site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
अन्तर्वार्ता
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
मलाई मेरै फिल्म परिपक्व लाग्दैन
SkywellSkywell

विश्वले स्वीकार्ने विषयहरू नेपालमा थुप्रै छन् । हामी जो जहाँ भए पनि मान्छे नै हौँ । यदि, राम्रोसँग भन्न सकियो भने मान्छेको कुरा जहाँको भए पनि रुचिकर हुनसक्छ । यस्तो चलचित्र हामीले बनाउन नसक्नु भनेको चलचित्रका हरेक विधामा पोख्त जनशक्तिको अभाव छ ।

निर्देशक दिनेश राउतयति बेला नयाँ फिल्म दर्शकमाझ ल्याउने तयारीमा छन् । अभिनेता प्रदीप खड्कालाई लिएर उनले ‘प्रकाश’ छायांकन गरिसकेका छन् । यति बेला यो चलचित्र पोस्ट प्रोडक्सनमा छ ।

नेपाली चलचित्रको इतिहासले आधा शताब्दीभन्दा लामो समय पार गरिसके पनि गुणस्तरमा फड्को मार्न सकेको छैन । जसका कारण बजार विस्तार पनि हुनसकेको छैन । दिनेश आफैँ पनि आफ्ना चलचित्र आफैँलाई परिपक्व नलाग्ने गरेको बताउँछन् । निर्देशक दिनेशसँग उनको चलचित्र प्रकाश, नेपाली चलचित्रको विषय, विधा, जनशक्ति, भारतीय बजार तथा गुणस्तरका विषयमा बाह्रखरीका नरेश फुयाँलले गरेको कुराकानीको सम्पादित अंश :

KFC Island Ad
NIC Asia

चलचित्र ‘प्रकाश’ पोस्टमा छ, के काम भइरहेको छ ? 
पोस्ट प्रोडक्सनमा छ । साउन्ड डिजाइनको काम भइरहेको छ । ब्याकग्राउन्ड स्कोरको काम भइरहेको छ ।

सके र सम्भव भएसम्म साउन्ड डिजाइनका लागि नेपालबाहिर जान पाए हुन्थ्यो भन्ने लोभ मेकरमा हुन्छ । नेपालमा साउन्डमा राम्रो काम गर्न सक्ने दक्ष जनशक्ति छैन ? 
साउन्ड डिजाइनको काम भनेको टेक्निकल काम हो । साउन्ड डिजाइनको इकुप्मेन्ट चलाउन जान्ने मान्छे त नेपालमा धेरै छन्, तर फिल्मको साउन्ड डिजाइनको महत्त्व कति छ भनेर बुझ्ने संख्याचाहिँ सायद कम छ । साउन्डले स्टोरी टेल गर्छ । भिजुअलको काम गर्छ । तर, हाम्रोमा भिजुअल पछाडि साउन्ड राख्ने काम मात्रै हो साउन्ड डिजाइन भन्ने बुझाइ छ । कतिपय मेकरमा समेत यही सोच रहेको पाइन्छ । कथालाई गहिराइमा पुगेर भन्न भिजुअलले नसकेको अवस्थामा साउन्डले भन्नसक्छ भन्ने बुझाइ कमैमा छ । जसले साउन्डको अर्थ र शक्ति बुझेको छ, उसले बाहिर लैजान पाए हुन्थ्यो अथवा त्यो तहका साउन्ड डिजाइनर हायर गरेर काम गराउन पाए हुन्थ्यो भन्ने सोच राख्छ ।

Royal Enfield Island Ad

यसको कारण त तपाईंहरू स्वयं पनि होला नि ! सफल फिल्म इन्डस्ट्रिमा सिनेमाको बजेटको २० प्रतिशतसम्म रकम साउन्डमा छुट्ट्याइन्छ । तर, यहाँ दुई प्रतिशतभन्दा माथि पनि छुट्ट्याइँदैन त ?
यो विधालाई कसरी बुझ्ने भन्ने कुराले अर्थ राख्छ । साउन्ड डिजाइन सिनेमाको महत्त्वपूर्ण विधा हो भन्ने बुझ्नेले यसमा खर्च गर्न हिचकिचाउँदैन । स्क्रिप्ट राइटिङको विधा पनि महत्त्वपूर्ण विधा हो । तर, यसमा पनि बुझाइमै भरपर्ने हो । स्क्रिप्टमा सबैभन्दा धेरै खर्च गर्नुपर्ने हो । तर, त्यसमै सबैभन्दा कम लगानी भइरहेको हुन्छ ।

यो बुझाइ को सँग भएन, प्रोडुसरसँग ?
प्रोडुसर कसलाई भन्ने पनि कुरा छ । वास्तमा नेपालमा फाइनान्सरलाई प्रोडुसर भन्ने चलन छ । सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण व्यक्ति त चलचित्रमा निर्देशक हो । उसले चलचित्रलाई कसरी अगाडि बढाउँछ भन्ने हो । कसलाई कसरी लिने भन्ने जिम्मेवारी निर्देशकको भएकाले निर्देशक नै यसमा सबैभन्दा ठूलो दोषी हो भन्ने लाग्छ ।

तपाईंले स्क्रिप्ट र साउन्डको महत्त्व बुझाएर त्यहीअनुसार लगानी गराउन सक्नुभएको छ ?
मैले आजसम्म जति पनि व्यक्तिसँग काम गरेँ, मलाई चाहिँ समस्या भएको छैन यसमा । मेरो बुझाइअनुसार मैले काम गर्न खोजेको कुरामा अहिलेसम्म प्रोडुसर बाधक भएको पाएको छैन ।

तपाईंले १० लाख रुपैयाँमा स्क्रिप्ट किनौँ भन्दा तपाईंको प्रोडुसर तयार हुन्छन् ? 
यदि, म मैले बनाउन लागेको चलचित्रमा १० लाख रुपैयाँ खर्च गर्न कन्भिन्स छु भने उहाँहरूले नाईँ भन्नु हुन्न ।

त्यसो भए आजसम्म स्क्रिप्टमा १० लाख रुपैयाँ खर्च गर्न तपाईं नै कन्भिन्स हुनुभएको छैन ?
यो स्टोरीलाई १० लाख रुपैयाँ तिर्दा केही फरक पर्दैन भन्ने खालको कथा मसँग आउनुपर्छ । कुनै आइडिया आउँछ, त्यसमा आफैँले काम गर्नुपर्छ । जसको आइडिया हो त्यसमा उसले कति काम गरेको छ भन्ने कुरा महत्त्वपूर्ण हो । जसले जति काम गरेको छ त्यसका आधारमा उसले पैसा पाउने हो । जसले १० लाखको मिहिनेत नै गरेको छैन भने उसलाई १० लाख रुपैयाँ देऊ भनेर म प्रोडुसरलाई भन्न सक्तिनँ ।

कथाको कुरा आयो, ‘प्रकाश’सँग जोडेर कुरा गरौँ, यसको स्टोरीमा कति लगानी भयो ? 
लेखकको पारिश्रमिक त आफ्नो ठाउँमा छ, त्यसबाहेक पनि ठूलो रकम खर्च भएको छ । जहाँको स्टोरी हो त्यहाँ पुगेर रिसर्च गर्दाको खर्च पनि यसमै जोडिन्छ । स्टोरी डिस्कसको सिटिङदेखि फाइनल टच दिँदासम्मको खर्च कथाको लगानी नै हो ।

‘प्रकाश’को कथा के हो ?
दुर्गम क्षेत्रको मध्यमवर्गीय परिवारको एक छोराले सरकारी शिक्षक बन्न गरेको संघर्षको कथा हो ।

पछिल्लो समय नेपाली चलचित्र हिन्दीमा डब गरेर भारतमा चलाउने भनेर प्रयास गरिरहेको पाइएको छ । ‘प्रकाश’ पनि हिन्दीमा डब गरेर भारतमा हल रिलिज नै गर्ने भनिएको छ । कत्तिको सम्भव छ ?
असम्भव भन्ने त केही नै छैन संसारमा । सिनेमा साहित्यको एउटा विधा हो । त्यसमा पनि भिजुअल ल्याङ्ग्वेज हो । त्यसैले यसलाई भूगोल वा भाषाले छेक्दैन । नेपाली सिनेमाको अडियन्स संसारको जुनसुकै ठाउँको व्यक्ति हुनसक्छ । तर, जसरी अहिले नेपाली चलचित्र हिन्दीमा डब गरेर बलिउडमा हलमा रिलिज गर्ने भनिएको छ, अरूको त मलाई जानकारी हुने कुरा भएन । ‘प्रकाश’को कुरा गर्दा हामीले भारतको राइट्स बेचेका छौँ । हामीले जसलाई राइट्स बिक्री गर्‍यौँ, उसले हिन्दीमा डब गरेर थिएटरमा रिलिज गर्ने भनेको छ । त्यसको राइट्स उसले लिएको छ । उसले कसरी वितरण गर्छ, हलमा कसरी रिलिज गर्छ त्यो उसको कुरा हो । उसको क्षमता र पहुँच छ/छैन त्यसमा पनि भर पर्छ ।

बलिउडको अडियन्सले रुचाउने सिनेमा बनेको छ ‘प्रकाश’ ? 
यो चलचित्रको कथा नेपालको पनि कुनै एक दुर्गम गाउँको कथा हो । यसअर्थमा यो हाम्रो मौलिक चलचित्र हो । नेपालको कुनै एक क्षेत्रको कथा भारतीय दर्शकलाई रिलेट गर्छ वा गर्दैन भन्ने कुरा हो । तर, भारतमा बस्ने नेपालीका लागि भने यो चलचित्र राम्रो पक्कै हुनेछ । त्यहाँका स्थानीयका लागि यो राम्रो विषय हो अथवा होइन, उनीहरूले मन पराउँछन् वा पराउँदैनन्, यसमा समीक्षा गर्न सकिन्छ । 

विश्वस्त हुने अवस्था छैन ? 
छैन । किनभने, यो फिक्सन स्टोरी होइन । फिक्सन क्यारेक्टर होइन । जुन भूगोलको कथा हामीले भनेका छौँ, त्यहीँको क्यारेक्टर लिएका छौँ । त्यो क्यारेक्टरलाई बलिउडको अडियन्सले कसरी लिन्छ भन्ने हो । तर, भिजुअल ल्याङ्ग्वेज भएकाले चलचित्रले भन्न खोजेको कुरा पावरफुल भएको खण्डमा भने मन नपराउने भन्ने पनि हुँदैन ।

तर, इतिहास हेर्दा त तपाईंहरूले आजसम्म विदेशी अडियन्सले खोजेर हेर्ने चलचित्र बनाउन सक्नुभएको छैन । किन ? 
हाम्रोमा विषय नभएको होइन । विश्वले स्वीकार्ने विषयहरू नेपालमा थुप्रै छन् । हामी जो जहाँ भए पनि मान्छे नै हौँ । यदि, राम्रोसँग भन्न सकियो भने मान्छेको कुरा जहाँको भए पनि रुचिकर हुनसक्छ । यस्तो चलचित्र हामीले बनाउन नसक्नु भनेको चलचित्रका हरेक विधामा पोख्त जनशक्तिको अभाव छ । जस्तै– लेखन, निर्देशन, अभिनय, बजेट, सिनेमेटोग्राफी, साउन्डलगायत हरेक विधामा परिपक्वता छैन । परिपक्व नभएका कारण हामीले भनेको लेवलमा नेपाली चलचित्र नपुगेको हो भन्ने मेरो बुझाइ छ । धेरै विदेशी फिल्म हेरिन्छ । ती फिल्म हेर्दा म आफैँलाई मैले बनाएका चलचित्र परिपक्व लाग्दैनन् । त्यहाँको स्टोरी, क्यानभास, क्यारेक्टर के हो भनेर नबुझे पनि भिजुअल हेर्दा त्यसले छुन्छ, मन पर्छ । यसको अर्थ ती राम्रा चलचित्र हुन् । त्यसैगरी, हामी पनि हरेक विधामा परिपक्व भए हाम्रा चलचित्र पनि विदेशमा हेरिने थियो ।

करिब ६० वर्षको नेपाली चलचित्रको यात्रामा अझै हामी परिपक्व छैनौँ भनेर निर्धक्क भन्न सक्ने अवस्था किन आयो ?
हामी धेरै मेकरहरू बलिउडबाट इन्स्पायर भएर फिल्म बनाउन थाल्यौँ । उनीहरूले बलिउड फिल्मको विश्वभर बजार बनाइसके । तर, हामी हाम्रो फिल्म यो हो है भनेर आफ्नो फिल्म बनाउन छोडेर बलिउड फिल्मलाई फलो गर्न थाल्यौँ । हामी हाम्रो स्रोत–साधनले बलिउडजस्तो फिल्म पनि बनाउन सक्तैनौँ । बलिउड फिल्म हेर्ने दर्शकले त बलिउड नै हेर्छ नि किन त्यस्तै लाग्ने नेपाली फिल्म हेर्छ ? न हामीले बलिउडजस्तो फिल्म बनाउन सक्यौँ न आफ्नै फिल्म बनाउन सक्यौँ । त्यसैले हामी बीचमा अलमलियौँ । जसका कारण विश्व मानचित्रमा नेपाली फिल्मको स्थान रहेन ।

तर, केही नेपाली फिल्म परिपक्व पनि लाग्छ । जस्तै– ‘सेतो सूर्य’ । ‘सेतो सूर्य’ जत्तिको मेरो फिल्म किन बनेन भन्दा सायद मैले सिनेमाका हरेक विधामा राम्रा मान्छे छनोट गर्न सकिनँ । यदि, हरेक विधामा परिपक्व व्यक्तिहरूको टिम बनाउन सकेको भए साँच्चै राम्रो चलचित्र बन्थ्यो होला । 

परिपक्व जनशक्ति किन तयार भएन ?
एउटै विधामा परिपक्व हुने भन्दा पनि हरेक विधामा हात हाल्ने चलन हाम्रोमा धेरै छ । एउटै व्यक्तिले लेख्ने, निर्देशन गर्ने, खिच्ने सके साउन्डको काम पनि गर्दा कतै पनि परिपक्व नभएको हो कि भन्ने लाग्छ । 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बिहीबार, मंसिर २३, २०७८  १६:४६
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
कोप-२९ ले दिएको अवसर खेर नफाल 
कोप-२९ ले दिएको अवसर खेर नफाल 
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro