site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
लेख्न नसकेको कथा 
Sarbottam CementSarbottam Cement

एक दिन 
“सुन्नु न !” उताबाट म्यासेज आउँछ । 
“भन्नु न !” म रिप्लाई दिन्छु । 
“उम्... लेखूम् कि भनूम् ?” दुई विकल्पसहितको म्यासेज आउँछ । 
“तपाईंको इच्छा !” म यो लेखी पठाउँछु । 
“तपाईं त कथाकार, मेरो’नि कथा लेख्नु न है !” उताबाट एउटा प्रस्ताव आउँछ ।
“म कथाकार हैन, कथा बेआकार हुँ !” म आफू कथाकार नभएको भन्छु ।

(नोट : हुन पनि हो, म कथाकार हैन । कथालाई सुन्दर आकार दिएर कथा बुन्ने शिल्प ममा छैन । म कथा शिल्पकार हैन । कथाको व्याकरण थाहा छैन मलाई । ‘कथा तत्व’हरूको ज्ञान छैन मलाई । यत्ति हो, बेलाबेलामा मनको फाँटमा चल्छन् सानातिना हुरी । अनि, त्यसलाई थुनेर यसो कथाको आकार दिन खोज्छु । तर, बेआकार भइदिन्छ । पात्रहरूको चरित्रमा मनको कुचीले अनेकन् रङ भर्न खोज्छु, झन् बेरङ भइदिन्छ । तैपनि, पोस्ट गर्छु सामाजिक सञ्जालमा, शब्दका बेआकार थुप्रा । अनि पाउँछु लाइक्स र लभ रियाक्टहरू । अनि, ‘वाह ! गज्ज्ब कथा ! दामी कथा !’ जस्ता कमेन्टहरू पनि । कमेन्ट र रियाक्ट देखेपछि मन फुरुङ्ङ फुर्किन्छ, मक्ख पर्छ । फेरि लाग्छ, साथीहरूले बिनासित्तिमा उचालेको न हो मलाई । अनि भइदिन्छु म हावा खुस्केको बेलुनजस्तो !)

उनी हुन् कविता अनि म निबन्ध । हाम्रो भौतिक भेटघाट आजसम्म भएको छैन । तीन वर्षदेखि हाम्रो भेट केवल सामाजिक सञ्जालमा सीमित छ । कवितासँग मेरो पहिलो भेट फोटो कमेन्टमा भएको थियो । त्यो दिन मैले मेरो साथी ईनुको बर्थडे सेलिब्रेसनको फोटो ईनुलाई ट्याग गरेको थिएँ ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

त्यही फोटोमा उनले पनि कमेन्ट गरेकी थिइन् । त्यही दिन मैले कवितालाई फ्रेन्ड रिक्वेस्ट सेन्ड गरेँ । तत्कालै मेरो रिक्वेस्ट एक्सेप्ट गरिन् । अनि, फोटो कमेन्ट, पोस्ट कमेन्ट, लाइक, रियाक्टहरू बाक्लिँदै गए ।

सुरुमा ‘हजुर’ अनि ‘तपाईं’ अनि ‘तिमी’ ! हाम्रो सम्बोधनले रूप फेर्दै गयो । कहिले निकै फर्मल तरिकाले प्रस्तुत भयौँ, कहिले निकै इनफर्मल पनि । जतिखेर जसरी सजिलो भयो, त्यसरी प्रस्तुत हुँदै गयौँ । यही रूपले अघि चल्दै छ आजसम्म ।

Global Ime bank

अर्को एक दिन — १ 
“उम्... एउटा कुरा भन्नु थियो ।” च्याट हुँदै गर्दा विनाप्रसंग एक दिन ‘एउटा कुरा’को कुरा गर्छिन् उनी ।

“एउटा कुरा मात्रै ? म त सय कुरा सुन्न आतुर छु !” म थोरै जिस्किदिन्छु ।
“पैला एउटा ! त्यसपछि सय हैन, हजार !” उनी पनि मेरै रङमा मिसिन आउँछिन् । 
“ओके !” म अनुमति दिन्छु ।
“सबैको आआफ्नै कथा हुन्छ भन्छन् । मलाई थाहा छ मेरो पनि कथा छ, तर म लेख्न सक्तिनँ । प्लिज, लेखिदिनु न है मेरो कथा !” उनी फेरि कथातिरै मोडिन्छिन् ।

कथाको कुरा हाम्रो च्याटिङमा नघुसेको यस्तै तीनचार महिना भइसकेको थियो । घुस्यो फेरि, त्यही दिन ।

वास्तवमा म सकभर उनको कथा लेख्न चाहन्न थिएँ । म चाहन्थेँ, लेखून् उनको कथा उनी आफैँले । लेखून मज्जाले उनी आफूले अनुभव गरेका क्षणहरू । लेखून् खुलस्त भएर देखेका र भोगेका समयका रङहरूलाई ।

म आफैँले भोगेका समयलाई त शब्दमा उतार्दा न्याय गर्न सकूँला नसकूँला, त्यसको ठेगान हुन्न । अरूले बाँचेको समयलाई म कसरी न्याय गर्न सक्छु र ? यही सोचेर भाग्दै थिएँ म । च्याप्प समातिन् त्यस दिन फेरि । 

“कविताको कविता हुनुपर्ने हो, कसरी कथा ?” म जिस्किन थाल्छु । 
“निबन्धको जसरी त्यसरी !” उनी पनि । 
“हा...हा ! बाठो मुन्छे !” म हाँसिदिन्छु ।
“हा...हा !” उनी पनि ।
यसपछि म प्रसंग मोड्न थाल्छु । उनी टसको मस हुँदिनन् । 
“कस्तो जब्बर तपाईं !” फुत्रुक्क आइपुग्छ उनको म्यासेज । 
“उम्... म जब्बर, तपाईं गब्बर ।” स्माइलीसहित सेन्ड गरिदिन्छु । म जिस्किने मुडमा हुन्छु ।
“थाहा होला नि गब्बर कति डरलाग्दो मान्छे हो भनेर !” जिस्किन थालिन् उनी पनि । 
“जति डरलाग्दो भए’नि जेल जान पर्यो क्यारे  !” म गब्बरलाई डर देखाइदिन्छु । 
“हा...हा !” उनी हाँसिदिन्छिन् ।
“हा...हा !” म पनि ।

त्यसपछि सुनसान हुन्छ मेरो म्यासेन्जर च्याट बक्स । म पर्खि बस्छु कविताको म्यासेज । दुई, चार हुँदै दश मिनेट बित्छ, तर आउँदैन म्यासेज । मोबाइलको देब्रे टप कर्नरमा हेर्छु । रातको ११ बजेर १५ मिनेट गएको थाहा पाउँछु ।

“गुड नाइट । म सुतेँ ल !” यो म्यासेज लेखी पठाउँछु र वाइफाई अफ गरेर सुत्छु ।

भोलिपल्ट हाम्रो संवाद हुँदैन । पर्सिपल्ट पनि । समय आफ्नै गतिमा बग्दै जान्छ । हामी एकले अर्कालाई बिर्सेको जस्तै हुन्छौँ । एक महिनासम्म पनि कुनै हाई हेल्लो हुँदैन । फेसबुकका पोस्टहरूमा पनि लाइक र कमेन्ट हुँदैन । हामी आआफ्नै धुनमा हुन्छौँ । अर्थात्, अपरिचितझैँ हुन्छौँ । 

अर्को एक दिन — २ 
“हजुरले मेरो कथा नलेखेसी मैले अर्कैलाई लेख्न अनुरोध गरेको छु । हजुर मात्र हो र यो देशमा कथाकार ?” यसो भन्दै एक दिन म्यासेन्जरमा रातको करिब १० बजेतिर टुप्लुक्क आउँछिन् कविता । म के गरूँ, के भनूँ हुन्छु ।

“ल बधाई ! छिट्टै पढ्न पाऊँ !”  एक छिनपछि यति लेखेर सेन्ड गरिदिन्छु ।

“अझै बधाई रे ! आफ्नो कथा आफैँले पो लेख्नपर्छ भन्नु छैन ! भो लिन्नँ बधाई !” तुरुन्त आउँछ कविताको म्यासेज । उनका यी हरफहरूले कता कता घोच्छ मलाई । मैले सोचेको पनि त्यही त थियो, किन भन्न सकिनछु ? यो सोचले एक छिनसम्मै रन्थनाउँछ मलाई ।

“ओके... ओके । कथा लेख्न लगाए पनि उपन्यासचाहिँ आफैँ लेख्नु न त !” फटाफट चल्छ्न् मेरा औँलाहरू मोबाइलको किप्याडमा, तर सेन्ड गर्न सक्दिनँ । कुनै औँला तयार हुँदैनन् । मन दोधारमा फस्छ । सेन्ड गरूँ कि नगरूँ हुन्छ । अलमलिन्छु एक छिनसम्म ।

“ओ हेलो ! किन ? के भो ? किन ढिलो ? बरु, उता मेल चेक गर्नु त कथा आइसकेको छ । आफैँले लेखेको हो । म जाबोले कुन कथाकार चिनेको होला र ? बरु, कस्तो लाग्यो भन्नु है । कथा नै त नभनौँ । शब्दहरूको थुप्रोचाहिँ भन्न सकिन्छ मज्जाले । यसैलाई आधार मानेर तपाईंले कथा बनाउनु न है !”

सायद म अलमलिएको थाहा पाउँछिन् । म उनको म्यासेज पढ्छु र हुत्तिन्छु मेल चेक गर्न । जीमेलको इनबक्स भित्र छिर्छु र पढ्न थाल्छु कविताको कथा । 

शीर्षक : 
लेख्न नसकेको/नजानेको कथा !
गोर्खा 

त्यति बेला म सानै थिएँ, करिब छ वर्षको (छ वर्षको मान्छे जो पनि सानै त हुन्छ) । गाउँमा थियौँ हामी । गोर्खाको एउटा सानो गाउँ, नारानबस्ती । मेन बजारबाट निकै टाढा ।

सानोमा बजार जान खुब मन लाग्थ्यो । तर, आमा भन्नुहुन्थ्यो, “दुई घण्टा लाग्छ । तँ हिँड्न सक्दिनस् । ठुली भए’सी जालिस् ।”

मेरा शनिबारहरू गाईबाख्रासँग बित्न थाले र बिते । छ–सात वर्षदेखिको सहर हेर्ने रहर १५ वर्ष हुँदा पूरा भयो । त्यो पनि भागेर गएकी थिएँ, साथीहरूसँग फिल्म हेर्नलाई ।

सहर निकै भव्य लाग्यो । त्यहीँ बसूँबसूँ लाग्यो । गाउँ फर्कनै मन लागेन । गाउँमा मुस्किलले सानोखाले ट्याक्टर गुड्थ्यो । मुस्किलले दुई–चारवटा पक्की घर थियो, त्यो बेलामा ।

सहर मेरो लागि स्वर्ग थियो, त्यो बेलामा । तर, अचेल ठिक उल्टो पाउँछु । वास्तविक स्वर्ग त गाउँमा पाउँछु ।

एसएलसी पास भएँ । राम्रो नम्बर त आएन, तर पनि मनले ताक्यो सहरको कलेज । मन हुत्तियो सहरतिरै । उमेरसँगै सहर हेर्ने, त्यहीँ बसेर पढ्ने चाहनाको पहाड पनि अग्लिँदै गयो ।

आमालाई भनेँ । मान्नु भएन । बाबालाई पनि भनेँ । बाबाले पनि मान्नु भएन । अग्लिँदै गएको रहरको पहाड भास्सियो । म गाउँकै उच्च माविमा पढ्न थालेँ । र, प्लस टु पास भएँ ।

अब भने मेरो सहर बसेर पढ्ने सपनाको ढोका खुल्यो । गाउँमा डिप्लोमाको पढाइ हुन्थेन । मैले अब सम्झाउनै परेन घरमा । अनि, एक दिन म हिँडेँ सहर, धेरै वर्षअघिको सपनालाई मनको एउटा कुनामा पोको पारेर ।

नारायणगढ
सुरुको दुई–तीन महिना त यताउता हेर्दै, बुझ्दै बित्यो । अलमल अलमलमै सिद्धियो । बालकुमारी कलेजमा भर्ना भएँ । कोठा लिएँ क्षेत्रपुरमा । हामी दुईजना बस्थ्याँै । रुममेटचाहिँ मुग्लिङकी । पढ्नमा निक्कै तेज । हेर्दा हिरुनीजस्तै राम्री ।

हामी निकै मिल्थ्यौँ । बिदाको दिन सौराहा, मौलाकालिका घुम्न जान्थ्यौँ, अनि जान्थ्यौँ शिवघाट र देवघाट पनि । तर, विस्तारै मलाई ऊ मन परेन । उसको आनीबानी मन परेन । अचम्मको हरकत देखाउँथी ।

आफ्नो बेड छोडेर मसँग सुत्न आउँथी । अँगालो मार्थी । चुम्न खोज्थी, गालामा, नाकमा अनि ओठमा ! आफ्नो भित्री वस्त्र सहजै खोल्थी र मेरो पनि खोल्न खोज्थी । अहिले बुझ्दा ऊ लेस्बियन क्यारेक्टरवाली केटी रहिछे भन्ने थाहा भो ।

करिब पाँच महिनापछि हामी अलग भयौँ । म वीरेन्द्र क्याम्पस पछाडि सरेँ । यता सरेपछि म शिशिरसँग नजिकिएँ । उसको घर माडी । दुईपटक पुगेँ उसको घर । माओवादीले बस विस्फोट गराएको ठाउँभन्दा पनि पर रै’छ ।

ऊ भरतपुर, हाकिमचोकको मखमली सहकारीमा काम गर्थ्यो । पढाइमा पनि तेज थियो । उसले मलाई अंगे्रेजी सिकाउँथ्यो । बोर्डिङमा पढेको शिशिर ! यही क्रममा हामी नजिकिएका थियौँ ।

दोस्रो वर्षमा पुगेपछि म पनि त्यही सहकारीमा काम गर्न थालेँ । दुवैजना एकै ठाउँ ! निक्कै राम्रोसँग बित्न थाले दिनहरू । तर, एउटा यस्तो समय आयो कि मेरा राम्रा दिनहरू नराम्रा हुन थाले ।

उसले एक दिन अचानक अस्ट्रेलिया जाने कुरा गर्यो । म सहमत हुन सकिनँ । म उसलाई टाढा गएको हेर्न चाहन्न थिएँ । तर, ऊ आफ्नो निर्णयमा अडिग रह्यो ।  हेर्दाहेर्दै ऊ उड्यो अस्ट्रेलिया, बनाएर मलाई एक्लो । बनाएर मेरो मनलाई रित्तो न रित्तो ।

उता पुगेपछि ऊ विस्तारै बद्लिएको छनक पाएँ । भाइबर कल, भिडियो कल, म्यासेजहरू दुई–तीन दिन बिराएर आउन थाल्यो । पातलिन थाल्यो हाम्रो भेट । देखादेख !

हाम्रा साझा समयहरू विस्तारै व्यक्तिगत समयमा परिणत हुन थाल्यो । मन चिसो हुँदै गयो मेरो । आँखा गिलो हुँदै गयो । पढाइ बिग्रिँदै गयो । मन सम्हाल्न गाह्रो हुँदै गयो ।

यस्तैमा एक दिन ऊ मलाई थाहै नदिई नेपाल आयो । मैले थाहा पाएँ । म उसलाई भेट्न हतारिएँ । तर, ऊ मबाट टाढा रहन हतारियो । ऊसँग मेरो भेट हुन सकेन । भेट नभएरै ऊ फेरि उड्यो अस्ट्रेलिया ।

योपटक अझ ठूलो पीडा दिएर गयो । अस्ट्रेलिया जानुअघि उसले आफ्नो बिहेको तस्बिरहरू फेसबुक वालभरि लपक्कै टाँसेर गयो । अनि, मेरो मनको बारीमा फुलेको मायाको फूल मासेर गयो ।

म निकै प्रताडित भएँ त्यस दिन । उसले मलाई अनेकौँ सपना देखाएको थियो । सपनासँगै उसले मेरो शरीर मागेको थियो । झुटो सपनालाई प्रेम सम्झेर मैले मेरो शरीर विनिमय गरेछु । मैले उसलाई मेरो शरीर जसरी माग्यो, त्यसरी नै दिएँ । जहिले माग्यो, त्यही बेला दिएँ ।

ऊ मेरो आकाशबाट खुशीको इन्द्रधनुष लिएर उड्यो र पुग्यो अस्ट्रेलियाको आकाशमा । म भने पीडाको आँसुमा डुब्न थालेँ, आफ्नै सहरमा । मेरो त्यो वर्तमानबारे घरका आमाबाबा, बैनी र भाइ सबै अनभिज्ञ थिए । म भने भित्रभित्रै जल्दै थिएँ । शिशिरले ममा आगो लगाएर गएको थियो ।

त्यसपछि मलाई नारायणगढ बस्नै मन लागेन । अहँ, कत्ति पनि मन लागेन । कुनै दिन खुसी दिने ठाउँहरूले पोल्न थालेको थियो मलाई । नारायणगढ अब मेरा लागि तातो अगेनोसरह भएको थियो ।

रञ्जितालाई भनेँ सबै कुरा । उसले कलेज ट्रान्सफरको सबै प्रक्रिया मिलाइन्, अनि म हान्निएँ काठमाडौं । 

काठमाडौं
काठमाडाैं आएपछि एक्कासि मैले घर सम्झिएँ । आमाबाबा सम्झिएँ । आमाबाबाका सपना सम्झिएँ । भाइबहिनी सम्झिएँ । शिशिरको बनावटी प्रेममा मैले भुलेकी रहिछु आमाबाबाको प्रेमलाई । अनि, भुलेकी रहिछु आफैँलाई पनि ।

घरबाट फोन आउँथ्यो । म झुटो बोलिदिन्थेँ । ‘सबै ठिकै छ’ भनिदिन्थेँ । ठिकचाहिँ हुन्थेन केही पनि । सपना फाटेको थियो । जीवन अस्तव्यस्ततासँग साटिएको थियो ।

रञ्जिता, जोसँग म काठमाडौं आएकी थिएँ, म उसैको अंकलको घरमा बसेँ । उसको चिनेको मान्छेमार्फत एक हप्तापछि एउटा फाइनान्समा काम गर्न थालेँ । केही हप्तापछि जीवन सामान्य हुन थाल्यो ।

म छुट्टै कोठा लिएर नयाँ बानेश्वरनजिक बुद्धनगरमा बस्न थालेँ । रञ्जिता हरेक दिन मलाई फोन गर्थी र हालखबर सोध्थी । म नर्मल भएको खबर पाएपछि ऊ खुसी हुन्थी । अनि, ऊ खुसी भएको थाहा पाएर म झनै खुसी हुन्थेँ ।

करिब तीन महिनापछि दसैँ बिदाको समयमा फाइनान्सका स्टाफहरूको भ्रमण भयो, थाइल्यान्ड । त्यो पाँचदिने भ्रमणमा जेजे घटना भए, त्यसपछि मैले जागिर नखाने निर्णय लिएँ ।

मलाई त्यो फाइनान्सका मैनेजरको व्यवहार ठिक लागेन । उसले मेरो शरीरमाथि गरेको भद्दा मजाक ठिक लागेन । पैसा र पदको लोभ देखाएर उसले मेरो शरीर मागेको थियो । मेरो शरीरमाथि ऊ आफ्नो विजयको झन्डा फहराउन चाहन्थ्यो । उसले मेरो शरीरमा शासन चाहेको थियो ।

उताबाट फर्केर आएपछि जागिर छोडिदिएँ । म हारेँ आफैँसँग । म हारेँ नारायणगढसँग । म हारेँ काठमाडौंसँग । अनि, तयार भएँ फर्किन आफ्नै गाउँमा । गाउँको काखमा ।

जुन स्वर्ग लाग्थ्यो सानोमा सहर, अब नर्क लाग्न थालेको थियो । सहरका मान्छे गिद्द, बाज, ब्वाँसाजस्ता लाग्न थाल्यो । अनि, फर्किनँ चाहेँ आफ्नै आमाको काखमा ।

म एक्लै थिएँ कोठामा । तर, म रोइनँ । मेरा आँखा भने भिजेको थियो । मेरो सिरानी चिसिएको थियो । मैले मेरो विगत सम्झेँ । झनै दुखायो त्यसले । त्यही दुखाइ बाँड्न म जान चाहेँ आफ्नै ठाउँमा । र, जाने मिति तय गरेँ ।

कस्तो नराम्रो दिन फिक्स गरेकी रहेछु मैले ! मैले सर्वस्व गुमाएको दिन थियो त्यो । महिनौँसम्म म उठ्न नसक्ने गरी थेचारिएको दिन थियो त्यो । अलिअलि बाँकी भएको आशा निमोठिदिएको दिन थियो त्यो ।

त्यो दिन अर्थात् २०७२ वैशाख १२ ! म उभिएको जमिन लगलग काँपेको थियो । आफू काँपेर मलाई नि त्यस्तै बनाएको थियो जमिनले, त्यस दिन । आफू काँप्दै सारालाई तहसनहस पारेको थियो ।

त्यो भयंकर कम्पन रोकिएपछि घरमा आत्तिँदै फोन गरेँ । फोन लागेन । मन झनै आत्तियो । फोन फेरि गरेँ । फेरि पनि लागेन । पछि थाहा पाएँ, सञ्चार सेवा सबैतिर अवरुद्ध भएको रहेछ ।

अबेर राति मात्र लाग्यो फोन, तर उठेन । आमासँग बोल्न पाइनँ । बाबा, भाइ अनि बैनीसँग बोल्न पाइनँ । करिब आधा घण्टापछि अंकलसँग सम्पर्क भयो, अनि थाहा पाएँ–मेरा आमा, बाबा, बैनी र भाइले मलाई छोडेर गएको खबर ।

म थचक्कै बसेँ । ग्वाँग्वाँ रोएँ । रुँदारुँदा म बेहोसजस्तै भएँ । मेरो घाँटीबाट आवाज आएन । घाँटी च्याप्प सुक्यो । म टुहुरी भएँ । वैशाख १२ पछि मेरो अगाडिको पूरै बाटो अस्पष्ट भयो ।

वैशाख १३ गते बिहानै चोकमा आएँ र लमतन्न परेको नयाँ बानेश्वरको त्यो लामो सडकलाई निकै बेर हेरिरहेँ । फनफनी घुम्यो मेरो मथिंगल । हेर्दाहेर्दै ध्वस्त भएको थियो हजारौँका सपनाहरू ।

सुन्धाराको धरहराजस्तै ढलेको थियो मेरो बचेखुचेको सपनाको धरहरा पनि । सुन्धारातिर हेर्दै निक्कै बेर सोचेँ— अब कता जाने ? भनेर ।

(मेरो गन्थन सकिएको छैन है । पिक्चर अभी बाँकी है ! लेखूम् कि तपाईंले कल्पनाको रङ भरेर आकर्षक बनाएर टुंगोमा पुर्याउनुहुन्छ ?)

कविताको कथा सकिएर पनि नसकिएको थाहा पाउँछु । के गरूँ कसो गरूँ हुन्छ । फेसबुकमा देखिने उनको हँसिलो तस्बिर आँखाअगाडि नाच्न आइपुग्छ । मन झनै अमिलिएर आउँछ । भित्र कतै चिसो वस्तु सलल बगेको झैँ अनुभव हुन्छ । कवितालाई म जसरी बुझ्थेँ, त्यो बिल्कुल होइन रहेछ ।

मुस्कान जीवनको सुन्दर रङ हो । तर, सबै मुस्कानले जीवनको वास्तविक कथा भन्न नसक्ने रहेछ ।

मोबाइलको देब्रे कुनामा हेर्छुं । रातको ११ बज्न लागेको बताउँछ मोबाइल । कविताका लागि केही लेख्न चाहेर पनि लेख्दिनँ । लेख्न सकिनँ । बाहिर निस्किन्छु  कोठाबाट ।

सुनसान छ चारैतिर । जुनेली रात । म अनायासै आकाशतिर हेर्छु । उज्यालो जून देख्छु । नियाली बस्छु जूनलाई एक छिनसम्म । विस्तारै जूनमा म देख्छु कविताको नाक, ओठ, आँखा अनि उनको सुन्दर मुहार । मिठो मुस्कान र सिल्की केशराशि ।

हेर्दाहेर्दै चारैतिरबाट आउँछ एक हुल कालोखैरो बादल । घेर्न थाल्छ कवितालाई र निल्न थाल्छ उनीलाई । म आत्तिन्छु । यो हेर्न सक्तिनँ र हतारहतार कोठाभित्र पस्छु ।

हठात् अनुभव गर्छु, म लेख्न सक्तिनँ कविताको कथा ।

दिन बित्दै जान्छन् । पत्तै हुँदैन दिन बितेको । म आफ्नो काममा बिजी हुन्छु । धेरै दिन हामीबीच कुराकानी हुँदैन । अपरिचितजस्तै हुन पुग्छौँ हामी । यसैबीच, एक दिन फेसबुकमा एउटा भिडियो देख्छु उनको । म्युजिक भिडियोमा खेलेकी रहिछन् ।

उनको भिडियो देखेर यस्तो लाग्छ, एक दिन उनले नेपाली चलचित्रजगत्मा एकछत्र राज गर्ने छिन् । फेरि उनका बारेमा प्रेम सम्बन्धका हल्ला फेसबुकभरि देख्छु । युट्युबमा भेट्छु ।

यति नै बेला मेरो अस्ट्रेलियाको भिजा लाग्छ । तर, उता पुग्नुअघि म चाहन्छु कवितालाई एकपटक भेटूँ । म चाहन्छु उनलाई एकपटक देखूँ । उनलाई बुझूँ नजिकबाट । महसुस गरूँ नजिकबाट ।

म्यासेन्जरमा म्यासेज सेन्ड गर्छु, तर उनको रिप्लाई आउँदैन । म निराश हुन्छु ।

यस्तैमा एक दिन उनको एउटा लामो मेल आउँछ । उनको त्यो मेललाई उनको कथासँग जोडेर पढ्छु ।

‘देश अझै दुखिरहेको थियो । सहर दुखिरहेको थियो । सबैभन्दा बेसीचाहिँ म दुखिरहेकी थिएँ । मेरो मन दुखिरहेको थियो । देशलाई सहयोग गर्ने, सहरलाई सहयोग गर्ने राष्ट्रिय–अन्तर्राष्ट्रिय हातहरू अघि बढिरहेको थियो ।

मेरो दुखेको मनलाई मल्हमपट्टी लगाउने भने कोही थिएन । मेरा लागि हिँड्ने बाटोहरू सबै समाप्त भएको आभास हुँदै थियो । एक हिसाबले भन्ने हो भने म पूरै कोल्याप्स भएकी थिएँ । पढाइ छोडेकी थिएँ । म दिनदिनै हिँड्थेँ, लक्ष्यविहीन यताउता । उतायता ! कहिले पुग्थेँ पशुपति, कहिले चोभार । अनि, पुग्थेँ तपोवन पनि ।

“एक्स्क्युज मी ! तपाईं मेरो म्युजिक भिडियोमा खेल्ने हो ?”

समयको कठोर पाइलाले मेरो छातीलाई कुल्चिएको समयमा म हिँड्दै थिएँ, एक साँझ बबरमहलको लामो र चौडा छातीलाई कुल्चिँदै, त्यही समय यो आवाजले मलाई पछ्याउँदै आयो ।

फर्केर हेरेँ । देखेँ, करिब ३० वर्षको एक हेन्डसम युवक लमकलमक मतिर लम्किँदै आएको । म दोधारमा परिनँ । ढिलो पनि गरिनँ । अनि, धेरै सोचिनँ पनि । छिनभर सोचेँ अनि सहमति जनाएँ । किनभने, काठमाडाैंमा मलाई माम चाहिएको थियो । त्यसका लागि दाम अनि दामका लागि काम चाहिएको थियो ।

नसोचेको एउटा मौका थियो त्यो । मेरो स्वीकृतिपछि हामी बबरमहलको त्यही चौडा छाती कुल्चिँदै अघि बढिरह्यौँ । हिँड्दै उसले आफ्नो परिचय दियो र नयाँ म्युजिक भिडियोका लागि नयाँ मोडलको खोजीमा रहेको बतायो । उसले मेरो परिचय माग्यो । मैले छोटो परिचय दिएँ ।

नाम : निता बिसी 
घर : पालुङ, हालको बसाइ : कोटेश्वर, मामाघर ।

मैले उसलाई झुटो बोलेँ । उसले पत्यायो होला । सायद पत्याएन पनि होला ! त्यो कुरा उसले मलाई कहिल्यै भनेन । मैले सोधिनँ पनि ।

हिँड्दै उसले साथीलाई फोन गर्यो । माइतीघर मन्डलनजिक पुग्दा एउटा सेतो रङको प्राइभेट कार हाम्रो अगाडि रोकिन आयो । हामी भित्र पस्यौँ र अनि हुइँकियौँ, दरबारमार्गलाई लक्ष्य बनाएर ।

दरबारमार्गको फ्रेन्डसिप क्याफेमा खाजा खायौँ । केही बेरमै कन्ट्याक्ट पेपरमा साइन गरेँ । यसरी पहिलो भिडियोको लागि डेट फिक्स गर्यौँ ।

तेस्रो दिनमै आयो त्यो समय । भक्तपुरका विभिन्न ठाउँमा भयो सुटिङ । सुटिङ स्पटमा पुगेपछि डाइरेक्टरले भनेजस्तै ड्रेस लगाएँ । शरीर छेक्ने लगाएँ । देख्ने पनि लगाएँ ।

त्यसपछि डाइरेक्टरले भनेजसरी नाचेँ अनि हाँसेँ पनि । ओठ लुकाएर हाँसेँ । ओठ फिजाएर हाँसेँ । आँखा झुकाएर हाँसेँ । आँखा उठाएर पनि हाँसेँ । गाला रातो पार्दै हाँसेँ, गुलाबी बनाएर पनि हाँसेँ ।

मेरो पहिलो अनुभव थियो क्यामराअगाडि । क्यामरा एंगल, सट, एक्सन र कट...! सुरुमा निक्कै गाह्रो भयो । गर्न सक्दिनँजस्तो पनि लाग्यो । तर, दुई–चारपटकको एक्सन र कटपछि म लयमा आएँ ।

जब एक टेकमै सट ओके हुन्थ्यो, डाइरेक्टर एकदम खुसी हुन्थ्यो । अनि, मलाई मज्जाले हग गर्थ्यो र भन्थ्यो, “वेलडन निता ! गज्जबको एक्स्प्रेसन दियौ । यस्तै गर्यौ भने स्योर हिट हुन्छौ तिमी ! तिमीले म्युजिक भिडियो मात्र हैन, फिल्म इन्ड्रस्टीमै राज गर्छौ । फिल्म साइन गर्न प्रोड्युसर र डाइरेक्टरको लाम लाग्छ एक दिन !”

मलाई भने त्यसरी हग गरेको मन पर्थेन । तर पनि म सहज भइदिन्थेँ । दुई दिन लाग्यो, पहिलो म्युजिक भिडियो सुटिङ सकिन । पहिलो म्युजिक भिडियो मैले सोचेको भन्दा राम्रो भयो । राम्रो चल्यो ।

दोस्रोपटक पनि उसकै म्युजिक भिडियोमा खेलेँ । यो अझ राम्रो भयो । राम्रो चल्यो । युट्युबमा रिलिज भएको पहिलो दिनमै मिलिएन भ्युज अनि ट्रेन्डिङमा नम्बर एक !

त्यसपछि तेस्रो पनि उसकै प्रोजेक्टमा काम गरेँ । पछिपछि मलाई गाह्रो भयो । थुप्रै अफरहरू आउन थाले, म्युजिक भिडियो अनि फिल्ममा पनि । हामफाल्न थालेँ म यताउता । सबैतिर ।

तर, उसले मलाई अंकुुश लाउन थाल्यो । उसले ममाथि अधिकार जमाउन थाल्यो । मेरो समयमाथि अधिकार जमाउन थाल्यो । मेरो स्वतन्त्रतामाथि छेकबार लगाउन थाल्यो ।

म्युजिक भिडियो, फिल्मसम्बन्धी हरेक कुरामा उसको अनुमति लिनुपर्ने कुरा गर्न थाल्यो । मलाई थाहा थियो, ऊ मलाई प्रेम गर्थ्यो ।

प्रेम त म पनि गर्थेँ, तर उसलाई हैन सनमलाई । यो कुरा उसलाई पनि थाहा थियो । सनम र मैले खेलेको हरेक म्युजिक भिडियो सुपरहिट हुन्थ्यो । विस्तारै उसले मलाई सनमबाट टाढा राख्न थालेको थाहा पाएँ । सनमलाई मेरो प्रोजेक्टबाट उसले निकालेको खबर थाहा पाएँ ।

कुनै मिडियाले अन्तर्वार्ता लियो भने ‘त्यस्तो केही छैन हामीबीच, साथी मात्र हौँ हामी !’ भन्दै बोल्नुपर्ने बनायो । कस्तो बनावटी दुनियाँ हो यो ? कस्तो कृत्रिम दुनियाँ हो यो ? जेमा पनि अभिनय गर्नुपर्ने ! जता पनि अभिनय गर्नुपर्ने ! प्रेम त शाश्वत हो । सत्य हो । फेरि, किन असत्य भन्न पर्ने ? प्रेममा कस्तो अंकुश हो यो ?

म अकमकिन थालेँ । गुम्सिन थालेँ फेरि । म त प्रेममा स्वतन्त्रता चाहन्थेँ र स्वतन्त्रतामै प्रेम चाहन्थेँ ।

दिनहरू बित्दै जाँदा सनम पनि मदेखि टाढिन थाल्यो । उसले पनि इग्नोर गरेको आभास हुन थाल्यो । मैले सोध्दाचाहिँ ‘हैन । तिमीलाई भ्रम भएको हो । तिमीबाहेक मेरो अरू को नै छ र ? हामी दुईको सफलता हेर्न नचाहनेहरूको षड्यन्त्र हो’ भन्यो ।

बनावटी कुराले सत्यलाई घाँटी अँठ्याएको महसुस हुन थाल्यो । उसले पनि मलाई दुखाउन थाल्यो । मलाई थाहा थियो, ऊ झुटो बोल्दै थियो । निबन्ध, प्रेम त तिमीले नि गरेका छौ होला नि ! गर्यौ होला नि ! के तिम्रो प्रेम पनि यस्तै थियो ? यस्तै अर्थात् दुखाउने खाले प्रेम थियो ?’

प्रेममा नदुख्ने को होला ? प्रेमले नदुखाउने कसलाई होला ? जसरी कविता दुखेको रहेछ, त्यसरी कुनै दिन म पनि दुखेको थिएँ । यत्ति हो, मैले आफ्नो दुखाइ कवितालाई भनिनँ । कसैलाई भनिनँ ।

कविता दुखेको कथा लेख्न सकूँलाजस्तो लागेन । दुखेको कवितालाई शब्दमा उतार्न त झनै मन लागेन । मलाई सामाजिक सञ्जालमा छरपस्ट भएको कविता र सनमको सम्बन्ध हेरेर बस्न पनि मन लागेन । कवितामाथि खनिएको अश्लील शब्दको बाढी हेर्न मन लागेन । अनि, फेसबुक डिएक्टिभ गरेर बसेँ, करिब आधा महिना । 
००० 
आज
आज मेरो फ्लाइट । ड्याडी र ममीसँग म छु, टीआईए परिसरमा । मन खुसी छ । हल्का छ । मलाई दुखाउने पीडा यतै थन्काएर जाँदै छु । मनलाई दुखाउने घाउ यतै छोडेर जाँदै छु । बरु, बेलाबेलामा कविताको याद आइदिन्छ । यादले दुखाइदिन्छ मलाई । मेरो मनलाई । दुख्न जान्ने भनेको नजिकिएको मनले नै त रहेछ । सायद थाहा नपाएरै कवितासँग नजिकिएको रहेछ यो मन । मन अझै पनि उनलाई एकपटक भेट्न खोज्दै छ ।

म अचानक फेसबुक स्क्रोल गर्न पुग्छु । ‘कविता–सनम’कान्ड निकै मत्थर भएको पाउँछु । मन रमाउँछ । लाग्छ, कविताको जीवनको एउटा अप्ठ्यारो अध्याय समाप्त भयो ।

यस्तैमा एउटा अल्कल्पनीय समाचार देख्छु । विश्वास लाग्दैन मलाई यो समाचार । हेर्दाहेर्दै एकैछिनमा टु फाइभ के, फाइभ के, टेन के लाइक्स, नेगेटिभ र अश्लील कमेन्टहरू र ‘हा...हा’ रिएक्टको बाढी आउँछ । भटाभट सेयर हुन्छ !

यो देखेर मेरो दिमाग रिनीनिनी हुन्छ ।

जतिपटक पढे पनि समाचार त्यही हुन्छ । मैले नचाहेको तर जतिपटक हेरे पनि त्यही देखिने समाचारले भन्दै थियो, ‘चर्चित मोडल तथा उदयीमान नायिका निता बिसीको प्रेम सम्बन्ध सामाजिक सञ्जालमा छरपस्ट ! नायिकाले दर्ता गरिन् आफ्नै प्रेमी भनिएका चर्चित नायक सनमविरुद्ध जबर्जस्ती यौनशोषण र बलात्कारको मुद्दा ! स्रोतले भन्छ– निताले कसैको उक्साहटमा लागेर सनमको करियर बर्बाद गर्न यो कदम उठाएको हो !’ 

(भरतपुर महानगरपालिका—११)

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, माघ १४, २०७९  ०८:३२
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
नबिर्सौँ भूकम्पले सिकाएको पाठ !
नबिर्सौँ भूकम्पले सिकाएको पाठ !
ICACICAC