site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
अनिश्चितता
SkywellSkywell

कप भुइँमा खस्छ र टुक्रिन्छ– ट्याङ्ग । अवश्य नै त्यसलाई समाउने हात चिप्लन्छ नेपथ्यको स्पर्शमा । एक, दुई... केही टुक्राहरू अपभ्रंश ! पन जो सायद आफैंमा अस्वीकृत र गन्जागोल छ । ट्या...ङ्ग... विघटन हुन्छ केही, अझ केही ।

अननुभूत बोध यस्तै केहीबाट नै यसरी ध्वनि निस्कन्छ, यति हो अहिले पनि । बोधाङ्कन ? स्थिरताले ध्वनिसित चिप्लेटी खेल्न थाल्छ । एक थोपो ग्लिसरिन ! म ! तिमी या ऊ ? बेअर्थ, समन्वय ! टुक्रा ! यी पनि अब कपै हुन् ?

प्रश्न काट्नुपर्छ, हैन काटिन्छ । प्रत्येकको विलय हुन्छ– म, तिमी या ऊ या चिनियाँ माटोका यी टुक्राहरू सबैको एकै ठाउँमा । एउटै ध्वनिमा जो सङ्गीतमय छ । विलय आफैं हुन जान्छ लामो विस्तारका साथ एक थोपो ग्लिसरिन तलतिरबाट गहु्रँगिँदै र तप्कँदै ।

KFC Island Ad
NIC Asia

दुई हातहरू लत्रन्छन्, मस्तिष्कले एउटा शिथिल नियन्त्रण पनि छोडिदिन्छ । कतैबाट फुत्केर आएको घोडा एक्कासि पछारिन्छ । रोमाञ्चक विसङ्गति, उठाइदेऊ लट्ठीको भरमा र टेको देऊ ।

केही केटाकेटीहरूका चकित आँखा फैलँदै–फैलँदै जान्छन् । घोडालाई उभ्याइन्छ र सस्पेन्स यहीँ नै खत्तम हुन्छ (?) । केटाकेटीहरू अलमलिँदै यताउता छरिन्छन् ।

Royal Enfield Island Ad

तर एउटै चलाखीले विसङ्गति यहीँ नै छुट्दैन । घोडा त मरिसकेको हुन्छ । निस्तेज आँखाभरिको भ्याकुमसित यस मृत्युलाई अनुभव गर्न सकिन्छ जसले जीवित हुनुका सन्जोगलाई पोजिटिभ र निगेटिभ पारेको छ ।

दुर्गन्ध ! छिः, घोडा कुहिन्छ । करङ मक्किन थाल्छ । सुँकसुँक, कोही अशक्त मान्छे रुन्छ नाक छोपेर । कुहिएको घोडाको एक–एक अंशले धरती फेला पारेको छ । हत्केलामा नाक गुटमुट्याएको मान्छे–छाया निकै पर पुग्छ ।

त्यस सम्भावनाको टाढा । मान्छे र धरती– सामञ्जस्य ! असामञ्जस्य ! यथार्थ भ्याकुम हो । त्यहाँ मान्छेको निर्वाह अड्छ । सुँकसुँक ! ए, त्यस आतङ्कपट्टि नजाऊ । नजाऊ ।

हो । जीवन खालि सुँकसुँक मृत्यु भयङ्कर पश्चात्ताप । नटाँग निरर्थक बाँचेका कुकुरको लुताको अवधिमा । भो, धरती पनि छुनुपर्दैन । मर्ने नै भए पनि आफूलाई अलग राख । माटोको एक–एक डल्लाबाट अलग । प्रकोप हो घोडाको मृत्यु । ‘म मर्छु आफ्नै मृत्यु !’

मान्छेको मृत्यु । मान्छेको स्थिति । यिनलाई पनि आत्मशोध या आत्मबोधले ग्रसित हुन नदिए हुन्थ्यो । के सक्छौ र के सकिन्छ । चमेलीको फूल झर्छ लगातार, लगातार । विश्वास लाग्दैन । फूल निःशब्द झर्छ र कपहरू टुक्रिन्छन् । ट्याङ्ग ! ट्याङ्ग !

यस पक्षमा चाहे विश्वस्त हौँ या नहीँ, विश्वास ! यसका लागि साक्षी– ‘आँखा छन् । कान छन् ।’ तैपनि यता विश्वास लाग्दैन । धूलोभरि पैतालाका डाम छुटेका हुन्छन् ।

यी धरतीका लागि मरिमेट्नेहरूका हुन् । ऊ, त्यो, तिनीहरू सबै लगातार जमिन खन्दा रहेछन् । सुरुङ + ड्याङ + खाल्डो + इनार = शरण । धरती एक्लो उछिट्टिन्छ । यसपछि । आफ्नै लागि मरिमेट्नुबाट मान्छेको सम्पर्क छुट्छ ।

उदाङ्ग झ्याल । चुप लागेर हेर । बेअर्थ झिँगाहरूको ओहोरदोहोर । एक्लो धरती, एक्लो मान्छे । सत्य यो हो कि केटाकेटीहरूका आँखा सधैँ नयाँ विडम्बनामा धुइरेका हुन्छन् । जिज्ञासा जिउनुको अघिल्लो सम्भावनाका लागि पर्याप्त हुन्छ ।

नग्न यष्टि । सानी इभ र सानो एडम । परस्परको स्पर्श हुन्छ, तर थाहा छैन यी के हुन् ? यी फल वर्जित होइनन् । एक रोमाञ्चक अध्यायको उनीहरू आफैं सुरु गर्छन् । जिज्ञासा । परिणाम एक हूल पोट्रेट । लाइफ । त्यसपछि विसङ्गति प्रत्येकको सापेक्ष हुन्छ । निर्दोष सबै हुन्छन् ।

भयङ्करता मान्छेको मन हुन आउँछ या मस्तिष्क । यत्ति नै हो निष्कर्ष ! एक्लो धरती, एक्लो मान्छेको सन्दर्भच्युत हुन्छ । सडकमा रोडाहरू गुल्टिन्छन् । चिप्लेकीराको अल्छी हिँडाइ । यही नै बाध्यता हो के ? चुप, नबोल । सेतो चिप्लो धर्सो लम्बेतान । कति अप्रत्यक्ष छ । बुझ्नुपर्थ्यो ।

युगौँदेखिको वर्जना असहजता । फेरि किन त ? गहुँगिन छोडिदेऊ । साँच्चै त यसो भन्नु हुँदैन । अवश्यै टेक्ने जमिन हराएको छ । हो ! गहु्रँगिन देऊ फेरि घाँटीमा पासो हालेर । भयो ?

‘घोडाको मृत्यु नै सहज थियो ।’

‘के गर्नु त !’

भीड । ए, छोड् केटाकेटीहरू !

‘तमासा हो र ?’

निहुँ चाहिन्छ यिनीहरूलाई पनि । सत्य, असत्यसित जिन्दगी भाग्नुको के खाँचो ? आऊ, आऊ, तमासा नै हो । घाँटी मस्क्यो राम्ररी ? आफूप्रतिको बाध्यता । यही नै अपेक्षा हो । सम्पूर्णतः ?

‘रात हो कि दिन !’

यो हिरण्यकशिपुको अन्त्य होइन । आँखा बन्द गरिदेऊ । यो नछुट्ट्याए पनि हुन्छ । अनिश्चयभित्रै पर्छ मान्छेको स्थिति र परिवेश । केटाकेटीहरू साँच्चै नै मान्छे केही रमाइलोसित, केही डरलाग्दोसित डोरीमा झुल्दो रहेछ ।

स्वीकृत हुन्छ आजीवनको अस्तित्व । सहअस्तित्व ! डोरी काटिदिए हुन्छ । हवाईजहाज उड्छ, मान्छे उड्छ । धरती र मान्छेको सम्पर्क छुट्छ । मान्छेको सन्दर्भ अड्छ माथि भ्याकुममा ।

ट्र्याङ्ग, ट्र्याङ्ग ध्वनिमिश्रित कपका टुक्राका पहाड लाग्छन् । प्रश्न ? केही छैन । अभ्यास बनिसक्छ । आजीवन जिउने । विशेष अनिश्चय ।

(प्रेमा शाहको कथाकृति ‘पहेँलो गुलाफ’बाट ।)

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, जेठ ५, २०८१  ०७:२१
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Nepatop (PlastNepal)Nepatop (PlastNepal)
national life insurance newnational life insurance new
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro