगाउनुभयो, तर कुरा सही होइन । एकल लगानीमा बनेको चलचित्र हो । उहाँहरू (प्याट्रिक सुवेदी र रमेश ढकाल)ले पैसा लगानी गर्नुभएको छैन । एक रुपैयाँ पनि हाल्नुभएको छैन । यो प्रुभ गर्न चाहेर पनि सक्नु हुन्न ।

कम्पनीमा सँगै रहेर काम गरिरहेका थियौँ । नेपाली सिनेमालाई अन्तर्राष्ट्रिय बजारमा लैजाने भनेर काम गरिरहेका थियौँ ।

कम्पनी सगोलमा भए पनि मैले सिनेमा बनाउँछु भनेर एकल पहलमा गरेको चलचित्र थियो । कम्पनीको नाम पनि माथि जान्छ भनेर बनाएको चलचित्र हो । पछि उहाँहरूले इथिक्स भुल्नुभयो । कानुनी रूपमा म तल परे पनि नैतिकता भन्ने कुरा पनि त हुन्छ होला । उहाँहरूले नैतिकतालाई खाइदिनुभयो ।

इतिहास हेर्दा पनि चलचित्रले पैसा कमाएपछि सँगै बसेका कमै देखिन्छ, किन ?
हो, धेरै टिम फुटेका छन् । उचाल्ने र पछार्ने मान्छेको कुरा सुनेर उचालिने र पछारिने मान्छे भएपछि यस्तै हुँदो रहेछ । यही नै हो कारण । उसले यति कमायो, तिमीले के पायौ भनेर उचाल्ने मान्छे भएपछि यस्तै हुने रहेछ ।

यसको असर नेपाली चलचित्र उद्योगमा परिरहेको छ ? 
परिरहेको छ । टिममा काम गर्नु र एक्लै गर्दा केही न केही फरक हुन्छ ।

यो क्रम रहिरहन्छ ?
रहन्छ, सधैँ रहन्छ । भ्रष्टाचार नेपालमा रहिरहन्छ भनेजस्तै यो प्रवृत्ति नेपालमा रहिरहन्छ जस्तो लाग्छ ।

‘पूर्ण बहादुरको सारङ्गी–२’ निर्माणको घोषणा गर्नुभयो, पहिलो हिट भएपछि दोस्रो नबनाई नहुने हो ? 
बनाउँदै नबनाउने भन्ने पनि छैन । सुरुमा कथा लेख्दा नै मैले पार्ट २ बन्छ भनेको थिएँ । धेरै कलाकारसँग पार्ट १ र पार्ट २ बन्छ है भनेको थिएँ । कतिवटा अन्तर्वार्तामा यसको पार्ट २ पनि आउँछ भनेको छु ।

हाम्रो चलचित्रमा पूर्णबहादुर पात्रसँगै बाटुली भन्ने पात्र पनि छ । बाटुलीको पात्रलाई हामीले किन बीचबाटै हटायौँ, अथवा अन्तिममा किन जोडेनौँ भने पार्ट २ कै लागि छोडिएको हो । कतिले बाटुलीलाई किन बीचमै छोडेको भन्नुभयो । दुई बनाउनकै लागि छोडेका हौँ । जब बाटुलीको कथा पूर्ण हुन्छ, तब मात्र पूर्ण बहादुरको कथा पनि पूर्ण हुन्छ । त्यसैले पार्ट २ बन्न लागेको हो ।

धेरैलाई चाहिँ ‘पूर्ण बहादुरको सारङ्गी चलेपछि दुई बनाउन लागियो भन्ने छ नि ? 
थाहा नभएर हो । अड्कल काट्न पाइयो । हाम्रो तयारी कथा लेख्दैदेखिको हो । हामीले कथा भन्ने क्रममा कथालाई पूरा गरौँ भनेर चलचित्र बनाउन लागेका हौँ । तीन/चार/पाँच/छ आउँदा त भएकै छ । हामीले दुई बनाउन नहुने भन्ने त होइन होला ।

‘अगस्त्य’ले जस्तै सुरुमै च्याप्टर एक र दुई बन्छ भनेर घोषणा गरेको भए ‘पूर्ण बहादुरको सारङ्गी’को ब्याज खाने लोभ निर्माताले गरे भन्ने टिप्पणी हुने थिएन कि ! 

चलचित्रको अन्तिममा राख्ने कि भन्ने तयारी पनि थियो । तर, विभिन्न कारणले त्यो गरिएन । तर, चलचित्र हेर्नेलाई थाहा हुन्छ, कथा छोडेका छौँ । हाम्रो हजुरआमा कस्तो हुनुहुन्थ्यो भन्दा भाग्यले भेटेछ भने कुनै दिन सुनाउँला भनेर इन्डिङ गरेका छौँ, त्यो पार्ट २ कै लागि छोडेका हौँ । त्यो अनाउन्सजस्तै हो । त्यसैले लेखेर अनाउन्स गर्नुभन्दा कथामार्फत नै गरौँ भन्ने लागेर त्यसैगरी इन्डिङ गरेका हौँ ।

निर्देशक (सरोज पौडेल)ले कपिराइटको कुरा गर्नुभएको छ, कसरी बनाउनुहुन्छ ?
पूर्णबहादुरको सारङ्गी–२ बनाउँदा मेरो इजाजत लिनुपर्छ भन्ने कुरा गर्नुभएको छ । तर, त्यो ठिक होइन । नाम कम्पनीको सम्पत्ति हो । कसलाई राख्ने र कसलाई नराख्ने निर्णय गर्ने अधिकार कम्पनीसँग हुन्छ । चलचित्र बनाइसकेपछि त्यो कम्पनीको हुन्छ ।

चलचित्र बनाउँदै हुनुहुन्छ, कहाँ देखाउनुहुन्छ ? चलचित्र संघ र वितरकले त तपाईंले बनाएका चलचित्र बहिष्कार गर्ने, प्रदर्शन नगर्ने भनेका छन् ?
हो, चलचित्र संघ र वितरकले त्यसो भन्नुभएको छ । पहिला चलचित्र बनाइसकेपछि कहाँ लगाउने, कसरी लगाउने भन्ने कुरा टुंगो लागिहाल्छ नि ! उहाँहरूले गरेको कुरा कानुनसम्मत छ कि छैन भन्ने पनि होला । अहिले यसबारे धेरै बोलिरहनु पर्दैन । एक वर्षपछि सिनेमा बन्छ, हलमै रिलिज गर्ने हो ।

पैसा पर्याप्त कमाउनुभयो, हल खोल्दै हुनुहुन्छ र ? 
छैन । सिनेमा हल प्राइभेट कम्पनी हुन् । यसले बनाएको सिनेमा लगाउँछु, यसको लगाउँदिनँ भन्न कसैले पाउँदैन । कानुन र नियम त सबैले पालना गरेर बस्ने होला नि ! होइन भने हामी पनि त्यसैगरी अगाडि बढौँला नि !

सर्वकालिक सिनेमा बनाएर बक्सअफिसमा बेन्चमार्क खडा गर्नुभयो, यसलाई तोड्नभन्दा पनि पछ्याउनै कठिन होला नि तपाईं स्वयंलाई ?
रेकर्ड तोड्नेभन्दा पनि इमानदार भएर काम गर्ने हो । कमर्सियल नै हुन्छ र त्यसमा सफल हुन्छ भन्ने म मान्दिनँ । कथा भन्दा मिहिनेत गरेर राम्रोसँग कथा भन्ने हो । व्यापारको कुरा गर्दा कुन चलचित्र चल्छ कुन चल्दैन भन्ने कसैलाई थाहा हुँदैन ।

तर, पूर्णबहादुरको सारङ्गी’को रेकर्ड तोडिँदैन भन्ने हुँदैन । जसले तोडे पनि चाँडै तोड्नुपर्छ । त्यसैगरी बजार बढ्दै जाने हो । अब पूर्णबहादुरको सारङ्गीको रेकर्ड तोड्न सकिँदैन भनेर हतोत्साही भएर बस्ने कुरा हुँदैन । पूर्णबहादुरको सारङ्गी–२ बाट यो रेकर्ड तोड्छु अथवा ‘रोल नं १’ ले तोड्छु भन्ने मेरो उद्देश्य हुनुपर्छ । हुन्छ वा हुँदैन त्यो भोलिको कुरा हो । तर, पूर्णबहादुरको सारङ्गीको रेकर्ड तोड्छु भनेर चलचित्र बनाउने हो । अर्को मेकरले पनि यही सोच्नुपर्छ । जसले तोडे पनि यो रेकर्ड चाँडै तोड्नुपर्छ । 

वैशाखदेखि कात्तिकसम्म चलचित्र चले पनि त्यसपछि खासै राम्रो व्यापार देखिएन, कस्तो चलचित्र चल्ने रहेछ ? 
चलचित्रको बजारको पूर्वानुमान नै गर्न नसकिने रहेछ । कहिले भदौमा, कहिले कात्तिकमा पनि चलचित्र चल्छ । असारमा पनि चलचित्र चल्छ । ‘कबड्डी–४’ जेठमा चलेको हो । चलचित्र कुन समयमा चल्छ भन्ने मलाई थाहा छैन । तर, फेस्टिभ मुडमा चलेको देखिन्छ ।

चलचित्रभन्दा पनि फेस्टिभल चल्छ ?
फेस्टिभलमा माहोल बन्छ । यो माहोलमा चलचित्र हेरेर मनोरञ्जन लिनुपर्छ भनेर सिनेमा हेर्न गएको देखिन्छ । अरू बेला पनि नचल्ने होइन, चल्छ । ‘पुष्पा–२’ चल्यो । हामी आफैँमा केही कमजोरी छ कि !

चलचित्र नै कमजोर छ कि, मार्केटिङ कमजोर भयो कि, रिलिज डेटमा कमजोरी भयो कि ! रेगुलर एकैखालको कन्टेन आइरहेको पनि हुनसक्छ । दर्शकको चाहना र चलचित्रको कन्टेन म्याच भएन कि ! त्यसैले चलचित्रको बजारबारे थाहै छैन । काम गर्दै सिक्दै जाने हो ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, माघ २६, २०८१  ०९:५१
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
CAN Banner adCAN Banner ad
Nepal Life Insurance banner adNepal Life Insurance banner ad
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Everest BankEverest Bank
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
Hamro patroHamro patro