site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
पिसाब
Sarbottam CementSarbottam Cement

– दीपक लोहनी


फेरि लाग्यो पिसाब ।

भित्री पीडा ठ्याक्कै भन्नै नसकिने । के–के भएँ भएँ । वास्तविक भाव र अवस्था जानकारी गराउन हाम्रा शब्दहरू कति असफल छन् । उकुसमुकुस भएँ भन्नु पर्ला ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

हैन, आजकाल मलाई के भइरहेछ ?! जब यहाँ आएँ र काम शुरु गरें, मलाई छिन–छिनमा पिसाब लाग्दो छ । छ्वाल्ल पिसाब आए पनि अर्कै आनन्द आउँथ्यो । छ्वाल्ल बग्ने यस्ता कञ्चन पिसाबलाई फ्याँक्दा म आनन्दित हुन्थ्यें । कल्पिन्थें– यी त उच्च पहाडी शरदीय झरना हुन्— स्वच्छ, पवित्र र कञ्चन ।

साँच्चै, स्वच्छ पिसाब फेर्दा कति आनन्द आउँछ । पुलकित हुन्छ मन र मस्तिष्क । तर, आजकाल हैरान छु । ठ्याक्कै एक महिना भयो— छिनछिनमा पिसाब आइरहन्छ । ट्वाइलेट पस्यो, पिसाब गर्न खोज्यो— सुकेधाराजस्तो— तप्प तप्प ! कन्यो, फेरि कन्यो, बल्लबल्ल कन्यो— उही तप्प तप्प ! कस्तो हैरान अवस्था । मियाजाकी भन्थिन्, “दीपक, तिम्रो अनुहार पढ्दा तिमीलाई केही उकुसमुकुस भएको छ । काममा त्यति मन गइरहेको पनि लाग्दैन । के भयो तिमीलाई ?”

Global Ime bank

हो । केही त भएको छ मलाई । केही होइन, ठूलै केही भएको छ । ठ्याक्कै भन्नमात्र नसकिएको । पटक–पटक पिसाब तप्प तप्प लाग्छ भन्दा शरम हुने । बाँकी भित्री अनुभूतिहरू व्यक्त गर्न शब्दै नहुने । कस्तो अवस्था मेरो ! कस्तो दलदल यो पिसाबको !

एक महिनाअघि मात्र नेपालमा हुँदा यस्तो थिएन । भनूँ न— मेरो जीवनमै यस्तो कहिल्यै भएकै थिएन । दिनमा दुई–तीन लिटर पानी पियो र पाँच–छ पटक पिसाब फेर्‍यो, बस्यो । कुनै उकसुमुकुस थिएन । काममा कुनै अवरोध थिएन । लाजशरम त पटक्कै छँदै थिएन ।

तर, एक महिनायता जापानको यो सानो गाउँ ह्युगोमा आएर प्रांगारिक कृषिको तालिम दिँदा भने म आश्चर्यचकित भएको छु । हैन, के भयो मलाई ? आखिर भइरहेछ के ?! खालि पिसाबमात्र आइरहन्छ । पटक–पटक । तप्प ! तप्प !!

“खासै केही भएको छैन, मियाजाकी । खालि पटक–पटक पिसाब लागेजस्तो हुन्छ । फेर्न गयो, कहिले आउँदै आउँदैन । आए पनि तप्प तप्पमात्रै आउँछ,” अति भएपछि लाजशरम पचाएरै भनिदिएँ मैले ।

“के प्रोस्टेट ग्ल्यान्डको समस्या छ तिम्रो ?” मियाजाकी सोध्छे । कति आत्मीय, मुलायम र सफेद छ उसको मन ।

“हैन, त्यस्तो त केही थिएन । एकाएक यस्तो भयो ।”

“उमेर बढ्दै गएपछि यस्ता समस्या देखिन्छन् । समयमै चेकअप गराऊ । म यहाँको डक्टरसँग समय मिलाऊँ त ?”

“हैन, पर्दैन । केही समय म आफैं यसलाई ठीकठाक पार्ने कोसिस गर्छु । शायद होमसिक र वातावरणीय प्रभावका कारण यस्तो भएको हो कि ?” मैले सजिलै उम्कन भनिदिएँ ।

यो मोरी मियाजाकी— अचम्मकी युवती छे । गोलो अनुहार, झोलिएका आँखा । पाक्कल पुक्कल जिउडाल । चैतमासे सिप्ली धानजस्तो कल्कलाउँदो बाक्ला छोटा कपाल । धर्मले ऊ क्रिश्चियन हो । हाँगा कुन हो, मैले जान्न चाहिनँ । मनले बौद्धिस्ट । बोली प्रस्ट नेपाली । खाना सात्विक । आजकाल त अर्गानिक नै भनिदिनु पर्छ । तसर्थ ऊ एकदिन ‘अर्गानिक लाइफ’ खोज्दै लाजिम्पाटको मेरो अड्डामा आइपुगेकी थिई । कुरो त्यही २०७० साल असारतिरको हो । नेपाल केको लागि आई र किन नेपाली भाषा सिकी, मलाई पत्तो छैन ।

पहिलो भेटदेखि नै ऊ र म कस्सिँदै गयौं । म विवाहित, दुई छोरीको पिता । ऊ अविवाहित, छिप्पिएकी जापानी युवती । मैले उमेर सोधिनँ । उसले बताइन पनि । बिनासोधखोज हाम्रो मित्रता बढ्दै गयो । ऊ अर्गानिक काम र कुरामा रुचि राख्दै गई । देशका थुप्रै ठाउँ घुम्दै गई । घुमेका तिनै ठाउँमा अर्गानिक खेती सिक्दै र सिकाउँदै गई ।

उसले नै सिकाई इकिही र बोकासी मल बनाउने प्रविधि । मैले साःगा, असुरो, बकैना, निम र क्यातुकेहरूको बारेमा भनें । देखाएँ । कुरिलो खेतीको काम गर्थें÷गर्छु— सबै घुमाएँ । देखाएँ । बैजनी रंगको कुरिलो देखाउँदा त ऊमात्र होइन, उसका थुप्रै जापानी साथी र प्रोफेसरसम्म छक्क परेका थिए । काठमाडौं उपत्यकाका रैथाने नेवारहरूको परम्परागत मल बनाउने प्रविधि साःगाको व्याख्या र अवलोकन गर्दै नेवारहरूका पुराना बस्ती घुमाउँदा त ऊ कति छक परी परी । तर, हाम्रो भाषाको सहयोग लिई भन्ने हो भने तीनछक परी भनूँ न ।

एकदिन उसले भनेकी थिई, “दीपक ! तिमीलाई म जापान लैजान्छु ।”

मैले भनेथें, “मलाई नेपालै प्यारो छ । जापानमा बसेर म काम गर्न सक्दिनँ । फेरि त्यस्तो लाटाहरूको देशमा गएर म कोसँग, कसरी बोलूँ ? मलाई जापानी भाषा आउँदैन । तिमीहरूको अंगे्रजी पटक्कै छैन ।”

“मसँगै बस्ने÷बोल्ने । हुन्छ ?”

म बाहुन चरी । यस्ता चरीहरूले नाफा–घाटा अगाडि नै सोच्छन् भन्ने जनश्रुति छ । भनिदिएँ, “अर्गानिक काम सिक्न÷सिकाउनसम्म हो भने त जापान गइएला तर तिमीसँगै बस्न र बोल्नमात्रै त मरे पनि जान्नँ ।”

उ हाँसी । उसले मेरी श्रीमतीजी र छोरीहरु छुनुमुनु सबै भेटेकी थिई । सँगै खाएकी र खेलेकी पनि थिई ।

“किन हाँसेकी ?”

“तिमी श्रीमती र छोरी छोडेर जाँदैनौ, थाहा छ । तिमीलाई म कुनै कृषि तालिममा लैजान्छु ।”

“विदेशीका गफ,” मैले मनमनै भनिदिएँ ।

तर, होइन रहेछ । एकदिन उसले मलाई साँच्चै लैजाने निधो गरिछे । उसकै देशको सानो गाउँ ह्युगोमा । ४५ दिने तालिमका लागि उसले नै मेरो इन्भिटेसन लेटर मगाई । मैले आफ्नो साधारण बायोडाटा बनाएँ । भिसा लाग्यो । हामी उड्यौं । 

उड्नुअघि देखें– श्रीमतीजीको अनुहार अलि निन्याउरो थियो ।

० ० ०

जापानको एउटा सानो गाउँ ह्युगो । हेर्छु चारैतर्फ । जताततै नेपालै नेपालको झझल्को आउने । खेत उस्तै । वनपाखा, बारी उस्तै । तरेली उस्तै, बहने हावा र पानी उस्तै । बाहिरी घर उस्तै । मान्छेहरू गुरुङ, राई, तामाङ र मगरजस्ता । म त नेपालमै छु जस्तो । 

आठ÷दशवटा ठूला–ठूला गह्राहरु थिए हामी बस्ने ठाउँमा । घर काठको थियो । बीचमा अँगेनाजस्तो आगो फुक्ने ठाउँ । मझेरी, पिँढी, मटान सबै थिए । तर, सब सफा सुग्धर । धूलो कतै थिएन । धूवाँ कतै थिएन ।

“भोलिदेखि त्यही अगाडिको खेतमा काम गर्नुपर्छ,” मियाजाकीले भनी ।

बुर्बुराउँदो माटो थियो । मैले सम्झिएँ– मनोहराको मन छोइरहने उर्वर फाँट । अनौठो हुँदोरहेछ जापानीहरूको तालिम पद्धति । काम गरेको, सिकेको, पढेको केही थाहै नहुने । बच्चाले भाँडाकुँडी खेलेजस्तो । हामीकहाँ भैदिएको भए– एउटा कोठामा भेडाबाख्राझैं कोच्चाएर जेटीएले दुई घण्टा फलाक्थ्यो । ओसिएको चिउरा र कोक्याउने आलुको तरकारी खुवाएर घर पठाउँथे । साँच्चै ! जापान भनेको जापानै रहेछ !

खेतमा खेतीको फिल्म हे¥यो, माटो हे¥यो, औजारहरू हे¥यो, मल–बीउ हे¥यो र मियाजाकीको पछिपछि लागेर कृषिकर्म ग¥यो । त्यहीँ नै गुबो र साकुराजीमा पहिलोपल्ट फलेको देखेको हुँ मैले । टर्रो हलुवाबेदलाई गुलियोमा रुपान्तरण गरिएको होसागाकी बनाउन मलाई मियाजाकीले त्यहीँ सिकायी, जुन सबै मैले नेपाल भित्र्याएँ ।

तरm त्यही खेतमा मलाई रोगले समात्यो । निसंकोच पहाडी शरदीय झरनाजस्तो छङ्छङ् बग्ने मेरो पिसाब संकोचमा तप्प तप्प खस्ने सुकेधारामा परिणत भयो । मियाजाकी पिँडुला देखिने हल्का कसिलो पाइजामा लगाउँथी । कम्मरमाथि दुई–तीन वटा पातअंकित टिसर्ट लगाउँथी र कतै नछिनेका लामा ड्याङहरूमा दुई हातखुट्टा टेकेर माटो चलाउँथी । म एक मिटर पछाडिबाट उसको काम हेथें । माटो र बीउ उस्तै–उस्तै हो नेपाल र जापानमा । तर, खेती प्रविधि र ड्याङ धेरै फरक । साँखु र पनौतीका नेवारले बनाएका आलुका ड्याङमा रमाउने म जापानका एकरसका उदेकलाग्दा ड्याङ देख्दा विरक्त लाग्थ्यो ।

विरक्त लागेर दोस्रो हप्तामा भनिदिएँ, “मियाजाकी, तिम्रा ड्याङहरू विरक्त लाग्दा छन् ।”

“रहर लाग्दा पनि खोज न त,” उसले टाउकोमा सिउरिएको छतरीको छायाबाट आँखाका नानी चलाउँदै भनी ।

“हुन्छ, खोजूँला,” मैले हाइकूको पहिलो हरफझैं पाँच अक्षरमा बोलिदिएँ ।

तर खोज्ने के ? चारैतर्फ उही निरस लमतन्न सुतेका लामा ड्याङहरू । तिनै ड्याङमा चरिरहेकी भैसीजस्ती मियाजाकीको जिउ ।

ओहो ! अलिकति त रस रहेछ । मैले मियाजाककिो पुट्ठातिर आँखा लगाउदै सोचें । ऊ छिप्पिएको आफ्ना रहस्यमयी पुट्ठोलाई हाँसको चालझैं ढलकमलक पार्थी । मेरो मन रसायो । थामें । पिसाब रसायो । त्यो पनि थामें । सकेसम्म थामें । तर, थामिनसक्नु भएपछि म उसको पछाडिबाटै भाग्न खोजें ।

“दीपक कता ?” उसले पनि हाइकूकै पहिलो हरफे पाँच अक्षरमा बोली ।

“पिसाब च्याँप्यो, ट्वाइलेट जान भागेको ।”

ट्वाइलेट पुगें । जिपर खोलें र बगाइदिएँ पिसाब । तर, कहाँ पहाडी शरदीय झरनाजस्तो हुनू ! साउने खहरेझैं पूरै लेदो बग्यो । निकास थुनिएको भए कमोड भरिन्थ्यो, शायद ।

लाग्छ— त्यही दिनबाट शुरु भयो मेरो ‘प्रोस्टेट ग्ल्यान्ड’को समस्या ।

म मियाजकीसँगै ड्याङहरू कोट्याउँथें । सुम्सुम्यउँथें । गोड्थें । र, पिसाब लाग्दा भागेर ट्वाइलेट पुगिहाल्थें । कहिलेकाँही त जिपर खोल्न नभ्याएको जस्तो हुन्थ्यो । कस्तो हुन्थ्यो हुन्थ्यो । अनुभूतिको अगाडि शब्दहरू हारेको पहिलो अनुभूति यहीँ गरें मैले ।

मनग्य पिसाब फे¥यो र झ्यालबाट मियाजाकीको त्यही रहस्यमयी पुट्ठो नियाल्यो । ऊ हाँसको चालझैं माटोमाथि ढलकमलक गर्थी । उता नेपालमा चाहिँ श्रीमतीजी के गरिरहेकी होली ?

मैले म्यासेज ठोकें  । ट्वाइलेटबाटै । पिसाब फुस्काउँदै थिएँ । मियाजाकी खेतका त्यही निरश ड्याङमा लैनु भैसीझैं चरिरहेकी थिई ।

“हेलो शोभा, के गरिरहेकी ?”

“म त निदाइरहेकी । फोनले झसंगै बनायो ।”

“दिउँसै निदाएको ?”

“अँ, हजुर गएदेखि रातमा निद्रै पर्दैन ।”

“अनि कस्तो छ तेता ?”

“ठिकै छ । निरस छ । हजुरलाई चाहिँ कस्तो छ त्यता ?”

“यहाँ त दिउँसो दशैं, रातमा तिहार ।”

“अँ... फट्टा ।”

मैले ट्वाइलेटको फराकिलो झ्यालबाट मियाजाकीलाई हेरें । ऊ खेतबाट मलाई हेर्दै हाँसी । पिसाबको अन्तिम थोपा चुहियो । उसले हातको इशाराले डाकी । श्रीमतीजीको फोन टुंगाएँ । जिपर लगाएँ र फेरि खेतमै पुगें । मियाजाकी कुरिरहेकी थिई । एक मिटरकै दूरीमा बसें । ऊ बोल्दै थिई, “कति पिसाब आउँछ तिमीलाई ?”

“आउँछ त म के गरूँ !”

“अरू केही आउँदैन ?”

मैले सुने नसुनेझैं गरें । बुझें नबुझेझैं भएँ ।

दिनहरू यसरी त्यसरी नै बिते । खेलाउन माटो, मल र बीउमात्र थिए । हजार काम लत्याएर म आफ्नो खुशीले कृषिमा आएको हुँ । तसर्थ नमजाचाहिँ कहीँ, केही लागेको थिएन । सब मजा । चारैतर्फ मज्जै मज्जा तर नमजा दुई कुरामा थियो । पहिलो— सधै नतमस्तक, आत्मीय र आदरपूर्वक भावभंगिमामा बोल्ने यो मियाजाकी केही हप्तायता ठाडे लाग्न थालेकी छे । दोस्रो— झरनाजस्तो बग्ने मेरो पिसाब तप्प तप्पमा परिणत भएको छ । यी दुबै अवस्था बेसोमतिलो लागे मलाई ।

कमिलालाई मूतको पहिरो भनिन्थ्यो । अहिले यही मूत नै मलाई गहिरो भएको छ । अचानोको चोट खुकुरीलाई के थाहा ! पछिल्ला दिनमा त तप्प तप्प पिसाब चुहिनाले भित्री वस्त्र पनि भिज्न थालेका थिए । हैरान हैरान थिएँ । काममा कुनै रुचि नै थिएन । मियाजाकीसँग बोल्न र आँखा जुधाउन पनि ठूलो सकस हुन थाल्यो । भागूँ त कता भागूँ ! भाषा र परिवेश केही बुझिँदैन । फेरि भागेरै पनि त तप्प तप्प चुहिने यो पिसाबको करुवा मैसँग रहने हो । कस्तो अप्ठ्यारो । घत्, कस्तो पीडा ! बर्मा गए पनि कर्म सँगै भनेको शायद यही होला ।

यही अवस्थाको उत्कर्षमा मियाजाकीले ठ्याक्क भनेकी थिई, “दीपक, तिम्रो अनुहार पढ्दा तिमीलाई केही उकुसमुकुस भएको छ ...।”

हो, उकुसमुकुसै भएको हो । एकातिर छिप्पिएकी जापानी अविवाहिता, अर्कोतिर तप्प तप्प पिसाब चुहिने म विवाहित नेपाली । उसले परम्परागत अनेक जापानी औषधि अपनाउन भनी । डक्टर, नर्सकहाँ जाऊँ भनी । अनेक–अनेक उपाय निकाली । मैले कुनै, केही मानिनँ, बाँकी १०–१५ दिनको जापान बसाइमा । बरु तप्प तप्प पिसाब रसाएरै भए पनि तालिम सिध्याउँछु भन्ने अठोट गरें । यसको उपचार नेपालमै पनि छ । बरु बाँकी दिन डाइपर नै लगाएर बसूँला । संसारभरका महिला किशोरी अवस्थादेखि नै महिनामा चार–पाँच दिन प्याड लगाएरै बाँचेका छन् त ! कहीँ कतै अप्ठ्यारो सुनिएको, देखिएको छैन । बेकारमा भनेछु– यो असहज समस्या, मियाजाकीलाई । नभनेर टारिदिएको भए मेरो के नै जान्थ्यो र ?

बाँकी दिन पूरै कष्टमा बिताएँ । पिसाब आए–आए जस्तो हुने । फेर्न गयो, उही तप्प तप्प ! ट्वाइलेटबाहिर आयो, पिसाब आएजस्तो हुने । कति कन्नू ! कन्दा–कन्दा मृगौला कता–कता दुखेजस्तो । वा मृगौलाले पिसाब थेग्नै नसकेजस्तो । भित्रैबाट ठूलो सकस । ट्वाइलेट गयो, उही तप्प तप्प ! हात्ती आयो, हात्ती आयो— फुस्सामात्र ।

बरु मियाजाकी नदेखिँदा वा उसलाई नसम्झिँदा अलि कम भएको हो कि ? थाहा छैन ।

नेपाल फर्किने दिन आयो । अब मियाजकीसँग छुट्टिँदै छु भन्ने भएपछि ट्वाइलेट पसें । रसाएका आँखा पुछें । तप्प तप्प पिसाब छोडिदिएँ । केही हलुको भएथ्यो मूत्रथैली । सोच्दै थिएँ– प्लेनमा अब कति कष्ट सहनु पर्ने हो । कति लाजशरम भोग्नु पर्ने हो !

छुट्टिँदा मियाजाकीले पनि तप्प तप्प ! चुहाई । तर, छ्या— पिसाब हैन है— आँखाको आँसु ।

‘नरुनू’ भनें ।

ऊ आँखाका आँसु पुच्दै भन्दै थिई, “छिट्टै उपचार गरिहाल दीपक । बरु नेपालमा उपचार राम्रो नपाए तिमीलाई फेरि म जापान बोलाउनेछु ।”

कस्तो आत्मीय र प्रिय छे यो केटी ! मन थाम्न सकिनँ । उसलाई आफ्नो अँगालोमा कसें र निधारमा एक चुम्बन दिएँ ।

मियाजाकी सोझी छे । बुहारीझारझैं लल्याकलुलुक भई । मैले यस्तो गर्नु ठीक थियो/थिएन, थाहा भएन ।

संयोग नै मान्नुपर्छ– काठमाडौं झरेको पहिलो रातै पूर्णिमा परेछ । आकाशको जून पूरै पोखिएर धर्ती उज्यालिएको थियो । कोठाभरि श्रीमतीजी पोखिएकी थिइन । पैतालीस दिनमा खुबै न्यास्रिइछे । मेरो भाग्य ! मैले न्यास्रो फुकाउनु थियो । कोठाभरि पोखिएकी श्रीमतीजीलाई सँगाल्नु थियो । कुरोको कुन्तुरो फुकाउनलाई जापान बसाइको पिसाब–कथा सुनाएँ । हाँसी– खुत्खुत् । पत्याई/पत्याइन— उही जानोस् । पिसाब लागेजस्तो भयो । श्रीमतीजीलाई पन्छ्याएर ट्वाइलेट पसें । पिसाब फुस्कियो– तुरुक्क ।

राति १२ बजेसम्म जूनको साक्षीमा श्रीमान्–श्रीमती लाडिइरह्यौं । कतिखेर के–के भयो, पत्तो भएन । निदाउनुअघि भनें, “बूढी, प्रोस्टेटको भोलि नै चेकअप गर्छु । तप्प तप्प पिसाब चुहिएर हैरान भएको छु ।”

बूढी फेरि हाँसी– खुत्खुत् ।

जोस भेटिइसकेको थियो । कतिखेर निदाएछु— पतै भएन । भोलि बिहान घाम झुल्किँदा श्रीमतीजी उठिसकिछे । उठेंं । ट्वाइलेट गएँ । पहिलोबानको पिसाब जो फ्याँक्नु थियो । फ्याकें । लौ, कस्तो आश्चर्य ! पहाडी शरदीय झरनाझैं मेरा प्रिय पिसाबहरू छङ्छङ् गर्दै झर्न थाले । म पुलकित भएँ । ट्वाइलेटमै नाचें, एकफन्को ।

मैले तत्कालै मारी मियाजाकीलाई मोबाइलबाटै म्यासेज पठाइदिएँ, “नो प्रोस्टेट प्रोब्लम । आई एम फाइन मिस मारी ।”

श्रीमतीजीलाई डाकें र सोधें, “मैले आफ्नो पिसाबको समस्या सुनाउँदा तिमी हिजो राति किन खुत्खुताएकी ?”

ऊ फेरि पनि हाँसी– खुत्खुत् । र, भागी ट्वाइलेट ।

अब मैले कुर्नु थियो । कुरें, मियाजाकीको म्यासेज र ट्वाइलेटकी श्रीमतीजी । एक्कासि हाँस उठ्यो । हाँसें– खुत्खुत् ।
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, असार २१, २०७६  ०६:२६
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC