site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
कला
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
उठ्नै नसकेको नेपाली सिनेमाको ‘पब्लिसिटी’
फाइल तस्बिर।
SkywellSkywell

काठमाडौं । काठमाडौंको कमलादीस्थित प्रज्ञा प्रतिष्ठानको भवनमा भदौ १५ गते ‘नारायण रायमाझी सांगीतिक साँझ–२०८०’ कार्यक्रम थियो । लोक गीत/संगीतकर्मी तथा यसका पारखीहरूको बाक्लो उपस्थितिले हल खचाखच भरिएको थियो । त्यही कार्यक्रममा एउटा गीति नाटक देखाइयो । त्यो नाटकको नाम थियो– ‘बिदाइ’ । विषय थियो चलचित्र ‘परदेशी–२’ को कथा सार ।

सांगीतिक साँझमा नाटक किन र चलचित्रको कथा सार नै नाटकको विषय किन ? यसबारे परदेशीका कलाकारसमेत रहेका प्रकाश सपूतले भनेका थिए, “यही नाटकबाट हाम्रो चलचित्र ‘परदेशी–२’ को आजबाट औपचारिक रूपमा प्रचारप्रसार सुरु गरेका छौँ ।’ यो सिनेमाका नायक प्रकाश सपूत हुन् । उनीसँगै सोही स्टेजमा उपस्थित् थिइन् अभिनेत्री केकी अधिकारी पनि ।

अहिले यो सिनेमाका मुख्य कलाकार प्रकाश, केकी र निर्देशक नारायण रायमाझीलगायतको समूह देशका विभिन्न ठाउँमा पुगिरहेको छ । चलचित्रको कथालाई लिएर बनाइएको गीतिनाटक ‘बिदाइ’ विभिन्न विद्यालय र कलेजमा मञ्चन गरिरहेको छ ।

KFC Island Ad
NIC Asia

प्रकाशको गृहजिल्ला पुगेर पहिलोपटक सिनेमाको प्रिमियर गरेको निर्माण पक्षले गत बिहीबार र शुक्रबार पोखराका विभिन्न विद्यालय र कलेजमा नाटक मञ्चन गरेर सिनेमाबारे जानकारी दियो ।

‘परदेशी–२’ का निर्देशक रायमाझी नेपाली मेकरले पुरानो शैली पनि छोड्न नसकेको र थप नयाँ तरिकाले पनि अगाडि बढ्न नसकेको बताउँछन् । कतिपय चलचित्र एक/दुईवटा प्रेसमिट गरेर पनि रिलिज भइरहेको उनी सुनाउँछन् ।

Royal Enfield Island Ad

“यसका पछाडि पनि थुप्रै कारण होलान् । नेपाली सिनेमा यसै पनि न्यून बजेटमा बन्छन् । थोरै बजेटमा बन्ने सिनेमाको बजेट कति हुन्छ, त्यसले पनि अर्थ राख्छ,” उनी भन्छन्, “अर्को त नयाँ तरिकाले कसरी पब्लिसिटी गर्ने भन्ने पनि होला । पब्लिसिटीको नयाँ आइडिया नभएर पनि होला ।”

पोस्टर, रेडियो, टेलिभिजनमा विज्ञापन तथा ट्रेलर र टिजर तथा युट्युब इन्टरभ्यूको भरमा सिनेमा रिलिज भइरहेको उनी स्वीकार्छन् ।

“सिनेमा यो दिनमा रिलिज हुँदै छ भनेर गाउँगाउँमा आम नागरिकलाई जानकारी दिन सक्नुपर्छ । तर, त्यो भइरहेको छैन कि भन्ने लाग्छ,” नारायण भन्छन्, “अहिले सामाजिक सञ्जालबाट पनि केही हदसम्म पब्लिसिटी भइरहेको हुन्छ । तर, यसमा पनि कसरी अझै प्रभावकारी रूपमा अगाडि बढ्न सकिन्छ, काम भएजस्तो मलाई लाग्दैन ।”

केही सिनेमाले फेसबुक प्रोफाइल फ्रेमको समेत प्रयोग गरेको पाइन्छ । उनै नारायण आफूले पुरानो समयको सम्झनाका लागि गाउँगाउँमा हाते माइकबाट माइकिङ गरिरहेको भिडियो सामग्री तयार पारेको बताउँछन् ।

भएका पुरानै प्रचार शैलीमा पनि विकल्प खोज्नु पर्ने बाध्यात्मक अवस्था आइसकेको छ । काठमाडौं महानगरपालिकाले अहिले सिनेमाको पोस्टर टाँस्न प्रतिबन्ध लगाएको छ । यसले प्रचारका लागि पोष्टरको भर पर्ने मेकरलाई धक्का दिएको छ । त्यसैले यसको विकल्प खोज्नुपर्ने बाध्यात्मक अवस्था आइसकेको छ ।

कात्तिक ४ गते रिलिज हुने चलचित्र ‘पशुपतिप्रसाद–२ : भष्मे डन’ले काठमाडौंमा पोस्टर टाँस्न नपाउने भएपछि विकल्पमा सार्वजनिक सवारीसाधनलाई रोजेको छ । निर्देशक दीपेन्द्र के खनाल काठमाडौं उपत्यकाका विभिन्न रुटमा चल्ने सार्वजनिक यातायतमा ‘पशुपतिप्रसाद–२ : भष्मे डन’को पोस्टर टाँसेको बताउँछन् ।

“पोस्टर टाँस्न नपाउने भएपछि हामीले उपत्यकाका विभिन्न रुटमा चल्ने सयवटा सार्वजनिक बसमा पोस्टर टाँसेका छौँ,” उनले भने, “हामीले एजेन्सीलाई जिम्मा दिएका थियौँ । एजेन्सीले सयवटा गाडीमा पोस्टर टाँसेको जानकारी दिएको छ ।”

नेपालमा सिनेमाको प्रचारप्रसारका लागि अब नयाँ विकल्प खोज्ने समय आइसकेको उनको भनाइ छ । समय, शैली र प्रविधिको विकाससँगै सिनेमाले पनि पब्लिसिटीको डिजाइनमा फरकपन दिनुपर्ने उनको भनाइ छ । तर, यसमा अहिलेसम्म खासै धेरै काम हुन नसकेको उनी बताउँछन् ।

प्रविधिको विकास र प्रयोगले फड्को मारे पनि नेपाली मेकरले यसलाई सिनेमा प्रचारमा खासै प्रयोग गर्न सकेका छैनन् । पब्लिसिटीका लागि पत्रकार सम्मेलन, सञ्चारमाध्यममा अन्तर्वार्ता, पोस्टर, ट्रेलरकै भरमा अहिलेसम्म मेकरले प्रचार अभियान चलाइरहेका छन् ।

चाहे लभस्टोरी, कमेडी वा डार्क स्टोरी सिनेमा होस्, सबै मेकरले प्रचारका लागि एउटै तौरतरिका अपनाइरहेका हुन्छन् । जबकि, सिनेमाको जानराअनुसारको दर्शक हुन्छन् । सिनेमा कुन लक्षित वर्गका लागि हो, सोहीअनुसारको पब्लिसिटी डिजाइन हुनुपर्नेमा यसतर्फ मेकरको ध्यान गएको छैन । पञ्चिङ सिनेमा र सोसल रियालिजममा बनेका सिनेमाको पब्लिसिटीका लागि मेकरले एउटै शैली अपनाइरहेका छन् ।

“मेरो सिनेमा युवा वा बृद्धबृद्धाका लागि हो ?, कुन वर्गका लागि हो भनेर सुरुमा छुट्टयाउनु पर्छ । तर, नेपालमा न मेरो सिनेमा यो हो भनेर वर्गीकरण गरेर त्यहीअनुसारको प्रचार गरिन्छ,” निर्माता छविराज ओझा भन्छन्, “तर, यहाँ त्यो गर्ने अभ्यास नै छैन । एकजना मिडिया कोअर्डिनेटर लिने र उसैले के–के गर्छ छोड्दिने प्रचलन छ ।”

नेपालमा पब्लिसिटी डिजाइन गर्ने कम्पनी नै नभएको उनको भनाइ छ । कुन सिनेमा कस्तो हो र कसरी आम दर्शकमा पुग्ने भनेर डिजाइन गर्ने पब्लिसिटी कम्पनी नै नभएको उनको गुनासो छ ।

“अहिले कुन सिनेमा कहिले आउँछ भन्ने नै धेरैलाई थाहा हुँदैन । धेरै सिनेमा रिलिज हुन्छन् । तर, कुन दिन कुन सिनेमा आउँदै छ भन्ने नै थाहा नहुने अवस्था छ,” छविराज भन्छन्, “सिनेमाको मेकरले कसरी हुन्छ आम जनतासम्म पुग्नु पर्छ ।”

सुरुसुरुका वर्षमा ठूलो संख्यामा सिनेमाका पोस्टर गाउँगाउँसम्म टाँसिने, चोकचोकमा ठूलठूला होर्डिङबोर्ड लाग्ने, ६ महिना अगाडिदेखि गीत सार्वजनिक गर्ने र थोरै सिनेमा रिलिज भएकाले कुन सिनेमा कहिले आउँछ भन्ने धेरैलाई थाहा हुने गरेको उनको अनुभव छ ।

“अहिले पोस्टर पनि टाँस्न नपाइने भयो । हलमा प्रदर्शकले एक/दुई हप्ता पोस्टर राख्ने फरक कुरा भयो । त्यो पनि उसले आफूले चाहेको सिनेमाको राख्छ,” छविराज भन्छन्, “यसमा पनि सानो ब्यानरमा बनेका र नयाँ सिनेमाले कमै स्थान पाउँछन् । हिन्दी र अंग्रेजी भाषाका सिनेमाले नै प्राथमिकता पाउने हो ।”

नेपाली, हिन्दी, अंग्रेजी र दक्षिण भारतका सिनेमा नेपालीसँगै एकसाथ रिलिज हुँदा त्यसको छायामा नेपाली सिनेमा पर्ने गरेको उनको भनाइ छ ।

“बलिउड र हलिउडका सिनेमाको बजार वर्ल्डवाइड छ । बजार ठूलो भएपछि पब्लिसिटीका लागि उनीहरूको बजेट पनि त्यही अनुपातको हुन्छ,” छविराज भन्छन्, “उनीहरूसँग मार्केटिङ कम्पनी नै हुन्छ । ठूलो बजेटमा मार्केटिङ गर्ने भएकाले त्यसको छायामा हाम्रा सिनेमा पर्छन् ।”

समयसँगै सिनेमा प्रचारको शैलीमा पनि बदलाब आउनुपर्नेमा उनको जोड छ ।

“अहिले हरेक नागरिकको हातहातमा एन्ड्रोइड फोन छ । हरेक व्यक्ति सामाजिक सञ्जालका प्रयोगकर्ता छन् । त्यसैले डिजिटल पब्लिसिटीमा अहिले मेकरकेन्द्रित हुुनुपर्छ,” उनी भन्छन्, “फेसबुक र टिकटकमा केही सिनेमाको प्रचार भइरहेको पनि छ । तर, अहिले जति र जसरी भइरहेको छ त्यतिले मात्रै पुग्दैन । जसरी हुन्छ आम नागरिकले कुन नेपाली सिनेमा कहिले रिलिज हुँदै छ भनेर थाहा पाउनु पर्छ ।”

केही समयदेखि हलमा पुगेपछि मात्रै कुन नेपाली सिनेमा लागिरहेको रहेछ भनेर थाहा पाउने अवस्था रहेको उनको टिप्पणी छ । बलिउड र हलिउडका सिनेमाको रिलिज डेट अधिकांश दर्शकलाई याद हुने गरेको तर नेपाली चलचित्रको रिलिजबारे अनविज्ञ हुने तीतोसत्य रहेको उनको भनाइ छ । आम नागरिकले जसरी पनि रिलिज डेट थाहा पाउने गरी प्रचारप्रचार गर्नुपर्नेमा छविराजको जोड छ ।

नेपालमा कोभिड–१९ अघि सामान्य अवस्थामा प्रत्येक वर्ष करिब सयवटा चलचित्र रिलिज हुने गरेका छन् । ‘कबड्डी’, ‘छक्का पञ्जा’ सिरिजलगायत केही चलचित्रको रिलिज डेट थाहा हुने गरे पनि अधिकांश चलचित्रको रिलिज अधिकांशलाई थाहा नहुने गरेको छविराजको भनाइ छ ।

पछिल्लो समय केही चलचित्रका निर्माता निर्देशक र मुख्य दुई/तीनजना कलाकारलाई लिएर सिनेमा हल भएका केही मुख्य–मुख्य सहरमा जान थालेका छन् । तर, हरेक सिनेमा तिनै सहरमा त्यसैगरी करिब–करिब उही कलाकारलाई लिएर हिँड्ने गरेका छन् । त्यसैले यो पनि पछिल्लो समय ‘बिरालो बाँधेर श्राद्ध’ गर्ने उखान जस्तै भइसकेको चलचित्रकर्मीहरूले नै टिप्पणी गर्न थालेका छन् ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बुधबार, असोज १७, २०८०  १६:४०
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
कोप-२९ ले दिएको अवसर खेर नफाल 
कोप-२९ ले दिएको अवसर खेर नफाल 
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro