site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
कला
Global Ime bankGlobal Ime bank
इङगेजिङ सिनेमा 

अपार्टमेन्टमा लक्जरियस बसोबास छ । श्रीमान्–श्रीमतीको नै राम्रो जागिर छ । कुनै बहाना मात्रै चाहिन्छ, उनीहरू उपहार र पार्टीका लागि हातारिन्छन् । प्रसंग हो, चलचित्र ‘परस्त्री’को । चलचित्रका मुख्य पात्र आव्या (शिल्पा मास्के) र (विश्वास) कोसिस क्षेत्री हुन् । अर्का पात्र पनि सिनेमाको मुख्य भूमिकामा छन् । ती हुन्, आयन (गौरव विष्ट ।)

यी तीन पात्रबीचको अन्तरसम्बन्धको वरिपरि दुई घण्टाको सिनेमा घुम्छ । जसै सिनेमा अगाडि बढ्छ, मुख्य पात्रहरूको एकार्काप्रतिको सामीप्य, यौनाकर्षण र दूरी प्रस्टिँदै जान्छ । श्रीमान्–श्रीमतीबीचको सम्बन्ध र परपुरुषसँग सामीप्यको उत्कर्ष नै ‘परस्त्री’को क्लाइमेक्स हो ।

विश्वास नेक्रोफिलियाबाट पीडित छ । अर्थात्, मृत शरीरसँग सहवास गर्नु उसको चाहना हो । तर, यस्तो चाहना कसरी हुन्छ सहजै पूरा ? त्यसैको भोक मेटाउन ऊ श्रीमती आव्यासँगको सहवासमा यति ‘वाइल्ड’ हुन्छ, यसलाई आव्याले टर्चर फिल गर्छे ।

Dabur Nepal
NIC Asia

चलचित्रको सुरुतिरै एउटा दृश्य छ, शवको । वास्तवमा त्यो शव होइन । सेतो कपडाभित्र बेरिएको अर्थचेत युवतीको शरीर हो । विश्वासले आफ्नो यौनाकांक्षाको नजिक पुग्नका लागि गरेको एउटा प्रयास हो । यसलाई आव्या सहन सक्तिनँ । त्यसैले उनी सम्बन्धविच्छेदका लागि पटक–पटक प्रयास गर्छिन् । तर, परिवार र समाजका कारण उनी पछि हट्न बाध्य भइरहेकी हुन्छिन् । त्यसपछिको आरोहअवरोह नै सिनेमाको कथा हो ।

चलचित्रका मुख्य पात्र आव्या, विश्वास र आयनको अभिनय उम्दा त होइन, तर राम्रो छ । सपोर्टिभ रोलमा धेरै कलाकार छैनन् । भएकाहरूले कथालाई अगाडि बढाउन अवरोध गर्दैनन् ।

नेपाली चलचित्रको मुख्य समस्या पटकथा नै हो । कथालाई अगाडि बढाउन लेखिनुपर्ने पटकथा उल्टै बरालिन्छन् । यो समस्याबाट लेखक दीपेन्द्र के खनालले ‘परस्त्री’लाई बचाएका छन् । तर, यहीँ उनले केही कमजोरी पनि गरेका छन् । डार्क थ्रिलर, सस्पेन्स थ्रिलर र क्राइम थ्रिलर सिनेमाको विशेषता भनेकै छिनछिनमा आउने ट्विस्ट एन्ड टर्न हो । सस्पेन्स हो । यसमा भने दीपेन्द्रले जति मिहिनेत गर्न सक्थे, त्यति गरेका छैनन् । कथामा सस्पेन्स थप्न सक्थे । तर, यसमा उनको कलमले अल्छी गरेको छ ।

डार्क थ्रिलर जानरामा बनेको चलचित्रमा केही विम्ब छन्, जसलाई समकालीन समाजको सुन्दर ऐना मान्न सकिन्छ । चलचित्रका दुई मुख्य पात्र विश्वास र आव्याका आँखाका नानीमा एकार्का देखिन्छन् । अर्को पनि विम्ब छ, खुट्टा उचालेको । आफूले आँखामा राखेका व्यक्तिलाई पनि कसरी सानो गल्ती र कमजोरीमा आफैँ सिध्याउन खुट्टो उचालेर बस्छन् भन्ने विम्ब चलचित्रको सुन्दर पक्ष हो ।

चलचित्रको ब्याकग्राउन्ड स्कोर बिझाउने छैन । चलचित्रमा एउटा गीत छ, ‘माया बस्यो तिमीसँग...’ यो नभएको भएको के हुन्यो ? निर्देशक सुरज पाण्डेलाई प्रश्न । आव्या र आयानको सम्बन्ध स्थापित गीत आउनुअगाडि नै भइसकेको थियो । त्यसैले मनाङ–मुस्ताङको सुन्दर पठार देखाउनकै लागि गीत समावेश गरिएको स्पष्ट बुझिन्छ ।

चलचित्रमा केही दृश्य छन्, यौन र मर्डरका । डार्क थ्रिलर, क्राइम थ्रिलर र साइकोलोजिकल थ्रिलरका लागि यस्ता दृश्य विशेषता नै हुन् । तर, सम्भवतः अरू नेपाली चलचित्रमा हिंसाका यति बीभत्स र नेक्रोफिलियाका दृश्य कमै होलान् । चलचित्रमा यौन र हिंसाका दृश्य प्रशस्त छन् । त्यसलाई नेपाली दर्शकले सहजै स्वीकार गर्छन्/गर्दैनन्, त्यो त आउँदा केही दिनमा प्रस्ट हुने नै छ । यो जानराका चलचित्र हेर्ने दर्शकका लागि भने यो सहज हो । हलिउड सिनेमाका लागि थिएटरमा लाइन लाग्ने युवा पुस्ताका निम्ति यो नयाँ स्वादको नेपाली चलचित्र भने हो ।

पाण्डेले डेब्यु निर्देशनमा गरेको काम तारिफयोग्य छ । उनले पहिलो सिनेमामै दह्रो खुट्टा टेकेका छन् । इङगेजिङ सिनेका बनाएका छन् । सिनेमा हेर्दा दुई घण्टा दशर्कलाई बोर हुँदैन ।

‘परस्त्री’को सिनेमेटोग्राफी अर्को सबल पक्ष हो । साँझ र रातमा खिचिएका केही सट लोभलाग्दा छन् ।

त्यसो त केही अभाव पनि देखिन्छ सिनेमामा । डार्क थ्रिलर र क्राइम थ्रिलर जानराले आफैँमा माग्ने पक्ष हो, प्रशस्त ट्विस्ट एन्ड टर्न । ‘परस्त्री’मा यो हुँदै नभएको त होइन, अपेक्षित छैन । वर्लड सिनेमाको सहज एक्सेस भएको समयमा तुलना गरिनु पनि अस्वाभाविक होइन । तर, नेपाली सिनेमाको बजार र बजेट हेर्दा त्यति धेरै कमेन्ट आवश्यक नहोला । 

० ० ०

निर्देशक : सुरज पाण्डे
निर्माता : शर्मिला पाण्डे 
कलाकार : शिल्पा मास्के, कोसिस क्षेत्री, गौरव विष्ट 
लेखक : दीपेन्द्र के खनाल 

Laminar Tiles Banner adLaminar Tiles Banner ad
NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, असार १६, २०८०  ०७:३६
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Nepal Life Insurance banner adNepal Life Insurance banner ad
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
Hamro patroHamro patro