site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
यसरी गाइन् शान्तिश्रीले ‘बोल माया...’

नरेश फुयाँल


“एउटा गीत छ मसँग, तपाईंले गाउनुपर्छ है” प्रकाश सपुतले भने । 

जवाफमा शान्तिश्रीले भनिन्, “भैहाल्छ नि ! त्यस्तो अवसर मैले पाउँछु र ?

KFC Island Ad
Dabur Nepal
NIC Asia

चितवनको एक स्टेज कार्यक्रममा प्रकाशले शान्तिश्रीलाई गीतका लागि त अफर गरे, तर गीतको थिम भनेनन् । शान्तिश्रीले पनि कस्तो गीत भनेर सोधिनन् । 

स्टेज कार्यक्रममा हिँड्ने कलाकारहरुको प्रायः भेट भैरहन्छ । डेढ हप्ता बित्न नपाउँदै लमजुङमा फेरि भेट भयो प्रकाश र शान्तिश्रीको । होटल एउटै थियो । साँझ खाना खाइसकेपछि प्रकाशले गीतको थिम सुनाए । केटा विवाह गरेको ५–६ महिनामा परदेश गएको छ । श्रीमतीको कोख भरिएको हुन्छ । तर परदेश गएको ६–७ महिनामै श्रीमानको मृत्यु हुन्छ र उसको शव घर ल्याइन्छ ।

कस्तो होला त ? शान्तिश्रीलाई कौतूहल जाग्यो । 

“काठमाडौं फर्किएपछि मेरो अफिसमा आउनुस् । म भाकासहित म्युजिकमा सुनाउँछु,” प्रकाशले भने । 

प्रकाश काठमाडौं भएका बेला शान्तिश्री काठमाडौं बाहिर, शान्तिश्री काठमाडौं भएका बेला प्रकाश काठमाडौं बाहिर लुकामारी चलिरह्यो । 

प्रकाशले डमी फाइनल गरे । 

पोखराबाट काठमाडौं फर्किंदै थिइन्, शान्तिश्रीको मोबाइलमा ह्वाट्सअपमा नोटिफिकेशन अयो । प्रकाशले गीतको डमी पठाएका रहेछन् । शान्तिश्रीले सुन्न खोजिन् । गाडीको भिडभाडमा राम्रोसँग सुनिएन । 

उनले घरमा आएर सुनिन् । दुईपटक तीनपटक दोहोर्याएर, तेहेर्याएर सुनिन् । गीत मनपर्यो । सुनेर भावुक हुन्थिन् । गाउँदा गाउँदा गाउँदै स्वर गाँठो पर्न खोज्थ्यो । 

प्रकाशले शान्तिसँग मेलोडी नमर्नेगरी डमी पठाउन भने । शान्तिश्रीले गाएर पठाइन् । प्रकाशले हुन्छ होला, एकपटक अफिसमा आउनुस् भने ।

मेलोडी मन छुने । कहाँनेर अड्किएर र कहाँनेर भक्कानिएर गाउनुपर्ने प्रकाशले आधा घण्टाजति लगाएर सिकाए । अपोजिट स्वरका लागि नारायण रायमाझीलाई आग्रह गरेको प्रकाशले शान्तिश्रीलाई सुनाएका थिए तर उनले गाउने नगाउने निश्चित भैसकेको थिएन ।  

 स्टुडियो मार्मिकमा छिरिन् शान्तिश्री र गाइन् । लेडिज भोकल तयार भयो । पुरुष भोकल बाँकी थियो । प्रकाशको गीत हेरिसकेपछि नारायणले पनि नाईं भन्न सकेनन् । गीत तयार भयो ।
फागुनको अन्तिमतिर तयार भएको गीतको भिडियोका लागि केही समय लगाए प्रकाशले । 

० ० ०

गीतको शब्द राम्रो थियो । बोल माया... बोल थियो । समयसापेक्ष शब्दले सबैको मन छुन्छ भन्नेमा शान्तिश्री ढुक्क थिइन् । भाका टिपिकल थियो । गीतले उठान गरेको शब्द गरिबीको रेखामुनी रहेका नेपालीको घरघरको थियो । त्यसैले सांगीतिक क्षेत्रमा गीतले फरकखाले प्रतिक्रिया पाउँछ भन्नेमा शान्तिश्री ढुक्क थिइन् । “अग्रज श्रष्टाहरुले वाह ! भन्ने खालको गीत बन्छ भन्नेमा ढुक्क थिएँ, तर यसरी संसारभर रहेका नेपालीको मनममा गढ्छ भन्ने चाहिँ सोचेकी थिइन,” गीत रेकर्ड गर्दाको अनुभव साट्छिन् शान्तिश्री । 
मे १७ को राति १२ बजे प्रकाशले ‘बोल माया...’ आफ्नै युट्युब च्यानलमा अपलोड गरे । 

शान्तिश्रीले विहान ७ बजे उठेर भ्युज हेरिन् । जम्मा ५ हजार । ‘त्यत्त्रो अपेक्षा गरेको, तहल्का पिट्छ भनेको गीतको भ्युज जम्मा ५ हजार !’ मनै खिन्न भयो उनको । 

आफैले आफैलाई सम्झाउने कोसिस गरिन्, ‘हुन त राति १२ बजे त राखेको हो ।’ मनलाई ढाडस दिनुको विकल्प पनि त थिएन उनीसँग । 

उनले एकै छिनमा म्यासेन्जर अन गरिन् । त्यहाँ थरीथरीका म्यासेज आउन थालिसकेका थिए । 

कसैले, “हामी परदेशीका लागि कति मिठो गीत गाइदिनुभयो । थ्याङक्यु’ भने । कुनै म्यासेजमा “दिल छुने गीत गाउनुभएछ साह्रै मनपर्यो ।” 

शान्तिसँग क्लोज हुनेहरुले लेखेका थिए, “ओहो कस्तो गीत गाएको हामीलाई मार्ने हो ?” जिस्किएर म्यासेज पठाएका थिए । 

कतिले रोएको कमेन्ट गरेका थिए । कतिले गीत सुनेर रोएको सेल्फी खिचेर म्यासेज गरेका थिए । 

थरीथरीका कमेन्ट देखेपछि भने उनको मनले शान्ति पायो । “ओहो ! सबैले राम्रो भन्नुभएको छ । राम्रै पो होला जस्तो छ ।” 

दिउसो १२ बज्दासम्म गीतको भ्युजले गति लिइसकेको थियो । देशविदेशबाट फोनका घण्टी बज्न थालिसकेका थिए । रोल्पाको आफ्नै गाउँदेखि धन कमाउन परदेशिएर खाडी पुगेकासम्मले कल गरे । 

लोकदोहोरी श्रष्टादेखि आधुनिक अग्रज गायक गायिकासम्मले फोन गरे । “बहिनी तिमीले निकै राम्रो गीत गाएछौ, बधाई छ । यस्तो गीत जोकसैले गाउन सक्तैन । तिमीले कसरी गायौ ? जे होस् बधाइ छ । तिमी अरुभन्दा एक्स्ट्रा भएर निस्किनुपर्छ,” फोन गरेरै गायक हेमन्त शर्माले शान्तिश्रीको कोकिल कलाको मुक्त कण्ठले प्रशंसा गरे । 

० ० ०

अक्सर सपनाहरु समयसँगै फेरिँदै जान्छन् । साथीसंगति र अग्रजहरुको सपनाहरु आफ्ना पनि सपना बन्दै जान्छन् । पानीको आकार झैं सपनाहरु पनि कहिले के कहिले के फेरिँदै जान्छन् । तर, शान्तिश्रीको चट्टानी अडान कहिल्यै फेरिएन । कक्षा दुईमा पढ्दा बालदिवसमा पहिलो पटक स्टेजमा गाउँदा देखि आजसम्म उनको सपना पानीजस्तो ढलपलिएको छैन । पहिलो प्रतियोगीता नै बाजी मारिन् । सबै नतमस्तक भए उनको स्वर सुनेर । काठमाडौंमा राधिका हमालको चर्चा शिखरमा थियो । “यसले त राधिका हमालको ठाउँ लिन्छे कि क्या हो” भने स्कुलमा । 

बाल मन हौसियो । लाग्यो– गाउन सक्ने रहेँछु । मनमनै संकल्प गरिन्, ‘म पनि भोलिपर्सी गीत नै गाउँछु, राधिका हमालजस्तै गीत नै गाउँछु ।’

उनी गीति एल्बमको क्यासेटमा रहेको गायिकाको तस्बिर हेर्थिन् । आफ्नो पनि एक दिन यसैगरी तस्बिर छाप्छु भन्ने अठोट गर्दै क्यासेटको खोल सिरानी मुनी राखेर सुत्थिन् । 

स्वरले साथ दिइरहेको थियो । १३ वर्षको उमेरमा भएको क्षेत्रीय दोहोरी गीत प्रतियोगितामा उनी दोस्रो भइन् । 

उमेरसँगै आकांक्षा पनि हुर्किँदै गैरहेका थिए । रोल्पामा बसेर गायिका भइँदैनथियो । शान्तिश्रीलाई गायिका नै बन्नु थियो । बीमाकुमारी दुरा, लक्ष्मी न्यौपाने, शर्मिला गुरुङले जस्तै गीत गाउनु थियो । रेडियोमा उनका गीत घन्किनु पर्ने थियो । रोधी र चौतारीमा उनको तारिफ हुनु थियो । 

०६४ मा गायिका बन्ने रङ्गीन सपनाको छड्के झोला बोकेर शान्तिश्री सपनाको सहर काठमाडौंका लागि नाइट बस चढिन् । काठमाडौंका लागि शान्तिश्री पराई थिइन् । शान्तिश्रीका लागि काठमाडौं पराई थियो । तर पनि सपनालाई ओइलाउन दिनु थिएन । उनी गायिका गीता खड्कासँग रुम सेयर गरेर बस्न थालिन् । 

काठमाडौंमा जीविका चलाउनु थियो । काठमाडौं आएको तेस्रो दिन उनी त्रिवेणी त्रिशूली दोहोरी साँझ पुगिन् । खासै व्यापार हुँदैन थियो । साथीहरु गीत गाउने र फर्किने मात्रै हुन्थ्यो ।  

१६ दिनपछि उनी बागबजारस्थित रमाइलो चौतारी दोहोरी साँझमा दोहोरी गायिका बिरामी भएकाले एक दिनका लागि दोहोरी गाइदिन गइन् । रमाइलो चौतारी दोहोरी साँझले उनको स्वर मन परायो । त्यही दिनदेखि उनी त्यहीँ गाउन थालिन् । तलब ४ हजार थियो । 

अनिता खड्काले आफ्नै गीत गाउनुपर्छ । बजारमा नाम हुन्छ । राम्रो भए पैसा पनि हुन्छ भनिन् । दुई जना भएर गीत किने । शान्तिश्रीले घरबाट १५ हजार मगाइन् । बाँकी सबै खर्च अनिताले बेहोरिन् । कम्पनीले नयाँले मात्रै गाएर हुँदैन । ए साइडमा बिष्णु माझी राख्ने, बि साइडमा देबी घर्तीको स्वर राख्ने भन्यो । विकल्प थिएन । त्यसै गरे उनीहरुले । गीत रेकर्ड गराए । कम्पनीले स्टुडियोलाई पैसा नै दिएनछ । स्टुडियोले गीत नै दिएन । उनीहरुको लगानी नै डुब्यो । गायिका बन्ने सपना नै हुरीसँगै उड्यो । 

० ० ०

०६५ सालमा लगानी डुबेपछि ०६८ सालसम्म योजनाले ठोस आकार ग्रहण गर्न सकेन । ०६८ सम्म भेला गरेको टिप्स र जम्मा भएको तलबले दिवान किनारकै लयमा ‘घर त तीन तले...’ बोलको गीत गाइन् शान्तिश्रीले । कम्पनीले ठग्यो । फेरि फसिन् उनी । उसैगरी गरी डुब्यो एक लाख रुपैयाँ । 

दोहोरी साँझको गायन यथावत् नै थियो । मात्रै दोहोरी साँझहरु परिवर्तन भैरहेका थिए । ०६९ मा उनी गण्डकी दोहोरी साँझ पुगिन् । 

त्यहाँ उनले पृथ्वी थकालीलाई भेटिन् । उनलाई शान्तिश्रीको आवाज मन परेछ । एकदिन उनले लबीमा बोलाएर घर ठेगाना सोधे । एल्बम निकाले ननिकालेको सोधे । उनले आफ्नो कुरा सुनाइन् । थकालीले त्यही गीत स्टेजमा गएर गाउन भने । शान्तिश्रीले गाइन् । थकालीलाई गीत मनपर्यो । 

उनले भने, “तिमी गीतका लागि तयारी गर म लगानी गर्दिन्छु ।”

शान्तिश्रीलाई डर लाग्यो । काठमाडौंमा यत्तिकै भरोसा दिने मान्छे हुन्छ र ? भन्ने लाग्यो । नियत खराब पनि त हुनसक्छ । कति आँखैले देखिरहेकी थिइन् । कति सुनेकी थिइन् । विश्वास लागेन । थकालीलाई देख्दा पनि उनी लुक्थिन् । 

थकालीको पृष्ठभूमि बुझ्न थालिन् । संगीतप्रेमी थकालीको प्रतिभावान व्यक्तिलाई सहयोग गर्ने बानी रहेछ । शान्तिश्रीले  “सहयोग गर्छु भन्नुहुन्थ्यो, तयारी गरौं भनिन् ।” 
उनले हुन्छ भने । 

शिव हमाललाई सहयोग गरिदिन आग्रह गरे । कुलेन्द्र विकलाई गाइदिन भने । 

गीत तयार भयो,– एकतर्फी माया...। 

गीत निकै राम्रो भयो । आफ्नो संघर्षको पहिलो चरण सम्झँदै उनी भन्छिन्, “त्यो गीत सोचेभन्दा पनि राम्रो भयो । को हो यो शान्तिश्री परियार भनेको ? यसअघि उसले गाएका गीत कुनकुन हुन् भनेर सोधे । यही गीतबाट मलाई धेरैले नोटिस गरे । फलानो गीतको गायिका भनेपछि धेरैले चिन्थे ।”   

मिलन लामाले पनि उनलाई निकै सहयोग गरे ।

जापानमा दोहोरी साँझ खुल्यो । उनले त्यहाँ जाने अवसर पाइन् । तीन महिनापछि फर्किन् उनी । जापानबाट फर्किंदासम्म उनको माग बढिसकेको थियो । बाटो फराकिलो भैसकेको थियो । अरुका एल्बममा गीत गाउन थालिन् । स्टेज कार्यक्रममा जान थालिन् । 

० ० ०

३ सय गीत गाइसकेकी शान्तिश्री अहिले महिनामा १२ देखि २० वटासम्म गीत गाउँछिन् । विगतलाई फर्किएर हेर्दा उनले सोझो बाटो हिँड्न पाइनन् । क्षितिज चुम्न नागबेली बाटो हिँडेकी उनलाई दोहोरी साँझले जिउन, टेक्न र टिक्न सिकायो । तर दोहोरी साँझ उनका लागि जति सुखद रह्यो त्यति नै कष्टकर पनि । बिरामी हुँदा होस् या स्वर बसेर गाउन नसक्दा होस्, दोहोरी साँझमा दैनिक जानुपर्थ्यो । 

स्वर बस्दा अक्टोप्याड मात्रै बजाउन भए पनि आउ भनेर बोलाउने सञ्चालकहरु आएपछि स्टेजबाट उनकै नाम बोलाउँथे । उनी बाध्य भएर गाउँथिन् । साँझ ७ बजेदेखि राति १२ बजेसम्म एकोहोरो गीत गाइरहनुपर्थ्यो । 

उनी राति १२ बजेसम्म गीत गाएर घर गएर अबेर राति सुत्थिन् । बिहान सबेरै उठेर भोकल क्लास लिन गन्धर्व कलाकेन्द्र जान्थिन् । चन्दन श्रेष्ठसँग उनले तीन वर्ष भोकलको कक्षा लिइन् । दोहोरी गाउनेहरुले भोकलको कक्षा लिनु पर्दैन भन्ने समय रहेका बेला उनी श्रेष्ठसँग सिकिरहेकी थिइन् । श्रेष्ठले सुरुसुरुमा लोकगीत गाउनेलाई सिकाउँदैन थिए । उनले आफ्नो समस्या स्पष्ट राखिन् । शान्तिश्रीलाई भने सिकाउन तयार भए श्रेष्ठ । सिक्न थालेको तीन वर्ष भएपछि उनी स्टेज कार्यक्रम गर्न थालिन् । शान्तिश्री गन्धर्व कलाकेन्द्र जान छोडिन् । 
“हिजो मात्रै मलाई चन्दन गुरुले शान्ति मेरो शिष्य हो, मैले सिकाएको उसलाई भोकल । उसले आज यति राम्रो गीत गाइन् । मलाई खुसी लागेको छ भनेर भन्नुभयो रे,” शान्तिश्रीले भनिन्, “मलाई आज आत्मग्लानी भैरहेको छ । मैले त्यहाँबाट छोड्छु पनि नभनी छोडेँ । म उहाँलाई भेटेर चाहेर पनि जान नसकेको कुरा भन्छु ।” 

दोहोरी साँझमा लामो समयदेखि गाइरहेकी थिइन् । अचानक उनको स्वरमा समस्या आयो । गाउन अफ्ट्यारो हुने, रियाज गर्नसमेत गाह्रो हुन थाल्यो । गाएरै जिविका धान्ने उनलाई डाक्टरले बोल्नु पनि हुँदैन भनेको थियो । 
सान्तीश्री स्वर बचाउन टिचिङ पुगिन्, निको भएन । ब्लुक्रस हस्पिटल गइन्, २० को १९ भएन । मोडल हस्पिटल गइन् र पनि पार लागेन । अन्तिममा उनी राकेश श्रीवास्तवको क्लिनिकमा पुगिन् । त्यहाँ पुगेपछि उनको स्वर फर्कियो । ७ महिनापछि उनी उसैगरी गाउन थालिन् ।
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बिहीबार, जेठ १७, २०७५  ०७:०१
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Kitchen Concept NoticeKitchen Concept Notice
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Everest BankEverest Bank
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro