site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
ब्लग
Nabil BankNabil Bank
Sarbottam CementSarbottam Cement
सक्किगोन्त...

यो पालि पानी धेरै पर्‍यो । फाफुराको निन्द्रा पुगेको छैन । किनभने उसको आरामगृह रत्नपार्कका घाँसहरु सुक्नै पाउँदैनन् । बीचबीचमा कुनबेला घाम लाग्ला र टोपीले मुख छोपेर लमतन्न परौंला भनेर मौका कुर्नुपर्छ । केही दिन अघि त्यसै गरी पाएको अमूल्य समयमा फाफुरा निदाउन मात्र लागेको थियो, कसैले छेउमै बसेर ठूलो स्वरमा गीत गाउन थाल्यो ।

फाफुरा आलोचना सुनेको कम्निस्जस्तो आवेगमा आउनु कुनै नौलो कुरो भएन । उसले त्यो मानिसलाई हकार्‍यो,

‘ए भाइ । गीतै गाउने भए नेपाल आइडल वा भ्वाइस अफ नेपालमा जाऊ न । किन यहाँ बसेर कराइरहेको ? को हौ तिमी ?’
उसले अचम्म मान्दै सोध्यो,

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

‘तिमीले मलाई चिनेनौ ? म झिल्के हूँ ।’

‘को झिल्के ?’

Global Ime bank

उसले गर्वले छाति फुलाउँदै भन्यो,

‘यस्सै राम्रो, उस्सै राम्रो ।’

फाफुराले अचानक आफू सानो हुनेबेलादेखि सुनेको एउटा गीत झलक्क सम्झ्यो । उसले फेरि सोध्यो,

‘तिमी त्यही झिल्के नेपाली हौ ? यस्सै राम्रो उस्सै राम्रो ?’ 

झिल्के बत्तीसै दाँत देखाएर हाँस्यो र भन्यो,

‘हो, बल्ल तिमीले मलाई चिन्यौ । हेर, लेख्ने मानिसले जुनसुकै भावमा लेखेको भए पनि उसले नजानिंदो पारामा हामी समस्त नेपालीहरुको पहिचान यो गाीतको एकै लाइनमा लेखिदिएको छ । हामी के हौं, को हांै र किन यस्ता हौं भन्ने कुराको त्योभन्दा सटिक वयान लाखौं शव्द खर्च गरेर पनि लेख्न सकिन्न । केही शव्दमै एउटा ठूलो ग्रन्थ लेखिएको छ । त्यो पनि अकाट्य र सर्वमान्य ।’

फाफुरालाई उसको कुरा सुन्नासाथ लाग्यो, पहिले त उसले त्यस गीतको यो मूलमर्म नै बुझेको रहेनछ । तर खास झिल्केले त्यति भन्नासाथ उसको उर्वर मगजले गूढज्ञान प्राप्त गरिहाल्यो । अनि नियालेर आफ्नो वरिपरि हेर्दा, अरुलाई र आफैलाई पनि छिन्द्रान्वेसी आँखाले हेरेर नापतौल गर्दा उसले त्यस गीतको खास अर्थ बुझ्न थाल्यो ।

‘म त झिल्के यस्सै राम्रो

यस्सै राम्रो उस्सै राम्रो

नेपाली हुनाले ।’

निर्विवाद, निर्विकल्प, अकाट्य र सत्य, यस्सै राम्रो उस्सै राम्रो । बाँकी कुनै कुरा, संशय, विवाद, आत्ममूल्यांकन, परिमार्जन र सुधारको कुनै ठाउँ पनि छैन, आवश्यकता पनि छैन । म त झिल्के यस्सै राम्रो । अझ यस्सैले मात्र नपुगेर उस्सै पनि थपिएको छ । यस्सै र उस्सै पनि आधा स थपेर झनै जोडदार बनाइएको छ । म त झिल्के, दायाँबायाँ, भित्र बाहिर, माथि तल, चारैतिर, दशै दिशाबाट राम्रो । नेपाली हुनाले । यति भइसकेपछि हामीलाई अरु केही पनि चाहिएन । केही चाहिने त संसारका अरु मानिसहरुलाई हो । विकासले नपुग्ने विश्वका अरु नागरिकहरुलाई होला । किनभने तिनीहरु झिल्के हैनन् । तिनीहरु न यस्सै राम्रो न उस्सै राम्रो । त्यसैले राम्रो हुने प्रयास गरिरहन्छन् । हामीलाई त बालै फरर नि । हामी त जन्मजात यस्सै राम्रो, उस्सै राम्रो नेपाली हुनाले । 
फाफुराले झिल्केलाई धन्यवाद दियो । झिल्के दंग परेर अथ्र्याउन थाल्यो,

‘हेर, हामी खुसी छौं । किनभने हामी यथास्थितिवादी हौं । हामी सन्तुष्ट छौं । किनभने हामी झिल्के हौं । झिल्के यस्सै राम्रो उस्सै राम्रो । नरकपालिकाले फोहोर उठाउन सकेको छैन । बाटाभरि असरल्ल छरिएका छन् गन्हाउने र कुहिएका फोहोरहरु । हामी त्यसैलाई कुल्चँदै हिंड्छाैं । घरमा बटुलका फोहोरहरु रात परेपछि गाडी वा स्कुटरमा हालेर लैजान्छौं । बाटोमा पल्याकपुलुक हेरेर सडकको छेउमा फुत्त मिल्काउँछौं । अनि घर आएर सगर्व ट्विट गर्दै सरकारलाई गाली गर्छौं । जसरी सरकारलाई नागरिक प्रति आफ्नो कत्र्तव्यको मतलब छैन, त्यसरी नै नागरिकको रुपमा आफ्नो कत्र्तव्यसंग हामीलाई पनि मतलब छैन । किन होस् ? म त झिल्के यस्सै राम्रो ।’

फाफुरा झिल्केसंग अझ बढी सहमत भयो । हुन पनि हो । हामी महामारी फैलन सक्छ भन्ने चेतावनी सुन्छौं तर रत्तिभर पनि चिन्तित हुन्नौं । महामारी र रोगव्याधसंग हामीलाई के डर ? वीर गोर्खाली पो हौं त हामी । हामी नेपालीको रोगप्रतिरोधात्मक क्षमता कति बलियो छ, त्यो हामीलाई नै थाहा छ । कुइरे पो आउँ र जण्डिसजस्ता सानातिना कुराले थलिन्छ । हामी त हैजासम्म पचाउने शूरवीर हौं ।’
ऊ पनि गुन्गुनाउन थाल्यो,

‘म त झिल्के यस्सै राम्रो, यस्सै राम्रो उस्सै राम्रो ।’

झिल्केले उसको गीत सुनेर भन्यो,

वाह भाइ, तिमी त भीम निरौलाभन्दा पनि राम्रो गाउँदारहेछौ ।’

फाफुरा दंग पर्दै सोच्न थाल्यो । सत्ता र शक्तिमा हुनेहरु सरकारी ढुकुटी रित्याएर आफ्नो र आफ्नो आसेपासेहरुको वरत्रपरत्र सुधारिरहेका छन् । ठेकेदारहरु काम समयमा नगरी आरामले सुतिरहेका छन् । तोकिएको समयभन्दा पाँचसात वर्ष ढिला गरेर झारातिराइ सकिएका निर्माणहरु हप्तादश दिनमै भत्किए बिग्रिए पनि कसैलाई बाल छैन । चुनाव जितेकाहरु गाँजा खाएर त्यसको सुरमा घोषणापत्रमा लेखेको र भाषणमा खोकेको कुराहरु बिर्सेर मैमत्त छाडा साँढेहरुजसरी घुमिरहेका छन् । कृतिम अभाव र महँगी बढ्दो छ । हरेक कुरा सिण्डिकेटको चंगुलमा छ । न्याय, शिक्षा र स्वास्थ्यजस्ता कुराहरु आम र गरीव नागरिकहरुको पहुँचभन्दा निकै पर पुगेका छन् । हरियाली मासिएको छ, पर्यायवरण बिग्रेको छ, खोलानाला पुरिएका छन्, धान फल्ने खेतका धापहरुमाथि गगनचुम्बी चिहानहरु उम्रिएका छन्, बाटाघाटाहरु हिंड्न नसक्ने भएका छन् । तर बिमस्टेकका विदेशीहरु हिंड्ने बाटा चाहिँ रातारात दुईचार दिन टिक्ने गरी टालटुल पारिएका छन् । कुरुप बनाएर लफण्ड्याइएका स्थानहरुलाई फ्लेक्सले ढाकेर क्षणिक दृष्टिभ्रम सिर्जना गर्न खोजिएको छ । ती कुराहरु गौण हुन्छन् । 

किनभने, म त झिल्के यस्सै राम्रो उस्सै राम्रो ।

झिल्के फेरि दार्शनिक पारामा भन्न थाल्यो,

‘यस संसारमा सबै समस्याको जड असन्तुष्टि हो । त्यसैले झिल्केहरुले सन्तुष्ट रहन सिकेका छन् । हामी कति अत्यासलाग्दो समयबाट हिंडिरहेका छौं । कोही कसैप्रति उत्तरदायी वा जवाफदेही छैन । कुनै कुरा नियन्त्रणमा छैन । कसैले कसैलाई टेर्न पर्दैन । ठगी भयो भनेर तरकारी बजार अनुगमनमा जाने सरकारी टोलीलाई व्यापारीहरुले थुनिदिन्छन् । ठग्न पाइएन भनेर हाकाहाकी यातनायात व्यवसायीले हडताल गरिदिन्छन् । चोर्न पाइएन भनेर इन्धन व्यवसायीहरुले सब कुरा ठप्प पारिदिन्छन् । त्यो सबै हेर्ने, सोच्ने वा सुधार्ने हामीलाई के आवश्यकता छ र । हामी त यस्सै राम्रो उस्सै राम्रो ।’ 

पाफुरा उसको दिव्य विचारबाट झनै प्रभावित भयो । हो नि त, दिनदिनै भनेजसो बालिका तथा महिलाहरु यौनपिपाशुका सिकार भइरहेकाछन् । हाम्रो समवेदनालाई त्यसले खासै उद्वेलित बनाउँदैन । हामी फेसबुक र ट्विटरमा ‘बलात्कारीलाई फाँसी दे’ भनेर एउटा पोष्ट गरेपछि मान्छे हुनुको आफ्नोे दायित्व पूरा भयो भन्ठान्छौं । त्यो आक्रोश पोष्ट गरेको पन्ध्रबीस सेकेण्डमै हाम्रो अर्को पोष्ट हुन्छ, ‘छक्का.......’। कतै क्रिकेट चलिरहेको हुन्छ । हाम्रो समवेदना त्यति नै क्षणिक हुन्छ । कसैले कतै सडकमा नागरिक भेला आह्वान गरेको छ भने हामी किन जानु त्यहाँ ? फेसबुकमा लेखिसक्यौं त । अरे बाबा, ट्विट समेत गरिसक्यौं । अरु के गर्नु अब ? उल्टै बरु तिनलाई परिचालित भीड भन्न बेर लगाउन्नौं हामी । पीडित हाम्रो नातागोता वा परिचित नभएसम्म हामीलाई त्यसले पोल्दैन । किन बिथोल्दैन त अपरिचित नै भए पनि अर्को एउटा मानिसको पीडाले हामीलाई ? हाम्रो सोचमा वा समवेदना जगाउने ग्रन्थीमा के खराबी छ भनेर हामी किन घोत्लिनुप¥यो ? त्यसको आवश्यकता नै छैन । किनकि म त झिल्के यस्सै राम्रो, उस्सै राम्रो । 
झिल्के फाफुरालाई भन्न थाल्यो,

‘संसार कहाँ पुगिसक्यो, हामी कहाँ छौं ? यस्ता कुराले हामीलाई किन अत्यास लाग्नु र ? हामीले आत्ममूल्याङ्कन गर्ने, कतै बाटो बिराइरहेका त छैनौं भनेर सोच्ने के आवश्यकता छ र ? सुध्रिने, सपारिने वा परिमार्जन हुने भनेको त खोट भएको कुरालाई पो लागू हुन्छ । हामी त खोटरहित, सबै कुरा जान्नेबुझ्ने महान प्रजाति हौं । हामीले आफूलाई चिनिसक्यौं । हामीले त पहिले नै मानिसकेका छौं । हामीलाई थाहा छ, म त झिल्के यस्सै राम्रो । हामी जहाँ छौं, जे छौं, जसरी छौं र हामी जस्ता छौं, त्यसैलाई नै सबैभन्दा अन्तिम सत्य मानेर ढुक्क भैसकेका छौं हामी । अब बाँकी के नै छ र प्रमाणित गर्नु । त्यसैले आऊ एकपटक फेरि हामी दुई भाइ मिलेर हाम्रो पहिचानको यो गीत गाऊँ ।’

फाफुरा उसको स्वरमा स्वर मिलाएर छाति फुलाएर गाउन थाल्यो । एकैछिनमा उनीहरुसंग वरिपरिका सारा भीड पनि गाउन थाले । रत्नपार्कबाट सुरु भएको त्यो कोरस जहाँजहाँसम्म पुग्यो, त्यहाँका सारा झिल्केहरु पनि गगनभेदी स्वरमा गाउन थाले,
‘म त झिल्के यस्सै राम्रो

यस्सै राम्रो उस्सै राम्रो नेपाली हुनाले ।’ 

यस्सै मात्र होइन उस्सै पनि राम्रो । बात खलास् । ‘एण्ड अफ डिस्कसन’। 

सक्किगोन्त ।


 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: मंगलबार, भदौ १२, २०७५  १०:४२
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ann KFCAnn KFC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
कतारका अमिर थानीसँगको अपेक्षा
कतारका अमिर थानीसँगको अपेक्षा
ICACICAC