site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
अन्तर्वार्ता
Nabil BankNabil Bank
कलाकारलाई मात्रै दोष दिएर हुँदैन, समाज नै परिवर्तन हुनुपर्छ
Sarbottam CementSarbottam Cement

महिलाहरुको महान पर्व तीजको आज मुख्य दिन । तीजका अवसरमा देश तथा विदेशमा तीज विशेष कार्यक्रमहरु भइरहेका छन् । यो वर्षको तीजका कार्यक्रममा गायक पशुपति शर्मा पनि व्यस्त रहे । विभिन्न देशमा भएका तीजका कार्यक्रममा सहभागी भएर उनी यतिबेला नेपाल आइपुगेका छन् । यो वर्ष उनले ५ वटा तीज गीत गाए । उनै पशुपति शर्मासँग तीज गीतका विषयमा केन्द्रित रहेर बाह्रखरीका नरेश फुयाँलले गरेको कुराकानीः
० ० ०

यो वर्ष कत्तिको तीज लाग्यो  ?
यो वर्ष पनि व्यस्त नै रहेँ भन्नुपर्छ । देश विदेशका विभिन्न कार्यक्रममा सहभागी भएँ । अष्ट्रेलियाको कार्यक्रममा पनि सहभागी भएँ । 

यो वर्ष तीजका कति गीत निकाल्नुभयो ?
गत वर्ष दुई दर्जन गीत बजारमा आएका थिए मेरा । ती सबै मेरो आफ्नै शब्द र लयका थिए । म व्यावसायिक गीत धेरै गाउँदिन र अरुका गीत पनि गाउँदिन । कुरा रह्यो योे वर्षका गीतको, यो वर्ष मैले ५ वटामात्रै गीत गाएँ । अरुका गीत नगाउने भएर पनि मेरा गीतको संख्या निकै कम हुन्छ । 

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

तपाईंलाई फरक लय र शब्दमा गीत गाउन रुचाउने भनेर धेरैले चिन्छन्, तीजका गीतमा पनि केही फरक छ ?
पक्कै पनि तपाईंले भनेजस्तो मेरा गीत केही फरक छन् होला । यसमा मैले भन्नुभन्दा पनि अरुले भनेको राम्रो । यतिचाहिँ भन्नसक्छु यो वर्षका तीज गीतमा युट्युबमा मेरा गीत सबैभन्दा धेरै हेरिएका गीतमा परेका छन् । 

तीजका पुराना र नयाँ गीतलाई कसरी तुलना गर्न सकिन्छ ?
यसमा व्यक्ति अनुसार फरक फरक विचार र मूल्यांकन हुनसक्छ । पहिलाका गीत धेरै टिपिकल हुन्थे । गाउँघरमा गाइने यथार्थपरक हुन्थे । अहिले परिष्कृत र परिमार्जित हुँदै आएका छन् । परिष्कृत र परिमार्जित हुने क्रममा केही विकृति पनि आएका छन् होला त्यसलाई पनि स्वीकार्नुपर्छ । तर कतिपय सन्दर्भमा यसलाई आलोचनाका लागि इस्यू मात्रै बनाइएको हो कि जस्तो पनि लाग्छ । समय, प्रविधि, बजार र त्यसको रुची अनुसार पनि चल्न सक्नुपर्छ । तर यसको अर्थ हाम्रो संस्कार र संस्कृतिलाई नै भुल्नु भने हुन्न । 

Global Ime bank

विकृति किन भित्रियो ?
सस्तो लोकप्रियताका लागि कसरी हिट भइन्छ भनेर जस्ता पनि गीत निकाल्ने कलाकारका कारण विकृति भित्रिएको छ । वास्तविक मौलिक गीत केही कम भएका हुन् कि जस्तो लाग्छ । ठूलो झुण्ड भएपछि केही त्यसमा खराब हुन्छन् । नराम्रो गर्नेहरु पनि छन् । तर विगतका वर्षमा भन्दा केही कम भने भएको छ । विस्तारै आफै सुधार हुँदै जान्छ । धमिलो पानी आफै संलिदै जान्छ । यसमा पनि यो लागु हुन्छ । यहाँ कलाकारलाई मात्रै दोष दिएर पनि हुँदैन । समाजका सबै पक्षमा सुधार हुनुपर्छ । कलाकार आफै के गाउनुहुन्छ र के हुँदैन भनेर आफै सचेत हुन्छन् । कलाकारलाई मात्रै औंला उठाएर हुँदैन । 

पर्व गीत निकाल्छु भनेर कलाकार जिम्मेवार हुन छाडेका हुन् ?
नराम्रो काम गर्नेहरु चर्चामा आए । चर्चा  पाएपछि यसो गरे माथि आइँदो रहेछ भन्ने भयो । राम्रो काम गर्ने कलाकार पछि परिरहेका छन् । अनुशासित, मर्यादित, जिम्मेवार भइयो भने पछि परिँँदोरहेछ भन्ने अनुभव मैले गरेको छु । तर यसको अर्थ मैले मेरो धर्म भने छाडेको छैन । मनोरञ्जनसँगै चेतना र सन्देश दिने गीत गाइरहेको छु । 
मिडियाले पनि सस्तो मनोरञ्जन दिने गीतहरुकै चर्चा गर्दा रहेछन् । दर्शक स्रोताले पनि त्यस्तै गीत सुन्दा रहेछन् र स्टेज मार्यक्रममा पनि त्यस्तै कलाकारलाई आयोजकले बोलाउनु हुँदोरहेछ भन्ने भएर पनि यस्ता गीतको संख्या बढेको छ । तर मैले माथि पनि भनिसकेको छु, विगतका वर्षहरुमा भन्दा केही कम पक्कै पनि भएको छ । 

राम्रा गीत हिट हुनु र मौलिक गीत छायाँमा पर्नुको मुख्य कारण दर्शक, स्रोता र आयोजक नै हुन् त ?
यो वा त्यो भनेर म भन्न चाहन्न ।  मैले मेरो बारेमा र मेरो कामका बारेमा माधै कुरा गर्दा राम्रो हुन्छ जस्तो लाग्छ । 
सामाजिक सञ्जाल, अनलाइन तथा युट्युब च्यानलमा वास्तविक सर्जकलाई स्थान दिएको मैले पाएको छैन । नराम्रा गीतकै चर्चा भए पनि के रहेछ भनेर मान्छेले हेर्छ । लोक गीतसंगीत र तीजका गीत छायाँमा पर्नुमा कलाकारको मात्रै दोष छ जस्तो मलाई लाग्दैन । यसमा कलाकारदेखि सञ्चारकर्मी, दर्शक स्रोता र कार्यक्रम आयोजकको उत्तिकै दोष छ । गीत संगीत सेन्सर गर्नका लागि सेन्सरबोर्ड नभएपछि यसको सेन्सर सञ्चारमाध्यम र दर्शक स्रोताले नै गर्नुपर्छ । नराम्रा गीतको कुरै नगरे ति आफैं हराएर जान्छन् । र जानु पनि पर्छ ।  

तपाईले गाएका र तयार पारेका तीज गीत कस्ता हुन्, टिपिकल कि परिमार्जित ? 
मेरा गीत टिपिकल, व्यङ्ग्यात्मक र ठट्यौली हुन्छन् ।  कलाकारले गीत बिगारे भनेर टिप्पणी भइरहेका बेला मौलिक गीतको स्थान कहाँ छ, कत्तिको चल्छन् भनेर मैले प्रयोग गर्दै आइरहेको छु । मेरा गीत सुन्ने धेरै स्रोता तथा दर्शकलाई यो कुरा थाहा पनि छ । वास्तवमा ठट्यौली गीत अगाडि आइरहेका हुन्छन् । मौलिक गीत पछि परिरहेका हुन्छन् ।  
जुन गीत मन परेको हुन्छ आफूलाई र चल्छ भनेर गायो,  त्यो गीत पछि परिरहेका हुन्छन् । मलाई अर्को साल गीत बनाउन आग्रह गर्नेले पोहोर साल चलेको जस्तो गीत बनाइददिनुस् है भन्नुहुन्छ । बजारको मागले गीतको निर्धारण गर्दोरहेछ । त्यही भएर पनि म फेरि दोहोर्याउँछु, कलाकारलाई मात्रै औैंला उठाएर हुँदैन ।

भनाइको आशय तपाईं पनि मौलिक गीत गाउन छोडेर परिष्कृत गीत गाउँदै जाने हो ?
होइन । मैले टिपिकल गीत नै गाउने हो । गत वर्ष पनि मैले मौलिक गीत नै बढी गाएको थिएँ । चल्छन् भन्दै व्यङ्ग्यात्मक गीत गाउने होइन । अब व्यङ्ग्यात्मक गीतलाई कम गर्दै जान्छु । मौलिक गीत बढाउँदै जान्छु । तर पक्कै पनि त्यसमा समयअनुसार पक्कै पनि केही परिवर्तन त पक्कै पनि हुन्छ ।

व्यङ्ग्यात्मक गीत तीजमा गाउने हो र ? पशुपति शर्माले तीजलाई कमेडी बनाइदियो भन्नेहरु पनि टिप्पणी भइरहेको छ नि !
व्यक्ति अनुसार आ–आफ्नो विचार फरक–फरक हुन्छ । सबैले एकै खालको गाउने होइन । सिर्जनाको पनि आफ्नैपन हुन्छ । मैले कमेडीमा पनि व्यङ्ग्य गरिरहेको हुन्छु । व्यङ्ग्यात्मक गीत पनि गाउन हुन्छ जस्तो लाग्छ मलाई । पहिला–पहिलाका गीत सुन्दा पनि त्यस्ता गीत छन् । झुक्किएर करेन्ट लागेका, सातो गएका जस्ता ठट्यौली कुराहरु पनि छन् । सन्देश दिने कमेडीहरु गीतहरु आइरहेका छन् । 

तीजका गीतमा व्यङ्ग्य गर्ने कि गाईजात्रामा ?
गाईजात्रामा ठाडो व्यङ्ग्य हुन्छ भने गीतमा सिर्जनात्मक व्यङ्ग्य हुन्छ । यसलाई कसरी ग्रहण गर्ने भन्ने कुरामा भर पर्छ । यो कुरा मैले पहिलादेखि नै भन्दै आइरहेको छु । र, मेरा गीतमा पनि स्रोता तथा दर्शकले यो पक्ष पनि पाउनु हुन्छ ।

तीजका गीतलाई कसरी मार्यादित बनाउन सकिएला ?
मैले लामो समयदेखि उठाउँदै आएको कुरा हो यो । मैले गाएका गीत म श्रीमती, छोरी, बुबाआमा, दिदीबहिनी सबैसँग बसेर हेर्न सक्छु, त्यस्तै गीत सबैले बनायो भने विकृति आफैं हराएर जान्छ । मैले मेरा गीत जुनसुकै उमेरमा सुन्नुपर्छ भनेर स्वयं गायकले आत्मसमीक्षा गर्यो भने सबै समस्याको समाधान हुन्छ । अघिकै कुरा फेरि पनि आउँछ, कलाकारलाई मात्रै दोष लगाएर हुँदैन ।

तीजका गीत महिलाले मात्रै गाएको राम्रो भन्नेहरु पनि छन् । यसमा केही टिप्पणी छ ?
त्यसो भए शिवजीको पूजा गर्न किन मन्दिर जाने ? महिलाको पर्व हो दाइभाइ लिन नआऊ भनेर भन्ने र पुरुषको भूमिका नै छैन भनेर भन्ने हो भने शिवजीको मन्दिरमा बिहानै ४ बजे किन लाइनमा बस्न जानुपर्यो ? वास्तवमा बुझ्ने हो भने पुरुषको भूमिका अनिवार्य छ । 
यो आफू पनि गर्न नसक्ने अनि अरुलाई पनि लडाउने कुरा मात्रै हो । तीज पुरुषको अहम् भूमिका भएको महिलाको महान पर्व हो । प्रमुख भूमिकामा रहने शिवजी पुरुष हैन र ?

जसले तीजका गीत सुरु गर्यो, हरिदेवी कोइराला, विमाकुमारी दुरा उहाँहरु नै पछि परिरहनु भएको छ । कारण के होला ? 
म पनि अब धेरैको अग्रज भइसकें । मैले पनि उनीहरुलाई गरेर देखाउनुपर्छ । मेरो भनाइ उहाँहरुले पनि यस्तो होइन, यस्तो हो है भनेर गरेर देखाउनुपर्छ । चुप लागेर बसेर हुँदैन । समय अनुसार काम पनि गर्नुपर्छ । यसको अर्थ उहाँहरुले केही गर्नुभएको छ भन्ने होइन । समय अनुसार आफूलाई अपडेट गर्दै लैजानुपर्छ । नयाँ कलाकाले बिगारे भनेर मात्रै हुँदैन । यस्ता गीत पनि चल्छन् भनेर देखाउनुपर्छ । यो अबको नयाँ पुस्ताले मलाई पनि भन्छ । यसका लागि म तयार भएँ भने ठिक हो होइन भने म पनि पर्छु । 

उहाँहरुका गीत किन कम सुनिन थाले ?
५० वर्षकी आमा र २० वर्षकी युवतीले सुन्ने गीत र मन पर्ने गीत एकै खालका हुँदैनन् भन्ने लाग्छ मलाई । फरक उमेर अनुसार माग र स्वाद पनि फरक हुन्छ । ५० वर्ष अगाडिको समय र अहिलेको समयमा धेरै उतारचढाव आइसकेको छ । मेरी छोरी र मैले सोच्ने तरिका फरक भइसकेको छ । मैले मेरी छोरीलाई तिमीले यही गर्नुपर्छ भनेर भन्न सक्तिन र भन्नुपनि हुँदैन । सबै समयअनुसार चल्नुपर्छ । ६० वर्षको जेष्ठ नागरिक र २० वर्षको किशोरले हेर्न र संसार फरक भइसकेको छ । यो तथ्यलाई मैले स्वीकार गरेर अगाडि बढ्नुपर्छ । 
 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बुधबार, भदौ २७, २०७५  १३:०२
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC