site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
रोमाञ्चक ओस्कार दौड
Sarbottam CementSarbottam Cement

- दृश्य


 

हलिउडमा जनवरीदेखि मार्चका महिनाहरु अवार्डमय हुने गर्छन् । गोल्डेन ग्लोब्स, राइटर्स गिल्ड अवार्डस्, क्रिटिक अवार्डस् आदि । तीमध्येको सबैभन्दा ठूलो र राम्रो अवार्ड ओस्कारलाई मानिन्छ । ओस्कार नोमिनेसदेखि अवार्ड नबाँड्दासम्म सधैं चर्चामा रहिरहन्छ । प्राय: जनवरीको तेस्रो मंगलबारतिर अन्तिम नोमिनेसन घोषणा हुन्छ । अनि शुरु हुन्छ अनुमान र भविष्यवाणीका शृङ्खला । फिल्म हलहरु हतार-हतार नोमिनेसनमा परेका फिल्म खोज्न, किन्नतिर लाग्छन् । हलको पहुँच नभएकाहरु टोरेन्टतिर लाग्छन् । फिल्म समीक्षकहरु समीक्षातिर लाग्छन् । सबैलाई भ्याइ-नभ्याइ हुन्छ । यसपालि ७२५८ जुरीले विभिन्न फिल्मका अनेक विधामा आफ्नो फैसला सुनाउनेछन् । सधैंजसो ओस्कार विवादित हुनेछ । कसरी ओस्कारले सबैलाई समेट्न सकेन, कसरी ओस्कार हरेक वर्ष 'माइनोरोटी'लाई वेवास्ता गरिरहेको छ आदि इत्यादि कुरामा बहस हुनेछन् । यो वर्ष पनि उस्तै चर्चा शुरु भइसकेको छ । तर, जेजसो भए पनि ओस्कारलाई वेवास्ता गर्न सकिन्न ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

यो लेख समीक्षा होइन । न त हो मूल्याकंन नै । यो त खाली अनुमान हो । र, हरेक फिल्मप्रतिका आशा र निराशा हुन् ।

यसपालि ओस्कारको प्रमुख विधा सर्वोत्कृष्ट चलचित्रमा ९ वटा फिल्म परेका छन्–

Global Ime bank

१) कल मी बाई योर नेम

२) डार्केस्ट आवर

३) डनकर्क

४) गेट आउट

५) लेडी बर्ड

६) फ्यान्टम थ्रेड

७) द पोस्ट

८) द शेप अफ वाटर

९) थ्री बिलबोर्डस् आउटसाइड इब्बिङ, मिसोउरी

मलाई सबैभन्दा औसत लागेको फिल्मचाहिँ 'द शेप अफ वाटर' हो । कति उत्सुक थिएँ म यसको नाम सुन्दा । शुरुदेखि नै यसले गरेको हल्ला, चर्चा, परिचर्चादेखि नै खुल्दुली थियो । के रहेछ भनेर म कैयौँ दिनसम्म कौतुहल रहें । तर, जब गैरकानुनी रुपमा टोरेन्टबाट डाउनलोड गरेर हेरें, निराशाबाहेक केही हात लागेन । मलाई पूरा फिल्म सकाउन हम्मे-हम्मे पऱ्यो । तर पनि अन्तिममा केही सस्पेन्स छ कि भनेर कुरें । निराशाबाहेक केही पाइनँ । डेल टेरोको पहिले 'प्यान्स ल्याब्रियान्थ' हेरेको थिएँ । त्यो पनि बढी हल्ला भएको फिल्म थियो । तर, पनि हेर्दा रमाइलै लागेको थियो । यो हदसम्म फिल्म सकाउन सकस भएको थिएन । तर, यी निर्देशकले फ्यान्टेसी र इतिहासका घटनाहरुलाई मीठो ककटेल बनाएर प्रस्तुत गर्छन् । त्यो बलियो पक्ष लाग्छ ।

त्यसपछि पालो आयो 'लेडी बर्ड'को ।

हरे !

यसपालि किन यस्ता सामान्य फिल्महरु छानिएका होलान् भनेर फेरि गम खाएँ । नराम्रो त भन्दिनँ । आमा-छोरीको द्वन्द्व राम्रो देखाइएको छ । एउटा टिनेजरले भोग्नु परेका आरोह-अवरोहरु सबैले आफूसँग जोड्न सक्छन् । तर 'रोटन टोम्याटोज'मा १००% रेटिङ र यसपालि सर्वोत्कृष्ट फिल्म पाउने हकदार भनेको सुन्दा चित्तै बुझेन । एउटा सामान्य र औसत फिल्मलाई किन यस्तो जय-जयकार गरिएको छ, बुझ्न सकेको छैन मैले । शायद मलाई फिल्म हेर्न आँउदैन होला भनेर दोहोऱ्याई-तेहेऱ्याई हेरें ।

अहँ ! झन् साधारण, झन् औसत ।

र, त्यसपछि पालो आयो 'कल मी बाई योर नेम' ।

आहा ! कति सुन्दर नाम । नामै मन पऱ्यो । यो फिल्म हल्का विवादमा आएको सुनेको थिएँ । के चाहियो ? फलामलाई चुम्बकले र मान्छेलाई विवादले तानिहाल्छ । फेरि पनि गैरकानुनी तरिकाले फिल्म हाँसिल गरेर हेरें । अनि हेरेपछि केही दिनसम्म अरु केही फिल्म हेर्न मन लागेन । कुनै-कुनै फिल्म हेरिरहँदा सामान्य लाग्छन् । अनि हेरिसकेपछि बिस्तारै दिमाग र मनमा प्रवेश गर्न थाल्छन् । हो यस्तै फिल्महरुले थाहै नदिई मथिङ्गल हल्लाउँछन् । 'कल मी बाई योर नेम'लाई त्यस्तै लिस्टमा राख्छु । प्रेम बडो रहस्यमयी चिज हो । यो कुरा सबैलाई थाहै छ । प्रेम लिङ्गमा मात्र सीमित हुन्न भनेर पहिल्यै 'ब्रोकब्याक माउन्टेन', 'ब्लु इज द वार्मेस्ट कलर' जस्ता फिल्मले चिच्याई-चिच्याई भनिसकेका छन् । तर, प्रेम उमेरभन्दा पनि माथि हुन्छ । उमेरले पनि छेक्दैन । एउटा तन्नेरी केटा र अधैवैंशे पुरुषको प्रेमकथा कस्तो होला ? यो फिल्ममा हेरेपछि थाहा हुन्छ । समाजमा खासै नदेखिएको र नभोगिएको कथा थियो यो । मन पऱ्यो । मान्छेहरुले 'पिडोफाइल' कथा पनि भने । कतिसम्म अबुझ हुन्छन् मानिसहरु जस्तो लाग्यो । खैर, अरुको बुझाइमा लगाम लगाउन पनि भएन । तर, उनीहरुलाई 'गेट वेल सुन' भन्न चाहन्छु । बस् ।

'थ्री बिलबोर्ड आउटसाइड इबिङ, मिसुरी' कस्तो अनाकर्षक नाम । फिल्म हो कि कसैको ठेगाना ! नामै सुनेर नहेरूँ-नहेरूँ लागेको यो जीवनको तेस्रो फिल्म थियो । पहिलो 'मात्रुका बिजलीका मण्डला', दोस्रो 'लभ सभ दे चिकन खुराना' । तर, भन्छन् नि- 'डन्ट जज अ मुभी बाई इट्स टाइटल' । 'थ्री बिलबोर्ड...' हेर्दा त्यस्तै भयो । फिल्म यसरि बग्यो कि मानौं ओरालो लागेको पानी । सानैदेखि बदलावाला फिल्मले रगत तताउँछ । मिथुनले आफ्नो बा-आमाको बदला लिएका फिल्महरु हेर्दै हुर्केको जिन्दगी । शुरुदेखि नै रगत तातियो । मिसुरीका पुलिसहरुसँग झनक्क रिस उठ्यो । बिलबोर्ड बदलाभन्दा पनि 'कातिल' पत्ता लगाउन एउटी आमाले गरेको हरप्रयास हो । एउटी आमाको दुखद कथा । जब कतैबाट न्याय पाइँदैन, बिलबोर्ड टाँस्न जानुपर्छ । र पनि न्याय पाइन्न । फिल्म गज्जब छ । फिल्मको सस्पेन्स र रहस्य आफ्नो ठाँउमा छ, तर सहायक भूमिका खेलेका स्याम रकवेलको अभिनय जति तारिफ गरे पनि नपुग्ने खालको छ । उस्तै बबाल रोल, उस्तै बबाल अभिनय । यसपालि सर्वोत्कृष्ट सहायक अभिनेताको अवार्ड उनले नपाए ओस्कारले आफ्नो विश्वसनीयता गुमाउने लगभग पक्का छ ।

मलगायत सबैका फेबरेट क्रिस्टोफर नोलान । उनका फिल्म अर्कै तहका हुन्छन् । दिमाग खैलाबैला गराउँछन् उनी । अनि मन पनि थाहै नदिई छुन्छन् । 'इन्टरस्टेलर'को एउटा भागले उनको स्टाइल देखाउँछ । जब पात्र 'टेजारेक्ट'मा पुग्छ, तब दर्शकको दिमागमा 'केमिकल लोचा' हुन्छ । अद्भूत ! के हो के, दिमाग दुख्ने दृश्यहरु । अनि लगत्तै जवान बाउले मर्नै लागेकी बूढी छोरीलाई भेटेको दृश्य । दिमाग दुखेको सन्चो हुन नपाउँदै मन दुख्न थाल्छ नोलानका फिल्महरुमा । यस्ता अद्भूत निर्देशकका कुनै फिल्महरुले अहिलेसम्म ओस्कार जितेका छैनन् । जित्नु त परैको कुरा, नोमिनेसन पनि 'इन्सेप्सन' बाहेक अरु परेका छैनन् । उनको ऐेतिहासिक फिल्म 'डनकर्क' यसपालि नोमिनेसनमा परेको छ । हजारौँ बेलायती र फ्रेन्च सेनाहरुलाई डनकर्कबाट उद्धार गरिएको घटनामा आधारित यो फिल्म गज्जब छ । तर, अरुले भनेजस्तो 'नोलानको अहिलेसम्मकै उत्कृष्ट फिल्म', 'युद्धसम्बन्धी बनेको अहिलेसम्मकै उत्कृष्ट फिल्म' जस्तो लागेन मलाई । त्यो स्थानमा अहिले पनि 'सेभिङ प्राइभेट रायन्स' र 'ब्यान्ड अफ ब्रद्रर्स' छन् । 'डनकर्क' पूर्ण छैन । निर्देशन, तीन वटा कोणबाट देखाइएको एउटै कथा (भ्यान्टेज पोइन्टजस्तै), सिनेम्याटोग्राफी अनि टम हार्डीको उपस्थिति राम्रा पक्ष हुन् । तर, मलाई अधुरो, अपूरोजस्तो लागिरह्यो । न्युन ड्रामा, संवेदनाको कमी, अनि साँघुरो प्लटले यो फिल्मलाई सर्वोत्कृष्ट हुनबाट रोक्यो । मलाई लाग्छ- यसपालि पनि नोलानले नोमिनेसनमा मात्र चित्त बुझाउनु पर्नेछ ।

'डनकर्क'को उद्धारमा आधारित भएर 'डनकर्क' बन्यो । स्थलगत घटनाहरुको लेखाजोखा 'डनकर्क' फिल्म हो भने त्यही समय, त्यही घटनाको अर्को राजनीतिक/कूटनीतिक पाटो र विन्सटन चर्चिलको उदय 'द डार्केस्ट आवर' हो । कसरी बेलायतले दोस्रो विश्वयुद्धमा घुँडा टेकिसकेको थियो र कसरी चर्चिलले त्यो हुनबाट जोगाए । कसरी उनले 'डनकर्क' उद्धारमा भूमिका खेले । कसरी बेलायती नागरिकलाई व्यक्तिगत जहाज लगेर डनकर्क जान लगाए । यी सबै कुरा 'द डार्केस्ट आवर'मा देख्न सकिन्छ । यो फिल्म कथावस्तुभन्दा पनि अभिनयका लागि पछिसम्म याद गरिनेछ । ग्यारी वल्डम्यानले चर्चिलको भूमिका यसरि निभाएका छन् कि स्वयम् चर्चिलले समेत त्यति प्रस्तुति दिन सक्दैनथे होला । यो फिल्मले अरु अवार्ड थाप्छ कि नाइ- भन्न सकिन्न तर सर्वोत्कृष्ट अभिनेताको अवार्ड पक्कै लैजानेछ । यो भविष्यवाणीभन्दा पनि सत्य हो ।

अब स्टिभन स्पिलबर्गको कुरा गरौँ । ट्रम्प प्रशासनले प्रेसमाथि बारम्बार गरिरहने प्रहार र हमलादेखि आजित भएर आफूले बनाउनै लागेको फिल्म 'रेडी प्लयेर वान' छाडी छुट्टै फिल्म बनाएका निर्देशक हुन् उनी । निक्सन प्रशासनले त्यतिबेला (सन् १९७० तिर) 'पेन्टागन पेपर्स'को चुहावट रोक्न प्रेसमाथि देखाएको दबदबा र त्यसै वरिपरिका घटनाक्रम यो फिल्मको मुख्य कथावस्तु हो । अमेरिकी सरकारले भियतनाम युद्धबारे अमेरिकी नागरिकलाई अँध्यारोमा राखेको र फजुलको युद्ध लम्ब्याई हजारौंको ज्यान गएको तथ्य समेटिएको 'पेन्टागन पेपर्स'लाई कसरी 'द न्युयोर्क टाइम्स' र 'वासिङ्टन पोस्ट'ले प्रकाशित गरे, त्यो इतिहास 'द पोस्ट'मा देखाइएको छ । फिल्म हेर्दा कति समय बाँकी छ भन्दै हेर्ने एकदम खराब बानी छ । 'द पोस्ट' हेर्दा एकपटक पनि बाँकी समय हेरिनँ । फिल्मको गति त्यति सरल र मीठो छ । सकिँदा पनि किन सकियो भन्ने लागिरहन्छ भने त्यो चलचित्रलाई कसरी उत्कृष्ट नभन्ने ? स्पिलबर्ग जादुगर नै हुन् । नेपालका हरेक सम्पादकले एकपटक यो फिल्म हेर्नुपर्छ ।

अब यो वर्षको मलाई सबैभन्दा मन परेका दुई फिल्मको कुरा गरौँ- 'गेट आउट' र 'मडबाउन्ड' । दुर्भाग्यवश 'मडबाउन्ड' नोमिनेसनमा पर्न सकेन । मेरो वशमा हुन्थ्यो त यी दुबै फिल्मलाई संयुक्त रुपमा उत्कृष्ट चलचित्रको अवार्ड दिन्थें । दुबै फिल्म रंगभेदबारे हुन् । 'मडबाउन्ड'ले विश्वयुद्धताकाको मिसिसिपीतिर लैजान्छ भने 'गेट आउट'ले आधुनिक अमेरिकाको प्रतिनिधित्व गर्छ । एउटा फिल्म (मडबाउन्ड)ले इतिहासको कालखण्ड–– जतिबेला रंगभेद चरम उत्कर्षमा थियो–– त्यो संसारमा लैजान्छ र भन्छ- हरेक गोरो छाला रंगभेदी हुँदैन । र, अर्को फिल्मले वर्तमान अमेरिका–– जहाँ रंगभेद गैरकानुनी हो, जहाँ रंगभेद सकिइसकेको छ–– त्यहाँ लैजान्छ र भन्छ- आधुनिकता जति छाए पनि गोरो छालाले कालो छालालाई आफ्नो बराबार देख्दैन, देख्नै सक्दैन ।

सबैभन्दा अन्तिममा हेर्ने मौका जुऱ्यो ड्यानेल-डे-लुइसको 'फ्यान्टम थ्रेड' (किनकि टोरेन्ट आएको थिएन र यस्ता फिल्म हाम्रा व्यावसायिक हलहरूले लगाउँदैनन्) । लुइसको अन्तिम फिल्म भएर पनि होला- छु्ट्टै उत्साह थियो । दोस्रो विश्वयुद्धलगत्तै पछिको समाजलाई चित्रित गरिएको यो फिल्म राम्रो हो कि औसत कि नराम्रो, छुट्टाउन सकिनँ । धेरै सोचें । अनि निर्णय नै गर्नु पऱ्यो, यो फिल्म मेरा लागि औसत हो । लुइसको अभिनय र बुझ्न नसकिने पात्रहरुले अलिकति भए पनि ध्यान ताने । प्रेम पाउनका लागि मानिसले केसम्म गर्न सक्छ भन्ने कुरा बडो घुमाउरो पाराले देखाए पौल थोमस एन्डरसनले । त्यो पनि अनुपम लाग्यो ।  सबैभन्दा मनपरेको चाहिँ फिल्मको अन्त्य हो । एउटा पात्रले आफ्नो वर्षौदेखिको अहम् प्रेमका खातिर तिलाञ्जली दिएको देख्दा सन्तोष लाग्यो । प्रेमको अघि कसैको केही लाग्दैन- यो फिल्मले त्यही भन्छ ।

'मडबाउन्ड' फिल्मको नाम र कथावस्तुको यति मीठो सम्बन्ध मैले आजसम्म देखेको थिइनँ । र, 'गेट आउट' आधुनिक अमेरिकी समाजप्रतिको तीखो व्यंग्य । एक-आपसमा परस्पर फरक र विपरीत ध्रुव तर एउटै आत्मा बोकेका यी फिल्म मेरो यो वर्षका उत्कृष्ट दुई फिल्म हुन् ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: आइतबार, माघ २१, २०७४  ००:००
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
सफल भएकै हो त लगानी सम्मेलन ?
सफल भएकै हो त लगानी सम्मेलन ?
ICACICAC