site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Global Ime bankGlobal Ime bank
Nabil Bank Banner adNabil Bank Banner ad
छट्पटिएको डोरी ! 
Sidddhartha Bank Banner AdSidddhartha Bank Banner Ad

आकाश, हरिया डाँडा, नदीनाला, हिमशृंखला, जीवजन्तु, कीरा–फट्यांग्रा आदि इत्यादिलाई केही चिन्ता छैन होला, जति ममा छ । जति म चिन्तित छु । जति म दुःखित र पीडित छु । अझ भनौँ, त्यति सायद कालो बादललाई पनि नहोला । या अरू कसलाई होला ? ताकि प्रकृति मौसमअनुसार परिवर्तन हुन्छ । समयले तिनमाथि कुनै अन्याय, कुनै अत्याचार गरेजस्तो लाग्दैन ।

तर, मलाई... मलाई समयले कुनै कसर बाँकी नराखी नंग्याएको छ । न त समयले कुनै गुन लाएको छ । केवल शारीरिक र मानसिक संरचनाको परिवर्तनलाई गुन मान्न सकिन्न । त्यो समयको निश्चित र निरन्तरताको प्रक्रिया हो । स्वयं समयले पनि त्यसलाई रोक्न सक्दैन ।

अनि, म कसरी भन्न सक्छु मेरो पाँच फिट सात इन्चको कद समयले ममाथि लगाएको गुन हो भनेर ? समयले ममाथि छायाजसरी माया मानेको छ भनेर ? मलाई लाग्छ, मेरा निम्ति समय बैरी छ । अभिशप्त छ । कहालीलाग्दो छ । मेरो चेतनाको चक्लाई मेरो मिहिनेत र साधनाको प्रतिफल हो । साहित्यसँग संगत गरिरहेको फाइदा हो । मानौँ, सत्संगको योगबाट समृद्घ विचार झांगिन्छ ।

KFC Island Ad
Dabur Nepal
NIC Asia

अर्थात्, साहित्यले मेरा समस्त विराग, वैराग्य र विरक्ति केही पर सारेको छ । या भनौँ, थुमथुमाएको छ । एउटा जिजीविषामा, एउटा सञ्जीवनीमा मलाई सुरक्षित राखेको छ । अन्यथा, म शून्यता र तिक्ततामा बाँचेको छु । बाँच्नुपर्ने भएर बाँचेको छु । जीवन भोग्ने र धान्ने एउटा अभ्यास सम्झेर बाँचेको छु ।

उफ ! म सोच्न छाडेर कोठाकोे भित्तामा फर्कन्छु । भित्तामा बा–आमाका फोटा छन् । भित्तेघडी झुन्डिएको छ । आडमा भित्तेपात्रो छ । घडी टिकटिक गर्दै सेकेन्ड सुईबाट आफ्नो गोलो यात्रा अविछिन्न गरिरहेको छ । त्यही सुई हो मिनेट बनाउने । घण्टा बनाउने । पात्रोका पाना पल्टाउने ।

Royal Enfield Island Ad

समयले हरेक गतिलाई डोर्याउँछ । नयाँलाई पुरानो बनाउँछ । पुरानोलाई नौलोपनको अनुभूति दिलाउँछ । तर, पुरानो चिज सोचमा मात्र नौल्याइँ अनुभूति गर्ने हो । नत्र भने पुरानोपनले काँचुली फेर्न सक्दैन । उसको अवधि सकिएजस्तै । भित्तामा नयाँ पात्रो टाँसेजस्तै । हरेक साल भित्तामा रङ पोतेजस्तै । ताकि जीवनलाई समयले नयाँ बनाउँदो रहेनछ । क्रमशः पुर्दैपुर्दै लाँदो रहेछ ।

म पनि समयमुनि पुरिँदै गएको छु । समय जब घाँटीसम्म आइपुग्छ, निसासिएर प्राण छोड्नुपर्छ । अर्थात्, समयले मान्छेलाई ढल्काउँदै–ढल्काउँदै लगेर ढाल्दो रहेछ । मान्छेले थाहै नपाउने गरी ढाल्दो रहेछ ।

अहिले म समयको उत्तराद्र्घमा ढल्केको छु । उसो त उत्तराद्र्घ मेरो हो । समयको होइन । समय त सधैँ पूवाद्र्घमा बाँच्छ । सधैँको तरुनो । आज ढल्केजस्तो लागे भोलि कलिलो भएर जन्मन्छ ।

दिन, हप्ता, महिना, साल र शताब्दी मान्छेका गणना हुन् । आफ्नो कर्म चलाउन दिएका नाम हुन् । अनि, सम्झनलाई बनाएका शाब्दिक प्रमाण हुन् । वास्तवमा समय मान्छेभन्दा कैयौँ शताब्दी बूढो भएर पनि तरुनो छ ।

फेरि, सोच्न छाडेर म उठ्छु । कति भयो ऐना नहेरेको । आफ्नो अनुहारको बेवास्ता गरेको । घरै बस्दा केको ऐना हेर्नुपर्यो ? किन दाह्री र कपालको स्याहार गर्नुपर्यो ? उसो त म आफ्नो अनुहारसँग नाराज छैन । न त अनुहारको बनावटलाई लिएर भगवान्प्रति कुनै गुनासो छ । म जे छु, जस्तो छु, त्यसैमा सन्तोष छु ।

तर पनि अनुहारको त्यति पर्वाह गर्दिनँ । किन म त्यस्तो अल्छी र लापरवाह भएको हुँला ? भलै, देखावटीपनसँग म अलग र असहमत छु, कमसेकम आफ्नो अनुहार अरूले देख्दा ठिकै लाग्ने हुनुपर्यो । असभ्य ढाँचाको त देखिनु भएन । यति सम्म कि कहिलेकाहीँ त छाला बाक्लो भएको पनि पत्तो हुँदैन । मयलले चिटचिट टोकेपछि मात्र नुहाउने कुरा सम्झन्छु । कति भयो ननुहाएको, दिनगन्ती हुन थाल्दछ ।

म स्टीलको दराजअगाडि उभिन्छु । जहाँ लामो ऐना छ । अनुहार नियाँल्छु । अन्त कतै केही परिवर्तन लाग्दैन । केही अस्वाभाविक लाग्दैन । कपालका रौँ जथाभावी फर्केका छन् । तँछाडमछाड गर्दै फुलिरहेजस्तो लाग्छ । एउटा रौँ टिपेर उखेल्न खोज्छु । हातबाट फुत्कन्छ । लाग्छ, यतिविधि रौँ फुलेका छन्, एउटा रौँ उखेलेर के हुन्छ र ? त्यसो गर्दा म तन्नेरी र भरभराउँदो पनि त देखिन्नँ ।

‘छोरा फुलेको रौँ उप्काई दे’न एउटा रौँ उप्काएको एक रुपैयाँ दिन्छु ।’
‘कति उप्काएर साद्धे हुन्छ ? सबै फुल्न आँटिसकेका छन्,’ छोराले अस्ति मात्र भनेको थियो । साँच्चै भनेको रहेछ उसले ।

एउटा समय थियो, बाले मलाई कपालका रौँ उप्काउन लगाउनुहुन्थ्यो । मेरो जाँगर उचाल्न, मलाई खुसी पार्न उहाँले पारिश्रमिकको घोषणा गर्नुहुन्थ्यो । एउटा रौँ उप्काएको एक सुका यति बेला मूल्यांकन गर्ने हो भने मैले छोरालाई दिन तम्तयार भएको एक रुपैयाँभन्दा बढी । म पारिश्रमिकभन्दा पुरस्कारका अर्थले हौसिन्थेँ ।

२० वटा उप्काएपछि पाँच रुपैयाँ हुन्थ्यो । बुवाले इमानदारीसाथ पाँचको नोट दिनुहुन्थ्यो । म मृगको पाठोजत्तिकै उफ्रिएर घरबाट निस्कन्थेँ । आफूसँग पनि पाँच रुपैयाँ भएको वैभव साथीहरूसँग एउटा छाँटसँग देखाउँथेँ ।

त्यति बेला पाँच रुपैयाँको पृथक महत्त्व थियो । अहिले बा हुनु हुन्न । बाको ठाउँमा म र मेरो ठाउँमा छोरो छ । कुनै कार्यालयमा साबिकको पदपूर्ति भएजस्तै । सायद यही होला समयको चक्र । जुन चक्र निरन्तर घुमिरहन्छ, पुरानो पात झर्ने नयाँ पात पलाउने क्रम जारी भइरहन्छ ।

के म साँच्चिकै बूढो भएको हुँ त ? फेरि ऐना हेर्छु । कपाल उस्तै छिर्केमिर्के पारामा फुलेको देख्छु । मेरो अनुहारमा खासै नयाँ भिन्नता छैन । प्रतिकूलताका चाउरी धर्सा छैनन् । सोच्छु, बल्ल त ४० वर्षको भएँ । अझ त... ।

यसो त महिलासँग शक्ति प्रदर्शन गर्ने सामर्थ्य राख्नु मात्र यौवनको सबुत प्रमाण होइन । या यौवनका गुण आफूभित्र भएको अनुभूति दिलाउन जीवन यात्रामा सुकिलो रङ र उन्मादी चाल पनि चाहिन्छ होला । मेरो निष्क्रिय जीवनशैलीले उमेर बोझिलो बनाएको छ । जीवनमा जबर्जस्ती बूढोमान्छे घुसेको छ । मलाई आफ्नोपन अझ नियाल्न मन लाग्छ ।

तब म आफूतर्फ फर्कन्छु । स्नातकसम्मको अध्ययन । पाँच फिट सात इन्चको कद । गहुँगोरो कत्लो । एउटा सर्वांग मान्छे । तर, नितान्त बेरोजगार । जसका कारण श्रीमती आफ्नो भाग्यप्रति रुष्ट छे । कहिलेकाहीँ जुलुसको स्वरमा झर्कन्छे ।

आमाले अपेक्षाकृत कमाइ खान नपाउँदा मलाई जन्माउनुको तात्पर्य खोजिरहनुभएको छ । साँचै भन्नुपर्दा अहिले मलाई लाग्छ, कमाइ वा पैसामा एक प्रकारको माया हुँदो रहेछ । त्यो नपाएर कहिलेकाहीँ धिक्कार्छन् । मानाैँ, छोराहरू हरेक इच्छामा आशातीत बन्दछन् ।

यहाँनेर मेरो सर्वस्व छताछुल्ल पोखिन्छ । त्यस मानेमा म कमजोर, असहाय र असफल छु । यथास्थितिबारे घरीघरी अन्तर संवाद चल्छ । म विचलित र विभक्त हुन्छु । मानौँ, निराशा मेरो दैनिकी हो ।

मेरो प्राथमिकताको प्रमुख विषय हो । म ‘घाम’जस्तो कहिल्यै उज्यालो भएर हिँड्न सकेको छैन । ‘जुन’जस्ता सपना थिए, जो सपनै छन् । कमसेकम बाँच्ने आधार बनेका छन् ।

तर, तिनमा लागेका चन्द्रग्रहण हटेदेखि जीवनले वास्तविक सुन्दरता अँगाल्थ्यो होला । सायद त्यो चन्द्रग्रहण अब हट्दैन कि ! किनभने, मसँग कुनै औजार छैन, जसले जीवनमा सरसता ल्याउन सकोस् । सुख, खुसी र सन्तुष्टिको सम्बल जीवन बन्न सकोस्, परनिर्भरता भत्काएर नयाँ साम्राज्य खडा गर्न सकोस् । अनि, म एउटा मान्छे हुनुको गर्व गर्न सकुँ । छातीमा गौरवको फूल फुलाउन सकुँ । नाकमा अहमताको फल फलाउन सकुँ ।

मेरो मनमा यसरी नै प्रश्न उब्जन्छ, त्यसो भए कहिले हट्छ त सपनामा लागेको ग्रहण ? उही मनले उत्तर दिन्छ, यो ग्रहणले जीवन खान्छ । या त जीवनको समाप्तिसँगै ग्रहणको समाप्त हुन्छ । मेरो मस्तिष्क भने केही बोलेको छैन । स्वयं मलाई जीवन एउटा काँडो, एउटा घाँडो अनुभव भइरहेछ ।

यस्तो पनि कहीँ जिन्दगी हुन्छ ? यति ठूलो संसारमा अभावैअभाव लाग्छ । अर्थात्, यस्तो भरिपूर्ण संसारमा मैले मात्र अभाव र असहज झेल्नु परेजस्तो लाग्छ । यस मानेमा मेरा निम्ति उपचाररहित रोग बनेको छ, अभाव । सबै कुरा ठिक त आफू छोरो बन्दा हुने रहेछ । बाल्यकालमा हुँदो रहेछ । कति सुगम र सरल हुँदो रहेछ बाल्यकाल ।

त्यति बेला कति मिठा कल्पना थिए । सिंगो भविष्य लिएर उड्न सक्ने कल्पना । कति हो कति टाढा, म कल्पनाको मनगढन्ते जेटमा उड्थेँ । अझ कल्पनागत आकाशमा अकासिन्थे । त्यसरी अकासिनुको बेमज्जा यथार्थको चट्टानमा ठोकिएपछि थाहा भयो ।

कल्पना रहेनछ जीवन । जुन कल्पना यथार्थमा बजारिने समय आउँछ । त्यस बेला मान्छे उठ्न सक्ने स्थितिमा हुँदो रहेछ । मानौँ, पक्षाघातको बिरामीझैँ असहाय भएर बाँच्नुपर्दो रहेछ । मान्छे त प्रयोगवादी र कर्मवादी भएर बाँचेको सुहाउँछ ।

म आफूले आर्जेको अनुभव मनमनै गुन्दै खाटमाथि सुत्छु । दिनमा सुत्नु आजकल दिनचर्याको एउटा विशेषता बनेको छ । यताउता कावा खाएका मेरा नजर अनायास दलिन सत्तरीमा बाँधेर झुन्डाइएको डोरीमाथि पर्दछन् । एकक्षणसम्म आँखा अडिन्छन् ।

यो डोरी एक वर्षदेखि त्यसरी नै झुन्डिएको छ । एक मिटरभन्दा अलिकति लामो छ । बलियो छ । बेलुका झुल बाँध्न प्रयोग हुन्छ । दिउँसो झुन्डिरहनु त्यसको नियति हो । त्यसको दैनिकी हो । अहिले यस्तो लाग्छ, त्यसले मेरो बेकामे जिन्दगीको हिस्सी गरिरहेको छ । एक प्रकारको उपहास गरेको छ । एउटा चुनौती दिइरहेको छ ।

उसो त त्यस डोरीले मलाई आत्महत्या गर्न प्रेरित नगरेको पनि होइन । पटक–पटक मृत्युवरण गर्न आग्रह गरेको छ । मरेपछि समाप्त हुने झन्झटको व्याख्या गरेको छ । थरीथरी मान्छेको उदाहरण दिएको छ ।

आज पनि त्यस डोरीले भन्दछ, ‘जिन्दगीको अन्त्य मृत्युमा हुन्छ । सबै एकपटक मर्छन् । सबैले एकपटक मृत्युको सामना गर्नुपर्छ । कोही अजम्बरी संसारमा छैनन् । त्यसैले किन परिवारको यति बिघ्न अपहेलित भएर तुच्छ जिन्दगी बाँच्छस् ? म तँलाई  सहज मृत्यु दिन्छु । तँ केवल घाँटीमा मलाई बेरेर सुर्के गाँठो पार मात्र !’ 

‘अहँ, म आत्महत्या गर्दिनँ । आत्महत्या त कायरको छनोट र निर्णय हो, जो जीवनको मूल्य बुझ्दैनन् । जसले मानवीय अस्तित्व बुझ्दैनन् ।’

‘होइन, तैले बुझेको रहेनछस् । यो साहसी कार्य हो । जीवनका सबै बाटा बन्द भएका मान्छे सबैबाट घृणित भएर किन बाँच्नु ? को छन् तँलाई माया मान्ने र आफ्नो ठान्ने ? को छैनन् तँलाई निन्दा गर्ने ?’
‘तँ जेसुकै भन्, म आत्महत्याजस्तो कठोर, क्रूर र निर्दयी निर्णय लिन्नँ । अरू केही नभए पनि मेरा अघिल्तिर आशा र सम्भावनाका बाटा छन् । जुन बाटोले सुमधुर सपनालाई आत्मसात् गरेको छु । अर्थात्, सकारात्मक सोच राखेर सम्भावनाका पछि लाग्नु नै मेरो लक्ष्य हो । कुनै उपलब्धि प्राप्त होस् या नहोस् ।’

‘त्यसैले तँ कायर होस् । स्पष्टीकरणको रूपमा दिएका तेरा तर्क कायरका सबुत प्रमाण हुन् । कति मान्छे आफ्ना साना इच्छा पूरा नहुँदा आत्महत्याजस्तो सहज मार्ग अपनाउँछन् । कोही प्रेमिका नपाएर, कोही बाबु–आमाले गाली मात्र गरेका कारण, कोही रोजगारीका अवसर नपाएर, कोही छोरा–छोरीले हेला गरेर, कोही संसारिक दुःख भोग्न नसकेर । तँ भने कैयौँ यातनामय बुँदाका गुन्टा बोकेर बाँचेको छस् । होइन, कति मोह हो तँलाई जीवनप्रति ?’ 

‘जीवन भनेको उज्यालो पक्ष हो । जीवन छ र त सबै चिज, कुरा सादृश्य छन् । जीवन छैन भने के छ र ? अर्को संसार र अर्को सृष्टि त मान्छेलाई अनुशासित बनाउन अपनाइएका नैतिक प्रावधान मात्र हुन् । एकपल्ट भोगिने जीवन आफैमा मोहित हुन्छ । आखिरमा जीवन सम्पूर्ण मोहको संरक्षक पनि हो ।’ केही बेर मौनता छाउँछ ।

फेरि म भन्छु, ‘उज्यालो जीवनको विपक्षमा गएर मृत्यु रोज्नु, आत्महत्या गर्नु स्वयं अँध्यारो निर्णय हो । कैयौँ मान्छेले अन्धकार रोजेर इतिहासमा आफ्नो नाम कलंकका अक्षरले लेखे । वास्तवमा जब मान्छे निराशामय र नकारात्मक सोचसँग आत्मीयता गाँस्छ, तब उसले जीवन र जगत्लाई अन्धकारैअन्धकार देख्छ ।

ऊ मनोवैज्ञानिक रूपमा अन्धो हुन्छ । त्यति बेला जीवनका उज्याला झिल्का कतै देखा पर्दैनन् । मानौँ, जीवन र मृत्युको अर्थ सरावरी हुन्छ । अथवा, जीवनको मूल्य मृत्युमा समाप्त हुन्छ । के म तलाईं त्यस्तो लाग्छ ?’

म डोरीको सल्लाह हरहालतमा मान्न तयार हुन्नँ । मन दह्रो गर्दछु । आफूलाई नभड्किन प्रतिबद्घ हुन्छु । म कसरी गर्न सक्छु त्यस्तो विशद र विक्षिप्त निर्णय ? मलाई लााग्छ, जीवन प्राप्ति र अप्राप्ति, सन्तुष्टि र असन्तुष्टि, आरोह र अवरोहबीचको संघर्षमय यात्रा हो । सधैँ खुसी भएर खुला र सम्म बाटो हिँड्न खोज्नु विराट मूर्खता हो ।

अझ भनौँ, एउटा भुल हो । वास्तविक जीवनको स्वाद उकालो उक्लँदा, चुनौती स्वीकार्दा र जँघार तर्दा हुन्छ । अलिकति निराशा होला, अलिकति प्रताडना होला, अलिकति विचलन होला । तर, हरेस खानु हुन्न भन्ने मान्यतासँगसँगै अघि बढ्नुपर्छ ।

यद्यपि, म निश्चित रूपमा दुरावस्थाको संघारमा छु । प्रतिकूलताको मझेरीमा छु । तर, सुखद समय मेरो सपनामा बाँचेको छ । त्यसैले डोरीले भनेजस्तो म आत्महत्या गरेर मेरो सपना मार्दिनँ । म त्यत्तिकै मर्दिनँ ।

त्यति बेला म डोरीको लहैलहैमा लाएका मान्छे सम्झन्छु । पत्रपत्रिकामा दिएका त्यस प्रकारका आत्महत्याका घटना सम्झन्छु । सोच्दासोच्दै के ठानेर म डोरीमा घाँटी बेर्छु, तर गाँठो पार्दिनँ । डोरीमा झुन्डिँदा हुने सास्तीको आंशिक अनुभवले मलाई पछाडि धकेल्छ । लाग्छ, धत् कस्तो नाजायज सोचाइ ! म आफ्नै काल्पनिक दृश्यहरूसँग भयभीत हुन्छु ।

मलाई लाग्छ, आत्महत्या सोच्नेसम्मको क्रिया होइन रहेछ । यो पागलपनको परकाष्ठा हो । एउटा अप्रकाशित, एउटा अतिरञ्जित, एउटा अप्रासंगिक सन्दर्भ हो । यति बोझिलो र बोरलाग्दो जीवन किन बिताउँ ? म सोच्दिनँ ।

अनि, म बाँच्न चाहन्छु । त्यो डोरीले भनेजसरी सस्तो र कलंकिकत मृत्यु चाहन्नँ । न त छोरी–छोरालाई टुहुरा बनाउन, न त श्रीमतीलाई विधवा । म जीवनलाई सबैभन्दा निकटतम आफन्त मान्ने मान्छे हुँ । जीवनलाई सबभन्दा माया मान्ने मान्छे हुँ ।

तर पनि किन आइरहेछन् मनमा अनावश्यक कल्पना ? किन यो डोरीले मलाई लखेटेको, हेपेको छ ? जीवनमा सधैँ घाम भएर बाँच्न कोही पनि सक्दैनन् । सधैँ सबै झरी भएर बाँच्न पनि त सक्दैनन् । निराशा, पीडा, असन्तुष्टि समयका उपहार हुन् । जति अधिकार जीवनमा सुख, खुसी र सन्तुष्टिको छ,  त्यति नै अधिकार निराशा, पीडा र असन्तुष्टिको छ ।

सूर्य र चन्द्रमामा त ग्रहण लाग्छ । मान्छेको जीवन एकनासले कहाँ चल्न सक्छ र ? कहिले लत्रन्छ, कहिले हिँड्छ, कहिले दौडन्छ । सबै अनुभवका पक्ष हुन् । आखिरमा सम्पूर्ण जीवन अनुभवको पाटो हो । अर्थात्, जीवन भन्नु अनुभवको साझा बाटो हो ।

म आफैलाई सिध्याउने कल्पना प्रवाहबाट विमुख हुन चाहन्छु । केही समय मस्तिष्कमा लागेका काई झ्याउबाट फुर्सद लिन चाहन्छु । केही समय कोठाबाट बाहिरिएर बाहिरी हावासँग माझिन चाहन्छु । डोरीसँग अनौठो भय छ । म त्यतातिर एक झल्को नहेरी बाहिरिन्छु ।

म कोठा बाहिर पनि शान्तिसँग बस्न सक्दिनँ । एउटा प्रश्नको उत्तर खोज्न थाल्छु, सधैँ जडवत झुन्डिएको डोरीसँग म किन डराएको छु ? के म डरपोक हुँ ? उत्तरस्वरूप लाग्छ, यदि कायर हुँदा मृत्युवरण गर्नुपर्छ भने म कायर हुँ । कसलाई थाहा छ, मृत्यु सहज हुन्छ । मृत्युभन्दा पर अर्को सरल जीवन भोग्न पाइन्छ । अनि, यहाँ उधारोजसरी प्राप्त गर्न नसकेको वस्तु त्यहाँ नगदको स्वरूपमा पाइन्छ । मनमा पहिल्यैको आँधी चल्छ ।

फेरि म भित्र पस्छु ।

डोरीले मेरो विचलित मनस्थिति बुझेर हाँस्छ । म आक्रोशपूर्ण दृष्टिले हेर्छु । ऊ झन् उत्साहित भएर भन्छ, ‘अब त विचार बदलियो होला नि ? कि पहिलेको लिँढे हठ छ ? चालीस वर्षको भइस्, प्रगति र उपलब्धि शून्य छ । कतिपल्ट श्रीमतीले त ‘बाँच्नुको कुनै अर्थ नभएको र पृथ्वीको भार भएर बाँच्नुभन्दा मर्नु बेस’ भनेर भनेको मैले सुनेको छु । ओछ्यानमा लाचार र विवश भएको मैले देखेको छु । अनि, रात्रि–इच्छा पूरा नहुँदा जबर्जस्ती निदाउनुपर्दाको बाध्यता समेत बुझेको छु ।

के ठूलोठालु बनेर बाहिर हिँड्छस् ? श्रीमती मात्र नभएर सबै आफन्तको अवहेलना बनेको छस् । आर्थिक अवस्था प्रतिदिन खस्कँदो छ । मुस्किलले बिहान–बेलुका टर्छ । यद्यपि, तेरा अमूल्य सर्टिफिकेट बाकसमा ढुँडी लाएका छन् । के अब तैँले अझसम्म नपाएको जागिर पाएर, खाएर आफ्नो प्रतिष्ठाको जगेर्ना गर्न सक्छस् ? एउटा सामान्य मान्छे बेरोजगार हुनु र अपमान सहनु स्वाभाविकै कुरा हो । तर, पढाइको डिग्री बाकसमा थन्काएर अपाहिजको कुँजो जिन्दगी बिताउनु चानचुने हुन सक्दैन । त्यसैले मेरो अमूल्य सुझाव मान, तैँले अरूले झैँ मेरो मद्दत लिएर आत्महत्या गर् ।’

म निक्कै घोरिएर सोच्न पुग्छु । डोरीको तर्क निक्कै भावुक लाग्छ । कताकता सत्यता जस्तो ।

उसले फेरि भन्छ, ‘कुनै डर मान्नु पर्दैन । मलाई बेरेर गाँठो पारेर झुन्डिने निर्णय लिन मात्र गाह्रो हो । प्राण जान कुनै गाह्रो हुन्न । श्वासप्रश्वासको नसा क्षणको क्षणभरमा छिनाइदिन्छु । तब जीवनको यावत् झन्झटिला खेलहरू खत्तम हुन्छन् । कति सहज मृत्यु । तेरो प्राणरहित शरीर मसँगै झुन्डिन्छ । अनि मात्र तेरा आफन्त पछुताउँछन् । विभिन्न समयमा तँमाथि गरेका अन्याय, वक्रदृष्टि र बेवास्ता सम्झन्छन् । त्यहाँनेर तेरो जित हुन्छ । मृत्युपछि सकारात्मक गुनगान गाउने प्रथा दोहोरिन्छ ।’

मेरो मन कताकता भड्किन लागेजस्तो आभास हुन्छ । भन्नाले डोरीका कुरामा केही तुक, केही दम भएजस्तो लाग्छ । म धैर्यताको बाँध टुट्न दिन्नँ । एकै सेकेन्डको गलत निर्णय मेरो प्रतिकूल बन्न सक्छ । फेरि संशोधन गर्न नमिल्ने निर्णय मबाट हुनसक्छ । म आफूलाई सम्हाल्छु । एकदम कठोरतापूर्वक सम्हाल्छु, एकदम कठोरतापूर्वक सम्हाल्छु ।

किन म कल्पनागत भावनामा यसरी बहकिएको छु ? किन जीवनको मूल्यसँग खेलबाड गरेको छु ? त्यसैले म प्रश्नको उत्तरमा अर्थात् यथार्थमा अवतरित हुन्छुु । विनाशकारी भावनाले लट्ठिएको मलाई नशाले निन्द्राले छोेडेझैँ छोड्छ । अघिल्तिरको कालो पर्दा सर्लक्क हट्छ । त्यो डोरीसँग मेरो अलबल्ले रिस खनिन्छ ।

तब म ब्लेडले डोरी काटिदिन्छु । सत्तरीबाट डोरी झर्छ । भुईँमा छटपटाउँछ । मलाई आत्महत्या गर्दिनँ भन्दा पनि हौसाउने डोरी जीवनबाट चुडिँदा छटपटाउँछ । म पूर्वाग्रही दृष्टिले हेरिरहन्छु, हेरिरहन्छु ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, कात्तिक २०, २०७८  ०८:२२
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
NTCNTC
The British College Banner adThe British College Banner ad
Everest BankEverest Bank
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
सम्पादकीय
SubisuSubisu
Hamro patroHamro patro