site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
कला
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
लोकगीतका ‘राजा’ 
Sidddhartha Bank Banner AdSidddhartha Bank Banner Ad

जिम्वालको घर न पर्‍यो, सूर्यको लाली नपोतिँदै गाउँलेको भीड जम्मा भइसक्थ्यो । घाम ओरालो नलाग्दासम्म घरले भीडबाट मुक्ति पाउँदैन थियो । त्यही भीडमा दुई गन्धर्व हुन्थे । आक्कलझुक्कल एक छुटे पनि अर्को आइपुग्थे । सारंगीको र्‍याईंर्‍याईंसँगै कर्खा गाउँथे । त्यसमै लट्ठ हुन्थे, प्रेमराजा महत ।

न्यायनिसाफ र ऋणधनका लागि बिहानदेखि बेलुकासम्मै घरमा मान्छे टुट्दैन थिए । गन्धर्व सायद त्यसैले पनि पुग्थे । गाएपछि कसैकसैले पैसा समेत दिन्थे । त्यहीँ खाना खान्थे । बस्थे । सारंगीको सुरबाट निस्किएको धुनमा गन्धर्वका गीतले चार/पाँचवर्षे प्रेमराजा मोहित हुन्थे । जानून्/नजानून्, गाउँथे प्रेमराजा पनि गीत । 

० ० ०

KFC Island Ad
Dabur Nepal
NIC Asia

जनकवि केसरी धर्मराज थापा प्रेमराजाका बुवाका साथी थिए । उनी पोखराबाट तनहुँसम्म बेलाबेलामा आइरहन्थे । आउँदा कम्तीमा तीनदेखि सात दिनसम्म बस्थे । त्यसपछि गायनको माहोल तात्थ्यो । जनकवि आएका छन् रे भनेपछि प्रेमराजाको घरमा गाउँलेको संख्या दोब्बर हुन्थ्यो । गाउँले उनलाई खुब आदर गर्थे । आफूलाई माया गर्ने गाउँलेलाई उनी पनि उसैगरी गाएर सुनाउँथे ।

जनकवि तनहुँको ढोरफिर्दी (प्रेमराजाको घर) पुगेर थुप्रै गीत गाउँथे । ती सबै त बालमस्तिष्कले आजसम्म सम्झने कुरा भएन, केही भने उनलाई अवश्य याद छ । 

Royal Enfield Island Ad

जस्तै ? 

साइँली रिमई चौँरी गाई 
झर्‍यो रिमई मधु वनैमा...

एक दिन जनकविले गाए– हान्यो वनकरैले काफल खाँदा मुड्कीले...। 
यो गीत सुनेर आँगनमा बसेका सारा गाउँलेको अनुहार खुसीले धप्प बल्यो । ताली बजाए । प्रेमराजा भने टोलाइरहे ।

कौतूहल जाग्यो । बिर्सिएनन् पनि । साँझ सुत्ने बेलामा उनले जनकविलाई सोधे– बुवा, यो वनकरै भनेको के हो ? 

जनकवि : तिमीलाई लाखु भन्ने थाहा छ ? 

प्रेमराजा : छैन । 

जनकवि : बाँदर त थाहा छ नि ?

प्रेमराजा : थाहा छ, हामी कति लखेट्छौँ ।

जनकवि : हो, त्यही बाँदरलाई वनकर भन्छन् । 

“यो गीतको भाव – जंगलमा काफल पाक्छ, मान्छे काफल खान जाँदा बाँदरले झम्टिन्छ भन्ने हो भनेर उहाँले भन्नुभयो । यो सुनेर मलाई कस्तो रमाइलो लागेको थियो,” प्रेमराज नोस्टाल्जिक हुन्छन् ।

जनकवि भन्थे– यो कान्छाले गीत गाउँछ, स्वर पनि राम्रै छ । यसलाई म रेडियो नेपाल लगेर बालकलाकार बनाउँछु ।

रेडियो नेपाल त्यो समयको सूचना र मनोरञ्जनको ‘जाइन्ट’ । अर्थात्, एक मात्र साधन । ‘त्यसमा गएर मैले पनि गाउन पाउँछु ?’ जनकविले भनेको सुनेर मात्र पनि प्रेमराजा मक्ख पर्थे । खुसीले पहाड नाघ्थ्यो । मनमनै गदगद हुन्थे ।

० ० ० 

जनकवि मात्र हो र ? झलकमान गन्धर्व पनि बेलाबेलामा प्रेमराजाका बुवालाई भेट्न पुगिरहन्थे । उनी पनि उसैगरी गीत गाउँथे । झलकमानको उपल्लोस्तरको गायकीले प्रेमराजालाई छुन्थ्यो । त्यसैगरी गाउन र बजाउन मनै लोभिन्थ्यो उनको । बालसुलभ ईर्ष्याले प्रेमराजा घुटुक्क थुक निल्थे ।

एकातिर घरमा देशकै बडेबडे गायकको जमघट, अर्कोतिर दिनहुँ आउने गन्धर्वको गायन । अनि, आफैँभित्रको उत्कट इच्छा । भलै, उनका बुवाआमा छोरो गायक बनोस् भन्ने चाहना राख्दैनथे । सके पढेर शिक्षक, नभए लाहुरे मात्र भए पनि बनोस् भन्ने बुवाआमा चाहन्थे । उनलाई भने गीत गाउने रहर । रहरले घर गरेपछि कसको के लाग्थ्यो र ! दुई/तीन कक्षामा पुग्दा राम्रै गीत गाउन थालिसकेका थिए ।

० ० ०

प्रेमराजा एकैछिनअघि बाल्यकाल सम्झिएर नोस्टाल्जिक भएका थिए । एकैछिनपछि त्यही बाल्यकाल सम्झँदा सुख अनुभूत गर्न सक्तैनन् । कारण, सात वर्षको हुँदा आमाले र नौ वर्षको हुँदा बुवाले यो संसारबाट सधैँका लागि हात हल्लाए ।

“यो संसारमा प्रेमभन्दा ठूलो कुरा के छ र ? त्यसमा पनि आमाबुवाको माया छोराछोरीका लागि कति महत्त्वपूर्ण हुन्छ, त्यो खुद बाल्यकालमा आमाबुवा गुमाउने छोराछोरीलाई मात्रै थाहा हुन्छ,” प्रेमराजा क्रमैसँग आमाबुवा गुमाएको पल सम्झिन्छन्, “हाम्रो घर एक हिसाबले उजाड भयो । म टुहुरो भएँ । त्यो बेलाको व्यथा बेग्लै छ ।” 

आमाबुवाको मृत्युपछि प्रेमराजाले निःसन्देह दुःख पाए । पाँच दिदीहरू विवाह गरेर गइसकेका थिए । दाइहरूले लय समाइसकेका थिएनन् ।

अनि, सधैँ भरिने आँगन एक्कासि शून्य भयो । गोठ रित्तिन थाल्यो । गाईभैँसी बाँध्ने किला खाली भए । टाट्ना उराठलाग्दो देखियो । घरै उजाड हुन थाल्यो । “सिनेमामा जस्तै मैले पनि दुःख पाएँ,” छोटो वाक्यमा प्रेमराजा भन्छन् ।

दुःख र सुखले लुकामारी खेलिरहे । कहिले सुख माथि कहिले दुःख, चक्र घुमिरह्यो । त्यही चक्रमा प्रेमराजाको जिन्दगी चलिरह्यो ।

सुख भोगे । सानै उमेरमा दुःख के हो, अनुभूत गरे । सुख होस् वा दुःख दुवैमा उनले संगीत भेटे । त्यसैले त संगीतका सुर पक्रिए । ०३३ सालदेखि गाउँको स्टेजमा गीत गाउन थालेका उनी ०३४ मा गण्डकी अञ्चलस्तरीय लोकदोहोरी प्रतियोगितामा प्रथम भए ।

० ० ०

फलामे खुड्किलो मानिने एसएलसी ०३६ सालमा उत्तीर्ण गरे । उच्च शिक्षाका लागि हुनेखानेहरू काठमाडौं जान्थे । अरू पनि जसोतसो पोखरातिर लाग्थे । परिवारको चाहना प्रेमराजा पोखरा जाऊन् भन्ने थियो, तर उनको रुचि अर्कै ।     

कस्तो ? 

“कति हुन्छ, पढ्दै पनि गरौँला, तर रेडियो नेपाल गएर गीत गाउनुपर्छ, गायक बन्नैपर्छ भन्ने थियो,” उनी भन्छन्, “पोखरा गएर गायक बनिँदैन थियो । त्यसैले मलाई काठमाडौं नै आउनु थियो, आएँ ।”

काठमाडौं आए । रेडियो नेपाल त जानैपर्‍यो । सपना त्यहीँ गएर पूरा हुन सक्थ्यो । तर, सिंहदरबारको पर्खालले छेकिएको रेडियो नेपाल पुग्न कहाँ सहज थियो र ! पृथ्वीनारायण शाहको सालिक पछाडिको सिंहदरबारको पश्चिम गेटमा पुगेर अडिए । त्यहाँबाट भित्र छिर्न पास चाहिन्थ्यो । लिए । रेडियो नेपालभित्र छिर्न अर्को पास चाहिन्थ्यो । रेडियो नेपाल पुगेपछि संगीत शाखामा जान अर्को महाभारत ! 

“तीन/चार महिना त रेडियो नेपालको ढोकामा पुगेर यसो भित्र चियाइन्थ्यो, कुन व्यक्ति को हो भनेर चिन्न खोजिन्थ्यो । जतिजनासँग चिनजान हुन्थ्यो, राम्रो व्यवहार देखाउने प्रयास गरिन्थ्यो,” उनी पुराना कुरा सम्झिन्छन्, “जनकविले मलाई रेडियो नेपालमा लगेर बालकलाकार बनाइदिन्छु त भन्नुहुन्थ्यो, तर ठ्याक्कै जाने अवसर भने जुरेन । उहाँ धेरै समय देश दौडाहामा हिँड्नुहुन्थ्यो । पछि बुवा बितेपछि त भेटघाट पनि हुन छोड्यो ।” 

० ० ०

त्यो बेला रेडियो नेपालको लोकप्रियता नै बेग्लै । रेडियोका हरेक कार्यक्रम कहिले कति बेला आउँछ भनेर अधिकांशलाई थाहा हुन्थ्यो । त्यस्तै कार्यक्रममध्येको एक थियो, पाण्डव सुनुवारले चलाउने ‘चौतारी’ । त्यसमा लोकगीत गाउन पाइन्थ्यो । दोहोरी गाउन पाइन्थ्यो । देशभरका लोकप्रतिभा त्यो कार्यक्रममा पुगेर गीत गाउँथे । 

०३७ सालको एक दिन प्रेमराजाले पनि यस्तो मौका पाए । “जब म चौतारी गएँ, मलाई पाण्डव दाइले हिट बनाउनुभयो,” पाण्डव सुनुवारप्रति प्रेमराजा आज पनि अनुग्रहित छन् ।

‘चौतारी’मा जान थालेपछि गाउँमा उनको इज्जत नै उचालियो । ‘चौतारीमा गीत गाउने मान्छे !’ भन्थे । “म घर जाँदा चौतारीमा गाउने प्रेमराजा महत आउँदै छ रे भनेर थाहा पाउने बाटो कुरेर भेट्न बस्थे,” उनी भन्छन्, “‘गाउँको इज्जत बढाउनुपर्छ, चौतारीमा गाउनुपर्छ है’ भन्नुहुन्थ्यो । चौतारीमा आज प्रेमराजाले गाउँछ भनेर मेरो गाउँका मान्छे एउटै घरमा भेला भएर सुन्थे । कुनै हप्ता म नआउँदा खल्लो पनि मान्थे रे ! म घर जाँदा ‘राम्रो गीत गाए, हामीलाई गीत सुनाइराखेस्’ भन्थे ।”

० ० ०

०३८ मा स्वरपरीक्षा दिए । पास भए । ‘चौतारी’मा गाउँदै आएका उनका लागि गीत रेकर्ड गर्ने ढोका खुल्यो । उनको करिअरको पहिलो गीत रेकर्ड भयो– तारा खसेको कसरी बिर्सनु खै सँगै बसेको...।

रेडियो नेपालबाट प्रेमराजाको गीत बज्न थाल्यो । पहिलो गीत नै लोकप्रिय भयो । 

“रेडियो नेपालबाट गीत बज्यो भने दुई देशभर एकैपटक पुग्थ्यो । अहिले हजारवटा एफएम होलान्, एउटा एफएमबाट गीत बज्दा हजारजनाले पनि सुन्दैनन् होला,” उनी भन्छन्, “त्यो बेला रेडियो नेपालको महत्त्व सायद त्यही भएर पनि थियो । त्यसैले हाम्रो नाम तत्कालै धेरैमा पुग्यो । ०४२ सालसम्म पुग्दा लोकगायनमा मेरो एकखालको छवि बनिसकेको थियो ।”

प्रेमराजाले ०४४ बाट रेडियोमै जागिरे जीवन सुरु गरे । ०४८ मा लोकसेवा आयोगबाट लडेर स्थायी जागिरे भए । लोकगीत प्रबन्धक भएर काम गरे । 

० ० ०

प्रेमराजाले धेरै गीतबाट आफ्नो बलियो पहिचान बनाए । तर, आमजनले सम्झिरहने गीत बन्यो, ‘पानको पात...।’ 

‘पानको पात’को पनि छुट्टै कथा छ । दोहोरी गाउन जिल्लाजिल्लामा जान्थे प्रेमराजा र उनका सहकर्मी । एक दिन प्रेमराजा र बमबहादुर कार्कीले वीरगन्जमा रफिक मियाँ र लालु गुरुङले गाएको सुने, पानको पात...।

ढिलो भाका थियो । काठमाडौं आएर प्रेमराजा र बमबहादुरले शब्द बनाए । पहिले यो गीतको शब्द थियो– पानको पात माया तिम्लाई सम्झन्छु दिनको रात, पियारी सलल...।

पियारी राख्दा केटाले मात्र गाउन मिल्थ्यो । त्यसैले उनीहरूले राखे– मर्स्याङ्दी सलल ।

सुरुमा स्लो कम्पोजिसन थियो । प्रेमराजाले यसलाई छिटोछरितो बनाए । र, सुनाए रेडियो नेपालमार्फत देशवासीलाई । पछि सांगीतिक कार्यक्रमका लागि नेपाली गायक/गायिका विदेश जान थाले । ‘पानको पात’ विदेशमा पनि पुग्यो ।

“यो गीत राष्ट्रको भयो । मान्छे यो मेरो, यो तेरो भन्छन्, वास्तवमा लोकले गाउने गीत लोकको हो,” उनी भन्छन्, “पहिलाका गीतमा अहिलेको जस्तो पैसा हुँदैन थियो, नाम मात्रै हो । कसैले त्यो समय पैसा थियो भन्छ भने त्यो गफ मात्रै हो । लोभलाग्दो पहिचान मात्रै हो, त्यो समय पाउने ।” 

० ० ०

विधान आचार्यले गीत लेखे । शम्भुजित बास्कोटाले संगीत गरे । मुम्बई पुगेर एरेन्जमेन्ट गरे । शम्भुजितले उतै निर्णय गरिसकेका रहेछन्, प्रेमराजा र कोमल ओलीलाई गाउन दिने ।

त्यो बेला सिनेमाका गीत अक्सर मुम्बई गएर गाउने चलन थियो । तर, प्रेमराजा नेपालमै गाउन रुचाउँथे । जस्तो प्रविधि छ, त्यसमै नेपालमै रेकर्ड गरौँ भन्थे । ‘बाँझो खेतमा...’ यहीँ रेकर्ड गरियो । ‘माइली’ सिनेमा रिलिजसँगै गीत लोकप्रिय भयो । उनको नाममा अर्को एउटा लोकप्रिय गीत थपियो ।

‘सालैको पातैले’, ‘हिउँचुलीमा हिउँ’, ‘बल्ल पर्‍यो निरमाया’, ‘खोलापारि निरमाया’, ‘सिमसिमे पानीमा’लगायत उनका दर्जनौँ गीत लोकप्रिय छन् । ‘खोलापारि निरमाया’ म्युजिक नेपालको पहिलो लोकगीत हो । त्यो प्रेमराजा र बमबहादुर कार्कीले संकलन गरेका थिए । राम थापाले स्वर दिए ।

सिंगल एल्बम नै उनले ६० वटा निकाले । एउटा एल्बममा कम्तीमा ६/७ गीत हुन्थे । पछिल्लो समय सिंगल गीत पनि निकाले । “६ देखि ७ सय गीत रेकर्ड भएका छन् । कति त मैले बिर्सिसकेछु । केही समयअगाडि मात्रै १२ वटा गीत फेला पारेँ, जुन मैले बिर्सिसकेको रहेछु,” उनी भन्छन्, “लोकप्रिय गीत मात्रै सम्झना हुँदो रहेछ । बाँकी अर्काइभमा रहने त रहेछ ।”

‘सिमसिमे पानीमा’का विषयमा केही समयअघि विवाद भयो । त्यसबारे प्रेमराजा धेरै कुरा गर्न चाहँदैनन् । “उहाँ (रेखा शाह)लाई मैले कहाँ क्रेडिट दिएको छैन ? दोहोरी गाउने भनेर दुईजनाले गाइयो, एकोहोरी गाउने भएको भए उहाँ एक्लैले गाउनुहुन्थ्यो । केटाले पनि गाउने भएकाले मैले गाएको हुँ,” उनी भन्छन्, “यो गीत उहाँ अहिले पनि गाइरहनुभएकै छ, रोयल्टी उहाँले नै लिइरहनुभएको छ । अनि, कसरी हुन्छ विवाद ? उहाँ एक्लैले विवाद झिक्न खोज्नुभएको हो, मैले होइन ।”

० ० ०

राजपरिवारका सदस्य कलासाहित्यप्रति खुब दिलचस्पी राख्थे । ऐश्वर्य (चाँदनी शाह) र ज्ञानेन्द्र (जी शाह) आफैँ गीतकार थिए । महेन्द्र (म.वी.वि शाह)त ‘अब्बल’ कवि भइगए । धीरेन्द्र र दीपेन्द्रको पनि गीतसंगीतप्रति गहिरो लगाव थियो ।

लोकगीतमा प्रेमराजाको उम्दा नाम थियो । दूरदराज जसको घरमा रेडियो थियो, उसलेदेखि दरबारसम्मले उनलाई चिन्थ्यो । दरबारका क्षेत्रीय कार्यक्रममा उनलाई सँगै लगिन्थ्यो । दरबारमा पनि बोलाइन्थ्यो, गाउन लगाइन्थ्यो ।

वर्ष भुलिसकेको एउटा पल अझै उनको सम्झनामा ताजै छ । प्रज्ञा–प्रतिष्ठानको एक कार्यक्रममा स्टेजमै बोलाएर तत्कालीन राजा ज्ञानेन्द्रले उनको तारिफ गरे । अँगालो हाले ।

उनी धीरेन्द्रलाई सम्झिरहन्छन् । कारण, बोलाएर ‘पानको पात’ गाउन लगाउँथे ।

दीपेन्द्रको पनि याद आइरहन्छ । त्यसको समेत कारण छ, दीपेन्द्र ‘पानको पात’ आफैँ गाउँदै नाच्थे । उनीहरूसँग प्रेमराजाको दोहोरो संवाद नै हुन्थ्यो ।

“राजामहाराजले गीत गाउन बोलाउनुहुन्थ्यो । भव्य कार्यक्रम हुन्थ्यो । त्यो बेला बक्सिस पनि राम्रै हुन्थ्यो,” उनी सम्झिन्छन् ।

० ० ०

रेडियो नेपालमा अधिकृतको जागिर थियो । बजारमा नाम र इज्जत थियो । गीत गाउन देश–विदेश पुग्थे । तर पनि उनी ०५३ मा अमेरिका गए र उतै रहे ।

किन ?

नेपालका तत्कालीन ७५ मध्ये आधाभन्दा धेरै जिल्ला कार्यक्रम गर्नै गएका थिए । युरोपका थुप्रै देश पुगिसकेका थिए । अमेरिका आउने/जाने क्रम चलिरहन्थ्यो ।

“मलाई अमेरिका जानैपर्ने बाध्यता थिएन । यहाँ खानै नपाएर हतोत्साही भएर गएको होइन । कार्यक्रमको सिलसिलामा जाँदा एक वर्ष म कार्यक्रममै व्यस्त भएँ । कम्तीमा ४० वटा स्टेटमा मैले कार्यक्रम गरिसकेको थिएँ,” उनी भन्छन्, “हामी अमेरिकामा जाँदा त्यहाँ रहेका नेपालीलाई मनोरञ्जन गराउने नेपाली कलाकार खासै कोही थिएनन् ।”

प्रेमराजा गायक त भइगए, सारंगी, मादल र बाँसुरी पनि बनाउँछन् । अमेरिकामा सारंगी बोकेर लामो समय हिँड्ने उनी नै पहिलो कलाकार हुन् ।

“त्यसैले त्यहाँ रहेका नेपालीले यहाँ बस्नुस्, गाउनुस् भन्नुभयो । हाम्रा छोराछोरीले पनि नेपाली गीतसंगीतबारे जान्ने मौका पाउँछन्, हामीले के गर्नुपर्छ र सक्छौँ, त्यो गर्छौँ, तर यहीँ बस्नुस् भन्नुभयो,” उनी भन्छन्, “नेपालमा त अरू कलाकार पनि छन्, इन्टरटेन गराउने, तर यहाँ कोही छैन, तपाईं लामो समय पनि भयो यहाँ आएको, त्यसैले यहीँ बस्नुस् भन्नुभयो । नेपाली संगीतलाई विश्वभर पुर्‍याउने भनेर हामी भनिरहन्छौँ, तपाईं अमेरिकामा बसेर यही काम गर्नुस् भन्नुभयो । मलाई पनि हो भनेजस्तो लाग्यो । म आफैँ पनि संगीत विश्वभर फैलाउनुपर्छ भन्ने सोचको मान्छे ।”

‘पानको पात...’ लाई वीरगन्जबाट हामीले काठमाडौं ल्याएर रेडियोमा नबजाएको र देश–विदेशमा हुने कार्यक्रममा नगाएको भए यो आज लोकको गीत हुन्थ्यो र ? उनी प्रश्न गर्छन् । त्यसैले उनले अमेरिकामा बस्ने निर्णय गरे । 

अमेरिकामा कलाकारलाई सम्मान नै हुने उनले महसुस गरेका छन् । “अमेरिका ट्यालेन्टलाई सम्मान गर्ने देश हो । यहाँ जसरी आलोचना हुन्छ, वास्तवमा त्यस्तो होइन । हाम्रो संगीत मन परे उनीहरू सँगै स्टेजमा नाच्छन्, राम्रो भनेर गला मिलाउँछन्,” उनी भन्छन्, “हामी संगीतकर्मीलाई अरूले दिने हौसला भनेको त्यही त हो ।”

उनीसँग केही तितो अनुभव पनि छ, नेपालीसँगकै । 

कस्तो ? 

सबै होइन, केही नेपालीले नेपालीकै आलोचना र असहयोग गरेको उनले देखेका छन् । “अधिकांशले त माया नै गर्नुहुन्छ, तर केही नेपालीले भने ए गानाबजाना गर्ने गाइने भनेजस्तो गर्नुहुन्छ,” उनी सुनाउँछन्, “जो सुरुमै गएर धेरै पैसा कमाएका छन्, त्यस्ता एकाध व्यक्तिमा यो समस्या छ ।”

यसलाई उनी स्वयं अपवाद भन्छन् । अपवाद जहाँ पनि हुन्छ, जेमा पनि हुन्छ । प्रेमराजाले यसलाई त्यही रूपमा लिएका छन् । 

० ० ० 

अमेरिकामा प्रेमराजाले ‘नेपाल हाउस’ खोले । उनकै शब्द सापटी लिएर भन्दा ‘नेपाली कल्चरलाई विस्तार र प्रवर्द्धन गर्ने नेपाल हाउसको मुख्य उद्देश्य’ हो ।

“मेरो नेपाल हाउस रेस्टुराँको भित्तामा टाँसेका आर्ट हेरेर मात्र सयौँ अमेरिकन नागरिक नेपाल आएका छन् । त्यही आर्ट र नेपाली खानाका कारण सयौँ नेपाली नागरिकलाई मैले काठमाडौं उतारिसकेको छु” उनी भन्छन्, “नेपाली विदेश गए पनि उनीहरूले प्रत्यक्ष/अप्रत्यक्ष रूपमा नेपालकै लागि काम गरिरहेका हुन्छन् । देशप्रति माया नभएको त हजारौँमा एक मात्रै होला ।” 

के छ आर्टमा ?

काठमाडौं र भक्तपुर सहरको सुन्दरता छ । सगरमाथा, फेवाताल र माछापुच्छ्रेको मनमोहकता छ । पहाड र तराईका हरियाली फाँट छ । “यो नेपाल नै हो ? भन्नुहुन्छ । हो भनेपछि त्यहीँ नै उहाँहरू नेपाल आउने प्रतिबद्धता जनाउनुहुन्छ,” प्रेमराजा भन्छन् ।

निःस्वार्थ सेवा गर्ने बानी, हाँसिरहने स्वाभाव र खुसी हुने चलन देखेर नेपालीलाई अमेरिकीले मन पराउने गरेको उनी बताउँछन् । त्यसैले आफूले नेपाल ल्याएका अमेरिकी पटक–पटक दोहोर्‍याएर यहाँ आउने गरेको उनी सुनाउँछन् ।

० ० ०

अमेरिका बस्दा पनि थुप्रै शुभेच्छुक भेटे, जो उनका गीत सुनेर नतमस्तक हुन्थे । प्रेमराजालाई भेट्न जसरी नेपाली डाँडापाखाका कलाप्रेमी कोसौँ हिँडेर आउँथे, त्यस्तै शुभेच्छुक उनले अमेरिकामा समेत भेटे । “प्रेमराजा यहाँ बस्छ भनेर थाहा पाएपछि पाँच/छ घण्टा ड्राइभ गरेर आउने नेपाली पनि भेटेको छु,” प्रेमराजा भन्छन्, “आफू बच्चा हुँदा गीत सुनेको हुनुहुँदो रहेछ, गीत सुन्नभन्दा पनि हेर्न आएको भन्नुहुन्छ ।” 

० ० ० 

गत वर्षदेखि प्रेमराजा ‘ब्याक टु द म्युजिक’ भन्दै पुनः सांगीतिक दुनियाँमा सक्रिय छन् । ‘बन्दीपुरैमा...’ उनले गाए । स्रोताले मन पराए । केही समयअघि ‘हुम्लाजुम्ला...’ बोलको गीत ल्याए । अब ‘पाइपलाइन’मा पूर्वेली गीत छन् ।

उनी अहिले व्यावसायिकभन्दा सांस्कृतिक संगीतको संरक्षण र सम्वर्द्धनमा केन्द्रित छन् । त्यसैले जसरी ‘बन्दीपुरैमा...’ र ‘हुम्लाजुम्ला...’ गाए, अब हरेक वर्ष कम्तीमा एउटा कल्चरल गीत गाउने उनको योजना छ ।

“ठाउँको चिनारी र कल्चरको प्रवर्द्धनको काम गर्ने मेरो उद्देश्य हो,” उनी भन्छन्, “मैले मेरो तर्फबाट आफ्नो कर्तव्य पूरा गर्दै छु ।”

दर्जनभन्दा धेरै गीत ‘स्टक’मा राखेर बसेका छन् । भन्छन्, “शरीर र स्वास्थ्यले साथ दिएसम्म संगीतमा सक्रिय हुन्छु । संगीत मेरो जीवन भइगयो नि !” 

यो पनि पढ्नोस्–

किन सधैँ विवाद ?  

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शुक्रबार, भदौ ८, २०८०  १०:०२
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
The British College Banner adThe British College Banner ad
Everest BankEverest Bank
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro