site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
‘ग्याब्रियले’ भित्रका सम्बन्धहरूको आरोह–अवरोह 
Sarbottam CementSarbottam Cement

सम्बन्धहरूको सौन्दर्य हो जीवन । सम्बन्धमा रहेर नै, सम्बन्धमा बाँधिएर नै यसको गरिमा छ । तीनै सम्बन्धहरूका वारिपारि जीवनले बेहोरेका व्यथा, उल्झन, अनुभूतिहरू कथानकमा उत्रन्छन्, तब बन्छन् कथाहरू ।

जीवनका दुःख, सुख, यथार्थ र तिक्तताले दिने सन्देहहरू नै त कथा हुन् । यस्तै जीवनीय यथार्थलाई कथा बनाएर साहित्यजगत्लाई अर्पित गर्दै कथाकारका रूपमा आएका छन्, हरिश कल्पित ।

उनको कथासंग्रह ‘ग्याब्रियले’ बजारमा आएको छ, जहाँ जीवन, जीवन बाँधिने सम्बन्ध, सम्बन्धको आयु र ऊर्जाले बनेका कथाहरूले पाठकलाई तरंगित बनाउँछन् ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

यस संग्रहमा १३ वटा कथाहरू छन् । पारिवारिक पृष्ठभूमिमा आमा बन्न नसकेकी तर देवरलाई सन्तान मानेकी लक्ष्मीको कारुणिक कथा ‘मोहभंग’बाट ‘ग्याब्रियले’ले कथात्मक यात्रा सुरु गरेको छ ।

‘बिहे’ कथामा नसोचेको घटनाले भताभुंग भएको खुसी र तिनीहरूको दयनीय अवस्था चित्रित छ । प्रगाढ प्रेम चाहना भएर पनि एकार्काको हुन नसकेको दुई युवाजोडीको दुर्दशाको कथा ‘पुष्पलता’मा पाइन्छ ।

Global Ime bank

आफ्ना सन्तानप्रतिको मोहभंग हुँदै पुनः सन्तानको मोहजालमा बाँधिएको परिवारको कथा ‘मोह जाल’मा छ । आजका युवाको विदेश मोह र विदेशिएपछिका सम्बन्धमा आएका उतारचढावका अवस्था र असरको कथा हो यो ।

वैवाहिक जीवनमा बाँधिएका एकजोडीको विवाह हुनुअगावै टुक्रिएको कारुणिक कथा हो, ‘वहाँहरू आउनु भयो’ । प्रतिनिधि कथा ‘ग्याब्रियले’ले जापानी महिलासँगको वैवाहिक जीवन, महिलाहरूको सोचाइ, अवस्था र बाबुको छोरीप्रतिको स्नेह र खोजाइको चित्र देखाएको छ ।

यसैगरी, ‘बधाई छ देवयानी’, ‘कृष्ण सर’, ‘अनिमाकेईको सेनसेई’ लगायत कथाहरू वास्तविक जीवन धरातलमा टेकेका कथाहरू हुन् । प्रत्येक कथा कहीँ न कहीँ, कतै न कतै हाम्रै कथाहरू हुन् जस्तो अनुभव भइरहन्छ ।

यस संग्रहमा रहेका सबै कथाहरू सन्देशमूलक छन् । प्रत्येक कथामा पात्र, ती पात्रहरूको सम्बन्ध र ती सम्बन्धहरू कहीँ टुटेका, कहीँ फुटेका, कहीँ छुटेका र कहीँ भेटिएका पनि छन् ।

नेपाल तथा जापानी परिवेशमा लेखिएका यी कथाहरू परिवेशानुसारको कथानक दिन सक्षम छन् । प्रेम, आकर्षण, वियोग, सामाजिक जीवन, युवा मनोभाव, नारीको मनोदशा र अवस्था, अप्रत्याशित घटनाहरूको भूकम्प, देश, काल, परिस्थितिअनुसारका चलन–प्रचलनले कथाको कथानकलाई गति प्रदान गरेका छन् ।

कथाहरू छोटाछरिता र रोचक छन् । संवादात्मक, पूर्वदिप्ती, मनोवाद आदि शैलीको प्रयोगले कथाहरू पढ्दा झर्को लाग्दैन । कौतूहल जागिरहन्छ, अब के हुन्छ ? कथानकले कस्तो मोड लिन्छ ? भन्ने ।

पाठकलाई यही कौतूहल प्रदान गर्न सक्नु नै कथाकार कल्पितको आख्यान वैशिष्ठ्य पनि हो भन्न सकिन्छ । उनका कथाहरू हामी सबैका जीवनका कथाहरू जस्ता लाग्छन् । यही यथार्थकै कारण उनका कथाहरूमा जीवन छ, जीवनमा सम्बन्ध छ, सम्बन्धमा सौन्दर्य छ, त्यही सौन्दर्य कहीँ रोएको छ, कहीँ छुटेको छ, कतै मिठास छ त कहीँ तिक्तता छ  ।

वस्तुविन्यासगत सांगठनिक दृष्टिले हेर्दा कथाहरू सबल छन् । कथाकारले मध्यवर्गीय चरित्रलाई केन्द्रमा राखेका छन् । चरित्रले कथाले मागेको भूमिका राम्ररी निर्वाह गरेका छन् । कथावस्तुको सान्दर्भिकतालाई स्पष्ट र विश्वासनीय बनाउन उपयुक्त परिवेशको चित्रण गरिएको छ । नेपाल र जापान दुवै देशको परिवेशलाई प्रयोग गरिएको छ ।

आन्तरिक द्वन्द्व र बाह्य द्वन्द्वको प्रयोगले कथा रसिला बनेका छन् । कथामा भएको द्वन्द्वको पुटले कथामा कौतूहल शृंखलित भएको छ । पात्रहरूमा देखिने आन्तरिक द्वन्द्वले कथाहरूमा रोचकता थपेको छ ।

अन्त्यमा, १३ वटा विभिन्न विषय र परिवेशका कथाहरू रहेको ‘ग्याब्रियले’ कथासंग्रह पाठकको लागि आख्यानिक खुराक बनेको छ ।
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, माघ २८, २०७९  ०९:००
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC