site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
उवरमेञ्च !

ईश्वरले तिमीलाई के दिए ?

आधा मान्छे सुखद् दुःखमा डुबेको छ । आधा मान्छे दुःखद् सुखमा । ईश्वर हेरिरहेको छ । मान्छेलाई आगो समेत नदिने । ग्रिसेली राजकुमार प्रमिथसलाई चोर्न सिकाउने उनै ईश्वर ! 

ईश्वरका आँखा छलेर आगो चोर्न सक्ने राजकुमारजस्ता ठूलामान्छे अहिले आँखैअगाडि सबैथोक लुट्न सक्ने भएका छन्– आफ्नै इज्जत समेत ! ईश्वर हेरिरहेको छ । सानामान्छे–ईश्वर एक भए ?

Dabur Nepal
NIC Asia

तिनै ईश्वरले अहिले आफ्नो एउटा आँखो मलाई दिए ! ईश्वरको कठोर कृपा–अकण्टक आँखा ! म ईश्वरको त्यही आँखाले यो संसार हेर्ने थालेको छु । 

ईश्वरका आँखाले हेरे यो संसारमा स्वान्त–सुखायभन्दा अरु केही देखिँदैन । आफ्ना आँखाले हेरे कटहरका काँडाजस्ता कटुसत्यका काँढाले जीवन ढाकिएको देखिन्छ । अरुका छल्नु तर आफ्नै आँखा कसरी छल्नु ? बरु ईश्वरसँग आँखा माग्नु । 

मैले ईश्वरसँग आँखा किन मागेँ ? उत्तरपछिको प्रश्न हो, यो ।

आदरणीय शङ्कर लामिछाने, जीवन प्याजजस्तो सुन्दर र पिरोमात्र छैन, कटहरजस्तो कुरुप र मीठो पनि छ । 

हेर्नु र देख्नु एकै हो ? हो, भने मान्छेका आँखा र नित्सेका आँखा किन फरक भए ? ईश्वरले नदेखेको मान्छेको दुःख, मान्छेमै बुद्धले कसरी देखे ? ओशो किन सधैं ‘यु आर सफरिङ्, वी योरसेल्फ’ भनिरहेका छन् ? जे कृष्णमूर्तिले मानिसलाई सत्यसँग सधैं सीधा साक्षात्कार गराउने प्रयत्न किन गरे ? सद्गुरूले किन यो धरतीमा ध्यान लिङ्ग उठाएर मान्छेको ध्यानको धुकधुकी बचाउन खोजे ? मानवीय इन्जिनियरिङको जिर्णोद्धार गर्न उनै किन कस्सिए ? मानिसका लागि जिउने कला खोज्दै किन हिँडेका छन् रवि शङ्कर ? उनै हाम्रा शङ्कर लामिछानेले मान्छेलाई प्याजमा किन पोस्टिङ गरे ?

जीवनको मीठास पाउन कुरुप कटहरजस्तै भित्रभित्रै पाक्नु पर्छ– काँढा ओइलिँदै जान्छन्, फतक्क गल्छन्, खस्छन् । उज्यालो छर्न बल्नु पर्छ– उज्यालो नछरे के बत्ती ? उज्यालो नै बत्तीको जीवन हो । सबैलाई उज्यालो दिन्छ । बत्तीले कसैलाई चिन्दैन– छुवाछुत गर्दैन । के ईश्वरका आँखा र बत्ती एक भए ? मान्छेका आँखा र बत्ती किन एक भएनन् ? किन फरक भए– मान्छे–मान्छेजस्तै ?

उज्यालोको जन्म अँध्यारोबाटै हुन्छ । जीवनको उज्यालो जीवनैको अँध्यारो कोखबाट जन्मिन्छ । अँध्यारो नै उज्यालोको जैविक जननी हो । 

हरेक जीवनले अँध्यारोको पाठेघरमा उज्यालोको गर्भ बोकेको हुन्छ¬– जन्म सहज छैन, मृत्यु जस्तो ! विद्रोह हो, जन्म । विश्रान्ति हो– अनन्त जीवनको अन्त्य हैन, मृत्यु । मृत्युभन्दा माथि छन् जीवनपछिका अनन्त जीवनहरू¬– नित्सेहरुजस्तै ! जो मर्दैनन् । 

मानिस बत्ती बनोस् । आफू बलेर पहिले आफैंलाई खोजोस् । आफैंलाई देखोस् । आफैंलाई भेटोस् । आफैंलाई चिनोस् । आफैंलाई नचिने संसार चिन्दैन– अरुलाई बाटो देखाओस् ।

प्रिय नित्से, उवरमेञ्चका आकाशजस्ता आकाङ्क्षा मानिसभित्र किन अटाएनन् ?

भीमकाय किनारासँग ठोक्किँदैछ, चट्टानसँग चक्रवात् पौंठे जोरी खेल्दैछ, नदी बग्दैछ– नदी बग्छ त्यसैले त जीवन छ । 

फूल आफैं फुल्छ । फूलको जीवन फुल्नु हो । जीवन फुल्नुपर्छ–फूलजस्तै ।जीनव पाक्नुपर्छ– कटहरजस्तै । जीवन बल्नुपर्छ– बत्तीजस्तै । जीवन पिरो हुनुपर्छ– प्याजजस्तै ! जीवन ठोक्किनु पर्छ तर रोकिनु हुँदैन । बग्नुपर्छ– नदीजस्तै । जीवनभित्र जीवन बाँच्नु पर्छ– तै पनि जीवन त बाँच्छ तर जीवनबिनाको जीवन !

उवरमेञ्चले मान्छेको जीवनभित्र जीवन किन खोज्यो ? मान्छेकै लागि खोज्यो तर बुझेनन् । नित्से, जीवनप्रतिको तिम्रो आफ्नै जीवनदर्शनले उवरमेञ्च जन्म्यो– जराथुस्त्रहरुले जीवन बुझुन् भनेर । 

आफ्ना आँखाका चाल्नीमा जीवन नकेलाएको भए ! मलाई मन पर्ने शान्तिकामी बुद्धको झन् मन पर्ने उग्रगामी सह–संस्करण हुने थिएनौ, तिमी । तिम्रो उदात्त दर्शनको भोकमा मानिस भौंतारिने थिएन, नित्से !

निश्चेतनाको मुस्लोमा जीवनको उज्यालो छिर्न सक्दैन–अँध्यारोका उपाशकहरुलाई उज्यालोले छुँदैन । आफ्नै जीवन आफैंमा एक महान् दर्शन हो¬ । उवरमेञ्चहरु ईश्वरका अनुवाद हैनन्¬– जीवनका उज्याला हुन् । निशस्त्र नित्सेहरुका उद्दण्ड उद्घोषका अक्षय अग्निशिखा हुन् । जीवनका जाज्वल्य जीवनदर्शन हुन् । 

मानिस बाँच्न चाहन्छन् । एउटा युद्ध सधैं चलिरहोस् । मानिसमा बाँच्ने आशा सधैं बाँचिरहोस् । चेतनाका शस्त्र र चिन्तनका अस्त्रको त्यो एउटा उज्यालो युद्ध– ‘अ गुड वार’को शङ्खनाद फेरि कहिले हुन्छ ? नित्से तिमीले नै फुक्यौ त्यो युद्धको त्यो शङ्ख ! के त्यो युद्ध र बुद्ध एक थियो ?

मान्छे आफैंलाई सबैभन्दा सुन्दर ठान्छ– सुन्दरताको सामूहिक मृत्यु हुँदैछ ! संसार विभत्स बन्दैछ । यो विभत्स संसार देखेर ईश्वर आँखा चिम्लिरहेको छ । मान्छे त्यही संसार हेरेर रमाइरहेको छ । ईश्वर आँखा खोल्न डराइरहेको छ । मान्छे आँखा चिम्लिन डराइरहेको छ । 

मान्छे, तिमी एउटा संसार हौ । म एउटा संसार हुँ । अहम् ब्रह्मास्मि– यजुर्वेद बोलिरहेको छ । हामी दुवै एउटा संसार हौं । हामी सबै एउटा संसार हौं । हामी कस्ता भयौं ? ईश्वर त्रसित बनाउने हामी ? सुन्दरताको सबैभन्दा कुरुप बिम्ब बनेका हामी ! जन्तु–जगत् सबै उस्तै छ, हामी किन फरक भयौं– झन् फरक, झन् कुरुप ! मान्छेसँग मान्छेमात्र हैन ईश्वर पनि किन डराउन थालेको छ ?

ब्वाँसो जन्मिन्छ, ब्वाँसो नै भएर मर्छ तर मान्छे, मान्छे जन्मिए पनि त्यो मान्छे किन मान्छे भएर मर्न पाउँदैन ? ब्वाँसो जीवनभर ब्वाँसो नै भएर बाँच्छ तर मान्छे किन मान्छे भएर बाँच्न चाहँदैन ? ब्वाँसो किन मान्छे बन्न चाहँदैन तर मान्छे किन ब्वाँसो बन्न चाहन्छ ? के मान्छेले मान्छे हुँ भनेर आफूलाई चिन्न छाडेको हो ?

मान्छे, मान्छे बनोस् । मान्छे, मान्छे बाँचोस् । मान्छे, मान्छे मरोस् । हुनु र देखिनुमा मान्छेले फरक छुट्याओस् । 

मान्छेलाई देखिन हतार छ– देखिन चाहन्छ । हुन कहिल्यै हतार भएन– हुन कहिल्यै चाहेन । सबै उस्तै– देखिन चाहन्छौं, हुन चाहँदैनौं । मान्छे भएर पनि हामी किन मान्छे हुन सकेनौं ? प्रश्न उही छ– के हामीजस्ता देखिने मान्छेभित्र एउटा मान्छे बाँचेको छ– पूर्णमान्छे ?

मान्छे पतन हुँदैछ– आफैंभित्र आफैं । मान्छे पतन हुँदैछ– आफैंसँग आफैं । मान्छे पतन हुँदैछ– आफैंबाट आफैं । मान्छे पतन हुँदैछ– आफ्नै लागि आफैं । 

आफ्नै पतनमा आधा खुसी छ– मान्छे । आफ्नै पतनमा आधा दुःखी छ– मान्छे । मान्छे, आफ्नै पतनमा न पूर्ण दुःखी छ, न पूर्ण खुसी छ ! सधैं अपूर्ण छ– आधा मान्छे !

हेर्नु र देख्नु यही फरक छ । हेर्न सक्छ तर देख्दैन । मेरा आँखाले मलाई सधैं हेरे तर कहिल्यै देखिन । जब देखेँ, आफैंलाई हेर्न सकिनँ– एउटा आधा मान्छे ! ईश्वरसँग आँखा मागेँ । 

नित्से, मलाई मेरो आँखाप्रति विश्वास भएन तर मेरा आँखाको अविश्वासप्रति मलाई अटल विश्वास भयो । त्यही अटल विश्वासले ईश्वर पुकारे । 

बुद्धले ईश्वरका बारेमा किन प्रश्न गरे ? तिम्रो ‘द गे साइन्स’ले ईश्वरको अप्रेसन किन ग¥यो ? अन्ततः त्यही ईश्वरको मृत्युको घोषणा तिमीले किन गर्‍यौ ? उत्तरापेक्षी मेरो प्रश्नले बुद्धि–विलासको विपश्यना गर्लान् तर बुद्धि–विस्खलनको बाढीमा मान्छे बगिरहेको छ । बुद्धिको असामयिक निधनमा खुसी छ–मान्छे । समय आउला तर समयको फगत विपर्याय हुनेछ– बुद्धि–विलास पनि !

मान्छे हिँड्ने बाटोमा आज केही छ भने सबैभन्दा बढी फोहरको रास छ । सडक फोहरको भएको छ– मान्छेको हैन । साम्राज्य फोहरको भएको– जनपदको हैन । मान्छे पतन भएपछि फोहर बन्छ । फोहरले शासन गर्छ । मान्छे फोहर उठाउँदैन, नाक थुन्छ, आँखा चिम्लन्छ, तर्कन्छ, हिँड्छ– फोहरको शासनलाई स्वस्ति गर्छ । 

शासकको बिम्ब फोहर बनेको छ । फोहरको विशेषण शासक बनेको छ । मेरो एउटा देश छ– जहाँ सबैथोक छ । सबैथोकमा फोहरकै शासन छ । 

वर्तमानका लागि भविष्यको हत्या गरेँ– साहसी ठानेँ, डराइनँ । बरु वर्तमानको हत्या गरेर भविष्य बचाउने साहस कहिल्यै आएन । आज मसँग न वर्तमान छ, न भविष्य ! मसँग भूतहरुको पीडा भूतको रास मात्र छ– फोहरको रासजस्तै । भविष्य मेरा सन्तानको घर हो– मेरो निर्मम साहसले त्यो घर भताभुङ्ग बनायो । मेरो पतनको दोषी आफूलाई देख्दिनँ । 

नित्से, तिमीले त्यही देख्यौ– मान्छेको पतन रोक्न मान्छेभित्रै उवरमेञ्च उमार्‍यौ । जसले मान्छेलाई मान्छे ‘नहुन’बाट बचाओस् । तर जराथुस्त्रले आफूलाई मान्छेभन्दा माथि माने– वर्तमानजस्तै ! मान्छेलाई मान्छेभन्दा सानो ठाने– वर्तमानजस्तै ! मान्छे ‘नहुन’बाट मान्छे बच्न चाहेनन्– वर्तमानजस्तै ! मान्छे ‘हुन’बाट मान्छे सधैं बचिरहे– वर्तमानजस्तै !

भावनामा मात्र बगेर जीवनको अराजकता महसुस हँुदैन । बुद्धले जस्तै अनुभवका कठोर शृङ्खला, नित्से र नित्सेले जस्तै ओशोले पनि पार गरे¬ । अराजकता समयको आवश्यकता हो । आवश्यकताले अराजकता जन्माउँछ । अराजकताले आवश्यकता पुरा गर्छ¬ । प्रण गरुन् मान्छेले– अब फोहरको शासनलाई स्वस्ति नगरुन्, अस्वीकार गरुन् । 

फोहर बोक्दाबोक्दा निष्प्राण बनेको त्यो मेरो एउटा देशको सडकजस्तै यो समयलाई म अस्वीकार गर्छु । समयले बोक्दै आएको पीडकप्रथा र स्वविवेकहीन स्वीकार्यतालाई पनि अस्वीकार गर्छु । अराजक बनाउँछु । बाध्य होस् समय– उवरमेञ्च फेरि जन्माउन ।

चेतन उपासनाको उपज– नित्से । मानवताप्रतिका पवित्र प्रेमपत्र हुन्– तिम्रा निर्बन्ध चिन्तन ! मानवताको पवित्रप्रेमी हो–तिम्रो उवरमेञ्च ! 

त्यो मेरो प्रेमी हो । मान्छे जन्मिएर, मान्छे बाँचेर र मान्छे मर्न चाहन्छौ भने त्यो तिम्रो प्रेमी हो । जन्माऊ आफूभित्र एउटा प्रेमी– एउटा उवरमेञ्च । समाप्त गर फोहरको शासन । 

भौतिक विज्ञानले ‘आर्टिफिसियल इन्टेलिजेसन्स’ बनायो । नित्से, मैले आध्यात्मिक इन्टेलिजेन्स बनाएँ– तिम्रो उवरमेञ्चलाई । एक आध्यात्मिक इन्टेलिजेन्स– उवरमेञ्च !

मानव कल्याणका लागि उत्सर्जित एक पूर्णमानव– उवरमेञ्च ! एक उच्चमानव– उवरमेञ्च ! मान्छे जीवनभर मान्छे बाँचोस्–उवरमेञ्चको अरूप अस्तित्व तिमी स्वयम्भित्र कुँदेका छन्, नित्सेले । 
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, चैत ८, २०७६  १०:०९
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Nepal Life Insurance banner adNepal Life Insurance banner ad
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Everest BankEverest Bank
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro