site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
कला
Nabil BankNabil Bank
कस्तो सिनेमा चल्छ ?
Sarbottam CementSarbottam Cement

काठमाडौं । नेपालमा सामान्य अवस्थामा वार्षिक सयवटा चलचित्र बन्न थालेका छन् । तीमध्ये अधिकांशले लगानी गुमाउँछन् । मुस्किलले पाँच चलचित्रले लगानी सुरक्षित गर्छन् । यिनैमध्ये केहीले हो, बक्सअफिसमा राम्रो कलेक्सन गर्ने ।

९५ प्रतिशत चलचित्रले किन लगानी गुमाउँछन् ? जवाफ सबैले सहजै दिन सक्छन्– राम्रो नभएर । त्यसो भए कस्तो चलचित्र राम्रो ? यस्तै चलचित्र राम्रो भन्ने सर्वमान्य सिद्धान्त छैन । व्यक्तिको रुचिअनुसार चलचित्र कसलाई कुन त कसलाई कुन मन पर्न सक्छ । यस्तै र यही नै चलचित्र राम्रो भन्ने हुँदैन ।

चलचित्रत्र राम्रो हुनु र चल्नु फरक कुरा हुन् । सबै राम्रा चलचित्र चल्छन् भन्ने हुँदैन । र, राम्रा भनिएका सबै चलचित्र चलेका पनि छैनन् । तर, चल्ने सबै चलचित्र नराम्रा पनि हुँदैनन् । चलचित्र चल्न त्यसमा केही न केही पक्ष राम्रो हुनैपर्छ । त्यसो भए कस्तो चलचित्र चल्छ ?

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

जुन चलचित्र मास अपिल गर्ने हुन्छ, त्यही चल्छ । मास अपिल गर्ने विषय र प्रस्तुति छ र राम्रो पनि छ भने त चल्छ नै । तर, मास अपिल गर्ने मात्र छ भने पनि त्यो चलचित्र अपेक्षित नभए पनि केही हदसम्म चल्छ । चलचित्र चल्न त्यसको विषय ‘इंगेजिङ’ हुनुपर्छ । जसले आम दर्शकलाई ‘इंगेज’ गर्छ, त्यो चलचित्र नै चल्छ ।

त्यसो भए कस्तो विषयले दर्शकलाई ‘इंगेज’ गर्छ ? केही समयअगाडिको भेटमा निर्देशक दीपेन्द्र के खनाल भन्दै थिए– त्यो चलचित्रको विषयलाई दशर्कले मन पाउँछन्, जुन उसले आफ्नो दैनिक जीवनमा भोगे वा देखेको हुन्छ । जस्तै : ‘छक्का पञ्जा’, ‘कबड्डी’ आदि ।

Global Ime bank

‘छक्का पञ्जा’मा दर्शक किन झुम्मिए ? यसको विषय पहिलो कारण हो । अहिले हरेक घरबाट कोही न कोही वैदेशिक रोजगारीमा गएका छन् । त्यसको सकारात्मक असर त छ नै नकारात्मक असर पनि छ । त्यही कुरालाई चलचित्रमा देखाउँदा धेरैले हेर्न रुचाए ।

केही समयअगाडि रिलिज भएको एउटा नेपाली चलचित्र मजाले चल्यो । न त्यसको प्रचार थियो न धेरैले चल्छ भनेर अनुमान नै गरेका थिए । तर, त्यही चलचित्र ‘झिँगे दाउ’ले लामो समय हाउसफुल व्यापार गर्यो । यसको कारण यो चलचित्रमा घरघरमा हुने जेठानीदेउरानी र दाजुभाइबीचको झगडा देखाइएको थियो । यो झगडा अक्सर हरेक घरघरमा हुन्छ । त्यसैले यो चलचित्र हेर्न दर्शक हलसम्म पुगे ।

‘झिँगे दाउ’का निर्देशक ज्ञानेन्द्र देउजा पंक्तिकारसँग भन्दै थिए– सिनेमाको विषय आम नागरिकसँग जोडिएको हुनुपर्छ । जुन सिनेमा आम नागरिकको जनजीवनसँग जोडिन्छ, त्यही सिनेमा चल्छ । अन्यथा, राम्रा भएर पनि सिनेमा नचल्न सक्छन् ।

जुन सिनेमाले घरघरको विषय उठान गर्छ, व्यक्तिव्यक्तिले भोगे/देखेको देखाउँछ, त्यही सिनेमा हलमा रुचाइन्छ । जब घरघरको विषयलाई सिनेमाले भन्छ, तब सपरिवार सिनेमा हेर्न हलमा जान्छन् । अनि, सिनेमा हिट हुन्छ ।

नेपाल सिनेमाको बजारका हिसाबले सानो भूगोल हो । जनसंख्या नै कम रहेको र त्यसमा पनि कमजोर आयस्रोतका कारण चाहेर पनि सिनेमा हेर्न जान नपाउनेको संख्या ठूलो छ । त्यसैले नेपालमा कुनै उमेर, वर्ग वा क्षेत्रलाई लक्षित गरेर चलचित्र बनाउनु लगानीका हिसाबले जोखिम मानिन्छ ।

नेपालमा जतिसुकै क्रिएटिभ मुभी बनाए पनि त्यसको नेपाली बजार तीन करोड रुपैयाँभन्दा माथि नरहेको स्वयं नेपाली मेकरहरूले बताउने गरेका छन् । ‘अब्स्ट्रयाक’ वा रचनात्मक मुभी बनाएर त्यसले राम्रो समीक्षा र उत्कृष्ट ‘वर्ड अफ माउथ’ पाए पनि अनपेक्षित ग्रस कलेक्सन गर्‍यो भने तीन करोडको सेरोफेरोमा हो । तर, सिनेमा बनाउन नै करिब यति लगानी लाग्ने भइसक्यो । त्यसैले तीन करोड ग्रस हुँदा पनि यस्ता सिनेमा प्रायः घाटामै हुन्छन् । यसको निष्कर्ष नेपालमा कुनै समूह, क्षेत्र, उमेर वा वर्गलाई लक्षित गरेर सिनेमा बनाए त्यसमा उल्लेख्य दर्शकको सहभागिता न्यून हुनसक्छ । त्यसैले हलमा लामो समय चलाउने र हिट बनाउने हो भने आम दर्शकलाई इंगेज गर्ने सिनेमा नै चाहिन्छ । आम दर्शकले देखे/भोगेको विषय नै उठान गर्नुपर्छ । अन्यथा, राम्रै चलचित्रमा पनि दर्शकको अभाव खड्किन्छ ।

यसको उदाहरणका रूपमा वैदेशिक रोजगारीको विषय उठान गरेका चलचित्र मात्र होइन, गीत पनि लोकप्रिय भएका छन् । चलचित्र ‘परदेशी’ होस् वा ‘सुन साइँली’ गीत वैदेशिक रोजगारीको विषय उठान गरेका सिर्जना हुन्, जसलाई दर्शकले मन पराए । त्यसैले गीत होस् वा चलचित्र सकेसम्म धेरैको ध्यान खिच्ने र आफैँले ‘रिलेट’ गरेको विषय नै चाहिने समीक्षक तथा निर्देशक मनोज पण्डितको तर्क छ । अहिले हलमा चलिरहेको चलचित्र ‘महापुरुष’ यसको उदाहरण भएको उनको जिकिर छ । किन चल्यो ‘महापुरुष’ ? उनी प्रश्न गर्छन् । यसको जवाफ पनि उनीसँगै छ । यो चलचित्रले आधुनिक समाजमा नेपालका घरघरमा देखिने समस्या उठाएको उनको जिरिह छ ।

‘महापुरुष’ले एकल पुरुषको कथा उठाएको छ । “अहिलेको समाजमा श्रीमती बितेर मात्रै पुरुष एक्लो हुँदैन । छोराछोरी रोजगारी वा पढ्नका लागि विदेश गएर पनि पुरुष उमेरको उत्तरार्धमा घरमा एक्लै बस्नुपर्ने अवस्था छ,” मनोज भन्छन्, “यति मात्रै पनि होइन । घरमै छोराछोरी भए पनि उनीहरू मोबाइल, ल्यापटप र टीभीमा व्यस्त हुन्छन् । घरको एउटा कोठामा बूढा भएका बाआमा थन्किएर बस्नु परिरहेको अवस्था छ ।”

यो कथा अहिले दूरदराजका गाउँदेखि संघीय राजधानी काठमाडौंसम्मको हो । गाउँका छोराछोरी र उसका सन्तति अध्ययन र अवसरका लागि काठमाडौंकेन्द्रित भएका छन् । रोजगारीका लागि खाडी गएका छन् । काठमाडौं र ठूला सहरका छोराछोरी युरोप, अमेरिका गएका छन् । घरमा उमेरले डाँडा काटिसकेका बाआमा मात्र छन् । त्यसमा पनि कति एक्लै छन् । त्यसैले यो कथा अधिकांशले आफूसँग वा आफूले देखेको कथासँग तुलना गरेकाले धेरैले रुचाए । परिणामतः सिनेमा हलमा रुचाइयो । परिवार नै हलमा गएर चलचित्र हेर्दा सिनेमा ‘हिट’ भयो ।
 

 
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, पुस ९, २०७९  ०७:१९
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC