site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
कला
Global Ime bankGlobal Ime bank
नेताको नाङ्गोपन देखाउने ‘नाङ्गो गाउँ’

काठमाडौं । नेपालमा नेताले देश बिगारे भन्ने टिप्पणी कहाँ हुँदैन ? घरदेखि चिया पसल, बजारदेखि अफिससम्म हुने गफको निष्कर्ष नै यही हो । अर्थात्, नेपालको विकासको बाधक नेता हुन् । भ्रष्ट नेता र यो प्रवृत्ति नै समस्याको मुख्य कारण हो । यसकै सेरोफेरोमा करिब अढाई घण्टा चलचित्र ‘नाङ्गो गाउँ’को कथा घुम्छ ।

तर, सिनेमाको निष्कर्ष के हो ? नेता नै भ्रष्ट भए भन्ने निष्कर्ष हो ? यो थाहा पाउन सिनेमा नै हेर्नुपर्छ । यही सन्देश दिनु नै सिनेमाको मुख्य उद्देश्य हो ।

चलचित्र पत्रकारिताको बाटो हुँदै निर्देशक बनेका दीपेन्द्र लामा ‘नाङ्गो गाउँ’का लेखक पनि हुन् ।

Dabur Nepal
NIC Asia

गाउँपालिकालाई भ्रष्ट नेताले नेतृत्व गरिरहेका छन् । उसले पुल, सडक तथा राहत वितरणमा त भ्रष्टाचार गरेको हुन्छ नै, विद्यालयमा पनि आँखा गाड्छ । यो कुरा निष्ठावान् शिक्षकलाई सह्य हुँदैन ।

पद र पैसाको दम्भमा भ्रष्ट नेतामा यतिसम्म अभिमान हुन्छ, उसले आफूसँग निर्वाचन लड्न र जितेर देखाउन चुनौती दिन्छ । आफू पराजित भए निर्वाचन परिणाम घोषणा गरिएको स्थानदेखि घरसम्म सर्वांग नाङ्गै जाने उद्घोष गर्छ ।

दीपेन्द्रले राजनीतिक विषयमा चलचित्र बनाएका छन् । यो विषयमा नेपालमा सिनेमा बनाउनु आफैँमा चुनौतीपूर्ण हो । राजनीतिक विषयको सिनेमा बनाउँदा प्रोडक्सन डिजाइनमा चुक्ने सम्भावना अधिक हुन्छ । यसमा उनले चुनौती सामना छन् ।

‘नाङ्गो गाउँ’को कथा आफैँमा अर्ग्यानिक छ । लोकेसन अर्ग्यानिक छ । कलाकार स्थानीयजस्तै देखिएका छन् । स्थानीय तहमा भइरहेको राजनीति निर्देशकले हुबहु देखाएका छन् । नयाँ उमेदवारको आगमनसँगै स्थानीयमा देखिने उत्साह, अपेक्षा, राजनीतिभित्रको राजनीति र वितृष्णालाई सिनेमाले स्पष्ट देखाएको छ । यो नै ‘नाङ्गो गाउँ’को सबल पक्ष हो ।

गाउँको राजनीति कस्तो छ, सिनेमाले छर्लंग पारिदिएको छ । राजनीति कसरी र केका लागि प्रभावित हुन्छ, सिनेमाले बताइदिन्छ । युवा कति सचेत छन् र बुद्धिमतापूर्ण निर्णय कति गर्छन् वा गर्दैनन् र त्यसको प्रभाव के सिनेमाले भन्छ ।

चलचित्रमा दयाहाङ राई, शिशिर बाङदेल, मिरुना मगर, कर्मा, साम्राज्ञी आरएल शाह, बुद्धि तामाङ, अंकित खड्का, रवीन्द्र झालगायत कलाकारको अभिनय छ ।

पासाङ शिक्षकको भूमिकामा दयाहाङ छन् । गाउँपालिका प्रमुखको भूमिकामा जरी (शिशिर बाङदेल)लाई देखिन्छ । कलाकारले चरित्रलाई न्याय गरेका छन् । अंकित खड्काको अभिनयले मन लोभ्याउँछ ।

करिब साढे दुई घण्टा लामो सिनेमामा केही कमजोरी पनि छन् । वास्तवमा सिनेमा दुई ठाउँमा बन्छ । एक, सुटिङ सेटमा निर्देशकमार्फत । अर्को, सम्पादनको टेबलमा । त्यसैले सिनेमाको इडिटरलाई सेकेन्ड डाइरेक्टर पनि भनिन्छ । ‘नाङ्गो गाउँ’मा एडिटिङ कमजोर देखिएको छ ।

शंकरको पात्रले दिएको सन्देश सिनेमाको लोभलाग्दो पक्ष भन्नेलाई नकार्न सकिँदैन । तर, उसलाई बढी स्पेस दिइएको छ । सिनेमाको यो एउटा कमजोरी हो ।

सिनेमेटोग्राफीमा राम्रो काम गरिएको छ । विशेष गरी साँझ र झिसमिसेका दृश्य तारिफयोग्य देखिन्छ । ब्याकग्राउन्ड स्कोरमा क्रिएटिभ काम गरेको भनेर तारिफ गर्ने ठाउँ छैन । मौलिक कथा, गाउँमै गएर खिचिएको सिनेमामा ब्याकग्राउन्ड स्कोरमा पनि त्यो टेस्ट दिन सकेको भए निर्देशक तारिफका पात्र हुने थिए ।

‘नाङ्गो गाउँ’मा अर्को मुख्य कमजोरी भनेको कथा र पात्रमा नदेखिने ‘ग्रोथ’ हो । मुख्य पात्रदेखि सहायकसम्ममा सिनेमाको सुरुदेखि अन्तिमसम्म ग्रोथ छैन । जहाँबाट सिनेमाको कथा सुरु हुन्छ, करिब–करिब त्यहीँ सकिन्छ । यो नै सिनेमाको मुख्य कमजोरी हो । सिनेमामा कथाभित्र यात्रा हुन्छ । त्यो यात्रा यसमा पनि नभएको होइन । तर, त्यसको ग्रोथ कसरी हुन्छ त्यो महत्वपूर्ण पक्ष हो ।  

दीपेन्द्रको राम्रो पक्ष उनका सिनेमामा अनावश्यक तडकभडक र बडप्पन देखिँदैन । जसले गर्दा उनका सिनेमाले जस्तोसुकै विषय उठान गरून् र जसरी कथा भनून्, कर्कस लाग्दैन । शान्त भएर बग्ने नदीजस्तै लाग्छ, अर्थात् हेरुन्जेल आनन्द ।

केही कमजोरीका बाबजुद नेताहरूको नाङ्गोपन देखाउन दीपेन्द्र सफल भएका छन् । अतः विषयप्रधान सिनेमा हेर्नेका लागि ‘नाङ्गो गाउँ’ रोजाइको सिनेमा हुनसक्छ । 

० ० ०

चलचित्र : ‘नाङ्गो गाउँ’
जानरा : सोसल ड्रामा/कमेडी
निर्देशक : दीपेन्द्र लामा 
निर्माता : जय श्रेष्ठ
लेखक : दीपेन्द्र लामा 
कलाकार : दयाहाङ राई, मिरुना मगर, शिशिर बाङदेल, कर्मा, साम्राज्ञी आरएल शाह, अंकित खड्का ।

 

Laminar Tiles Banner adLaminar Tiles Banner ad
NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, भदौ ३०, २०८०  ०९:२१
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Nepal Life Insurance banner adNepal Life Insurance banner ad
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
Hamro patroHamro patro