काठमाडौं । डेढ दर्जन सिनेमामा सँगै काम गरेका सिनेमेटोग्राफर शैलेन्द्र कार्कीलाई दयाहाङलाई ‘मनसरा’को ट्रेलरमा देखेर छक्क परिरहेका थिए । किन दयाहाङ हडबडिरहेका छन् ? उनले त्यो बेला सोधेनन् ? तर अहिले पनि जान्ने कौतुहल मेटिएको रहेनछ । त्यसैले सोमबार पत्रकारले झैँ दयाहाङलाई सोधे– दाइ तपाईंका सिनेमा कम्तीमा १७÷१८ वटा खिचेँ होला तर मनसराको सेटको क्लाइमेक्समा जस्तो नर्भस मैले तपाईंलाई कहिल्यै देखेको थिइनँ, किन ?
दयाहाङ त्यो बेला निकै दबाबमा काम गरेको सम्झिन्छन् । “हामीसँग समय थिएन । चारवटा क्यामेरा लागेको थियो । क्राउड थियो । त्यसबीच काम गर्नुथियो । कसैका कारण नसकिने भयो भने मेरै कारण नसकिने अवस्था थियो,” दयाहाङ भन्छन्, “मैले त्यो बेला सबै टिमको व्यवस्थापन देखेँ । नसकिने हो भने मेरै कारण सकिँदैन भन्ने मनोविज्ञानले काम गरिरहको थियो ।”
एक दिन ब्रेक लिएर कसरी काम गर्ने भनेर सबै एंगल लिएर काम भइसकेको र त्यही अनुसार निर्माण पक्षले तयारी गरेको दयाहाङले देखेका थिए । क्राउड कसरी छल्ने, क्राउड कन्ट्रोलका लागि पाँचजना सेक्युरिटी ल्याइसकेको अवस्थामा नसकिने कारण कोही बन्छ भने त्यो म मात्रै हुनेछु भन्ने दयाहाङलाई लाग्यो ।
“त्यो प्रेसर फिल हुँदै गएपछि यो क्यारेक्टर पनि यस्तैयस्तै तरिकाले बाँचिरहेको छ नि भन्ने पनि हुँदैगयो । यसले गर्दा डाइलग नै चिप्लिरहेको थियो । रिदम नै बिग्रिरहेको थियो,” दयाहाङ भन्छन्, “उपेन्द्र सुब्बा दाइ रिदम त चिप्लिसक्यो त भनिरहनु भएको थियो । भनेको समयमा सकिँदै छ भनेर म फुरुङ हुँदा रिदम नै हराउँदोरहेछ । एउटा प्रेसरले धेरैतिर असर गर्दोरहेछ ।”
सँगै रहेका अभिनेता प्रविण खतिवडा कोअपरेटिभ भएर काम गर्दा क्रु मेम्बरले गरेको हतारो कलाकारमा पनि सर्ने गरेको बताउँछन् । “क्रु हतारिहँदा त्यसको ट्रान्सफमेसन हामीमा पनि सरिहाल्दोरहेछ,” प्रविण भन्छन्, “मैले पनि यस्तै हतार गर्दा एउटा सिन रि–सुट नै गर्नुपरेको थियो ।
दयाहाङ थिएटरबाट आएका कलाकारमा यो समस्या हुने गरेको बताउँछन् । थिएटरमा सबै सेक्टरमा सबैजना मिलेर काम गरेको बानी सिनेमामा पनि थाहै नभई सर्ने गरेको उनको भनाइ छ । “किचनमा समस्या भए त्यो पनि काम गरेको बानी रहेकाले निर्माणपक्षले आज काम सक्ने योजना बनाएको छ भनेपछि हामीमा पनि त्यो दबाबले काम गर्दोरहेछ,” दयाहाङ भन्छन्, “म एक्टरमात्रै हुँ भनेर सोच्न नसक्दा ममा मनसराको क्लाइमेक्समा नर्भसनेस देखिएको थियो ।”