site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
तीज गीतदेखि निर्णायकसम्म 
Sarbottam CementSarbottam Cement

‘सफ्ट भ्वाइस छ, तिमीले गाउन सक्छौ’ नेपाली संगीतका मुर्धन्य संगीतकार दीपक जङ्गमले प्रविणता प्रमाणपत्र तहमा संगीत सिकाउँदा सुनितालाई भन्थे । नारायण गोपालदेखि गुलाम अलीसम्मका गीतलाई आफ्नो संगीत दिएका दीपकले त्यति भन्नु सुनिताका लागि सगरमाथाको शिखर चुम्नु सरहको उपलब्धी थियो । 

तारिफ त उनले बालबयमा गाउँमा गीत गाउँदा पनि पाउँथिन् । तर त्यो तारिफ संगीत साधकको हुँदैन थियो । संगीत प्रेमीको मात्रै हुन्थ्यो । संगीतका साधकले दिएको उत्साह र संगीतप्रेमीले गरेको तारिफ फरक कुरा थियो । दीपकले क्याम्पसमा उत्साह भरेपछि सुनिता पुगिन् साधना कला केन्द्रमा साधना गर्न । त्यहाँ थिए, संगीतका साधक प्रकाश गुरुङ । सारङ्गीको धुनमा प्रकाश सुनितालाई संगीतको सुर र ताल सिकाउँथे । उनी प्रकाश सँगै गाउँथिन् । भन्थे, ‘तिम्रो स्वरमा छुट्टै मिठास् छ, सिक्न र गाउँन नछोड्नू ।” 

मुर्धन्य श्रष्ठाहरुको तारिफले उत्साह दिन्थ्यो । संगीतमा साधना गर्ने प्रतिबद्धतालाई विचलित हुनबाट रोक्थ्यो । कहिले सितार त कहिले सारङ्गीका धुनमा सुनिता आफ्नो स्वर मिसाउँथिन् । 

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

घमेश दुलाल उनका साख्यै दाइ । उनको प्रभाव छँदै थियो । सानै देखि गाउँघर र विद्यालयमा गाउँथिन् । त्यसले पनि उनको स्वर माझिएको नै थियो । 

“दाइका गीत गाउँथे । कोर्ष अफ स्टडीमा अरुणा लामाका गीत थिए । ती गीत पनि गाउँथे,” सुनिता भन्छिन्, “जब एसएलसी पछि पद्यमकन्या क्याम्पसमा आएर संगीत लिएर पढ्न थालेँ । त्यहाँ सिकेँ मैले गीतसंगीत भनेको के हो ? सुर र ताल भनेको के हो ?” 

Global Ime bank

कलेजमा शास्त्रीय संगीत र लोक संगीत दुबै सिकाइन्थ्यो । सायद गाउँघरका उकाली, ओराली भञ्ज्याङ अनि चौतारीहरुमा लोक भाकामै उनको दील बसेको थियो । त्यसैले लाग्थ्यो – लोक गीतको कक्षा नसकियोस् । 

लोक गीत दीपक जङ्गम, शास्त्रीय संगीत धनबहादुर गोपालीले पढाउँथे । 

टप्पा, झ्याउरे, मारुनी, कौडा, नेवारी, दशैं, तिहार र तिजका गीतको ज्ञान कmलेमै लिइन् । हरेक भेगिय गीत दीपक जङ्गमले सिकाए । 

गीत गाउनलाई रेडियो नेपालमा स्वर परीक्षा नै पास गर्नुपर्छ भन्ने बाध्यकारी अवस्था बाँकी थिएन । काठमाडौंमा छ्याप्छ्याप्ती खुलेका स्टुडियोमा गाउन सक्ने अवस्था थियो । तर पनि सुनितालाई आफूले आफैंलाई परीक्षण गर्नु थियो । स्वरको सुर र तालमा नाप्नु थियो । ०६० मा स्वर परीक्षा दिइन् । रेडियोमा उनले आफ्नै दाइको गीत ‘परदेशीको के भर हुन्छ र...’ सँगै आफ्नै गीत गाइन् । नतिजा उनकै पक्षमा आयो । 

त्यही वर्ष दोहोरी एल्बम (मायालुले झक्को दिइरहने) र तिजको गीत (चेलीको माइती घर) निकालेका थिइन् ।  

० ० ०

लोक दोहोरी खुब चलेको समय थियो । टेपमा क्यासेट बजाउने समय थियो । लाखौं कपी क्यासेट बज्ने समय थियो । परिणामः संगीतमा युवा पुस्ताको आकर्षण थियो । 

कलेजमा पढ्दा होस् अथवा संगीत सिकाउने शिक्षालयमा युवायुवतीको ठूलो संख्या थियो । कलेजमा पढ्दाका साथीहरु सपना शिवाकोटी, सुशीला थापा, लीला श्रेष्ठ, रोजी श्रेष्ठ लगायत थुप्रैलाई सुनिताले आज पनि बिर्सिएकी छैनन् । तर कोही पारिवारिक वाध्यता त कोही व्यक्तिलगायत कारणले पछि हटे । तर सुनिता आज पनि गाउँदै नै छिन् । सुनिताले केहीसँग गाइन् पन् िसंगीतको सुरुआती करिअरमा । 

पद्यम कन्या कलेजमा संगीतमा स्नातकसम्म गरेकी सुनिता  अर्को चार वर्ष साधना कला केन्द्रमा प्रकाश गुरुङलाई गुरु थापिन् । प्रकाश अक्सर अरुणा लामा, अरुण थापा, बच्चु कैलाश लगायतका गीत सुकाउँथे । “सफ्ट भोकल छ, तिम्रो फ्युचर राम्रो छ भन्थे,” प्रकाश । 

० ० ०

सुनिताले थुप्रै गीत गाइन्, विशेषगरि लोक गीतसंगीतलाई केन्द्रमा राखेर । लोक देखि दोहोरीसम्म । सांस्कृतिक देखि पर्व गीतसम्मका गीत । तर उनलाई बढी साथ दियो तिज गीतले । चिनाएन मात्रै, देश विदेश घुमायो । 

सुनिताले तिज गीत प्रतियोगितामा थुप्रैपटक निर्णायकको भूमिका निर्वाह गरिन् । तर पहिलोपटक ०६१ मा हेटौंडामा निर्वाह गरेको निर्णायकको भूमिका उनको मथिङ्गलबाट ओझेल परेको छैन । पहिलो पटक थियो । गाउन थालेको पनि भर्खरभर्खर थियो । आफैँमा पनि पूर्ण आत्मविश्वास थिएन । नजानेर अनफेयर निर्णय भयो भने ? मनमा शंका थियो । “मेरो उमेर सानै थियो । तर दिदी तथा आमाका उमेरकाहरुले गाएको गीतको जज गर्नुपर्दा भिन्न अनुभव थियो त्यो,” उनी भन्छिन् । 

तर हेटौंडासँगै विर्तामोड, पोखरा लगायत थुप्रै ठाउँमा आएका निर्णायकको अवसरले उनलाई अनुभव दिँदै गयो । पढाई र सिकाइले थप अब्बल बनाउँदै लग्यो । डर पनि भाग्दै गयो । 

० ० ०

करिब एक वर्ष अगाडि उनलाई एउटा फोन आयो । चाहना मिडियाको फोन थियो । खबर थियो निर्णाय (जज) बस्नु प¥यो  । सहदेव कोइराला लगतयले भने, “राष्ट्रियस्तरको सांगीतिक रियालिटी शो हो । फ्रेन्चाइज जत्तिकै भब्य, सब्य र लोकप्रिय बनाउने हो ।”

जजको अफर लिएर आएको त्यो फोनले फगत अफर मात्रै बोकेर आएन अवसर र चुनौती पनि सँगै लिएर आएको थियो ।  

सुनिताले सोधिन्, “अरु को को हुनुुहुन्छ ?” 

“जयनन्द लामा र बिबी अनुरागी । अर्को एक जना कसलाई  राख्ने फिक्स भइसकेको छैन ।” 

जयनन्दकै गीत गाएर हुर्किएकी सुनिताको अर्को साइनो पनि छ जयनन्दसँग । सिन्धुपाल्चोकमा पनि घर नजिकै । भक्तपुर बाल्कोटमा पनि सँगै । 

उनले भनिन्, “उहाँहरुको लेवलको होइन । मेरो ठाउँमा अरुलाई खोज्नु होला ।”

“युवा पुस्ताबाट हामीले तपाईंलाई राख्ने निर्णय गरेका हौं ।” उनले डिसिजन दिइनन् । सकेसम्म फुत्तिकन खोजिरहेकी थिइन् । 
तर उनलाई आग्रह आइरह्यो । 

त्यसपछि सुनिताले सोधिन् गुरु दीपक जङ्गमलाई । 

दीपकले भने, “यो त तिमीले छोड्नै हुँदैन, गर्नुपर्छ । हरेक कुरा समयले सिकाउने हो, सिकेर आएको कोही हुँदैन, सिक्दै जाने हो ।” दिपकले हिम्मत दिए । 

शिव परियार । धिरज राई लगायत थुप्रैलाई सोधिन् । सबैले सुझाए, “छोड्नु हुन्न ।”

त्यसपछि चार महिना पछि सुनिताले ‘हुन्छ’ भनिन् । 

कारणः एक, अग्रजले दिएको सुझाव । दुई, देशभर लुकेर रहेका प्रतिभालाई एउटा राष्ट्रिय मञ्चमा ल्याएर उजागर गर्न पाइन्छ । हुन पनि त्यतस्तै भयो । १० वर्ष नपुगेका बच्चा देखि ७० वर्ष नागेका बृद्धसमेत आएर ‘शो’मा सुर र तालको कसीमा आफ्नो स्वरको परिक्षण गराए । 
  
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बुधबार, असोज २२, २०७६  ०७:२३
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC