site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
कला
Global Ime bankGlobal Ime bank
‘सागरसरी’ १९ निर्माताले छाडेको गीत थियो, वसन्तको टर्निङ पोइन्ट बन्यो (भिडियोर्वार्ता) 

काठमाडौं । पोखराबाट काठमाडौंको गाडी चढ्दा वसन्त (सापकोटा)को सपना थियो, रंगीन दुनियाँमा फक्रक्क फक्रने । लोकमा गायकको अग्लो कद बनाउने । त्यसमा घिउ थप्ने काम गरेका थिए, विद्यालय र स्थानीयस्तरमा हुने गायन प्रतियोगिताले, जहाँ उनले आफूभन्दा अगाडि लाग्न अरूलाई दिएनन् । हमेसा उनी प्रथम भइरहे । हातमा प्रथम पुरस्कारको सानातिनो शिल्ड, कपीकलम र खाममा पैसा बोकेरै फर्किए ।

बुवा (कलाधर) आफूजस्तै शिक्षक बन्नुपर्छ भन्थे । वसन्तको दिलचस्पी गायनमा गएर अड्किएको थियो । बुवाले शिक्षा संकायमा भर्ना गरिदिए । उनलाई रहर थियो, हार्मोनियममा औँला राखेर सा रे ग म प... भन्दै रियाज गर्ने । काँचो स्वरलाई सुरसँगै बगाउने । कलाधरले रोक्न सकेनन्, अझ भनौँ– चाहेनन् । वसन्त काठमाडौं आएर ललितकला क्याम्पसमा पढ्न थाले ।

संगीतका सुरहरूसँग खेल्न थाले । जति धेरै सुरसँग खेल्यो, त्यति बढी स्वरको आरोहअवरोह लचिलो हुन्छ । उनको पनि त्यही भयो । स्वर थप माझियो । गीतहरू रेकर्ड गराउन थाले ।

Dabur Nepal
NIC Asia

त्यही समय वसनलाई पोखराबाट हाउस वाइरिङको अफर आयो । उनी हाउस वाइरिङको काम गर्न जान्ने, त्यसैले यो पनि अवसर हो भन्ने सोच आयो । त्यतैतर्फ लागे ।

basanta-sapkota2-1736506129.jpg
पात्रो २०६१ को पल्टिरहेको थियो । उनलाई माधव पराजुलीले एक दिन अफर गरे– तिमी संगीत पढेको मान्छे, एउटा चलचित्र बन्दै छ, संगीत गर्नुपर्‍यो । चलचित्र थियो, दोषी ।

दुई गीत वसन्त आफैँले गाए । तीनवटा अरूलाई गाउन दिए । यो काम उनले एक हप्तामा गरेका थिए । व्यक्तिअनुसार सिर्जना गर्ने तौरतरिका हुन्छ होला, वसन्तको आफ्नै स्टाइल छ । उनलाई सिर्जना गर्न लामो समय कुर्नु पर्दैन । शान्त ठाउँ र तलाउको किनार पुग्नु पर्दैन । मात्र गम्ने समय भए पुग्छ । त्यसैले त पाँच गीत निर्मातालाई सात दिनमा उपलब्ध गराए ।

त्यो समय कर्णदास गायनको पिकमा थिए । वसन्तको संगीत सुनेर उनले भने, ‘एउटा गीत म पनि गाउँछु ।’ नेपाली सुगम संगीतको शिखरमा रहेका व्यक्तिले वसन्तको सिर्जना मन पराउनु उनी संगीतको परीक्षामा पास हुनु पनि थियो । त्यसले उनको आत्मविश्वासको पारो उचालियो । हौसला थपियो ।

त्यसपछि उनको बसाइ काठमाडौंमा स्थायी भयो । ०६३ मा ‘वसन्त’ एल्बम नै निकाले । ‘माया अन्त्यै सार’ हिट भयो । यसले आत्मविश्वास थप बुस्ट भयो । 

समयको पात्रो ०६५ को थियो । ‘माया अन्त्यै सार’ सेमी हिट भइसकेको थियो । त्यसबाट थोरबहुत वसन्त परिचित भइसकेका थिए । सांगीतिक सर्कलमा त चिनजान हुने नै भयो ।

basanta-sapkota3-1736506159.jpg
चलचित्र ‘सिलसिला’ बन्ने भयो । संगीतको अफर आयो । ‘सागरसरी’ गीतमा संगीत भरे । राजेशपायल राई र अञ्जु पन्तले स्वर भरे ।

यो गीत यति हिट भयो, आमसंगीतप्रेमीको जिब्रोमा झुन्डियो । धेरैले वसन्तको संगीत भनेर उनलाई चिने । यो गीतमार्फत उनको सांगीतिक शिल्पले फणा फिजायो । वसन्तको सांगीतिक करिअरकै टर्निङ पोइन्ट बन्यो । अब के गरौँ, कसो गरौँ सोच्नु परेन । वाइरिङको काम गर्न फेरि पोखरा फर्कनु परेन ।

“सायद यो गीत यसरी हिट नभइदिएको भए म मेरो जिन्दगीको कोसेढुंगा ‘माया अन्त्यै सार’लाई नै लिन्थेँ होला, तर ‘सागरसरी’ हिट भएपछि मेरो सांगीतिक करिअरको टर्निङ पोइन्ट यसैलाई मानेँ,” उनी नोस्टाल्जिक हुन्छन् ।

आफ्नै स्वरमा सुर खेलाउन आएका उनी गाउन त गाउँदै थिए, तर गाउनेभन्दा संगीत गर्ने क्रम बाक्लियो । उनले गाएका गीतको संख्याभन्दा संगीत भरेर अरूलाई दिएकाको पल्ला भारी हुन थाल्यो । बजारमा चल्तीमा रहेका गायकगायिकाका गीत उनका पनि हुन थाले । रियाज गर्ने क्रम पातलियो ।

संगीतकारमा आफैँ गाउन पाए हुन्थ्यो भन्ने लोभ कति हुन्छ ? यो त व्यक्तिको स्वभावानुसार फरक–फरक होला । वसन्त संगीत भरेर दिमाग फैलाउँछन्– यो आरोहअवरोहमा कसको स्वर फिट हुन्छ ? सोच्छन् । जसमा उनले सबैभन्दा धेरै सम्भावना देख्छन्, उसैलाई अफर गर्छन् ।

कसको स्वर उपयुक्त हुन्छ, त्यसमा संगीतकारले सम्झौता गर्न नहुनेमा उनी जोड दिन्छन् । त्यसैले त पुरानादेखि नयाँ कलाकारसम्मका गायकगायिकाले वसन्तको संगीतमा गाएका सिर्जना लोकप्रिय छन् ।

वसन्तका करिब सय गीत हिट छन् । ‘माया अन्त्यै सार’देखि सुरु भएको हिट नम्बर दिनेक्रम आजपर्यन्त जारी छ । यसमध्ये ५० सुपरहिट र बाँकी ५० सेमी हिट रहेको उनको भनाइ छ ।

‘सागरसरी’, ‘ढल्कियो ढल्कियो’, ‘सिम्पल सिम्पल कान्छीको’, ‘यो आँखामा तिमी छौ’, ‘कम्मरमाथि पटुकी’, ‘गाला रातैै’, ‘स्लोली स्लोली’, ‘फिगर कोकोकोला’, ‘सिरैमा सिरबन्दी’लगायत उनका ५० गीत सुपरहिट छन् ।

सिर्जना कसरी हिट हुन्छन् ? यसमा वसन्तको आफ्नै धारणा छ । जस्तै ? सन्तानले जसरी आफ्नो करिअर आफैँ खोज्छन्, त्यसैगरी सिर्जनालाई मूर्तरूप दिएपछि त्यसले आफैँ बजार खोज्ने उनको भनाइ छ ।

basanta-sapkota4-1736506264.jpg
कुनै व्यक्ति जति दक्ष छ, त्यहीअनुसारको काम पाउने भन्दै वसन्त गीतको सन्दर्भमा पनि यस्तै लागु हुने सुनाउँछन् । गीत जति धेरै बलियो छ, त्यति नै उसले आफैँ माइलेज बढाउँदै जाने वसन्तको अनुभव छ ।

कुनै उदाहरण ? 
वसन्त ‘सागरसरी’तिरै फर्किए । सिनेमाका १९ निर्माता र निर्देशकले यो नपत्याएको गीत थियो । वसन्तले यो गीत तयार पारेर १९ निर्माता र निर्देशकको ढोका ढकढक्याए । “२० औँजनाको पालोमा परेका निर्माताले यो गीत मन पराउनुभयो,” वसन्त सुनाउँछन्, “१९ जनापछि २० जनामा पुग्दा ‘सिलसिला’ले यो गीत राख्यो । सीआरबीटीमा सबैभन्दा धेरै डाउनलोड हुने चलचित्रको गीतमा यो गीत पर्छ ।”

अनौठो के थियो भने डान्सिङ नम्बर चलिरहेका बेला वसन्तले फरक मेलोडीमा तयार पारेको गीतले पूरै बजार लिएको थियो ।

वसन्त अलिकति अगाडि फर्किन्छन् र संगीतकारले गीत गाउन रहर गर्नुको बढ्दो कारणबारे प्रस्ट पार्छन् । यसको जरोमा पुग्दा जोडिएर रोयल्टी आउँछ । पफर्मरले रोयल्टी एकलौटी लिने गरेकाले ठिकठाक स्वर छ भने म आफैँ किन नगाऊँ भन्ने तहमा संगीतकार पुगेको उनले अनुभव गरेका छन् । 

“प्रायः अधिकांश संगीतकारले आफ्नै लगानी गरेर अरूलाई गीत गाउन लगाइरहेका हुन्छन् । गीत हिट भए पनि उसले रोयल्टी पाउँदैन । जबकि, गायकले सुरुमै पारिश्रमिक लिएर गाएको हुन्छ,” वसन्त भन्छन्, “संगीतकारले आफैँ लगानी गरेर बनाएको ट्रयाक बोकेर स्टेजमा गाउन हिँड्ने पफर्मरले रोयल्टी नदिने भएपछि आफैँ गाऊँ, हिट भयो भने स्टेज त पाइन्छ भन्ने हुन थालेको छ ।”

basanta-sapkota5-1736506385.jpg
त्यसैले त वसन्त पनि आजकाल दैनिक रियाज गर्न थालेका छन् । गीत गाउनेक्रम बढाएका छन् । बिहान उठेर कम्तीमा एक घण्टा हार्मोनियमका सुरहरूसँग स्वर खेलाएपछि मात्र बाँकी कामतिर लाग्ने गरेका छन् ।

समय फेरियो, रोयल्टी आउने प्लेटफर्म फेरिए । रोयल्टी प्राप्त हुने प्लेटफर्मको संख्या पनि बढ्यो । देशदेखि विदेशबाट रोयल्टी आउने भयो । कानुन पनि छ, तर कार्यान्वयन भएको छैन – जसका कारण संकलन हुनुपर्नेजति रोयल्टी उठाउन सकिएको छैन । रोयल्टी वितरण कसरी भइरहेको छ ? सबै सन्तुष्ट छैनन् । कारण के हो ? विस्तृतमा जान्न भिडियो कुराकानी हेर्नोस्–

Laminar Tiles Banner adLaminar Tiles Banner ad
NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: आइतबार, पुस २८, २०८१  ११:४८
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Nepal Life Insurance banner adNepal Life Insurance banner ad
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
Hamro patroHamro patro