site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
लुगा
Sidddhartha Bank Banner AdSidddhartha Bank Banner Ad

म एउटा बेपत्ता समयले आफ्नो ढाडमा बोकिरहेको अस्तव्यस्त सहरको मूल चोककै कुनै भव्य व्यापारिक भवनको सबैभन्दा माथिल्लो तलामा बस्छु ।

तपाईंलाई एक वाक्यात्मक यो मेरो संक्षिप्त परिचय पहिल्याउन अलिक जटिल लाग्ला, तर त्यसभन्दा जटिल छ म बाँचिरहेको वर्तमान । अझ भनूँ, अस्तित्वगत जटिलता नै यस सहर र सभ्यताको आम जीवनशैली हो ।

यो कहालीलाग्दो उचाइबाट उभिएर जब दिनरात दौडिइरहेको सहर हेर्छु, तब एक उच्चाटलाग्दो हाँसोले मलाई छोप्न थाल्छ । यी मान्छेहरू गन्तव्य हराएको परिधिमा कसरी एकनाससँग दौडिइरहन सक्छन् ?

KFC Island Ad
Dabur Nepal
NIC Asia

हुन त एउटै दौड बारम्बार दौडिइरहनुभन्दा अझ सकसपूर्ण हुन्छ, मजस्तै भावशून्य आँखा झोल्याएर यसरी एउटा अत्यासलाग्दो उचाइमा उभिइरहनु । र पनि, दौडिँदा अक्सर छुट्ने कुराहरू उभिँदा दृष्टिगोचर हुने रहेछन् ।

तर, मान्छेलाई दौडिनु छ, उभिनु छैन । म वर्षौँदेखि उभिइरहेको छु, तर अब मलाई म पनि दौडिऊँ भन्ने लाग्न थालेको छ । हो, म दौडेरै दौडदेखि टाढाटाढा पुग्न चाहन्छु ।

Royal Enfield Island Ad

तर, मसँग उभिने खुट्टाबाहेक दौडिने खुट्टा छैन । आउनुस्, एकैछिन दौडिनेले देख्न छुटाएका र उभिनेले देखिरहेका दृश्यहरूबारे कुरा गरौँ ।

कुरा सुरु गर्नुपूर्व एकपटक म पनि तपाईंको परिचयको स्क्यानिङ गरिहालूँ क्यारे ! तपाईं पक्कै पनि यस सहरमा नयाँ हुनुहुन्छ । यसरी जेब्राक्रसिङमै टक्क उभिएर क्वारक्वार्ती मतिरै सोझिएका तपाईंका आश्चर्य र विस्मयमिश्रित निर्दोष आँखाले यही जनाउ दिन्छन् ।

अबको केही दिनमा तपाईं पनि त्यही दौडको धावक बन्नुहुनेछ र तपाईंका चाहनाहरूको रिलेदौड म यहीँ बसेर हेरिरहेको हुनेछु । त्यति बेला तपाईंलाई पनि उभिने फुर्सद हुने छैन । र, तपाईंको जस्तो स्थितिमा कुनै अर्को नवागन्तुक हुनेछ ।

म ऊसँग पनि यसैगरी बात मारिरहेको हुनेछु । खैर, मेरो आजको दर्शकस्रोता (के भनूँ ?) निर्विवाद तपाईं नै हो ।

अँ त, अब कुरोको चुरोतिरै फर्किऔँ । थाहा छैन, म यो सहरमा कहिलेदेखि छु, तर मेरो बास सहरको नामी सपिङ सेन्टरको माथिल्लो तलामा भएको चाहिँ सत्य हो ।

सुन्दा अलिक सम्भ्रान्तजस्तो लाग्ला, म दिनहुँजसो लुगा फेरिरहन्छु । फेसन र आवासको आधारमा वर्ग तय हुने यस सहरमा मेरो बास र रहनसहनको उपरोक्त वर्णनले तपाईंलाई मसँग आरिस पनि लाग्न सक्ला ।

तर, म यो उचाइ र यी रंगीचंगी लुगाहरूबाट आजित छु । दिनहुँजसो अनिच्छापूर्वक लुगा फेरिरहनु एउटा यस्तो भयानक नियति हो कि, जस्तो तपाईंको सहरका अधिकांश श्रीमतीहरू श्रीमान्को रोजाइका लुगाहरू अनिच्छापूर्वक लगाएर बेडरुममा सजिन बाध्य छन् ।

यस सहरमा लुगा पनि एउटा विशाल राजनीति हो, जसले तपाईंको वर्ग, चरित्र, हैसियत र प्रतिष्ठाको मापन गर्छ । तर, मेरो लुगासम्बन्धी अनुभव अलि बेग्लै छ ।

अब म अनुभवको आलमारीबाट ती लुगाहरू निकालेर यथाक्रम यो सहर र दौडले बिर्सिएका केही तथ्यहरूबारे तपाईंलाई बताइहालूँ–

क्लोजेट नं. १ – ‘तिर्खा’   
हम्बरको एकोहोरो ठ्याक ठ्याक आवाजले त्यस बिहान मेरो निद्रा खुलेको थियो । हुन त म निदाउनु मेरो कामप्रतिको गैरजिम्मेवारीपन भन्न पनि सक्छन् । तर, कहिलेकाहीँ विचारको तीव्र बहाव थेग्न नसकेर मेरा अलर्ट आँखाहरू पनि लोलाइ जान्छन् ।

अँ त, म ब्युँझिँदा वर्षौँको पसिना र घामले अनुहारको रोगन नै हराएजस्ता दुई मान्छे मेरा खुट्टा, कम्मर र छातीभरि किलाहरू ठोक्दै थिए । यसरी हम्बर र किलाहरूको प्रहार खप्दाखप्दा म क्षतविक्षत भइसकेको छु ।

यसरी हरेकपल्ट मेरो लुगा फेरिने बेला म दुख्छु/चिच्याउँछु । तर, उनीहरू हरेकपल्ट मलाई डिजाइनडिजाइनका लुगाहरू पहिर्याइदिन्छन् र मेरा पाक्न थालेका घाउहरू छोपिदिन्छन् । यसरी म पीडाका ‘आह !’ हरू आफैँभित्र दबाएर वर्षौँदेखि बाँच्दै/उभिँदै आइरहेको छु ।

त, यसपालिको मेरो लुगामाथि बसेर दुईचार युवायुवती रमाउँदै कुनै लोकप्रिय पेयपदार्थ (कोल्डड्रिंक) पिइरहेका थिए । बिहानभर त्यही पेयको सामान लादिएको ठेला तानेर आएको एउटा बुढो कुल्लीले सडकपारिपट्टि केही बेर सुस्ताउँदै निधारबाट तरर्र पसिना काढ्यो र मलाई (अर्थात् लुगामाथि बसी पेय पिइरहेका उनीहरूलाई) हेर्दै घुटुक्क थुक निल्यो ।

म उसको तिर्खामाथि गहिरिएर सोच्न थालेँ– यो पेयमा उसको पसिनाको अंश कति छ ?

मलाई एकाएक आफ्नै लुगाहरूसँग दिगमिग लाग्न थाल्यो र त्यस बुढोलाई डुबाइरहेको तिर्खाको इनारमै यी लुगा च्यातेर फालिदिन मन लाग्यो ।

ठ्याक्कै यति नै बेला मेरो टाउकोमाथि तिर्खाले झोक्राएर बसिरहेको एउटा काग फुत्रुक्क भुइँमा खस्यो । तल सडकछेउ एउटा सुकेको धाराको टुटीलाई कुनै कुपोषित आमाको स्तनझैँ चुसिरहेको एउटा फुच्चे केटो त्यो चराको हीन मृत्युको साक्षी बन्दा एकदमसँग तर्सियो ।

क्लोजेट नं. २ – ‘भोक’
तल सडकमा एक हुल केटाकेटी फोहोरको रास खोतलिरहेछन् । हुन त यस सहरमा उनीहरूको उपस्थितिको मूल्य त्यही फोहोरको थुप्रोसमान पनि छैन । तपाईं यहाँ यदि नयाँ हुनुहुन्छ भने तपाईंलाई अचम्म पनि लाग्दो हो–यतिविघ्न सुकिला मान्छेहरूको सहरमा यति धेरै फोहोर कहाँबाट थुप्रिन्छ ? यतिविधि नैतिक मान्छेहरूको सभ्यतामा यी केटाकेटीझैँ हुलका हुल अवैध सन्तानहरू कसरी जन्मिन्छन् ?

ती फोहोरका पोकाहरूभित्र उनीहरूको कुहिएको भोक फेला पर्छ । यी केटाकेटीका नाकहरू गन्धहरूसँग एक किसिमले अभ्यस्त भइसकेका छन् । फोहोरको रासलाई केही बेर खोतलेपछि उनीहरूले दुईथान दुनोट फेला पार्छन् । आफ्नै भाग्यका भ्वाङहरू बाँडेझैँ उनीहरू ती दुनोटलाई टुक्र्याएर बाँड्छन् र त्यो सुक्खा गाँस चपाउँदै मतिर हेरेर टोलाउँछन् ।

हत्तेरी, मैले त उनीहरूलाई हेर्दाहेर्दा आज आफैँलाई हेर्न बिर्सिएको रहेछु ! आज मेरो शरीरमाथि एउटा ठूलो किङसाइज्ड बर्गर भएको लुगा टाँगिएको छ । त्यही बर्गर हेर्दै केटाकेटीमध्ये एउटाले भन्छ, ‘यति ठूलो बर्गर भेट्टाउन पाए त हामीलाई बाँडेर खाँदा तीन दिनमा पनि सकिँदैनथ्यो होला !’

यति सुनिसकेपछि मलाई यो बर्गर ती केटाकेटीकै काटिएका जिब्रोहरूको खातजस्तो लाग्न थाल्छ । म झटपट यो लुगालाई झट्कारेर शरीरबाट अलग्याउने दुष्प्रयास गर्छु ।

यी लुगाहरू ममाथि यसरी टाँसिएका छन् कि, जसरी यी अनाथ केटाकेटीको अनुहारमा असमाप्त भोकहरू टाँसिएका छन् । र, म सोच्दै छु– यिनीहरूको अवैध बाबु कुन रेस्टुराँमा बसी बर्गर चपाउँदै होला ? या भोकको अर्को लडाइँ लड्दै होला ?

क्लोजेट नं ३ – ‘निद्रा’
रातमा यस सपिङ मलको पेटीमा एकै लहरमा गुडुल्किएर कुल्ली बुढो, ती केटाकेटी र भुस्याहा कुकुरहरू पल्टिइरहेका छन् । जब रातमा यो सपिङ मलका सबै कारिन्दाहरू आफ्नो घरको न्यानो बिछ्यौनामा सुतिरहेका हुन्छन्, तब यी बेवारिसे मानवहरूको बगाल यसकै पेटीमा आएर घुस्रिन्छ र यो चिसो पेटीलाई नै आफ्नो बिस्तारा बनाउँछ ।

यस्तो हरेक रात म सोच्ने गर्छु– यिनीहरूको कल्पनाको घर कस्तो हुँदो हो ? अथवा, के यिनीहरू साँच्चै आफ्नै घरको कल्पना गर्ने सामर्थ्य राख्छन् ?

माथिबाट यसो तन्किएर हेर्छु, जाडोले कठ्यांग्रिएका सबै केटाकेटीहरू कुल्ली बुढाको आङमा घुस्रिएर निदाउन खोज्दै छन् । र, कुनै पुरानो सिरकजसरी बुढो ती केटाकेटीलाई अँगालेर माथि मतिर हेर्दै टोलाइरहेको छ ।

‘के घरको परिभाषाभित्र यो दृश्य पनि अटाउँछ ?’ आफ्नै प्रश्नसँग म अचानक झस्कन्छु । मन यसै अँध्यारिन्छ । तर, मन अँध्यारिए पनि मेरो शरीरले अँध्यारो महसुस गर्न नपाएको युग भइसक्यो । किनकि, यो सपिङ मल र यस सहरका मालिकहरूका लागि मेरो मनभन्दा ममाथि पहिर्याइने लुगाहरू बढी महत्त्वका छन् । र त अनेकथरी झिलीमिली बत्तीहरूले मलाई सजाइएको छ ।

यी बत्तीहरूको प्रकाशमा यसो आफैँलाई हेर्छु– हत्तेरी, आज त मेरो रंगीचंगी लुगामा एउटा भव्य अत्याधुनिक अपार्टमेन्ट छुट र बिक्रीको सूचनासहित टाँसिएको छ ! र, त्यसको प्रतिविम्ब तल पल्टिएर टोलाइरहेको कुल्ली बुढाका अँध्यारा आँखाहरूमा टल्किइरहेको छ । र, केटाकेटीहरू पनि एक्कासि उठेर मतिर हेर्दै कराउन थाल्छन्–

‘ओए, हेर त कति राम्रो घर !’

‘बिस्तारा हेर् न, हेरेरै निद्रा लाग्नेजस्तो !’

‘ल, त्यो छेउको कोठा तेरो, अनि पल्लो कोठा मेरो है !’

कुल्ली बुढो फिस्स हाँस्छ र केटाकेटीलाई अँगालेर भन्छ, ‘ल आ, आफ्नो कोठा छानेर सुत है !’

केटाकेटीहरू खितित्त हाँस्दै कुल्ली बुढोको आङमा फेरि घुस्रिन्छन् र निदाउँछन् । मलाई अब कुल्ली बुढोसँग आँखा जुधाउन लाज लाग्छ । र लाग्छ, यी शरीरमा टाँसिएका बत्तीहरू झटपट बन्द गरिदिऊँ र हराइदिऊँ अनन्त अन्धकारमा ! र, यो शरीरमा टाँसिएको जब्बर लुगालाई उप्काएर ओछ्याइदिऊँ उनीहरू सुतिरहेको यही सपिङ मलको चिसो पेटीभरि !

अब सधैँझैँ बिहानपख सपिङ मलको सफाइ कर्मचारी र गार्ड आएर उनीहरूलाई उठाएर धपाउनेछन् । र, उनीहरू पनि निद्रामै बढारिएर भाग्नेछन् । मानौँ, उनीहरू मान्छे होइन, कसिंगर हुन् । 

क्लोजेट नं. ४ – ‘इन्फिनिटी’
एउटा अनवरत क्रम– थाहा छैन, यसरी मैले कति लुगाहरू फेरिसकेँ । अब त मैले यी क्रमहरूको गणना गर्न पनि छाडिसकेको छु । मलाई यो पनि थाहा छैन कि यी विरोधाभाषी ब्रान्डेड लुगाहरू कहाँ बन्छन् र कसले बनाउँछ ? तर, मेरो ज्यानमाथि एकदमै अमिल्दा लाग्ने यी लुगाहरू र यी लुगाहरूलाई हेर्ने सडकका भुइँआँखाहरूबीच मैले कुनै तालमेल फेला पार्न सक्दिनँ ।

यी लुगाहरूले मलाई मेरो शरीरका क्षतविक्षत घाउचोटहरूले भन्दा बढी पोल्छन्, लुतोझैँ चिलाउँछन् । तर, मसँग यी लुगाहरू फुकाल्ने हातहरू छैनन् । मसँग त बस् उभिइरहने खुट्टाहरू छन्, जुन खुट्टाहरूमा पनि नेल ठोकिएको छ । अतः म यो उच्चाटलाग्दो उचाइबाट चाहेर पनि हाम फाल्न सक्दिनँ ।

क्लोजेट नं. ४ – ‘मुक्ति’
एक दिन एउटा बहुलट्ठीजस्तो मान्छे म उभिइरहेको सपिङ मलको छतमा उक्लियो । उसले आफ्नो कसिरहेको मुट्ठी फुकाएर मेरो शरीरमाथि टाँसिएको लुगा च्यातिदियो र मेरो उदांगो शरीरमाथि उसले रातो अक्षरमा लेख्यो, ‘जिन्दाबाद !’ ।

तल सडकमा त्यही पसिनाले प्यास मेट्न नपाएको कुल्ली बुढो, तिर्खाएको फुच्चे केटो र ती भोकाएका केटाकेटीहरू जम्मा भएर एउटा उत्सवमय रोमाञ्चमा चिच्याए । तिनीहरूले ती अक्षरहरूलाई बुझे या अक्षरको रङलाई, तर उनीहरू पहिलोपल्ट केही बुझेका र जीवितजस्ता देखिन्थे ।

म पनि यी लुगाहरूको त्रासदीबाट मुक्तिको सास फेर्दै र यी शरीरभरका घाउमा मलमपट्टीझैँ पोतिएका अक्षरहरूलाई सुम्सुम्याउँदै गदगद थिएँ । तर, यो हर्ष लामो समय टिक्न सकेन ।

केही दिनमै त्यो बहुलट्ठी मान्छे एउटा नयाँ लुगा बोकेर आयो । र, उसले आफैँले लेखेका ती जादुयी अक्षरहरूलाई छोपिदिँदै त्यो लुगा मेरो शरीरमाथि टाँसिदियो । त्यस लुगामा उसले मुस्कुराउँदै हात जोडेर नमस्कार गरेको तस्बिर थियो ।

तर, यी कुल्ली बुढोजस्ता सडक–मानवहरूले जिन्दावाद बुझेका थिए, नमस्कार बुझेका थिएनन् । उनीहरूले कसिएको मुट्ठी बुझेका थिए, जोडिएका हात बुझेका थिएनन् ।

‘हस्तक्षेप : होर्डिङ बोर्डको अन्तिम वक्तव्य’
सहर फेरि आफ्नै दौडमा फर्किइसकेको छ । यी लावारिस सडक–मानवहरूको रोगी सडकभन्दा पर मानिसहरू चोक र गल्लीहरूमा अहिले पनि जोडिएको हात लिएर शक्तिको म्याराथन दौडिँदै गरेका देखिन्छन्् । अनि, ममाथि पनि एकेक गर्दै टाँसिँदै गइरहेछन्, अनेकन् मान्छेका जोडिएका हात, कुटिल मुस्कानहरू र अनेक चिन्हहरू ! जसलाई साथ दिइरहेका छन् झुट पोतिएका तिर्खा, भोक र मुक्तिका प्रतिबद्धताका अक्षरहरू ।

यही अन्तरालमा यही सपिङ मलको पेटीमा एक बिहान आजीवन तिर्खा, भोक र निद्रासँग लडेको कुल्ली बुढो मृत फेला पर्छ । हातमा नाम्लो अझै समाइरहेको उसको लासवरिपरि जम्मा भएको भीडले घोषणा गर्छ– बुढो कुल्ली सूर्यबहादुर हिजो राति मरेछ !

र, यसरी सहरका हरेक घरका पेटीहरूमा भकाभक अरू चन्द्रबहादुर, सूर्यमान र चन्द्रमानहरू हरेक बिहान मृत फेला पर्न थाल्छन् ।

यस भयानक शोकको हास्यास्पद नियति के छ भने, ती ममाथि टाँसिएका लुगाहरूमा हात जोडेर मुस्कुराइरहेका मान्छेहरू सबैले काँधमा सूर्यचन्द्रअंकित झन्डा ओढेका छन् । र, तिनीहरू मुस्कुराउँदै मूर्तिवत् उस्तै मुद्रामा हेरिरहेका छन्, सूर्यबहादुरहरूका दारुण मृत्युहरू ।

र, म अझै यी लुगाहरू च्यातिदिएर एक समय मेरो शरीरमा ट्याटुझैँ खोपिएको जिन्दाबादलाई फेरि जन्माउने नंग्राको खोजीमा छु ।

अब मलाई हेरिरहन छाडी आफ्ना हातहरू हेर्नुस् त, ती नंग्राहरू तपाईंसँग पनि हुन सक्छन् ।

(भरतपुर महानगरपालिका–६, चितवन) 
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, माघ १३, २०८०  ११:०८
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
The British College Banner adThe British College Banner ad
Everest BankEverest Bank
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro