site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
कला
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
नेपाली सिनेमाका रोनाल्डो, मेसी र एम्बाप्पे को हुन् ?
SkywellSkywell

काठमाडौं । विश्व अहिले फिफा विश्वकप २०२२ को ज्वरोले तातेको छ । फुटबलर मात्र होइन, विश्वभरका फुटबलप्रेमीको ध्यान अहिले कतारका रंगशाला र त्यहाँ उपस्थित खेलाडीमा छ । आज फाइनल म्याच, फुटबलप्रेमीका लागि झन् विशेष दिन हुने नै भयो ।

को अब्बल र को कमजोर भन्ने अड्कलबाजीमा अहिले विश्व रमाइरहेको छ । कसको गोल कसतो र कुन खेलाडीको खेलकौशल कति भन्ने विषयमा विश्व रमिरहेको छ ।

रोनाल्डो अब्बल कि मेसी कुलश ? अथवा एम्बाप्पे ? भन्ने विषयमा विश्व विभाजित छ । समर्थकका आ–आफ्नै तर्क र वितर्क छन् । आफ्नो मन परेको टिम र खेलाडीका तस्बिर र पोस्टले सामाजिक सञ्जाल रंगिएका छन् । सामाजिक सञ्जाल मात्र होइन, सञ्चारमाध्यमको ‘स्पेस’ पनि विश्वकपले त्यति नै ‘अकुपाई’ गरिरहेको छ ।

KFC Island Ad
NIC Asia

कोही रोनाल्डो त कोही मेसीका फ्यान छन् । हाराहारीमा फ्यान बटुलिसकेका एम्बाप्पे अर्का अलौकिक स्किल बोकेर विश्वलाई आफूतर्फ आकर्षित गरिरहेका फुटबल स्ट्राइकर हुन् । पोर्चुगल प्रतियोगिताबाट बाहिरिइसकेकाले रोनाल्डोको चर्चाको पारो अहिले ओरालो लागेको छ ।

यी स्ट्राइकरको क्रेज हलिउडको कुनै स्टार अभिनेताको भन्दा कम लोभलाग्दो छैन । बढी नै छ । के यस्ता लोभलाग्दा ‘स्ट्राइकर’ छैनन् हलिउड र बलिउडमा ? थुप्रै छन् । जसले देशको समग्र सिनेमा उद्योगलाई ‘लिड’ गरिरहेका छन् । उनीहरूको गर्विलो नाम र उपस्थितिले मात्र पनि सिनेमा उद्योगको नाम उँचो हुन्छ ।

Royal Enfield Island Ad

तर, नेपालमा ? विश्व फुटबलका अहिलेका स्ट्राइकर रोनाल्डो, मेसी र एम्बाप्पेजस्ता ‘हिरो’ नेपाली सिनेमा उद्योगमा छन् ? सहजै भन्न सकिन्छ– छैनन् । र, यसमा धेरैको असहमति पनि रहँदैन होला । यी स्ट्राइकर आवश्यक पर्दा आफ्नो टिमका लागि अप्ठ्यारो परिस्थितिमा पनि विपक्षी एन्टागोनिस्टहरूलाई चिर्दै गोल गर्न सक्छन् । त्यस्तै अलौलिक प्रतिभाशाली सिनेकर्मी नेपाली चलचित्रमा किन छैनन् ? जसको उपस्थितिले मात्र पनि सिनेमा अब्बल हुने अवस्था हुन्थ्यो ।

नेपाली सिनेमाको इतिहास छोटो छैन । छ दशक नाघिसक्यो । कसैले बीचको तीन दशक ‘पञ्चायत थियो नि !’ भनेर माइनस गर्लान् । तर, कलाको भूगोल, सीमा, जात, भेष र रङ हुँदैन । प्रतिभा अप्ठ्यारोमै झन् सशक्त भएर फैलिने हो । हो त्यसैगरी, कमलको फूल हिलोमा आफ्नो सुन्दरता देखाउँदै फूलेझैँ । विश्वास लागेन ? नेपाली ‘गाईजात्रा’लाई हेरौँ । पञ्चायतमै हो, गाईजात्रा सुरु भएको र मौलाएको । पञ्चायतमा जति गाईजात्रा राम्रो र भव्य थियो, त्यति आज छैन । गणतन्त्रमा आइपुग्दा गाईजात्रा त छ, तर नेपाली आहान बिरालो बाँधेर श्राद्ध गरेजस्तै । न राम्रो छ न दर्शकको प्रतीक्षा नै ।

लामो यात्रा तय गरे पनि नेपाली सिनेमा उद्योगमा त्यस्तो केही ठूलो काम भएन, जसलाई बिर्सिनै नसकियोस् । त्यो कोही पात्र जन्मिएन, जसलाई नजरअन्दाज गरेर बस्न नसकियोस् । सिनेमा छ्यापछ्याप्ती बने, वर्षमै सयभन्दा पनि बढी । कलाकारको संख्या कति हो कति । निर्देशक त्यति नै । घरघरमा निर्देशक । तर, सिनेमाको क्वालिटी ? बिर्सनलायक । दर्शक सिनेमा हलबाट १५ मिनेटमा निस्कन्छन् । क्यामेराका अगाडि तारिफ गरे पनि साथी सर्कलमा सिनेकर्मीले दिने प्रतिक्रिया हो– झुर सिनेमा ! समीक्षकको सधैँ गाली । दर्शकको सधैँ असन्तुष्टि ।

निर्देशकसँग प्रोडुसर खुसी छैनन् । दर्शक खुसी छैनन् । एकपटक काम गरेको निर्देशकलाई प्रोडुसर दोहोर्‍याउँदैनन् । हलमा दर्शकको खाँचो छ । सँगैको अर्को स्क्रिनमा लागेको हिन्दी सिनेमाको टिकट छैन । उदाहरणका लागि अहिले प्रदर्शनमा रहेको ‘अवतार’ हेरे पुग्छ । सिनेमा राम्रो भन्न समीक्षकको कलम चल्दैन । आखिर किन जन्मिएनन् नेपाली सिनेमामा गोल गर्ने ‘स्ट्राइकर’ ?

केही सिनेमा पक्कै चलेका हुन्, ‘छक्का पञ्जा’, ‘कबड्डी’ आदि । तर, यिनीहरूको क्वालिटीमा पनि समीक्षकले प्रश्न उठाएका छन् । मासका भए पनि क्लासका भएनन् भनेर टिप्पणी भएको छ । त्यसैले यसका निर्देशकलाई पनि ‘स्ट्राइकर’ मान्न सकिने अवस्था छैन ।

अब लागौँ कलाकारतर्फ, को हो नेपाली सिनेमामा अभिनयको ‘स्ट्राइकर’ ? बलिउड फर्मुलामा सिनेमा बन्दा भुवन केसी, राजेश हमालको रजगज चल्यो । तर, उनीहरूले पनि त्यस्ता सिनेमा दिन सकेनन्, जसलाई नेपाली दर्शकले जुगजुग सम्झिऊन् ।

अहिलेका व्यस्त चकलेटी नायकहरूको अभिनय क्षमतामा प्रश्न उठिरहेकै छ । चरित्र अभिनेताबाट आफूलाई अभिनयमा पोख्त भन्नेहरूले पनि कालजयी सिनेमा दिन सकेका छैनन् । भएको स्किल पनि छनोटमा अक्कल नपुर्‍याउँदा गुमाउने स्थितिमा पुगिसकेको सतहमै देखिएको छ । फेरि पनि त्यही प्रश्न, त्यसो भए खोइ नेपाली सिनेमामा स्ट्राइकर ? खोइ नेपाली सिनेमामा रोनाल्डो, एम्बाप्पे र मेसी ?

स्ट्राइकरबिनाको खेल कसले हेर्छ, गोल नहान्ने खेलाडी कसरी स्ट्राइकर कहलिन्छ, गोल नहुने खेल कसरी रोमाञ्चक हुन्छ ? नेपाली सिनेमा उद्योगले यो प्रश्न सामना गरिरहेको छ । ‘स्ट्राइकर’ त्यो हो, जसले टिमलाई आवश्यक परेका बेला प्रतिकूलता चिर्दै गोल गरेर जिताउँछ । टिमको मात्र होइन, समग्र देशको इज्जत जोगाउँछ । देशलाई विश्वभर चिनाउँछ । त्यस्ता सिनेमा नेपालमा बने जसले विश्वबजारमा नेपाली सिनेमा भनेर आफूलाई गर्वसाथ उभ्याए ? त्यस्ता नेपाली सिनेमा छन् जसले विश्वमा नेपाल भनेर चिनाए ? छैन । त्यसैले नेपाली सिनेमामा कोही ‘स्ट्राइकर’ छैन, जसले गतिलो सिनेमा दिएको होस् ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: आइतबार, पुस ३, २०७९  १०:२३
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro