site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
कला
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
पहिलो ‘राम्रो’ दोस्रो नराम्रो : एउटै फर्मुला र लापरबाही मुख्य कारण
फाइल तस्बिर ।
SkywellSkywell

काठमाडौं । चलचित्र ‘लुट’, ‘चपली हाइट’, ‘पशुपतिप्रसाद’, ‘कबड्डी’, ‘जात्रा’, ‘छक्का पञ्जा’, ‘प्रेम गीत’लगायत सिनेमा बक्सअफिसमा ‘हिट’ भए । यी सिनेमाका सिक्वेल पनि बनाइयो । तर, यिनका दोस्रो सिरिज एवं सिक्वेलले सफलता प्राप्त गर्न सकेनन् । जति पहिलो सिरिजले वाहवाही पाए त्यति नै दोस्रोबाट मेकरले गाली खाए ।

व्यापारिक रूपमा दोस्रो सिरिजले दर्शक र समीक्षक दुवैको मन जित्न सकेनन् । तर, पहिलो सिरिजका कारण लोभलाग्दो हाइप बनेकाले दोस्रोले इनिसियल बिजनेस राम्रो गर्‍यो । पहिलो चलचित्र रिलिज गरिँदाभन्दा मल्टिप्लेक्सको संख्या बढ्नु पनि बक्सअफिस कलेक्सन राम्रो देखिनुको अर्को कारण हो ।

‘लुट’, ‘चपली हाइट’, ‘पशुपतिप्रसाद’, ‘कबड्डी’, ‘जात्रा’, ‘छक्का पञ्जा’, ‘प्रेम गीत’का दोस्रो सिरिज पहिलाको तुलनामा मेकिङका हिसाबले केही राम्रा अवश्य छन् । तर, समग्रमा यी चलचित्रका दोस्रो सिरिज कमजोर भए । कारण हो, मेकरमा देखिने उच्च आत्मविश्वास र कम मिहिनेत ।

KFC Island Ad
NIC Asia

पहिलो चलचित्रले बनाएको लोकप्रियताको जगमा नै सिरिज चल्छ भनेर मेकरमा देखिने आत्मरति र उच्च आत्मविश्वासले दोस्रो सिनेमा बिग्रिने गरेका छन् । जबकि, दोस्रो चलचित्र मेकरको अनुभवका हिसाबले केही परिपक्व हुनुपर्ने हो । सिनेमा बनाउँदा पहिलोमा जस्तो दोस्रोमा बजेट/लगानीको समस्या हुँदैन । टिम पनि आफूअनुकूल बनाउन सक्ने ‘हैसियत’ हुन्छ ।

‘लुट’, ‘जात्रा’, ‘छक्का पञ्जा’ क्रमशः निश्चल बस्नेत, प्रदीप भट्टराई र दीपाश्री निरौलाका पहिलो सिनेमा हुन् । उनीहरूकै पहिलोको तुलनामा दोस्रो चलचित्र कमजोर भए ।

Royal Enfield Island Ad

एक भेटमा निर्देशक रामबाबु गुरुङले भनेका थिए, ‘मैले जे गर्दा पनि हुँदो रहेछ भनेर मेकरले अहंकार पाल्यो भने त्यो नै पतनको बाटो हो । यो कुरा म स्वयंलाई पनि थाहा छ ।’

पहिलो चलचित्र दर्शकले मन पराएर हाइप क्रिएट गरिदिएपछि सकारात्मक ऊर्जा प्रदान गर्ने र त्यो मेकरका निम्ति राम्रो पक्ष भएको उनको भनाइ छ । विगतको भन्दा राम्रो गर्छु भन्दा कहिलेकाहीँ पहिलेको भन्दा पनि नराम्रो हुने गरेको सत्यलाई नजरअन्दाज गर्न नसकिने रामबाबु बताउँछन् । चलचित्र टिमवर्क भएकाले सबैले एउटै ‘स्प्रिट’मा काम नगर्दा पनि बिग्रिने गरेको आफूसँग अनुभव रहेको उनी सुनाउँछन् ।

मेकरको लापरबाहीलाई पनि नजरअन्दाज गर्न सकिँदैन । नेपालका ‘टप–टप’ मेकरसँग उनीहरूका सिरिजमै काम गरेका अभिनेता विपीन कार्कीको यस्तै अनुभव छ । पुरानै अस्थिपञ्जरमा मासु भर्ने काम भइरहेको उनले केही समय अगाडिको भेटमा बताएका थिए ।

‘सिक्वेल भनेको पुरानै अस्थिपञ्जरमा आवश्यकताअनुसार धेरथोर मासु भर्ने काम मात्रै हो । ज्यान ठूलो बनाउने कि सानो बनाउने मात्रै हो । मेरुदण्ड र मुहार त्यही हो, बाँकी अलिअलि थपथाप मात्रै गर्ने हो,’ उनले पंक्तिकारसँग भनेका थिए, ‘यसले क्रिएसन मर्र्दै जान्छ । आर्टिस्टिक वेबाट हेर्दा यो नराम्रो हो । मलाई मन नपर्ने ट्रेन्ड हो ।’ उनको यो भनाइले पनि मेरकले सिक्वेलमा मिहिनेत नगर्ने गरेको पुष्टि हुन्छ ।

‘लुट’को छायांकन गर्दा धपेडीले निर्देशक निश्चल बस्नेत सेटमै ढलेका थिए । त्यसयताका चलचित्रमा उनले त्यही तहमा मिहिनेत गरे ?

‘पशुपतिप्रसाद’ १३ दिनमा खिचिएको सिनेमा थियो । ‘पशुपतिप्रसाद–२ : भष्मे डन’ ५७ दिन लगाएर खिचियो ।

चलचित्र ‘कबड्डी’ फाइभ–डीमा खिचिएको थियो । त्यो समय मूलधारका सिनेमा बनाउने मेकरले फाइभ–डीमा खिचिएकालाई चलचित्रको दर्जामै राख्दैन थिए । यसरी अभावमा ‘तानतुन’ गरेर बनाइएका सिनेमा दर्शकले रुचाउने तर पर्याप्त बजेट र समय लगाएर निर्माण गरिएका सिनेमा किन मन पराइँदैन ? अथवा, राम्रा हुँदैनन् ?

कुनै–कुनै कथा यस्ता हुन्छन् जसलाई ‘र’ देखाउँदै राम्रो हुन्छ, विश्वसनीय हुन्छ । त्यसलाई साजसज्जासहित झकिझकाउ गर्दा राम्रो देखिँदैन । यसको पछिल्लो उदाहरण ‘पशुपतिप्रसाद–२ : भष्मे डन’ हो ।

पहिलो सिनेमा बनाउँदा मेकरमा जुन जुनुन हुन्छ, त्यो दोस्रोसम्म आइपुग्दा रहेको देखिँदैन । तन, मन र धन खर्चिएका सिनेमा मात्र राम्रा हुन्छन् । धन मात्र खर्चिएका सिनेमा सुकिलामुकिला त देखिएलान्, तर राम्रा हुँदैनन् । कमर्सियल भनेर बनाइएका सिनेमाले नै बक्सअफिसमा उल्लेख्य ग्रस कलेक्सन गर्न सकेका छैनन् । हाइपका कारण हुने ‘इनिसियल बिजनेस’ छुट्टै पाटो भयो ।

अर्को कारण पनि छ दोस्रो सिनेमा हिट नहुनुको । त्यो अभिनेता विपीनको तर्कसँग केही नजिक छ । पहिलो सिनेमा निर्माणको फर्मुलामै दोस्रो बनाउनु चलचित्र राम्रो नहुनुको अर्को कारण हो । पहिलो बनाउँदा मेकरले यो कथा र चलचित्र छैन, त्यसैले यो बनाउँदा राम्रो हुन्छ भनेर नयाँ विषय र शैलीमा मिहिनेत गर्छ । त्यसले सकारात्मक नतिजा पनि दिन्छ । त्यही फर्मुलामा बनाइएको अर्को सिनेमा दर्शकले किन हेर्ने ? पुरानै कन्टेन्टमा किन खर्च गर्ने दर्शकले ? अहिले भइरहेको त्यही नै हो । पहिलो सिनेमा चल्यो, त्यस्तै अर्को बनाउँदा ‘सेफ जोन’मा बसिन्छ भन्ने मेकरमा विश्वास छ । यो भ्रम हो । 

मःम खाँदा मःमकै स्वाद आउँछ, चाउमिनको होइन । एउटै ‘फर्मुला’मा बनाइएका सिनेमामा ठूलो भिन्नता हुँदैन । मेकर एउटै भए पनि दर्शकले उसका हरेक चलचित्रमा नयाँपन खोज्छ । पैसा तिरेर हेर्ने दर्शकको त्यो अधिकार पनि हो ।

मेरो ट्रेडमार्क नै यही हो भनेर पहिलो चलचित्रकै ब्याज दोस्रोमा खान खोज्ने प्रवृत्ति मेकरमा हाबी छ । बुझ्नुपर्ने कुरा के हो भने साग र फर्सीको तरकारी पकाउने फर्मुला बेग्लै हुन्छ । यसरी पकाउँदा साग मिठो भयो भनेर त्यसैगरी फर्सीको तरकारी पकाए त्यो खानयोग्य होला ? शतप्रतिशत हुँदैन । 

हरेक सिनेमा शून्यबाट सुरु हुन्छ । हरेक चलचित्र आफैैँमा नयाँ हो । स्क्रिप्ट लेखनदेखि रिलिजसम्मको ‘प्रोसेस’ नै नयाँ हुन्छ भने किन पुरानै अस्थिपञ्चरभित्र मासु थपथाप गरिएको चलचित्र हेर्छन् दर्शक ?

पहिलो चलचित्र बनाउँदा मेकरले स्क्रिप्टमा साथीभाइ, अग्रज र जानकारसँग ‘फिडब्याक’ लिन्छ । दोस्रो सिनेमामा उसले कथा र स्क्रिप्टमा कसैको ‘फिडब्याक’ आवश्यक ठान्दैन । त्यसैले पहिलोको तुलनामा दोस्रो चलचित्र कमजोर बन्छ ।

त्यसो त मेकरमा तीव्र इच्छाशक्ति नभए सिक्वेलले सिर्जनशीलता नै मार्छ । सिक्वेल बनाउन लालायित हुनु आफैँमा ‘कम्फर्ट’ जोनमा बस्न खोज्नु हो । सिक्वेलमा सिर्जशीलता देखाउने काम त्यति धेरै हुँदैन । यो अडियन्स क्यास गर्ने राम्रो विकल्प मात्र हो ।

अक्सर विदेशमा निर्देशकको करिअर ओरालो लाग्ने बेलामा सिक्वेल बनाएर पुनः माथि उठ्ने भर्‍याङका रूपमा यसलाई लिने गरेको पाइन्छ । निर्देशक, निर्माता र प्रोडक्सन ओरालो लागेका बेला पुनः पिकअप लिन सिक्वेलको सहारा लिने गरेको देखिन्छ ।

‘इन्डस्ट्रीको फाइनान्सियल ग्रोथका लागि सिक्वेल राम्रो हुन्छ । तर, फिल्ममेकरको ग्रोथका लागि भने यो अवरोध हो,’ एक भेटमा निर्देशक मीन भामले भनेका थिए ।

सिक्वेल भन्नेबित्तिकै मेन आइडिया, थिम, प्लट, परिवेश, ब्याकग्राउन्ड स्कोर अक्सर सबै पुरानो हुने भएकाले नयाँ काम देखाउने ठाउँ कमै हुन्छ । त्यसैले पैसा कमाए पनि सिर्जना गर्ने व्यक्तिका निम्ति सिक्वेल मृत्युसरह हो ।

पहिलो चलचित्र जहाँ सकिएको छ, त्यहीँबाट दोस्रोको कथा समानान्तर रूपमा अगाडि बढाउने सिक्वेलबाट धेरै नयाँ काम हुने सम्भावना पनि कमै हुन्छ । त्यसैले यसले मेकरको सिर्जनशीलता मात्र मार्दैन, चलचित्र आफैँमा राम्रो बन्ने सम्भावना पनि न्यून हुन्छ ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: मंगलबार, कात्तिक २१, २०८०  १२:३६
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
कोप-२९ ले दिएको अवसर खेर नफाल 
कोप-२९ ले दिएको अवसर खेर नफाल 
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro