site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
नेपाल आमा

दक्षिणतर्फ फर्किएको परम्परागत शैलीमा निर्मित एउटा दुईतले घर थियो । कमेरोले लिपेको, झिंगटीको छानोयुक्त बार्दली भएको त्यो घरमा पण्डित विश्वनाथको परिवार बस्दथ्यो ।

भुइँतलामा एउटा भान्सा, अर्को भर्‍याङ र साइडमा दुई कोठामा चाहिनेनचाहिने सामानहरू भरिएका थिए । पहिलो तलाका चार कोठा सुत्नका लागि प्रयोग हुन्थ्यो भने बुइँगल घ्याम्पास्याम्पाले भरिएको थियो । वरिपरि पच्चिस रोपनीजति खेतीयोग्य जमिन उनकै स्वामित्वमा थियो ।

आधुनिक प्रविधि भित्रिनासाथ उनका सुखसयलका दिन सुरु हुनेमा कुनै शंका थिएन । यस्तो दिन आउनेमा उनी आशावादी थिए । आशावादी नहोऊन् पनि किन, जोसँग धुरन्धर विद्वान् दुईजना छोराहरू जो थिए ।

जेठोको नाम शेखरनाथ त कान्छोको नाम नरेन्द्रनाथ थियो । शेखरनाथले संस्कृतमा आचार्य गरेका थिए । पण्डित्याइँ गर्दथे । सप्ताह पुराणको व्यासदेखि भ्याएसम्म कर्मकाण्डको पनि काम गर्न पाउँदा बडो आनन्द मान्दथे ।

नरेन्द्रनाथले भने विज्ञानमा स्नातकोत्तर गरेका थिए । उनले राम्रो जागिर पाइनसकेकाले बोर्डिङ स्कुलमा माध्यमिक तहसम्म अध्यापन गर्दथे ।

पण्डित विश्वनाथ बुढो हुँदै गएका कारण आफ्ना दुई जवान सुपुत्रहरूको एउटै लगनमा बिहे गराउन चाहन्थे । उनले यो कुरा आफ्नी धर्मपत्नीसँग गरे । धर्मपत्नीले सहर्ष स्वीकारिन् ।

छोराहरूको बिहेमा आफ्नै आँगनमा रत्यौली खेल्न पाउने दिन आउन लागेकोमा हर्षित भइन् । पण्डित विश्वनाथले आफ्ना छोराहरूका लागि केटी खोजी गर्न वरपरका छरछिमेकी एवम् नातागोताकहाँ कुरा पुर्‍याए ।

यो कुरा उनको दक्षिणतर्फ दरबारैजस्तो महल बनाएर बसेको भरतले थाहा पायो । ऊसँग सयौँ रोपनी खेतीयोग्य जमिन थियो । उसले परम्परागत प्रविधि छोडेर आधुनिक प्रविधिमा खेती गर्न थालिसकेका कारण विश्वनाथभन्दा धेरै सम्पन्न थियो ।

आफ्नै छिमेकीको बुहारी आफ्नै क्षेत्रको पार्न पाए भविष्यमा साथ, सहयोग पाइनेमा ऊ ढुक्क थियो । विश्वनाथको परिवारलाई सुहाउने र परिआए आफूलाई काम लाग्ने खालको केटी खोजेर खबर उसले पुर्‍यायो ।

विश्वनाथलाई भरतप्रति त्यति विश्वास थिएन । भारोपर्म, ऐँचोपैँचोको बेलामा भरतले आफ्नो अनुकूल काम गर्दथ्यो । एकपटक असारको बेला खेतमा ट्याक्टर लगाउने विचारले भरतसँग सहयोग मागेका थिए उनले । भरतले पूरा सहयोग गर्ने वचन दिएको थियो ।

विश्वनाथले बाउसे र रोपाहारहरू सबै बटुलेर धमाधम बीउ काटे । दिउँसो बीउ रोप्ने बेलामा भरतले ट्याक्टर नपठाएर कामै हल्ट भएको थियो । त्यहाँदेखि छिमेकीको नाताले बोलचाल गरेता पनि विश्वनाथ भरतप्रति सशंकित हुन्थे ।

भरतले देखाउन लगेको केटीप्रति विश्वनाथले रुचि देखाएनन् । न त उनका पुत्रद्वयले नै चासो दिए । विश्वनाथको परिवारको रवैयादेखि भरत क्रुद्घ भयो । उसले विश्वनाथलाई सम्झाउँदै भन्यो, “मैले खोजिदिएको केटी तिमीहरूकै भलाइको लागि हो । तिमीहरूले सुख पायौ भने मलाई सन्तुष्टि मिल्छ ।”

जवाफ दिँदै विश्वनाथले भने, “आफ्नो हित र भलो कसरी हुन्छ त्यो मलाई राम्ररी थाहा छ । यसमा अनावश्यक चासो नदिनू ! तपाईंले आफ्नै भलाइको बारेमा सोचे राम्रो होला !”

विश्वनाथको जवाफले भरत झन् चिढियो । उसले त्यसपछि धम्की नै दियो, “यदि, मैले खोजिदिएको केटी बिहे नगर्ने भए तिमेरूको खेतमा लाग्ने कुलो बन्द गराइदिन्छु । त्यसपछि जे मन लाग्छ गर्नू ।”

भरतको धम्की सुनेर विश्वनाथको परिवार चिन्तित भयो । एकपटक भरतले निहुँ खोजेर कुलोको पानी छोडेको थिएन । त्यस वर्ष रोपाइँ गर्न नपाएर भातै खान पाएका थिएनन् । त्यस अत्याचारका विरुद्घ उनले मुद्दा नहालेका होइनन्, धन र शक्तिको अगाडि उनको मुद्दाको पेसी लम्बिइरह्यो । तर, फैसला अझैसम्म भएको थिएन ।

फेरि पनि त्यसै गर्‍यो भने उनले धेरै दुःख व्यहोर्नु पर्दथ्यो । तीनै बाबुछोराले सल्लाह गरेर अरू छिमेकीसँग सहयोग लिने निर्णय गरे । उनीहरूले चारैतिरका छिमेकीसम्म भरतको व्यवहारबारे फेहरिस्त पुर्‍याए ।

आफ्नो छिमेकीमाथि भरतले गर्न लागेको दुर्व्यवहारप्रति सचेत हुँदै विश्वनाथको उत्तरतर्फ विशाल महल बनाएर बसेको चीनकाजीले नम्र भाषामा भन्यो, “हामी आफ्नो छिमेकीको हित चाहन्छौँ । यदि, उनलाई स्वीकार छ भने हामी खोज्दिन्छौँ नि केटी ।”

वास्तवमा विश्वनाथले चीनकाजीले खोजेको केटी चाहेका थिएनन् । उनले त भरतले गर्न लागेको अन्यायपूर्ण व्यवहारप्रति प्रतिरोध गर्न साथ र समर्थन खोजेका थिए । भरतविरुद्घमा केही नबोली आफैँ केटी खोज्न तम्सेको चीनकाजीप्रति पनि उनको परिवार आश्वस्त हुन सकेन ।

यस्तो मौकामा विश्वनाथको साथ लिएर भरत र चीनकाजी दुवैतर्फ आफ्नो स्वार्थ घुसाउन सकिने मौका पर्खिएर बसेका पश्चिमतर्फका पाँचसात घरका छिमेकीहरूले उनको घरमा आउजाउ बढाए ।

उनको घरबाट पूर्वतिरका छिमेकीहरू उनीभन्दा सम्पन्न त थिए, तर ती भरत र चीनकाजी एवम् पाँचसात घरका सँग जोरी खोज्न सक्ने हैसियतका थिएनन् । त्यसैले उनीहरू कानमा तेल हालेर बसे ।

उनको घरमा तागतदार छिमेकीहरूको चलखेल बढ्न थाल्यो । यसले गर्दा नरेन्द्रनाथको तनाव बढ्न थाल्यो । घरमा लेखपढ गरेर स्कुलमा पढाउनुपर्ने मान्छेलाई समय मिलाउन धौधौ भयो । कहिले बेलुका एउटा छिमेकी आइपुग्ने त कहिले स्कुल हिँड्नै लागेको बखतमा अर्को आइपुग्ने । छिमेकी आइपुगेपछि कुरै नगरी हिँड्न नमिल्ने भएकोले आफ्नो कर्तव्यप्रति बाधा उत्पन्न भइरहेको थियो ।

यो कुरा उनले आफ्नो स्कुलको प्राचार्यसँग गरे । प्राचार्यले कुरा बुझेर सहयोग गर्ने वचन दिए ।

शेखरनाथ पुर्खौली पेसा पण्डित्याइँमा हिँड्ने हुँदा यतातिर उनलाई खासै असर पर्थेन । प्रायजसो उनी सबेरै हिँड्थे र बेलुका अबेर गरी फर्कन्थे । सप्ताह आदिमा गएको बेला त घरमै हुन्थेनन् । घरमा भएको बेलामा जोसुकै आए गए पनि उनलाई खासै चासो हुन्थेन । उनी आएका सँग सिधासिधा कुरा गर्दथे । जे कुरा गर्नुपर्छ तिनका पिता विश्वनाथले नै गर्दथे ।

स्कुलका प्राचार्यले सबै कुरा बुझे । उनले पश्चिमी पाँचसात घरका छिमेकीहरूको साथ लिएर भरत र चीनकाजीको चित्त बुझ्ने गरी आफैँले केटी खोज्ने राय सबैसँग प्रकट गरे ।

मध्यमार्गी उनको प्रस्तावलाई सबैले रुचाए । तर, भरतले एउटा सर्त अडानका साथ तेर्स्यायो– प्राचार्यले शेखरनाथका लागि मात्रै केटी खोज्नुपर्ने र नरेन्द्रनाथको बिहे पछि गर्नुपर्ने । यसलाई विश्वनाथले स्वीकार गरे ।

प्राचार्यले आफ्नै स्कुलमा पढेकी सुन्दरी नामकी कन्याको प्रस्ताव गरे । ती कन्याले त्यति बेला स्नातक उत्तीर्ण गरिसकेकी थिइन् । तिनको पर्वतको चुचुराजस्ता छाती, नारायणी नदीजस्तो जिउ, तराईको भूमिजस्तो पाइताला त हिमालको हिउँझैँ गोरो मुहार थियो । सूर्यको झुल्को पर्दा उनको मुहार आकर्षक भई झल्कन्थ्यो ।

निधारको बीचमा चन्द्र आकारको टीका टलक्क टल्कन्थ्यो । यस्ती सुन्दरीलाई आठनौ कक्षादेखि नै साथीहरूले नेपाल सुन्दरी भनेर सम्बोधन गर्दथे । कलेजमा पनि नेपाल सुन्दरीभन्दा तल सम्बोधन कसैले गर्दै गरेनन् । त्यस्ती सुन्दरीलाई पनि पण्डित विश्वनाथले त्यति रुचाएनन् ।

नरुचाउनुको खास कारण नेपाल सुन्दरीको पिता नेवार त आमा मगर थिइन् । पण्डितलाई ती कन्या आफ्नो भान्सामा सुहाउँदो भइनन् । विज्ञान पढेका नरेन्द्रनाथले आधुनिक जीवनपद्घति बुझाउँदै बुबालाई सम्झाए । ती केटी बिहे नगरे कुलो बन्द गरेर भरतले दिने दुःख देखाए ।

बलजफ्तीले विश्वनाथ राजी भए । त्यसपछि परम्परागत ढंगमा शेखरनाथ र सुन्दरीको बिहे धुमधामसँग भयो । बिहेको रातिबाट भुइँतलाकै एउटा कोठा खाली गरेर उनीहरूलाई सुत्ने व्यवस्था मिलाइयो ।

बाबुजस्तै शेखरनाथ पनि परम्परावादी भएकैले उक्त बिहेप्रति असन्तुष्ट थिए । सुन्दरीबाट जन्मिएका सन्तानले दिएको पिण्डदानले आफू नतर्नेमा विश्वास राख्दथे । रूढिवादीयुक्त सोच र कर्मकाण्डी व्यवहारले सुन्दरीलाई सन्तुष्ट पार्न सकेका थिएनन् । कोठामा आउँदा, बस्दा, सुत्दा र खाँदापिउँदा समेत सुन्दरीप्रति झर्कोफर्को गर्दथे ।

उनको व्यवहारले सुन्दरीलाई पीडा हुन्थ्यो । आफू स्नातक गरेकी युवती ‘कस्तो रूढिवादीसँग पर्नु पर्‍यो’ भनेर स्कुलका प्राचार्यलाई सराप्थिन् ।

एक दिन घरमा कसैलाई नभनी सुन्दरी भरतको कारखानामा काम खोज्न गइन् । भरत त्यस्तै मौका ढुकेर बसेको थियो । भरतले उनको योग्यताले भ्याउने काम दियो ।

बेलुका घर फर्किएपछि आफूले भरतको कारखानामा ठूलो जागिर पाएको बेलीविस्तार लगाइन् । आफ्नो अनुमति नलिई भरतकोमा गएर काम खोजेको देखेर शेखरनाथ जंगिए ।

‘शत्रुको घरमा काम गर्न गएको...!’ भनेर पण्डित विश्वनाथ पनि रिसले मेघझैँ गर्जिए ।

“बुहारी, तिमीले काम खोज्न जानुअघि अनुमति लिनुपर्दथ्यो । जो छिमेकी हाम्रो शत्रुभन्दा खतरनाक छ, तिमी त्यसैकोमा काम गर्न जान्छौ ?”

“के गर्नु बुबा, यस घरको भातभान्सा गर्न भनेर मैले स्नातक गरेको हुँ र ! पढेअनुसारको काम पनि गर्नुपर्‍यो नि । भाततिहुन मात्रै पकाउने बुहारी चाहेको भए नपढेको खोजेर गरेको भए भइहाल्थ्यो नि !”

आफ्नी पत्नीले बुबासँग मुख लागेको देखेर शेखरनाथ लज्जित भए । उनले पत्नीको चुल्ठो समाउँदै भने, “के रे कुलंगार्नी ! तैले स्नातक पढेको भनेर हामीले बिहे गरेका होइनौँ । तँलाई हाम्रै दयाले भान्सामा चढाएका छौँ । नत्र तेरो जातले पकाएको भात हामीलाई चल्थेन, बुझिस् ! तँजस्तीसँग बिहे गर्न बाध्य हुनुमा त्यही भरते चोरको ठूलो हात छ, बुझिस् !”

लोग्नेले चुल्ठोमा समातेर तानेपछि दुःखेको त छँदै थियो, त्यसमाथि उनको तिखो वचनले मुटुमै प्रहार गरेपछि आँसुका धारा बग्न थाले सुन्दरीका आँखाबाट । चुल्ठोबाट लोग्नेको हात हटाउन असफल प्रयास गर्दै उनले रुँदै भनिन्, “अर्काको करले किन बिहे गरेको त ! मेरो यौवन बिगार्न यहाँलाई कसले दियो अधिकार ? के म सस्ती लाग्छु हजुरलाई !”

“तँलाई अरूकै लागि बिहे गरेको हो, बुझिस् !,” शेखरनाथ सुन्दरीको चुल्ठो झट्कारेर झर्किन थाले । सुन्दरी दुःखाइ कम गर्न पतिको हात समाउँदै कपाल तानेतिर टाउको झुकाउँथिन् ।

शेखरनाथले फेरि कड्किँदै बोले, “थाहा पाइराख्, यो घरमा अब छिट्टै मेरो रोजाइको अर्की आउँछे !”

यति भन्दै उनले पत्नीलाई घचेटी दिए । सुन्दरी मझेरीबाट हुत्तिँदै एकैपटक आफ्नो कोठाभित्र पुगिन् । उनी खाटमाथि लडेर डाँको हाल्दै रुन थालिन् ।

त्यही बेलामा यता नरेन्द्रनाथ र आमा भएर उनीहरूलाई सम्झाउन थाले । जे भए पनि आफ्नो हँसिया आफैँतिर सोझिन्छ भनेझैँ उनीहरूले आफ्नै परिवारको निर्णयलाई सदर गरे । सुन्दरीलाई आफ्नो घरव्यवहार प्रतिकूल हुन नदिने निर्णय गरे ।

भोलिपल्ट सुन्दरीले चाहेर पनि भरतको कारखानामा काम गर्न पाइनन् । उनलाई आफ्नै खेतबारीमा काम गर्न अह्राइयो । स्नातक पढेकीे अहंले परम्परावादीले झैँ उनलाई परिश्रम गर्न जाँगर चलेन । छिमेकीले झैँ आधुनिक प्रविधि भित्र्याउन उनीहरूले सकेका थिएनन् ।

झन् त्यसपछि त रातदिनको रडाको हुनथालेपछि त्यस्तो उन्नत प्रविधिको कुरा नै हराइसकेको थियो ।

आफ्नो कारखानामा काम गर्न नेपाल सुन्दरी नआएपछि भरतले आफ्नो साइँलो छोरो पवनलाई बुझ्न पठायो । पवनले विश्वनाथकै घरमा गएर सुन्दरीसँग कुरा गर्न खोज्यो । रछ्यानको डिलमा बसेर भाँडा माझ्दै गरेकी सुन्दरीले उसलाई यथार्थ विवरण पस्किइन् ।

कुरा बुझेपछि ऊभित्र कताकता स्वार्थको बिरुवा पलाउन थाल्यो । त्यो बिरुवालाई हुर्काइबढाइ गरेर फल फलाउने दाउमा ऊ लाग्यो । उता विश्वनाथ पवनलाई आफ्नै छोरासमान व्यवहार गर्दथे । भरतसँग शत्रुता भए पनि पवनलाई बालक नै ठानी त्यसो गर्दैनथे ।

विश्वनाथकी पत्नी पेटमा कुरा राख्न सक्दिन थिइन् । गाउँघर, छरछिमेकमा चहार्ने बानी थियो । बुहारीले गरेको झगडाको इतिवृत्तान्त गाउँमा आफैँले सुनाउन थालिन् । अर्काको कमजोरीमा खेल खेल्न अभ्यस्त गाउँलेहरूले उनलाई झन् उचालेर पठाए ।

घर पुग्नासाथ उनले बुहारीलाई तथानाम सराप्न थालिन् । बुहारीले पनि आजभोलि गर्दागर्दै दिनहुँ हुने सासूको अचाक्ली वचन खप्न सकिनन् । उनले पनि इँटको जवाफ पत्थरले भनेझैँ आफ्नो वचन तिखो पार्न थालिन् ।

त्यसपछि त सासूबुहारीको झगडामा विश्वनाथ र शेखरनाथ आफ्नो स्वार्थअनुरूप सुन्दरीलाई खेद्थे ।

रातदिन हुने घरझगडाले नरेन्द्रनाथलाई लेखपढ गर्न बाधा उत्पन्न हुन्थ्यो । एकातिर पढेअनुसार काम नपाइनु, त्यही काम जोगाइराख्न पनि लेखपढ गर्नुपर्ने बाध्यता थियो उनको ।

सोचेजस्तो वातावरण विस्तारै धमिलिँदै गएकोले उनले पाएदेखि विदेश जाने सोच बनाए । कि आयो आँप कि गयो झटारो भनी उनले पश्चिमी मुलुकमा छात्रवृत्तिमा पढ्न भनेर निवेदन दिए ।

लामो प्रक्रियापछि अन्ततः उनले छात्रवृत्ति पाए । र, कहिल्यै घर नफर्कने सोच बनाएर उनी पश्चिमी देशतिर हान्निए ।

नरेन्द्रनाथ विदेशिएपछि त्यस घरको एउटा खामो कमजोर भएको प्रस्ट देखिन्थ्यो । मौका खोजिरहेको पवन बेलाबेला त्यस घरमा आउन–जान थाल्यो । पवनको आउजाउलाई त्यस घरका कसैले नराम्रो मानेका थिएनन् ।

एक दिन घरमा सुन्दरी मात्रै भएको मौकामा ऊ टुपुल्कियो । घरपरिवारले गर्ने अपहेलनालाई औजार बनाउँदै उसलाई फकायो । नेपाल सुन्दरीलाई आफ्नो वासनाको शिकार हुन आमन्त्रण गर्‍यो ।

घरपरिवारले जति नै हेला गरे पनि उनी स्वाभिमानी थिइन् । तिनले पवनलाई लोप्पा ख्वाएर पठाइन् ।

पति आएपछि पवनको हर्कतको कुरा लगाउने सोचमा साँझपख शेखरनाथको बाटो हेरेर बसिरहेकी थिइन् । अघिपछिभन्दा झमक्कै साँझ परिसकेको थियो, तर अझै उनका पति आइपुगेका थिएनन् ।

त्यस साँझ विश्वनाथ पनि घरबाहिरै थिए । भित्र गनगन गरेर बसेकी उही सासू थिइन् । तिनको कुरालाई बेवास्ता गर्दै उनले पतिको बाटो हेरिरहिन् ।

त्यस रात घरअगाडि तीनवटा आकृति देखा परे । सबैभन्दा अगाडि घुम्टो ओढेकी महिलाको आकृति थियो भने त्योभन्दा पछि दुईजना पुरुष आकृति । आकृति विस्तारै दैलोअगाडि उभियो । तीमध्ये एकले चिच्याउँदै बोल्यो, “ए बुढी, घरकी लक्ष्मीको स्वागत गर् ! बत्ती बालेर भित्र्या !”

विश्वनाथको आवाज सुनेर हर्षित भई बुढियाले शेखरनाथकी दोस्रो पत्नीलाई घरमा भित्र्याइन् । त्यो देख्नासाथ नेपाल सुन्दरी कोठामा पुगेर डाँको छोडेर रुन थालिन् । भुइँतलाकै अर्को घुर्‍यान राखिएको कोठा उनकी सासूले सफा पारिन् । त्यस रातदेखि नवविवाहित जोडी अलग्गै अर्को कोठामा सुत्ने भयो ।

यता, आफ्नै जातकी बुहारी र पत्नी पाएँ भनेर बाबु, आमा र छोराले खुसी मनाए । ‘बल्ल मुक्ति मिल्ने भो’ भनेर तिनले सुस्केरा हाले ।

भोलिपल्ट बिहानै शेखरनाथले बहुविवाह गरेको खबर गाउँभरि फैलियो । भरतले पनि थाहा पाए । अनि, मुरमुरिँदै विश्वनाथको दैलोमा आएर हकार्‍यो ।

“मलाई नसोधी तिमेरू आफूखुसी बिहे गर्ने ? तिमेरको घर बिग्रियो भने मेरो घरसम्म असर गर्छ । मचाहिँ तिमेरकै हित सोच्ने, तिमेरूचाहिँ एक वचन मलाई नसोध्ने ! सोध्नु पर्दैन ?”

विश्वनाथले नम्र हुँदै भने, “के गर्नु भरतजी, परिस्थिति त्यस्तै पर्‍यो । छोराले मन पराएर बिहे गर्‍यो । उसको भविष्यको लागि मैले आँखा चिम्लिएँ । हजुरले पनि माफी दिनुस् ।”

“कहाँ हुन्छ ! यो सोझो ग्वाङ्ग्रेले भविष्य के देख्छ ? आजै गएर बहुविवाहको मुद्दा दर्ता गरेपछि स्वाद चाख्छ । बुहारी कता गइन् ? ए नेपाल सुन्दरी, तिमी बाहिर आऊ त !”

भरत कड्किएपछि सुन्दरी कोठाबाट बाहिर आइन् । सुन्दरीलाई हेर्दै भरतले नम्र भाषामा फकाउन थाल्यो ।

“हेर सुन्दरी, तिमी सबैकी बुहारी हो । तिम्रो जीवनको बर्बाद त्यसै गर्न पाइन्न । आफ्नो अधिकार मागेर पाइन्न, खोसेरै लिनुपर्दछ । अन्याय सहनु भनेको अन्याय गर्नुजत्तिकै हो । आजै गएर मुद्दा हालिदेऊ ! परेको म व्यहोरौँला ।”

उसको कुरा सुनेपछि सुँक्कसुँक्क रुँदै सुन्दरीले भनिन्, “बुबा, हजुरको कुरा सही हो, तर के गर्नु ! जे नहुनुपर्थ्यो त्यो भइसकेको छ । अब मुद्दा हालेर मैले एकलौटी पति पाउन्नँ । यो जायजेथा बाँच्नेले बाँच्नकै लागि प्रयोग गर्ने हो । म मुद्दा हालेर पछुताउँदिनँ, बुबा ।”

सुन्दरीको कुरा सुनेर भरत जंगिँदै आफ्नो बाटो लाग्यो, “हँ, यिनी पनि उस्तै रै’छिन् ! यो घरको सबै उस्ता । चाल पाउलाऊ पछि तिमेर्ले !”

शेखरनाथले दोस्रो पत्नी ल्याएपछि जति होहल्ला उनको आफ्नै घरमा हुनुपर्थ्यो, त्योभन्दा बढी छिमेकमा भयो । भरतले पाँचसातघरे छिमेकीलाई पनि उचाल्यो । ती पनि दैनिक आएर सुन्दरीलाई उचाल्ने त शेखरनाथ र उनका बाबुलाई धम्क्याउने गर्न थाले ।

यो सबै खबर थाहा पाएर पनि कानमा तेल हालेर बसेको चीनकाजी अति हुन थालेपछि बोल्यो, “विश्वनाथको घरको कुरोमा मलाई केही चासो छैन । उनीहरूको घरले जे चाहन्छ, त्यो मलाई मन्जुर छ । यदि, उनीहरू छरछिमेकमा मिलेर बस्नलाई मेरो सहयोग चाहन्छन् भने म गर्न तयार छु ।”

चीनकाजीले यति बोलिदिएपछि बुरुकबुरुक उफ्रने सबै छिमेकी शान्त भए । यता, सुन्दरीले आफ्नी सौता सावित्रीसँग झगडा गर्नुभन्दा मिलेर बस्नुमै निको हुने देखेर त्यसै गरिन् ।

सावित्री खाना पकाएर लोग्ने, सासूससुरालाई खुवाएर आफू खान्थिन् । त्यसपछि बल्ल बचेखुचेको खाएर खाईधन्दा सुन्दरीले गर्थिन् । खाइसकेपछि सावित्री सासूको गोडा मिचेर बस्थिन् । सुन्दरीले दैनिक खेतीपातीमा सकेको काम गर्थिन् । दिनभरि कामले थाकेर साँझमा उही सबैले खाइसकेपछिको खाएर सन्तोष मान्न अभ्यस्त हुँदै गइन् ।

तर, जति गरे पनि उनको लोग्ने र सासूससुराले उनलाई देखिसहन्थेनन् । ‘सबै खाई, सबै सिध्याई, अब हामीलाई मात्रै खान बाँकी छ, चमारेकी छोरी !’ जस्ता कटु वचन बोलेर उनका आँसुका बलिन्द्र धारा खसाल्थे ।

उनको दुःखमा सान्त्वना दिने कोही हुन्थेन । सावित्रीलाई चित्त नबुझे पनि ऊ सबैले देख्नेसुन्ने गरी सुन्दरीसँग बोल्न सक्थिनन् । कहिलेकाहीँ कोही नभएको बेला यसो दुःखसुखको कुरा गरेर लोग्नेले सप्ताह र पूजा आदिबाट ल्याइदिएको केही फलफूल लुकाएर दिन्थिन् ।

बिहे गरेको महिना दिन बित्न नपाउँदै सावित्रीको महिनावारी बन्द भयो । घरमा नयाँ सदस्य थपिने भयो भनेर सबै खुसी भए ।

उता, सुन्दरीको पनि महिनावारी रोकिएको डेढ महिना भइसकेको थियो । घरमा सबैले हेला मात्रै गरेका कारण उनले सो कुरा कसैलाई भनेकी थिइनन् । आफ्नो जिउको आफैँले हेरविचार गर्न थालिन् । कसैले थाहा नपाउने गरी माइत जान्छु भन्ने निहुँले अस्पताल गएर जाँच गराउँथिन् । शरीरले सकेजति घरबारीमा सघाउँथिन् पनि ।

सावित्री दुईजिउकी भई भन्ने थाहा पाएपछि उनका लोग्नेले केही काम गर्न लगाएनन् । सुन्दरीलाई पकाउन लगाएर पाकेको खाना पनि सावित्रीको कोठैमा लगिदिन्थे । सरकारी अस्पतालमा राम्रो हुँदैन भनेर बेलाबेलामा नर्सिङ होममा जचाउन आफैँले लैजान्थे ।

बसीबसी खाएका कारण सावित्रीलाई कहिलेकाहीँ जिउ भारी भएर सताउँथ्यो । उनी डाहाले छटपट गर्थिन् । त्यस बेलामा सासूससुरा आई भूतप्रेत लाग्यो होला भनी पहेँलो र रातो अक्षताले मन्छिन्थे । शेखरनाथ गायत्री मन्त्रले फुक्दथे ।

यसरी सुन्दरीको सातौँ महिना चलेको बेलामा उनको जिउ भारी भएर आयो एक दिन । कसैलाई नभनी उनी जँचाउन हिँडिन् । घरबाट केही पर पुगेपछि एकान्तस्थल आयो । त्यहाँ पवन एक्लै गाँजाको नशामा बसेको थियो । एक्लै आएकी सुन्दरीलाई देखेर झम्टिहाल्यो ।

‘तैँ होइनस्, मलाई लोप्पा ख्वाउने ! आज फेला परिस्’ भन्दै उनलाई हातपात गर्न थाल्यो । सुन्दरीले ‘आफू दुईजिउ भएर मर्नु न बाँच्नु भएको अवस्थामा मलाई नछो’ भनेर हात जोडिन् ।

शरीरमा यौनको दानव चढेको पवन मानेन । बायाँ हातले ढाडमा त दायाँ हातले कम्मरमा समाएर उनलाई भुइँमा लडायो । टेक्ने खुड्किलो न समाउने हाँगो भएझैँ बेसहरा सुन्दरी डङ्ग्रङ्ङ भुइँमा पछारिएर बेहोस भइन् ।

त्यस अवस्थामा पनि दानव पवनले उनको फरिया माथि सार्‍यो । प्रसव वेदनाले उनको शरीर भुक्क फुलेको थियो । नीच पापीलाई यौन उत्कुण्ठाले छोएकोले दया पलाएन । धमाधम आफ्नो पाइन्ट खोल्न थाल्यो । त्यति नै बेला भाग्यवश सुन्दरी पढेको स्कुलका प्राचार्य त्यहाँ आइपुगे ।

प्राचार्यलाई देख्नासाथ पवन एक हातले पाइन्ट समाउँदै सुइँकुच्चा ठोक्यो । आफ्नी छात्राको बिजोग देखेर मन पग्लियो । केही मान्छे बोलाए र उनले सुन्दरीलाई अस्पताल पुर्‍याए ।

अस्पताल पुगेको दुईतीन घण्टामा उनले जुम्ल्याहा छोरा पाइन् । यो शुभसमाचार प्राचार्यले विश्वनाथको घरमा पुर्‍याए । तर, उनको घरबाट कोही पनि अस्पताल पुगेनन् । न त्यस परिस्थितिलाई कसैले शुभ माने ।

दुःखसुख गरेर बचाएको पैसाले अस्पतालकै क्यान्टिनबाट खाना मगाएर सुन्दरीले खाइन् । घरबाट कोही नआएकोले आफ्ना जुम्ल्याहा छोराहरूलाई ‘रामनाथ र लक्ष्मणनाथ’ भनेर नाम राखिन् ।

दुई दिनपछि अस्पतालबाट डिस्चार्ज भएर मध्याह्नमा उनी घर पुगिन् । त्यति बेला घरको पिँढीमा सबै बसिरहेका थिए । दुई शिशुलाई दुईतिर काखमा बोकेर पाइला जोड्दै विस्तारै हिँडेर उनी दैलोमा पुग्न नपाउँदै शेखरनाथ कुर्लिए, “तँलाई लाजसरम नभएकी बेस्से ! कसको बच्चा हो यो ? जसको पाप बोकेकी होस्, त्यसैको घरमा जा !”

उनले बोल्नुभन्दा पहिले नै सासूले आगोमा घ्यु थपिन्, “त्यही बज्या पवनेको होला नि ! बेलाबेलामा आइरहन्थ्यो, दुईजिउको बनाएर छोडेछ बजियाले ! त्यसैकाँ गए भइगो नि !”

यस संवादलाई बेवास्ता गर्दै छेउछाउमा बसेका ससुरा र सौताले घरी उनको आँखामा घरी ती बच्चालाई टुलुटुलु हेरिरहे ।

घरभित्रै पस्न नदिउँलाजस्तो गरी घेरेर बसेका पतिलाई क्रुद्घ भई रुँदै जवाफ दिइन् सुन्दरीले, “यदि, यो बच्चा तेरो नभएर अरूको रहेछ भने म तेरैअगाडि विष खाएर मोर्दिन्छु, बुझिस् ! डीएनए टेस्ट गरेर हेर् ! जथाभावी आरोप लगाउने होइन, पापी !”

डीएनए भन्ने शब्द सुनेपछि शेखरनाथ हच्किए । तैपनि, सबैको अगाडि ‘तँ’ भनेर सुन्दरीले अपमान गरेको महसुस गरी तुरुन्तै सुन्दरीलाई जगल्ट्याएर लडाउन तम्सिए । चुल्ठोमा हात के पुर्‍याएका थिए, सावित्री चिच्याइन्, “नाइँ नाइँ ! दिदीलाई यस्तो बेलामा छोडिदिनुस् ।”

आफ्नी प्रिय पत्नीको आवाज आएतिर हेर्दै शेखरनाथ शान्त भए । त्यस अवस्थाले आत्तिएर रुँदै गरेका आफ्ना मुटुका टुक्राहरूलाई च्यापेर भित्र पसिन् सुन्दरी । त्यसै बेला सावित्री पेट दुख्यो भनेर अलापविलाप गर्न थालिन् ।

शेखरनाथले हतारिएर ट्याक्सी बोलाए र तुरुन्त अस्पताल लगे । त्यहाँ सामान्य जाँचपछि डाक्टरले बिरामीलाई घरै पठाइदिए ।

सावित्रीको आठौँ महिना चलिरहेको थियो । शेखरनाथलाई ठूलाबडाकहाँ सप्ताह सुनाउने अवसर मिल्यो । नामुद सप्ताहवाचक भनेर उनले त्यति बेलासम्म नाम कमाइसकेका थिए । त्यस क्षेत्रमा हिँड्ने पण्डितहरू उनको प्रतिभा देखेर डाहा गर्दथे ।

उनले कान्छी पत्नीलाई ‘राम्रोसँग आफ्नो ख्याल गर्नू, म सप्ताह सकिनासाथ आउँछु’ भने । तर, सुन्दरीलाई फुटेको आँखाले पनि नहेरी निस्किए ।

सप्ताहवाचन भइरहेको चौथो दिनमा बिहानैदेखि हुरीबतास चल्यो । आकाशमा दुईचारवटा चिल फनन घुमिरहेका थिए । कागहरू कर्कश स्वरमा कराइरहेका थिए । त्यस दिनको अवस्था शुभ छैन भनेर धेरैलाई लागिरहेको थियो ।

नभन्दै वाचन गरिरहेकै अवस्थामा पण्डित शेखरनाथको छातीमा ड्याङ्ङ गोली लाग्यो । उनी त्यहीँ ‘ऐया’ पनि नभनी पुक्लुक्कै ढले । भुइँभरि रगतको खोलो बग्यो । सँगै बसेका उपवाचक आत्तिएर भागे । सुन्न बसेका सयौँ भक्तजनहरू ‘के भयो, लौन गुहार !’ भन्दै कोकोहोलो मच्चाउँदै यताउता गर्न थाले ।

त्यही बेला रातो झन्डा बोकेका पाँचसातजना युवाको समूह चिच्यायो, “यथास्थितिवादी पाखण्डी धर्म मुर्दावाद ! अग्रगमन जिन्दाबाद !” नारा लगाउँदै तिनीहरू हिँडे ।

आफ्नो छोराको गोली हानी मृत्यु भएको खबर पाएपछि पण्डित विश्वनाथ स्तब्ध भएर रुँदै भने, “कानुनको पालना नहुने मुलुकमा जसले जे गरे पनि हुने भो । विदेशी धर्मको इसारामा हाम्रो धर्ममाथि प्रहार भो । बाउको किरिया छोराले गर्नुपर्नेमा छोराको चाहिँ बाउले गर्नुपर्ने भो । विधिको यो कस्तो विडम्बना हो ?”

विश्वनाथकी पत्नीले ‘यो सबै त्यही कुजातकी सुन्दरीलाई भातभान्छामा उकालेको परिणाम हो’ भनेर रुँदै आरोप लगाउन थालिन् ।

बाँचेर पनि लोग्नेले मरेको जस्तो व्यवहार गर्ने सुन्दरीको लागि समेत यो खबरले दुःखित बनायो । आँखाबाट आँसुको भेल बगायो । अघिसम्म रातो लगाउन पाएकी थिइन्, अब हातका चुरा फुटालियो, सिउँदोको सिन्दूर पखालियो । रातो सारीचोलो सबै शेखरनाथको लासमा ओढाउन पठाइयो ।

सावित्रीको पनि त्यस्तै गरियो । सेतो फरियामा उनीहरू तेह्रदिने क्रियाकर्ममा बसे । क्रिया बसेको पाँचौँ दिनमा सावित्रीलाई व्यथा लाग्यो । तुरुन्तै ट्याक्सी बोलाएर विश्वनाथले अस्पताल पुर्‍याए । त्यस रात बडो कठिनपूर्वक चारवटा चम्ल्याहा छोरा र एउटी छोरी गरी पाँचवटा सन्तान उनले जन्माइन् । घर आएर एघारौँ दिनमा न्वारन गरी उनीहरूको नाम जुराइयो, जेठोदेखि क्रमशः श्याम, नटखट, बाला, वटु र कृष्णा ।

पिताले आफ्नो छोराको हत्यारामाथि कानुनी कारबाही होस् भनी पुलिस चौकीमा उजुरी दिए । पुलिसले कोसिस गर्ने मात्र बतायो । विश्वनाथ अपराधी समातिएलान् भन्ने कुरामा आशावादी हुन सकेनन् ।

छोराको मृत्युपछि उनले सकेजति जजमानी गरी दानदक्षिणा ल्याउन थाले । आफ्नो खेतबारीको अन्नले उनीहरूलाई पुग्थ्यो नै । आधुनिक जमानाको वरदान – इन्टरनेट, मोबाइल आदि चलाउन उनी त्यति जान्ने थिएनन् । त्यसमा चासो पनि दिन्थेनन् । सुन्दरीले यस्ता अत्यावश्यक कुरो माइतीबाट सहयोगमा पाउँथिन् । उनी चाख दिएर मोबाइलमा सामाजिक सञ्जाल चलाउँथिन् ।

सुन्दरीका सन्तानलाई वास्ता नगरे पनि सावित्रीका सन्तानलाई भने स्याहारसुसारमा केही कमी हुन दिएन विश्वनाथ दम्पतीले । सुन्दरीलाई सासूससुराले सहयोग नगरेर चित्त दुःखेको थिएन ।

उनी हरेक पल कामना गर्थिन्– सहयोग नगरे पनि वचनवाणले नहाने हुन्थ्यो ।

अर्काको समस्यामा सहयोग गरेजस्तो गरी आफ्नो स्वार्थ लुट्न जान्ने छिमेकीहरू पुनः सलबलाउन थाले । सुन्दरी र सावित्रीलाई आफ्नो मुट्ठीमा लिने प्रपञ्च रच्न थाले । इमानजमानमा बस्ने सुन्दरीले सित्तैमा कसैबाट पनि सहयोग स्वीकारिनन् । आफ्नै घरबारीमा दश औँलाका नंग्रा खियाएर, बरु आफूले एक पेट खाएर भए पनि आफ्ना दुई सन्तानलाई पेटभरि खुवाइन् । हुर्कंदै गएपछि स्कुल भर्ना गरिन् । घरमा तिनको पठनपाठन र सरसफाइमा ध्यान दिइन् ।

सावित्रीले भने सबैको सहयोगको इन्कार गरे पनि एकजना हेर्दै खाइलाग्दो आकर्षक पुरुषबाट सहयोग लिन रुचि देखाइन् । त्यो पुरुष भरतको समर्थक थियो वा चीनकाजीको थियो वा पाँचसातघरेको प्रतिनिधि थियो वा यी तीनै पक्षको दहीचिउरे थियो, यो कोही जान्थेनन् । हुन त ऊ कसै न कसैको प्रतिनिधि थियो । यसतर्फ सावित्रीले खासै ध्यान दिइनन् ।

सावित्रीको यस व्यवहारलाई पण्डित विश्वनाथले रुचाएनन् । पति नभएको घरमा सावित्रीले सासूससुरालाई भाउ दिन छोडिन् । जे पर्छ आफैँ निर्णय गर्न थालिन् । त्यो पुरुषको नाम आन्टे थियो । आन्टेले सावित्रीको नजिक भएर सरसहयोग गर्न थाल्यो ।

खेतीपातीलगायत सावित्रीको सन्तानको शिक्षादीक्षामा पनि पैसा लगायो । उनलाई सुन्दरीलाई जस्तो काम गर्नु पर्थेन । घरमै बसीबसी खानपुग्ने वातावरण आन्टेले मिलाइदियो । सुन्दरीले सावित्रीको कर्ममाथि कुनै वास्ता गरिनन् । बस्, उनी आफ्नै पौरखमा जिन्दगीको डुंगा खियाउँदै गइन् ।

दिनपछि रात, साँझपछि बिहान गरी क्रमशः समय बित्दै गयो । एक दिन आठ वर्षकै उमेरमा रामनाथले रुद्रीपाठ कण्ठस्थ सुनायो । हजुरबा विश्वनाथले बिहानबिहान पूजा गर्ने बेलामा भट्याउँदा सुनेको भरमा उसले कण्ठस्त पारेको थियो । उसको विलक्षण प्रतिभा देखेर विश्वनाथ दंग परे ।

उता, सावित्रीका चम्ल्याहा भने आन्टेको संगतमा परी दुर्वचन बोल्दथे । आन्टेले तिनलाई पैसा दिएर पुलपुल्याएको थियो । सावित्री बुहारीको पनि चालचलन ठिक नभएपछि बुढा चिन्तित थिए ।

अकस्मात् रामनाथले यस्तो प्रतिभा देखाएपछि सुन्दरीसँग हात जोडेर माफी मागे, “माफ गर बुहारी, अनजानमा गल्ती भो ! तिमीजस्ती सुशील, शालीन र इमानदारी आमा भएकैले आज तिम्रा छोरा विद्वान् भएर निस्कने छाँट देखाए । मानिस जातले होइन, गुणले ठूलो हुन्छ भन्ने प्रमाण तिमीले देखायौ ।”

बुढाको कुरामा सही थप्दै सासूले पनि समर्थन जनाइन् । त्यस दिन बिहेपछि पहिलोपल्ट खुसी मिलेको थियो सुन्दरीलाई । सोचिन्– त्यसबखत शेखरनाथ जीवित भइदिएको भए कति माया दिने थिए होलान् !

सुन्दरीले छोराहरूलाई गुगल र युट्युबमा वैज्ञानिक आविष्कार हेर्ने तरिका सिकाइन् । आफ्ना छिमेकीले उन्नत प्रविधिको प्रयोग गरी धेरै उन्नति गरेको बुझाइन् । विस्तारै हेर्दाहेर्दै उनीहरूले बाँसबाट ट्याक्टरजस्तो खेलौना बनाएर देखाए । आमा र हजुरबा त्यो देखेर औधी खुसी भए ।

एकपटक बाँसकै बन्दुकजस्तो खेलौना बनाएर देखाउँदै भने, “हजुरबा, हजुरबा, हामी अब दुस्मनलाई यही बन्दुकले हानेर मार्छौँ ! ठूलो भएपछि ट्याक्टर बनाएर खेतबारी जोत्छौँ । अनि, धेरै अन्न फलाउँछौँ ।”

त्यो सुनेर विश्वनाथले भने, “स्याबास नाति हो ! यो खेतबारीले उन्नत प्रविधि तिमीहरूबाटै देख्ने भो ।”

एक दिन नटखटले बजारबाट किनेर ल्याइएको ट्याक्टर आँगनीमा गुडाएर खेल्न थाल्यो । यस्तो खेलौना आन्टेले किनेर ल्याइदिन्थ्यो । त्यो ट्याक्टर रिमोटबाट चल्दथ्यो । पिँढीमा बसेर कसरी चल्दो रहेछ भनेर रामनाथ र लक्ष्मणनाथले ध्यान दिएर हेर्न थाले ।

आफ्नो खेलौना ती दुईले हेरेको देखेर नटखटले सन्किँदै भन्यो, “तिमेरूको जस्तो बाँसको चोयाले बनेको हो र ? हेर्, यो त साँच्चिकै हो !”

त्यो सुनेर लक्ष्मणनाथले भित्रबाट आफ्नो बाँसबाट बनाइएको ट्याक्टर खेलौना ल्याएर उसको सँग नारेर देखाउँदै भन्यो, “हेर्, यो त हामी आफैँले बनाएका हौँ, तैपनि तेरोभन्दा केही कम छैन बुझिस् !”

‘इस् हो !’ भन्दै नटखटले लक्ष्मणनाथलाई लोप्पा ख्वायो । आफ्नो आँखामा नटखटको हातको लोप्पा परेपछि लक्ष्मणनाथ झनक्क रिसाएर बोल्यो, “तेरो आमाको पो आन्टे छ र तिमेर्लाई खेलौना किन्दिन्छ । हाम्रो नेपाल आमा त स्वाभिमानी हुनुहुन्छ, बुझिस् !”

त्यही बेला नटखटका अरू तीन दाजुभाइ र बहिनी बाटोबाट खेल्दैखेल्दै घर आइपुगे । नटखट र लक्ष्मणनाथबीच भएको विवाद ध्यान दिएर सुने । आफ्ना दाजुभाइ आएपछि नटखटमा जोस पलायो । त्यो सुरमा उसले कस्सेर एक मुक्का लक्ष्मणनाथको छातीमा बजार्‍यो ।

लक्ष्मणनाथ त्यस चोटले ढल्न खोज्दाखोज्दै थामियो । दह्रोसँग खुट्टा टेकी नसक्दै नटखटले फेरि अर्को मुक्का मुखमा ताकेर हान्यो । त्यो मुक्का चलाखीपूर्वक छल्दै लक्ष्मणनाथले देब्रे मुक्काले नटखटको नाकमै दियो । नटखटको नाकबाट रगत निस्कियो । यो देखी उसका अरू सबै दाजुभाइले लक्ष्मणनाथलाई घेरेर पिट्न थाले । त्यस अवस्थामा रामनाथ दौडिँदै भित्रबाट आफूले बनाएको बाँसको वाणले पटापट हानेर पलभरमै चारै भाइहरूलाई भुइँमा लडायो ।

आफ्ना दाजुहरू लडेको देखेर कृष्णाले रुँदै भित्र गएर आमालाई गुहारी । आत्तिँदै बाहिर आएर हेर्दा आफ्ना छोराहरू भुइँमा लडिरहेको देखेर उनले रामनाथ र लक्ष्मणनाथलाई गाली गरिन् । गाली ती दुईलाई मात्रै नगरी ‘तल्लो जात्या सन्तान’ भनेर सुन्दरीलाई समेत छोइन् ।

रामनाथको दाजुभाइ सुन्या नसुन्याझैँ गरी दौडिँदै कोठाभित्र गएर चुकुल लगाएर बसे । यता, चार दाजुभाइ भुइँमा बजारिएकै समयमा आन्टे आइपुग्यो । ती सबैका ढाडमा बाँसका तिखो काँड छिरेको थियो । त्यो सबै झिकिदियो । काँडको तिखोले सर्टमा सानो प्वाल बनाएर घाउ बनाएको थियो । उसले भित्रबाट औषधि ल्याएर दलिदियो ।

अनि, त्यसैबखत उक्सायो पनि, “तिमेरू चारजना मिलेर यी दुईलाई सक्नुपर्छ । यो सारा सम्पत्ति तिमेरूको मात्रै गर्नुपर्छ । यसको लागि जे गर्नुपर्छ, म सहयोग गर्नेछु ।”

आफ्ना छोराहरूको दशा हेरेर बसिरहेकी सावित्रीले आन्टेको कुरा ध्यान दिएर सुनिन् र सुनौलो भविष्य कल्पँदै मुस्कुराइन् ।

समयक्रमसँगै रामनाथ र उसका भाइबहिनीहरू सोह्रौँ वसन्तमा प्रवेश गरे । त्यही बेलामा विश्वनाथ बिरामी भएर अस्पतालमा भर्ना भए । उनलाई कुर्न र हेर्न सुन्दरी र उनका दुई छोरा गएका थिए ।

तेस्रो दिनसम्म पनि घर फर्किन नसकेपछि आन्टेले सावित्री र चार दाजुभाइलाई उक्सायो ।

“हेर, तिमेरू बुद्धु ! रामनाथहरूले यो सबै जेथा आफ्नो नाममा सारे भने ? अस्पतालमा बस्दाबस्दै जे पनि हुनसक्छ । उनीहरूको नाममा हुनुअघि तिमेरूको नाममा हुनुपर्छ । लौ हिँड !”

यति भन्दै सावित्रीलाई समेत लिएर उनीहरू अस्पतालमा गए । सलाइनपानी चढाइरहेको थियो बिरामी विश्वनाथलाई ।

त्यस अवस्थामा उनको अगाडि गएर सावित्री चिच्याइन्, “यिनीहरू मात्रै हुन् र अंसियार ? यो घरबारीमा यी चारजनाको पनि हकअधिकार चल्छ । यिनीहरूको नाममा पास गरिदिनुपर्‍यो, बा !”

त्यस अवस्थामा सोच्दै नसोचेको प्रस्ताव सुनेर विश्वनाथ झोक्किएर कराए, “बा नभन् मलाई ! तेरो बा म होइन । सुन्, यो अंश खाने तँ मात्रै हैनस्, रामनाथहरू पनि छन् । अनि, यिनीहरूको काका नरेन्द्रनाथ पश्चिमी मुलुक पसेको वर्षौँ भइसक्यो, ऊ पनि हकदार हो ।”

“नरेन्द्रनाथ ?”

त्यति बेलासम्म सुन्दरीबाहेक अरू कसैले नरेन्द्रनाथको नाम सुनेका थिएनन् । एकाएक उनको नाम आएपछि ती सबै चकित परे । त्यही बेलामा आन्टे बोल्यो, “ठिक छ, ठिक छ । सबैलाई बराबरी गरिदिनू ।”

“जे गर्नुपर्छ म गरिहाल्छु नि, तिमी बाहिरको मान्छेलाई बीचमा बोल्न के मतलब ?”

विश्वनाथले आन्टेलाई हप्काउँदै बोलेपछि ऊ रिसाउँदै बोल्यो, “बिरामीलाई स्याहार्न आएकालाई तिमी गाली गर्छौ ? पाखण्डी बुढा ! एक्लै बस । हिँड केटा हो, कसरी तिमेरूको नाममा गर्दो रहेन छ, म पनि हेर्छु । हिँड !”

त्यसपछि सावित्रीका सन्तान सबै गुटुटुटु हिँडे, अस्पतालै शान्त हुने गरी । उनीहरू गएपछि विश्वनाथले सुन्दरीसँग बोले, “के गर्नु बुहारी, उसले भनेको नमाने कुलो बन्द गर्देला भन्ने डर । यी दुई नातिहरू मर्ने भए ।”

आफ्नी आमा बोल्नुभन्दा पहिल्यै कुरा सुनेर बसेको रामनाथ बोल्यो, “पीर नगर्नु हजुरबा, कुलो बन्द गरिदियो भने त्यसलाई म बम हानेर भष्म पारिदिन्छु र हाम्रो जग्गालाई चाहिँदो पानी ल्याउँछु ।”

रामनाथको कुरा सुनेर विश्वनाथ र सुन्दरी हर्षित भए । लक्ष्मणनाथले हजुरबासँग नरेन्द्रनाथका विषयमा अरू धेरै कुरा सोधीखोजी गर्‍यो । विश्वनाथले कान्छो छोराको कहानी सबै सुनाए ।

केही दिन अस्पतालमा बसेपछि निको भएर उनी घर फर्किए । त्यसपछि रामनाथ र लक्ष्मणनाथले फेसबुकमा नरेन्द्रनाथको खोजी गरे । फेसबुकमा हजुरबाले बताएजस्तो मान्छे फेला पर्‍यो । उनीहरूले आफ्नो ठाउँ र बा, हजुरबाका नाम मेसेन्जरमा पठाए ।

आफ्नो जन्मदाता र जन्मस्थानबाट सन्देश पाएपछि नरेन्द्रनाथ हर्षित भई उनीहरूसँग परिचय आदानप्रदान गरी लामो गफ गरे । उनी एउटा कम्पनीमा इन्जिनियर रहेछन् । अन्त्यमा आफ्ना भतिजहरूलाई ‘के चाहन्छौ ?’ भनी सोधे ।

भतिजहरूले प्रविधि निर्माणको लागि पैसा र तकनिकी मागे । नरेन्द्रनाथले बैंकमार्फत चाहिँदो पैसा र आफूले जानेको सीपका बारेमा लेखेर पठाइदिए ।

पैसा पाएपछि ट्याक्टर बनाउने कच्चापदार्थ किनेर ल्याए, ती दुई भाइले । आफ्नै मिहिनेत र परिश्रममा ट्याक्टर बनाएर आफ्नै भूमिमा जोतेर सफल परीक्षण गरे । विश्वनाथको परिवार आफैँले नयाँ प्रविधि भित्र्याएको खबर छरछिमेकमाझ आगोझैँ फैलियो ।

भरत बुढाले आन्टेलाई बोलाएर झम्टिए, “तँलाई पालेर राखेको के काम ! विश्वनाथको सन्तानलाई त्यस्तो प्रविधि हामीसँग किन्न लाउनु पर्दैन ? उनीहरू आफैँ आत्मनिर्भर भए भने हामी जाने उनीहरूसँग किन्न ?”

भरतको क्रोध देखेर आन्टे आत्तियो । तुरुन्तै विश्वनाथको जमिनमा फर्कियो । अनि, सावित्रीको सन्तानलाई साथ लिएर रामनाथ र लक्ष्मणनाथले बनाएर राखेको त्यो ट्याक्टर जलाइदियो ।

आफ्नो कठिन परिश्रम क्षणभरमै जलाइदिएको देखेर रामनाथ र लक्ष्मणनाथ ह्वाँह्वाँ रुन थाले । विश्वनाथले तुरुन्तै ती दुई भाइलाई भित्र कोठामा बोलाएर ‘आन्टेविरुद्घ केही नबोल्न र नगर्न’ सम्झाए । यदि, ऊ क्रोधित भए कुलो बन्द गरेर खेती बर्बाद पार्छ भन्ने कुरा उनीहरूलाई राम्ररी सम्झाए ।

त्यही बेला रामनाथले शपथ लियो, “हजुरबा, यो राक्षस आन्टेलाई खत्तम पार्न मेरो जन्म भएको हो । यसलाई म जसरी’नि सिध्याउँछु ।”

छोराको कुरा सुनेर सुन्दरी सुँक्कसुँक्क रुँदै बोलिन्, “त्यसो नगर बाबु, तिमीले उसलाई मार्‍यौ भने छिमेकीहरू मिलेर तिमीलाई मार्छन् । त्यसो नगर ।”

“पीर नगर्नु नेपाल आमा ! म यस्तो बन्दुक बनाउँछु कि त्यो गोली गएर आन्टेलाई लाग्छ, तर दोष पवनलाई जान्छ,” रामनाथले आमालाई सम्झाउँदै भन्यो ।

यस घटनापछि विश्वनाथको खेतबारीमा वर्षौँसम्म ट्याक्टर आउन सकेन । आन्टे आफू सफल भएकोमा भुइँमा खुट्टै नराख्ने भएको थियो । पहिलेभन्दा बढ्ता उन्माद बढेर उसले सावित्रीलाई आफ्नै पैतालामा पुर्‍याएको थियो ।

एक साँझ ऊ सावित्रीको कोठामा पसेर झगडा गर्न थाल्यो । सावित्री बिरामी भएर निस्लोट परेकीले उसलाई ‘शरीर सुम्पन नसक्ने’ बताइरहेकी थिई । ऊ भने आफ्नो पुरुषत्वको ज्वाला जसरी पनि निभाउनुपर्ने माग गर्दै थियो ।

त्यसै बेला कृष्णा त्यस कोठाभित्र पसी । कृष्णा पस्नासाथ आन्टेको नजर ऊमाथि पर्‍यो । उसले हत्तपत्त ढोकामा चुकुल लगाएर सावित्रीकै अगाडि उनलाई नांगेझार पार्‍यो ।

कृष्णाले त्यस आपत्बाट उम्कन अनेक प्रयास गरी, तर कोमल शरीर असफल भयो । आमाले आन्टेलाई हप्काएर त्यस परिस्थितिबाट मुक्ति दिलाउँछिन् कि भनी उसले सावित्रीको मुखमा हेरी । सावित्रीले उल्टै ‘हुन्दे, एकपटकलाई छोडी दे !’ भनेपछि उसको मनोबल गिर्‍यो ।

त्यस बेला उसको नराम्रोसँग कुमारीत्व सिद्धियो । काम सकेपछि ढोका खोलेर आन्टे जानासाथ कृष्णा कड्किएर बोली, “तिमीजस्ती आमा हुनु पनि धिक्कार होस् ! आफ्नै छोरीको अस्मिता लुट्न समर्थन जनाउने र लुटिएको चुपचाप हेरिरहने थुक्क आइमाई ! हेर, यदि त्यसको गर्भ बस्यो भने छोरा होस् या छोरी होस्, यसैको सहाराले म त्यस पापीलाई मारिदिन्छु ।”

त्यसपछि रुँदैरुँदै सावित्री बोलिन्, “के गर्नु छोरी, हामी उसैको आश्रयमा बाँचेका छौँ । उसले भनेको नमान्दा धेरै हन्डर खान्छौँ । अनि, ऊबाट गर्भ रहँदैन, ढुक्क होऊ ! तिम्रो बाबु बितेदेखि ऊ नै मेरो सहारा हो । म त अझैसम्म गर्भवती भइनँ भने तिमी पनि हुँदैनौ । पीर नगर !”

आमाको कुरा सुनेपछि भक्कानिएर रुँदै कृष्णा बोली, “उता नेपाल आमालाई कसैको आश्रय नचाहिने, तिमीजस्ती पातित आइमाईलाई चाहिने ? धिक्कार होस् ! प्रभु, अर्को जन्म लिएँ भने योजस्ती आइमाईलाई मेरो आमा नबनाऊ ! मलाई नेपाल आमाजस्ती आमा देऊ !”

कृष्णाले चिच्याएर कराएपछि आन्टेले उनको अस्मिता लुटेको कुरा त्यस घरभित्र कसैबाट लुकेन । विश्वनाथ, उनकी पत्नी, नेपाल सुन्दरी र रामनाथ तथा लक्षमणनाथ यस घटनाबाट धेरै चिन्तित भए ।

जे भए पनि कृष्णा विश्वनाथकी एक्ली नातिनी थिइन् । जे भए पनि कृष्णा नेपाल सुन्दरीको आफ्नै पतिको शुक्रकीटबाट जन्मिएकी छोरी थिइन् । अरू जेसुकै भए पनि रामनाथ र लक्ष्मणनाथको लागि कृष्णा आफ्नै बाबुको बीउबाट जन्मिएकी बहिनी थिइन् ।

त्यस अवस्थामा उनीहरूको मुहारको कान्ति कसरी नझरोस् ! शत्रुलाई सम्झेर कुन बेला र कसरी मुला निमोठेझैँ निमोठूँ किन नहोस् !

दुईचार दिनपछि त्यस घरमा आन्टे आयो । आन्टेलाई देखेर चम्ल्याहा दाजुभाइले मुखामुख गरे । एकैछिनमा श्यामले बोल्यो, “आउनुस् ज्वाइँसाप ! हजुर हाम्रो बहिनीज्वाइँ हुनुहुन्छ, यहाँलाई हामी ज्वाइँको सम्मान दिन्छौँ ।”

चार दाजुभाइको आशय बुझेर आन्टे अति नै खुसी भयो । उसले ‘यो घरबारी जसरी’नि तिमी चार दाजुभाइकै नाममा हुन्छ, त्यो पनि एक हप्ताभित्र’ भनेर आश्वासन दियो । सुनेर चारै दाजुभाइ र सावित्री अत्यन्तै हर्षित भए । तर, कृष्णा खुसी हुन सकिन । तुरुन्तै चार दाजुभाइतिर फर्किएर बोली, “तिमेरू कसलाई ज्वाइँ भन्छौ, के यो मेरो पोइ हो ?”

त्यसको जवाफ वटुले दियो, “तेरो पोइ यही त हो नि ! अरू को हो त ?”

“कसरी भयो यो मेरो पोइ ?,” कृष्णा झोक्किई ।

त्यसको जवाफ बालाले दियो, “अस्ति तँसँग ज्वाइँसापले हनिमुन मना’को हैन ? त्यहाँदेखि तँ यिनको पत्नी भइस् !”

त्यो सुनेर रातोरातो आँखा पार्दै, हुरीबतासले सुसेलेझैँ रुँदै कृष्णा पड्किइन् । “थुक्क, नामर्द हो ! चारचार दाजु भएर एउटी अबला बहिनीको इज्जत जोगाउन नसक्ने । अझ जबरजस्ती करणीलाई बिहे भन्छौ ? तिमेरूजस्ता दाजु हुनुभन्दा त कोही नभएको जाती । परमेश्वर भगवान्, अर्को जुनीमा मलाई यस्ता दाजु नदेऊ !”

बाहिरबाट कृष्णा कराएको सुने, भित्रै बसेका रामनाथ र लक्ष्मणनाथले । ती दुई कोठाबाट निस्किएर उनलाई सम्झाउँदै बोले, “नरोऊ नानी, तिम्रो अस्तित्व लुटिएको बदला हामीले लिएर तिमीलाई सन्तोषको श्वास फेराउने छौँ । यो हाम्रो वाचा हो ।”

दुई दाजुको कुरा सुनेर कृष्णाले केही आशाको श्वास फेरी । तर, ती दुईको कुरालाई खिल्ली उडाउँदै चार दाजुभाइ र आन्टे हाँसे, “हा हा हा, कस्ता कस्ता काँ गए, मुसा छोरा दरबार !”

रामनाथले भित्रबाट आश्चर्यमय कलम निकाल्यो । रातदिनको अथक मिहिनेतबाट ती दुई भाइले त्यस्तो कलम बनाएका थिए । आन्टे जान लाग्दा उसको पिठिउँमा त्यसको चुच्चो फर्कायो । त्यसबाट सूक्ष्म रूपमा एउटा झिल्को गएर आन्टेको पिठिउँमा छिर्‍यो । त्यसले तत्काल आन्टेलाई थाहापत्तो केही दिएन ।

विस्तारैविस्तारै धिमा गतिमा जिउभित्र पस्यो । त्यति बेला आन्टे भरतको घरअगाडि पुगिसकेको थियो । त्यहाँ पुग्नासाथ रगत छादी त्यो राक्षस सदाको लागि सिद्घियो !

आन्टे कसरी मर्‍यो भनेर तत्काल कसैले पत्तो पाएनन् । लामो अनुसन्धानपछि भाइरसजस्तो पदार्थ श्वासनलीमा पसेर उसको मृत्यु भएको पत्ता लाग्यो । यसको दोष भने भरतका छोराहरूमध्ये पवनलाई लाग्यो ।

पवनले जति नै होइन भने पनि उसको चरित्रको कारण कसैले पत्याएनन् । ‘कृष्णले हजार गल्ती गरून्, तर मान्दैन कसैले रत्तिभर एक, कंसले एक गल्ती गरोस्, दोष लगाउँछन् हजारौँ सबले’ भनेझैँ भइरहेको थियो ।

आन्टेको अवसानपछि रामनाथ र लक्ष्मणनाथले फेरि उन्नत प्रविधिको ट्याक्टर बनाए । त्यसलाई आफ्नै खेतबारीमा परीक्षण गरे । सफल भएर प्रशस्तै अन्न उब्जाउन थाले । त्यो उन्नति छिमेकीलाई नपचेर त्यस घरमा फनफनी घुम्न थाले ।

पाँचसातघरेले त त्यो घरलाई आफ्नो कब्जामा लिन पाए भरते र चीनकाजीलाई पनि तह लगाउन सकिने रहस्य बुझिसकेका थिए । तसर्थ, ती चार दाजुभाइलाई सजिलै आफ्नो हातमा लिएर रामनाथ र लक्ष्मणनाथलाई खतम पार्ने योजनामा ती लागे ।

पाँचसातघरेको योजना चीनकाजी र भरतले पनि थाहा पाए । उनीहरू त्यो योजना कुनै पनि हालतमा पूरा हुन दिने पक्षमा भएनन् । ती दुवै मिली चार दाजुभाइलाई आ–आफ्नो पोल्टामा पार्ने प्रयत्न गरे । तर, पाँचसातघरेले बलियो र भरपर्दो सुपारी पहिल्यै दिएकाले तिनले कोल्टे फेरेनन् ।

त्यसपछि रामनाथ र लक्ष्मणनाथलाई आफ्नो पक्षमा ढाल्न सकिन्छ कि भनी प्रयत्न गरे । स्वाभिमानी नेपाल आमाका सन्तानले बेइमानीलाई साथ दिने कुरै भएन ।

अन्तिम उपायस्वरूप सत्य कुरा बोले, “चार दाजुभाइ पाँचसातघरेको हातमा नजानको लागि कुनै उपाय सोच्नू ! नत्र तिमी दुई भाइलाई नै सिध्याउनेछन् ।”

त्यस्तो कुरा सुनेपछि रामनाथ, लक्ष्मणनाथ, विश्वनाथ र सुन्दरीले गम्भीर भएर सोचे । योजना मुताबिक मुकाबला गर्ने निर्णय गरी छलफल टुंग्याए ।

भोलिपल्ट पाँचसातघरेका पाँचसातजना मान्छे ती चार दाजुभाइसँग गोप्य कुरा गरेर फर्किंदै गर्दा तिनको ढाडमा राम र लक्ष्मण दुवैले दुई हातबाट आश्चर्यलाग्दो कलमको चुच्चो सोझ्याए । उसैगरी सूक्ष्म झिल्को निस्किएर तीमध्ये चारजनाको ढाडमा लागेर जिउभित्र पस्यो । चारैजना आफ्नो घरअगाडि पुग्नासाथ रगत छादेर मरे ।

कलमजस्तो आश्चर्यलाग्दो बन्दुक तिनीहरूले बनाएको अत्यन्तै सफल अस्त्र थियो ।

तीमध्ये बचेका दुईतीनजनाले भरतको छोरा पवनलाई नै त्यस घटनाको पुनः दोष लगाए । आन्टे मरेकै प्रकृतिमा ती चारजनाको मृत्यु भएपछि दोष उसलाई लाग्नु स्वाभाविक थियो । पवनले आफू बच्न दोष चीनकाजीतिर फर्कायो । यसरी कसले गरेको हो भनेर भरत, चीनकाजी र पाँचसातघरेका मान्छेबीच झैझगडा परिरहन थाल्यो ।

उनीहरू आपसमा भिड्न थालेपछि रामनाथ र लक्ष्मणनाथले आर्थिक क्रान्ति गर्न थाले । आफ्ना सौतेनी भाइहरूलाई पनि आफ्नो साथमा मिलाउने कुरा गरे । झन्डैझन्डै अरूको कुरामा लागेर आफूले मार्नै लागेको दाजुहरूले गरेको अपनत्वको व्यवहारले उनीहरू नतमस्तक भए ।

त्यसपछि आफ्ना सबै परिवार मिलेर उन्नत जातका बीउबिजन रोपी मनग्ग उत्पादन गरे । उत्पादित खाद्यान्नको धेरै भाग तिनै छिमेकीहरूलाई बेचेर स्वावलम्बी बने ।

मर्नुभन्दा अगाडि आफ्ना नातिहरूले गरेको पराक्रम देखेर पण्डित विश्वनाथले गर्वले छाती फुलाए । आँखा चिम्लिएर ध्यानपूर्वक सोच्दा, आफ्नो घरलाई नेपाल र अरूलाई यसैको छिमेकी देशहरूजस्तैजस्तै पाए । 
(काठमाडौं–६, सिमलटार)
 

Laminar Tiles Banner adLaminar Tiles Banner ad
प्रकाशित मिति: शनिबार, असार २२, २०८१  ०६:२९
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Nepal Life Insurance banner adNepal Life Insurance banner ad
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
Hamro patroHamro patro