site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
दरबारमार्गमा अढाई घण्टा
Sarbottam CementSarbottam Cement

दरबारमार्गमा निकै महँगा रेस्टुरेन्ट छन् भन्ने थाहा थियो । दुईचारपल्ट अन्नपूर्ण होटेलमा भोज (भतेर) खाने मौका पनि नपरेको होइन । तर, आफ्नै गोजीको पैसा तिरेर खाने हिम्मत जुटाउन सकेको थिइनँ ।

एक दिन साह्रै प्यारो मित्रले भन्यो, ‘आज दरबारमार्गमा गएर ड्रिंक गरौँ । आफ्नै बगलीको पैसा खर्च गरेर दरबारमार्गमा डिनर खाएको मान्छे हुँ भन्ने आत्मरति पनि आवश्यक छ जीवनमा ।’

मैले सहमति जनाएँ । म तोकिएको समयभन्दा बीस मिनेटअघि नै पुगेर उसलाई पर्खन थालेँ । रमाइलो लाग्यो । सुकिला, भरिला र रसिला नरनारीहरूले छाडेको मुस्कान, बास्ना र सुरिलो आइस्यो गइस्यो बोलीले माहोललाई ‘सभ्य’ बनाइरहेको थियो । आज म मेरै औकातले दरबारमार्गको रेस्टुरेन्टमा थिएँ । म त भावावेशमा टोलाउन पो थालेछु । सहसा अतीतको स्मृतिमा रुमल्लिन पुगेको हेक्कै रहेन ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

हिन्दी टेलिसिरियल ‘मुङ्गेरीलालके हसिन सपने’मा एकजना गाउँले युवक बेहतर जीवनको खोजीमा दिल्ली महानगरमा पुग्छ । कहाँ उत्तरी बिहारमा पर्ने ‘मुङ्गेर  जिल्ला’ कहाँ दिल्ली सहर ! कहाँ महानगरका सुकिलामुकिला बाठा मान्छे, कहाँ दब्बु र लजालु मुङ्गेरी ।

म पनि नोकरी गर्दागर्दै काठमाडौं महानगरको तिहुन चाख्न पुगेको सरकारी नोकर । नोकरीको अर्को आयाम चाकरी हो । त्यसमा पनि सिंहदरबार चाकरीको केन्द्रविन्दु ।

Global Ime bank

मलाई दरबार प्रवेशको पहिलो दिनमै दाँतमा ढुंगा लागेको थियो । एकजना नवपरिचित मित्रले एउटा कोठाभित्र छिरायो । मटमैलो दौरासुरुवाल पहिरेको मान्छे थोत्रो घुम्ने कुर्र्सीमा बसेर गोरखापत्र पढिरहेको थियो । देख्दै धूर्त ऊ हामीतिर फर्क्यो । भादगाउँले टोपी झिकेर टेबलमा राख्यो । भन्यो, ‘यो दरबार छ नि, यो धूर्तताको जगमा उभिएको छ । दब्बु मान्छेलाई त यसले सर्लक्कै निलिदिन्छ ।’ उसको प्रवचन सुनेर म साह्रै डराएको थिएँ ।

मेरो अवस्था पनि नियतिले धकेल्दै धकेल्दै दिल्ली पुर्याएको मुङ्गेरीकोजस्तै हुने त होइन ? उसलाई त ससुराले नोकरी खोजिदिएका थिए दिल्लीमा । मेरो नोकरी शुद्ध मेरो कमाइ थियो । एक प्रकारले भन्दा आफ्नै प्रतिभा र परिश्रमको फल ।  
मुङ्गेरीको जीवन दुःखले भरिएको थियो, तर कल्पनाको उडान उच्च । जब ऊ दिउँसै सपना देख्थ्यो, उसका आँखा एकाएक् चम्किला हुन्थे । मन त्यसै पुतलीझैँ आकासमा उड्न थाल्दथ्यो । यस्तो निराकार भावना, जहाँ हर सपना साकार हुन्थे । 
ऊ कल्पनामा यसरी उड्थ्यो, एक दिन त अफिस बिदा नहुँदै निस्क्यो बेहोसीमा । भर्याङमा हाकिमसित ठोक्कियो । ‘अफिस नछुट्दै भाग्ने ? अनुशासन खै ?’ मुङ्गेरी झल्याँस्स भएको थियो । यस्तै पर्यो मलाई पनि । 
अञ्चलाधीशको कार्यालयमा नोकरी । पञ्चायती व्यवस्थाको समय, त्यसमा पनि खतरनाक अफिस । एक दिनको कुरा हो । भित्ताको घडी हेरेँ । पाँच बज्न पाँच मिनेट बाँकी थियो । म लुसुक्क निस्केँ । 
डेरामा पुग्दा पाँच बजिसकेको थियो । भोलिपल्ट ठिक दस बजे अफिस पुगेँ । अञ्चलाधीशले बोलाए । गएर उभ्भिएँ । ‘ए खनाल ! तिमी त पाँच नबज्दै अफिसबाट हिँड्दा रहेछौ त ?’ 
म पानी–पानी भएँ । उनले बस भने । मलाई बस्न पनि मन लागेन । बरु मनमा छट्पटी र ग्लानी मात्र भइरह्यो । साहेब कर्मचारीप्रति दयालु थिए । ‘तिमी हिजो कार्यालय समयभन्दा पाँच मिनेट अगाडि हिँड्यौ । आज तिम्रो सहायक एक घण्टाअगाडि नै हिँड्यो भने तिमीले केही भन्न मिल्छ ? किमार्थ मिल्दैन । तिमी नैतिक रूपले प्रतिबन्धित भइसकेको हुनेछौ ।’ म नतमस्तक खडा भएर, ‘अब जाऊँ’ को आदेश कुरिरहेँ ।
मुङ्गेरीकी श्रीमती भन्थिन्, ‘कौन सा सुख दियौ मलाई ? भिनाजुले आठ पास पनि नगरेर के भयो ? मेरी दिदीलाइ आनन्दमा राखेकै छन् । तिमीले अठार पास गरेको बेकार गयो । हे मेरा पतिदेव ! जीवनमा केही गरेर देखाऊ । यी झूटा कल्पनामा उडान भरेर केही हुनेवाला छैन ।’ 
सासु ससुरा भेट्न आए दिल्ली । ‘यो के हत्ते गरेर बसेको ? उहाँ धनबादमा ठूलो  ज्वाईं बाबुको क्या गज्जब मकान, क्या मजाका सामान, क्या दामी लत्ताकपडा !’
मेरो हालत पनि त्यही थियो । मेरो ज्वाईं ‘अफसर’ छ भन्दै एकजना साथीसमेत लिएर नेपालगञ्जबाट दाङ आइपुगे ससुराजी । सायद उनी देखाउन चाहन्थे, थोरबहुत गफ लाउनु पनि थियो होला, ‘हेर मेरा कुटुम्ब कस्ता छन् ।’ जोरीपारीलाई स–सानो दनक दिनु थियो, सायद । 
येनकेन भात दाल तरकारी त राम्रै खुवाइयो । तर सुत्नासाथ आकास गडगडाउन थाल्यो । सोचेँ, पानी पर्यो भने बरबाद हुन्छ । आजै गृह मन्त्रालयको हेलिकोप्टरले डेरा घरको फुसको छानो उडाइदिएर गयो । सोच्दासोच्दै ससुराको नाक काट्न निर्दयी पानी बर्सन थालिहाल्यो । 
हामी भित्री कोठामा सुतेका थियौँ, उनीहरू बाहिर बैठकमा । मैले सोचिरहेको थिएँ, बरु साराका सारा पानी ममाथि झरोस्, तर बैठकमा नचुहियोस् । परन्तु पापी पानी उतै चुहिएछ । 
ससुराका साथीले मौका पाइहाले । ‘पण्डितजी ! के हो यो ? ज्वाईं सरकारी अफसर छ । अञ्चलाधीशको दाहिने हात हो भनेर बडो बात गर्थ्यौ त !’  

साथी आइपुग्यो । ऊ धेरै बोल्दैनथ्यो, परन्तु प्यारो थियो । उसको श्वासप्रश्वासको मन्द आवाज, मधुर सुस्केरा र टेबलमा औँलाले हानेर निकालेको मिठो संगीतमय टक टक, आहा ! उसको सान्निध्य नै सार्थक लाग्दथ्यो मलाई । 
हामी ड्रिंक गर्न थाल्यौ । लम्बे दुई घुड्को भित्र पठाएपछि मेरा कान तात्न थाले । मन मनोरम भयो । खाना उही, बस्ने कुर्सी पनि उस्तै र पेयको स्वाद पनि उही । तर हैसियत फरक थियो । मानिसहरू स्तरीय । खाना ल्याउने भाइ बहिनीहरूको सवारी होस्, मर्जी होस् जस्ता शब्द र बाबुसाहेबी अभिनय ! 

पाहुनाहरू सबै राजसी । ठाउँ दरबार मार्ग । यस्तैमा एउटा मान्छेलाई झ्याइँकुटी पार्दै बाहिर कारमा चढाउन लैजाँदै गरेको देखियो । ऊ नाम चलेको लेखक रे । कसैले खान ‘इन्भाइट’ गरेको रे ! अलि लागेछ । 

‘त्यो मु...ले आफूलाई के सम्झेको छ हँ ? गर्दन भाँचिदिन्छु’ भन्दै चिच्याइरहेको थियो लेखक । त्यहाँ उसको आलोचना होइन, आदर भइरहेको थियो । सानो आवाजमा गीत बजेको सुनिन्थ्यो । ‘धीरे धीरे प्यारको बढाना है, हद् से गुजर जाना है ।’ 
एकजनाले वेटर भाइलाई बोलाएर भन्यो  ‘यो गीत त लोसे भएन र ? अलि मजा दिने खालको बजाउनुपर्यो ।’ भाइले भन्यो, ‘नौ बजेपछि हजुर !’ 

नशामा मस्त छिछरो लेखक देखेपछि मेरो मनमा अर्नेस्ट हेमिङ्वेको ख्याल आयो । ‘अर्नेस्ट हेमिङ्वे एउटा ‘मिस्ट्री’ रे । अचम्मको मानिस रे । ‘टेरिबल’ मानिस रे । सानैमा आमाले दबाएर राखेको हुँदा हुर्केपछि आमालाई घृणा गर्यो । साथीभाइ सबैसँग रुखो व्यवहार गर्यो । 

स्वार्थी धोकेबाज र निष्ठाहीन लोग्ने र लापर्वाह पिता थियो ऊ । जँड्याहा, कृतघ्न र करुणाहीन भयानक मान्छे । तर एक भयानक लेखक पनि ! मनुष्य जीवनको भयानकताको प्रतिमूर्ति हो ऊ । दुःख, पीडा, इच्छाशक्ति र जीउँदो रहनका लागि संघर्ष एवं सहजै आफ्नो प्राण आफै हरण गर्ने हिम्मत भएको जीवन्त र सार्थक पात्र पनि हो हेमिङ्वे । 
सोच्दछु, ऊ लाखौँ करोडौंका लागि एक अविस्मरणीय लेखक हो । उसले लेखक मात्र रहन पाउनुपर्थ्यो । एउटा लेखकका अनेकौं मिस्ट्री खोतल्नु किन परेको ? के खायो । कहाँ आची गर्यो । कोसँग प्रेम गर्यो । कति रक्सी खायो । कतिपल्ट बिहे गर्यो । को कसलाई धोका दियो र किन आत्महत्या गर्यो, आदि कुरामा अझै पनि चासो किन हँ ?’ 
साथीले घचघच्याउँदा पो झल्याँस्स भएँ । मेरो मितभाषी मित्रले भन्यो, ‘लाग्यो कि क्या हो ?’ 
मैले भनेँ, ‘मेरो मनमा अचानक अर्नेस्ट हेमिङ्वे आयो यार ?’ 
मित्रले भन्यो, ‘हेमिङ्वेलाई नखोजे तेरो जीवनचरित्र खोज्छ त संसारले ?’ कुरोमा चुरो थियो ।
म सुस्तसुस्त बोल्न थालेँ । साथीले सुन्न थाल्यो । ‘हो, मलाई कसैले खोज्ने छैन । तर म पनि त मान्छे हुँ नि साथी ! अज्ञातले अस्तित्वमा ल्याएको चेतन प्राणी हुँ म । अरूले नगरे पनि मेरो चर्चा म आफै त गर्न सक्छु नि । म पनि हेमिङ्वे झैँ  सनक चढेको मान्छे हुँ । तर म सन्केको को देख्छ ? कसलाई मतलव छ ? म नाङ्गै बाटोमा निस्के पनि दुईजना केटाहरूले ढुंगा हान्नेबाहेक केही हुने छैन । अखबारले लेख्ने छैन । एफएमले फुक्ने छैन । मेरो मिस्ट्री सुन्छौ ? मैले देखेका हजारौं सपनाको फेहरिस्त सुन्छौ ? 
सुन, म बाहुन हुँ । मलाई पहिलो पटक कुखुराको फुल खाएको मिति, बार र समय याद छ । रक्सी खाएको साल र महिना याद छ । जात त मेरो दुईमा पढ्दा नै गएको थियो । कोदाको रोटीको टुक्रामा ! गहतको झोलभन्दा पनि सस्तो । 
मलाई नौ कक्षामा पढ्दा नै बिहे गर्न मन लागेको हो । राजा त्रिभुवनले तेह्रको उमेरमा विवाह गरेर चौध पूरा नहुँदै छोरो पाउन हुन्छ भने मैले पन्ध्रमा बिहे गर्न किन नहुने ? तर मेरो रहर पूरा भएन । 

म पहिलो पटक कलेज जाँदा सुकिला ठिटी देखेर रोमाञ्चित भएको छु । ‘कास यो मेरी उनी भएको भए ।’ मैले पहिलो पल्ट ‘मनको बाँध’ फिल्म हेर्दा ‘हिरो हुन पाए त’ भनेर कल्पना गरेको छु । राजनीति शास्त्र पढाउने गुरु चन्द्रमोहन गौचनको धाराप्रवाह वक्तव्य सुन्दा ‘यिनीजस्तो हुन पाए त...’ भनेर भावनामा बहेको छु । 

सपनामा मेरो सबैभन्दा राम्री केटीसँग बिहे भयो । तर क्लाइमेक्सको शुभ बेलामा निद्रा खुल्यो । थक्क थक्क गर्दै सपना देखाउने, किन्तु पूरा नदेखाउने देवतालाई मनमनै गाली गरेको छु । मैले साह्रै राम्रा अक्षर लेख्ने दाइ लक्ष्मण र भाइ सुशीलको डाह गरेको छु । रमाइलो ठट्टा गर्ने गोपाल दाइ र हिम्मतिलो दाजु दुर्गाप्रति मेरो ठूलो ईष्र्या थियो । 

भलाद्मी, दयालु र निडर विद्यार्थी नेता एवं कलेज जीवनका मेरा अभिभावक कृष्णप्रसाद नेपाल दाजुको व्यक्तित्व देखेर चकित भएको छु । मेरा आदरणीय गुरुवर डा. रामप्रसाद शर्माको सुरिलो र प्रभावोत्पादक स्वरलहरीले विस्मयमा परेको छु । निरन्तर प्रोत्साहन र मेरो औकातभन्दा ज्यादा सम्मान दिएर मलाई धन्य बनाउने मित्र राजेन्द्रगोपाल सिंहको उदारता देखेर प्रसन्न भएको छु ।
प्रतिस्पर्धी अथक पाल्पाली साहित्यकार पुष्कर अथक रेग्मीको शालीनता देखेर ‘म किन यस्तो हुन सकिन ?’ भनेर आफैमा प्रश्न तेस्र्याएको छु । प्रतिस्पर्धी विद्याथीहरू अब्दुल कलाम र ओमप्रकाश आचार्यको प्रतिभा देखेर डराएको छु । मित्र केशवबहादुर थापाको सामान्य ज्ञान देखेर थक्क थक्क भएको छु । नारायणगोपाल, किशोरकुमार, मुकेश र मोहम्मद रफी हुन नपाएकोमा पछुताएको छु । हेमा मालिनीको धर्मेन्द्रसँग आरिस गरेको छु । अभिमान फिल्म हेर्दा एकछिन आफूलाई नै अमिताभ सम्झेर रल्ल परेको छु ।’ 

ऊ सुनिरहेको थियो । मुसुमुसु मुस्कुराइरहेको थियो । हात समातेर भनेँ, ‘म बढी त बोलिन ? मेरोजस्तो सोच सार्वभौम हो कि एक्लो हुँ ? कि म मात्र पगलाएको हु ? तँलाई पनि मलाई जस्तै भयो कि भएन ? हुन्छ कि हुदैन ?’ 
उसले लामो पेग तान्यो । भन्यो, ‘मलाई पनि हुन्छ, तर तैंले जस्तो गरी भन्न जान्दिन ।’ 

म खुसी भएँ । भनेँ, ‘हेर्  साथी ! यो भन्ने र लेख्ने कुरा धाराको टुटी खोलेझैँ हो रे । हामी भन्छौँ नि विश्वको सबैभन्दा धारा प्रवाह वक्तव्य दिने नेता केनेडी हुन् । अहिलेसम्मका सबैभन्दा तगडा ‘मोटिभेस्नल स्पिकर’ वासुदेव कृष्ण हुन् । उनीहरूले टुटी खोलेपछि सतत प्रवाहवान हुन्थ्यो धारो । रोकिनु नै नपर्ने झरना जस्तो । हर प्रश्नको जवाफ दिने र चित्त बुझाउन सक्ने । जो चित्त बुझाउन्न ऊ नाजवाफ हुने । म पनि लेख्छु । म पनि बोल्छु । तर मेरो धाराको टुटीमा खिया लागेको छ । सायद मेरो तरबार धारिलो थियो । परन्तु म मेरो चमकदार तरबारलाई अँध्यारो कुनामा थन्क्याएर संसारी कुरामा भुलेँ । मेरो तरबार बलिन्द्र रोइरह्यो, तर मैले चालै पाइन । जब झिक्न खोजेँ, म्यानबाट बाहिर आउनै मानेन । जबर्जस्ती झिक्दा टुप्पै भाँचियो । टुप्पो भाँचिएको र धार मरेको तरबार बोकेर हिँड्ने वीर हुँ म ।’ 

‘डाक्टर जेनरको आविष्कार थाहा पाएको दिन मैले मभित्र जेनर खोजेको छु । थोमस अल्बा एडिसनको अथक प्रयत्न गर्ने धैर्य देखेर छटपटाएको छु । ग्यालिलियोको ज्ञान देखेर प्रफुल्ल भएको म उसमाथिको निर्मम अन्यायमा आँखा भिजाएको छु । मैले आरिस, ईष्र्या र द्वेषको संगम दुर्योधनको ‘कि शासन गर्छु कि  सकिन्छु’ भावनाको भित्रभित्रै कदर गरेको छु । कि अभिमान नगर्नू, गर्नै परे दुर्योधनले झैँ गर्नू भन्ने उक्ति मनपर्छ मलाई । 

अस्मितामा लागेको असह्य घाउ सन्चो गराउने कुनै उपाय नदेखेपछि देशै छाडी परदेश भासिएर छलबलको सहारा लिने शकुनिको उच्च मूल्यांकन गर्न सङ्कोच लाग्दैन मलाई । मलाई दुःखको बखतमा दाइ रावणको साथ छाडिदिने विभीषणलाई भ्रातृद्रोही भन्न मन लाग्छ । सदा आज्ञाकारी भाइ दुशासनको अपार दुरुपयोग र शोषण देखेर मेरो हृदय फाटेको छ । कहिले मामालाई मार्ने, कहिले रणभूमि छाडेर भाग्ने, कहिले नयाँ बस्ती बसाउने, कहिले आफ्नै बहिनी अपहरण गर्न एउटा युवकलाई उक्साउने, कहिले युद्धको महिमा गाउँदै लडाइँ गर्न प्रेरित गर्ने र कहिले आफ्नै वंशका सन्तान आपसमा घनघोर युद्ध गर्दासमेत तमासा हेरेर बस्ने वासुदेव कृष्णको लीला देखेर डाढ गरेको छु । 

मैले कालीदासको कुमारसम्भव पढ्दापढ्दै भावातिरेकमा आफैलाई पार्वतीको पाणीग्रहण गर्न जान लागेको महादेव सम्झेको छु । म राजकुमार देवव्रतको अनर्गल भीष्म प्रतिज्ञा सुनेर विस्मित भएको छु । मनभित्र पश्चात्तापको डढेलो छ । चढ्दो यौवनमा यौन आकांक्षाको ज्वाला दन्किरहेको छ । किन्तु प्रतिज्ञाको पर्खाल नाघ्ने नैतिक बल नै समाप्त छ । भीष्मको आफ्नै वचनको भारीले थिचिएको जीवन देखेर म निकै चुकचुकाएको छु । कुन्तीले कर्णलाई जन्म दिएर नदीमा बगाएको मिस्ट्री कि मिस्ट्री नै रहनुपर्थ्यो, कि त समयमै पर्दाफास हुनुपर्थ्यो । 
मैले कैयौँ चोटी आफैलाई दानवीर कर्णको ठाउँमा उभ्याएर जीवनको निर्मम दारुणतालाई महसुस गरेको छु । त्यति मात्र होइन, मैले निकै उटुङ्गी तवरले उखान टुक्का भनेर दुनियाँलाई हँसाउने केपी शर्मा ओलीको कलामासमेत गहिरो ईष्र्या गरेको छु ।’  
ऊ मलाई अविचल सुनिरहेको थियो । उसले अर्काे झन ठूलो पेग तान्यो । म उसलाई हेरिरहेको थिएँ । कति उदार हुन्छन् कोही कोही मान्छे, जो मजस्तालाई घण्टौ झेल्ने सामथ्र्य राख्छन् । शालीनता र सादगीको उच्चतम रूप एवं सुन्न सक्ने अपार धैर्य । म कृष्ण झैँ बोलेको बोल्यै छु । आफ्ना उपाधि र विविध विरुदावली सुनाएको सुनायै छु । ऊ भने प्रश्नहीन अर्जुन बनेर मेरो ज्यादतीलाई सहिरहेछ । 

त्यस्तो प्यारो मित्रको नाम यहाँ लेख्न नसक्दा थकथकी लागिरहेको छ मलाई । हुन त नामुद लेखकका किताब पढ्ने पाठकहरू पनि सहनशील अर्जुन त हुन् । किताबले खान दिँदैन । किताबले लाउन पनि दिँदैन । तथापि, लेखक सनकी प्राणी मात्र होइन, बाठो प्रजाति पनि हो । हेमिङ्वेले भनिदियो, ‘मान्छेको सबैभन्दा असल साथी किताब हो ।’ मैले पत्याएँ । मान्छेहरूले पत्याए । ती लेखकहरूलाई हजारौंले झेले । मलाई भने एउटा शान्त र सौम्य मान्छेले झेलिरहेछ । 

मेरो बोल्ने खाताको बचत सकिएको थिएन । मेरो जीवनका धेरै मिस्ट्रीहरू छरपस्ट पार्न बाँकी नै थिए । तर घडीले नौ बजाएको हुँदा रेस्टुरेन्टको माहोल बदलिँदो थियो । मैले मित्रलाई भनेँ, ‘बोल् न यार ! तेरो रहस्य पनि सुना । कुनै गरुङ्गो भारी छ भने ममा बिसाइदे । मन हलुका बना ।’ 

साथीले भन्यो, ‘मलाई मेरो भारी प्यारो छ । म मेरो भारी बोकिरहन चाहन्छु ।’ 
उसका आँखा भिजे । रुमाल झिकेर आँसु पुछिदिएँ । ‘मेरो भारी बिसाउन मिल्दैन साथी । मेरो भारी विकराल छ । तँमा बिसाएँ भने तँ पनि त्यही भारीको पिरले लादिने छस् । मेरो हृदयको कणकण विदारित छ साथी ! कणकण विदारित ! मेरो मुटु च्यातिएर छियाछिया भएको छ । परन्तु मलाई यो च्यातिएको मुटु सिलाउनु छैन । मेरो मुटुलाई सदासर्वदा भारीले च्यापिरहोस्, सहन तयार छु ।’
म गम्भीर भएँ । मैले यतिका बेरसम्म सुनाएको गाथा र बेथा त उसको बेथाको तुलनामा चार आना पनि रहेनछ । मेरो आँखामा प्रश्नका लकिर देखेर उसले भन्यो, ‘मैले कसैलाई यो भारी नबिसाउने वचन दिएको छु । ऊ पल्लो कुनाको टेबलमा हे र् त । त्यहाँ बसेका दुईमध्ये एउटा मलाई भारी बोकाएर छाडिदिने निर्मोही हो । ऊ उता फर्केकी छे । उसले मलाई देखिरहेकी छैन । मैले उसलाई देखिरहेको छु । त्यही अप्राप्त सम्पदाको आनन्द उठाउनु नै मेरो जीवनको नियति हो ।’ 

म केही बोल्न सकिनँ । ऊ पनि थप केही बोलेन । हामी निस्केर आआफ्नो बाटो लाग्यौँ । अचेल ऊ सम्पर्कमा छैन । कहिले भेट हुने हो थाहा छैन ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, वैशाख ३०, २०८०  ०७:२०
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC