site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
हँसिया–हथौडा त्यागेर कलमबाट युद्ध
Sarbottam CementSarbottam Cement

— अक्षर काका


कुमाई बाहुन, बिहेवारी क्षेत्री कुलमा । उमेरले सासूका थान्कामा पुगिसकिन् तर समाजका अनेक बुहार्तन खेपेका छोरी–बुहारीको वकालत गर्दै हिँडिरहेकी छन् ।

प्रगतिशील आचरणकी पक्षपाती । साम्यवादी सपनाले अद्यपर्यन्त मथिङ्गल खज्मज्याएकै छ । तर, समकालीन कम्युनिस्ट आन्दोलनकी उनी ‘कटू आलोचक’ हुन् । आलोचनात्मक दृष्टिकोण राख्छिन् भनौं ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

आन्दोलको एउटै मोर्चामा पहिलो पंक्तिमा लडेकी महिला शीतल निवास पुगिसकिन् । तथापि उनको मन शीतल भएको छैन । दिन दुगुणा, रात चौगुणा बढिरहेको महिला दुव्र्यवहार र सामाजिक विसङ्गतिका यावत घटनाले छातीमा भुंग्रो खडा भएको छ । र, सधैं लेखनकार्यमा उद्वेलित गरिरहन्छ ।

परिवर्तनको नियमले भन्छ– विद्रोह शाश्वत सत्य हो ।

Global Ime bank

त्यही विद्रोहको अविराम यात्रामा छिन् उनी । चिन्ने–जान्नेहरू भन्छन् । हरिमाया– विद्रोहकी घाम–छाया हुन् । कहिले राजनीतिको मूलधारमा रहेर आन्दोलनको आँधीबेहरी निम्त्याइन् । अहिले एकान्तबास बसेर विद्रोहको दमित आवाज बोलिरहेकी छन् ।

लामो समय हँसिया–हथौडा चित्र अंकित रक्तरञ्जित झन्डा बोकेर परिवर्तनको यात्रामा समाहार भइन् । पार लागेन । अहिले त्यही झन्डाको हथौडा झिकेर शोषण, उत्पीडन र दमनको पर्खाल भत्काउने भगिरथ यत्नमा छिन् । एक्लै सही— निर्निमेष प्रहार गरिरहेकी छिन् उनी ।

० ० ०

मध्य असारमास । गाउँघरतिर हुँदो हो त बेठीको रन्कोले छुँदो हो । छातीभरि कंक्रिटको सहर उभ्याएको काठमाडौंलाई असारे–चटारोले रत्तिरभर छोएको छैन । बहालका पैसाले बगली उकासेर मस्त उग्राइरहेको छ– राजधानी । काठमाडौंको उत्तरी कुइनेटोमा भेटिइन्, भेटवाल— हँसमुद्रामा ।

“बाबु अचेल त म लेखन साधनामा पो छु त !” केही वर्षपहिले विपश्यना–साधानासँगै आफूलाई लेखनकार्यमा समेटेकी हरिमायाको मुग्ध हाँसो बरन्डाभरि फिँजारियो ।

केहीबेरको अनौपचारिक गफगाफपछि उनले हामीलाई आफ्नै जीवन विचरण गराइन् ।

ताप्लेजुङ उनको पुख्र्यौली थातथलो । पूर्वी पहाड– गरिबीको अजेय पर्वत थियो उतिबेला । सिँगौरी खेल्न सक्ने, उतै दुःखजिलो गर्थे । नसक्ने तराई झर्थे ।

अभावसँगको पौंठेजोरीमा ‘रक्तमुच्छेल’ भएपछि उनका पिता–पुर्खा पनि तराई झरे । झापाको दक्षिण–पश्चिम क्षेत्र, लालपानी ।

झापा होइन, झोडा थियो । चारैतिर वन–उपवन । त्यहीँ फाँडेर आवादी गर्नुपर्ने । उनको परिवारले पनि सकेजति झोडा फाँड्यो र भोगचलन थाल्यो । वर्ष बिराएर १२ सन्तान जन्मिए । कान्छी थिइन् उनी ।

“एक दजर्न जन्मिएछौं हामी । दुई सन्तानलाई चाहिँ व्याधीले छिमल्यो,” सम्झिन्छिन् उनी ।

उनको परिवार झापा झर्नुको कारण छ—

बाबु ‘लाहुरे’ । यायावरीका लागि गोर्खा सैनिकमा भर्ती हुने र लाहोर पस्ने । आजको नियति पनि हिजैको ‘लिगेसी’ हो । उनका बाबु पनि लाहोर पुगे । तिनताक पहिलो विश्वयुद्धको राप–ताप थियो । विश्वयुद्धको एक–दुई मोर्चामा सामेल त भए तर स्वास्थ्य प्रतिकूल भएपछि फिर्ता पठाइए । काम गरेको महिनाको मात्रै तलब लिएर स्वदेश फर्किए । निवृत्तिभरण, उपदान केही हात परेन । नियतिले ठगेर लाहोर भासिएको, स्वास्थ्यले समेत ठग्यो । त्यही वेदनाले लालपानी झारेको हो उनीहरूलाई ।

लालपानी– कन्काईको छेऊ । सर्प बिच्छीको बिगबिगी थियो । वर्षायामैपिच्छे कन्काईले कतिबेला सुलुत्तै निल्ने हो, यकिन थिएन । तराईमा बस्न त्राही–त्राही हुन्थ्यो ।

पीडा प्रतिस्थापन गर्न उनीहरूले सुरुङमा केही कट्ठा जग्गा जोडेका थिए । हरिमायालाई त्यसैले तन्नेरी बनायो ।

० ० ०

उपभोक्तावादी समाजले आजका स्त्रीलाई ‘कमोडिटी’ मान्छ । उनीहरूको नजरमा नारी फगत ‘वस्तु’ हुन् । साहित्यले त स्त्री जातिलाई सौन्दर्यको विम्बभन्दा ज्यादा मानेकै छैन । अस्तित्व र जीवनको मूल्यको खोजीमा छन् उनीहरू । आजको दिनमा त जीवन–हीन छन् नारीहरू । हिजोको दिन कस्तो थियो होला ? कल्पना गर्नसमेत गाह्रो ।

किशोरवयमा चौपट्टै सुन्दरी थिइन् । पढाइमा त्यस्तो तीक्ष्ण होइन तर रूप–माधुर्यको दश–गाउँ चर्चा हुन्थ्यो ।

उमेरै नपुगी केटा माग्न आउनेको ताँती लाग्यो । दुई–चारपटक घरपरिवारले नपन्छाएका पनि होइनन् तर बारम्बार ‘मगनी’ हुन थालेपछि परिवारसमेत तनावमा पर्‍यो ।

तिनताक उनका सानिमाका छोराले एउटा युवकको कुरा लिएर आए । रूप–रोगन र शरीरको बनोट हेर्दा उनलाई लागेन— यो मेरो जीवनसाथी बन्न योग्य छ । ठाडै इन्कार गरिन् उनले ।

तर, युवकले पछ्याउन छाडेनन् । ती युवकले उनका साथी–सहेलीलाई ट्युसन पढाउँथे ।

प्रवेशिका परीक्षा नजिकिँदै थियो । माध्यमिक शिक्षाको अन्तिम खुड्किलोसमेत भएकाले उनीहरूले सामूहिक वनभोज आयोजना गरेका थिए । त्यसैबेला खिचेको तस्बिर फेला पारेछन् । पर्समा बोकेर पो हिँड्न थालेछन् । स्कुलमा हल्लाखल्ला भइहाल्यो— फलानो शिक्षकले ती छात्रा मन पराउँछन् ।

बिहे गरौं— युवक राम्रा छैनन् । नगरौं— समाजमा भुसको आगोझैं हल्ला फैलिइसक्यो ।

शुरूशुरूमा त इन्कार गरेकी थिइन् । तीन–चार महिनामा माया पो अङ्कुरण हुन थालेछ ।

“करिब आठ महिनाको अवधिमा त प्रेमपत्र पो लेख्ने तहमा पुगेछु,” मच्चिएरै हाँस्छिन् उनी ।

“घृणा गर्नेसँग पो पन्छिन सकिन्छ, माया गर्नेसँग त एक न दिन आकर्षित भइहालिन्छ नि ! यसैले पो काम गर्‍यो कि,” उनी गम खान्छिन् ।

युवकलाई सम्बोधन गरेर पहिलो र अन्तिम पत्र त कोरिन्, बिट मार्न आएन । झल्याँस्स सम्झना आयो । पूर्वतिर जाने बसमा मन छुने भनाइ लेखिएको थियो । त्यही उद्धृत गरेर पत्र टुंग्याइन् उनले ।

“शायद प्रेमपत्र लेखेर नै साहित्यको लामो राजमार्गमा पाइला राखे हुँला,” लख काट्छिन् उनी ।

दाजु युद्ध भेटवाल कट्टर कम्युनिस्ट अनुयायी थिए । अर्का दाजुको झुकाव पनि उतै थियो । तिनताक झापा क्रान्तिको उर्वर भूमि थियो । सिलिगुडीका चारु मजुमदारको नक्सलवादी आन्दोलनको प्रभाव परेको थियो त्यहाँ ।

तीन महिनाअघि दिदीको विवाहसमेत प्रगतिशील आचरणअनुसार नै भएको थियो । क्षेत्री परिवारमा । उनको विवाहमा पनि त्यही संस्कृतिले निरन्तरता पायो ।

“परम्परागत सामाजिक मान्यताविरुद्ध त्यसरी बिहे गर्नु डरलाग्दो विद्रोह थियो । तर, परिवारले कसरी आँट गर्‍यो होला !” सम्झँदा आज पनि छक्क पर्छिन् हरिमाया ।

० ० ०

विद्रोही चेतकी प्रतिमूर्ति । सामाजिक जागरणकी हिमायती । भौतिकवादकी अभियन्ता । उमेरसँगै थपिँदै आएका चिनारी थिए उनका ।

यौवनवयमा पाइला राखेपछि कम्युनिस्ट आन्दोलनमा झुकाव बढ्यो । शुरूआतमा माले । त्यसपछिको एमाले उनको राजनीतिक आदर्श बन्यो । र, त्यसैको ओत लागिन् ।

तिनताको एउटा दुःखद् घटनाले अझै उनलाई रिँगाइरहन्छ—

दाजु भूमिगत थिए । अबेर राति घर आउँथे । र, उज्यालो फाट्नुअगावै घर छाड्थे ।

झापा विद्रोह चर्किएकै समय थियो । निमुखा किसान, ज्यामीमाथि धरपकड गर्ने क्रम जारी थियो । खबर आयो— उनको घर पनि प्रशासनले खानतलाशी लिँदैछ । दाजुले नै खबर पठाएका थिए ।

खबर ल्याउनेले सुनाएको थियो, “दाजुले म्याक्सिम गोर्कीको ‘आमा’ र अरू थुप्रै किताब बाँसघारीमा गाड्न तिमीलाई अह्राएका छन् । छिटै गर्नू ।”

उनले हुन्छ त भनिन् तर केटौले उमेर त हो भुसुक्कै बिर्सिइछन् ।

बेलुका दाजु आउँछन् तर किताब खाटमुनि जस्ताको तस्तै छ । हरिमायालाई एक झापड लगाए ।

जीवनमा कसैको एक लबटो नखाएकी हरिमायालाई दाजुको एक झापडले मर्माहत तुल्यायो । उनी सकुन्जेल भक्कानिएर रोइन् । केही बेरमा थाकिन् । हिँक्क... हिँक्क... मात्रै छुट्यो । झन्डै चार घण्टासम्म अथक रोइरहेपछि उनका कोषकोष–तन्तुतन्तु फर्कन लागे । फुर्सा आँखा पो लगाउन थालिन् । अस्पताल नै पुर्‍याउनु पर्‍यो उनलाई ।

साम्यवादी सपना बोकेर राजधानीको उडान् भरिन् उनले । काखका छोराछोरी च्यापेर । काठमाडौं आउँदा उनीसँग समाज परिवर्तनको चाहनाशिवाय केही थिएन । ठूलो घर । महँगो गाडी । विलासी जीवनशैलीको आकांक्षाधर्मी कम्युनिस्ट हुनु हुँदैन भन्ने ‘स्कुलिङ’ थियो । श्रमभन्दा अर्को ‘ईश्वर’ छैन भन्ने उनीहरूको तर्क थियो । भलै भगवान् मान्दैनथे । अतःएव भृकुटीमण्डपमा मोजा बेचेर साम्यवादी सपनालाई मलजल तुल्याइन् ।

काखका नानीलाई कोठामा बाहिरबाट ताला लगाउँथिन् र सडक आन्दोलनको नेतृत्व गर्न पुग्थिन् ।

वाक्पटु । शब्द–शिल्पी । स्वर–माधुर्यताका कारण ‘माइकिङ’ उनैको जिम्मामा हुन्थ्यो । तत्कालीन एमाले महासचिव मदन भण्डारीको रहस्यमय जिप दुर्घटनामा परेको दोस्रो स्मृति दिवसमा माइकिङ गर्दै उनी चितवनको दासढुङ्गासम्म पनि पुगिन् ।

राजाको प्रत्यक्ष शासन र दोस्रो जनआन्दोलनताका उनको क्रान्ति आह्वान काठमाडौंका गल्लीगल्ली प्रतिध्वनित भयो । हजारौं महिला चुल्हा–चौका छाडेर आन्दोलमा प्रवाहित भए ।

जब आन्दोलनको समाप्तिपछि आन्दोलनताकाका सहयात्री सत्ताका सारथि बने । विगतकै शासकको पुनरावृत्ति भयो । परिवर्तनका नारा सडकमा छरिएका ‘प्लेकार्ड’झैं अलपत्र पारिए । टुहुरो भयो साम्यवादी सपना । समकालीन नेताहरूदेखि मोहभंग हुन थाल्यो र जिन्दगी बाँच्ने ढङ्ग फेरिन् उनले ।

“साम्यवादी सपनासँगको विकर्षण होइन मेरो । नेता र तिनको प्रवृत्तिबाट पार लाग्दैन भनेर पन्छिएको हुँ,” स्पष्टीकरण दिन न खासै मन छैन तथापि भन्छिन् उनी ।

उनी यस्तो बेला राजनीतिबाट बहिगर्मित भइन्, उनका साथीसहेलीले व्यवस्थापिका–संसद्देखि सिंहदरबारसम्मको बाटो तताए । कतिपयले शासन–सत्ताको तात्तातो जिलेबी जिप्ट्याए । थुप्रै उपियाँझैं पुटुस्स अघाए ।

उनीचाहिँ क्रान्ति अझै अपूरै छ भनेर सडकमा ओर्लिइन् । र, पितृसत्ताले किनारमा धकेलेको महिलामुक्तिको कलम उठाइन् ।

फरक यत्ति हो– हिजो मुट्ठी ठड्याउँथिन् । अहिले तिनै मुट्ठीमा कलम अड्याएकी छिन् । र, सबाल्र्टनका आवाज बोलिरहेकी छन् ।

भनिन्छ– १२ वर्षमा खोला फर्किन्छ । मुलुकमा ०६२/६३ को आन्दोलन पूरा भएको पनि १२ वर्ष नाघिसकेको छ । तर, जनताको जीवनस्तरमा कुनै बदलाव आएको छैन । रोग, भोक, शोक आम नेपालीको नियति भन्दा हुन्छ । र, वर्षैपिच्छे शासक फेरिन्छन्, यी फेरिँदैनन् ।

सामाजिक मुद्दाबाट राजनीतिक नेतृत्व बेखबर छन् । केवल सत्ता वरपरमात्रै छन् । 
अचेल घरभित्रै बसेर साहित्य साधनामा जीवन व्यतीत गर्दैछिन् उनी । केही समयअघि काम विशेषले सहर आएकी थिइन् । लामो जाममा परिन् । पछि बुझ्दा राष्ट्रपतिको सवारी पो रहेछ ।

“आफ्नो काममा जाँदा देश–दुनियाँलाई ‘डिस्टर्ब’ । जनताको शासन–व्यवस्थामा पनि राजामहाराजाकै सवारीको झल्को ! धत् !” आफूले रगत–पसिना बगाएर ल्याएको परिवर्तनप्रति निकै दया लाग्यो उनलाई, “विचरा गणतन्त्र पनि टुहुरो पो भएछ !”

० ० ०

अक्सर घटनाहरू व्यक्तित्व निर्माणका सहायक हुन्छन् । यो दृष्टान्तको उपयुक्त पात्र पनि हरिमाया नै हुन् ।

०५७ साल उनको पुनर्जन्मको वर्ष पनि हो । कामविशेषले पूर्व जाँदै थिइन् । देश सशस्त्र संघर्षको रापतापमा थियो । घर नपुग्दै बाटैमा अपहरणमा परिन् ।

‘अबला’ स्त्री । ९–१० जना ‘तोपतिघ्रे’ले घेरा हाले । ‘के गर्न लागे ? कसो हुन लाग्यो ?’ सोच–विचार गर्नसमेत नभ्याई आँखामा पट्टी बाँधे ।

“गुहार !” कण्ठ उघ्रन आँट्दै थियो । एउटाले पेस्तोलले कञ्चटमा घोचिहाल्यो । भन्छ, “खबरदार ! बोल्लिस् ! हामीले जे भन्छौं, त्यही मान्ने !”

लछार्दै गाडीमा हालिहाले । गाडी आँधीझैं हुइँकियो । त्यस्तै ८ घण्टापछि एकलास ठाउँमा पुर्‍याए । कतै खोलो सुसाएजस्तो, चरा कराएजस्तो आवाज सुनिन्छ । कहाँ पुर्‍याइएँ ? के हुँदै छ ? केही थाहा छैन उनलाई ।

गाडीबाट ओरालेको केही बेरपछि पट्टी खोलिदिए । चलचित्रको दृश्यका लागि अभिनय गर्न लागेझैं पो प्रतीत हुन्छ । ८ घण्टा पट्टी बाँधिएकाले दृश्यपटलमा कुनै दृश्य आइरहेका छैनन् । पर्दा लागेझैं प्रतीत छन् आँखा । वरिपरि साना, छोटा बन्दुक बोकेर मानिसहरू बसेका छन् । कुनै चलचित्रको अमुक दृश्यझैं लाग्छ ।

एउटा प्रौढ र बुज्रुकजस्तो मानिस वर सर्‍यो र भन्यो, “तँलाई थाहा छ केपी ओली को हो ? हामीले चलाउँछौं उनलाई ।”

उनी केही बोल्न सक्दिनन् । आँखाबाट फगत खोल्सो बगिरहन्छ । केही उत्तर नदिएपछि ऊ अवाक् भयो र भन्यो, “यसलाई मीठो– मसिनो खान दिनू । आज नै यसको अन्तिम दिन हो । भोलि सखारै यसको ‘सफाया’ हुन्छ ।” थररर्र काँप्यो मुटु । 

फेरि भन्छन्, “तँ यस्तो ठाउँमा आइपुगेकी छस्, तैंले कल्पना पनि गर्न सक्दिनस् । भोलि बिहानै तँलाई ऊ पर नदी किनारमा लैजान्छौं । सुट गरेर मारिदिन्छौं । चिल, गिद्ध, कमिलाले खान्छन् तेरो लाश ! कसैलाई थाहा, पत्तो हुँदैन ।”

उनी केही उत्तर दिन सक्दिनन् । मस्तिष्कमा भयानक सन्नाटा छाउँछ ।

तिनताका उनी कविता लेख्थिन् । केही नाटकसमेत रचना गरेकी थिइन् उनले । यी सबै कृत्यसँग परिचय पाएका ती अपहरणकारीले रात ढल्कँदै गएपछि प्रस्ताव गरे, “यो रात तेरो अन्तिम रात हो । यहाँ आएका मानिस कोही पनि फर्किएका छैनन् । त पनि फर्कन्नस् । के लेख्न मन छ, लेख् । सुनाउन मन छ, सुना ।”

दिमागमा काखे नानी । श्रीमान् । वृद्धपथमा घिस्रिइरहेकी आमाबाहेक केही आउँदैन । आँखाले जीवनको याचना गरिरहेका छन् । ठाउँ छाड्लाजस्तो भएको छ मुटु, के सुनाउनू !

उनले कुनै जवाफ दिइनन् । तर, अपहरणकारीले निरन्तर कर गरिरहे ।

मध्यरातसम्म नमारेपछि मनबाट भय क्रमशः विस्थापित हुँदै गयो । आँट भरिँदै आयो । उनको बोलीमा तागत देखियो । बाँधिएका हात फुकाइएको र आँखाको पट्टस् खोलिएकाले मुक्त भएको अनुभूति पनि भयो ।

उनले भनिन्, “मलाई किन अपहरण गर्‍यौ ? मेरो अपराध के हो ? त्यो त भन !”

हरिमायाको केही सीप चलेन । उनले आफ्नो कसुर थाहा पाउन सकिनन् । अपहरणकारी भन्थे मात्रै, “तँलाई भोलि बिहान मार्ने हो !”

यसै मर्ने, उसै मर्ने । उनले नाटक सुनाइन् ।

तिनताका उनले लियोनार्दो दा भिन्ची र मोनालिसा शीर्षकको नाटक लेखेकी थिइन् । त्यसमा वीरबहादुर र मालश्री दुई पात्र भित्र्याइन् ।

उनले कथा वाचन गर्दै गइन्–

लियोनार्दोको चित्रशिल्प, मोनालिसाबाट प्रभावित भएर वीरबहादुरले पनि आफ्नी प्रेमिकालाई मोनालिसाकै रूपमा उतार्न चाहेको थियो । एकदिन उसलाई एकलास ठाउँमा पुर्‍यायो र जीवन्त हाँसोको अभिनय गर्न लगायो ।

प्रेममा आह्लादित भए पनि मालश्रीले वीरबहादुरले भनेबमोजिम अभिनय गर्न सकिनन् । बरु अनुहारमा घृणाको भाव पैदा गरिन् । मालश्रीको हर्कतबाट विक्षुब्ध भएको वीरबहादुरले आफ्नी प्रेमिकाको घाँटी अँठ्याउँदै मृत्युको जीवन्त तस्बिर कोर्न थाल्यो । पानी..पानी.. भन्दै छटपटाउँदै मालश्रीले त्यहीँ मृत्युवरण गरिन् ।

भिन्चीको चित्रकलाबाट बेहद प्रभावित वीरबहादुर मृत्युको जीवनन्त तस्बिर उतार्ने भूत सवार थियो । उसले प्रेमीलाई पानीको घुट्कोसमेत नपिलाई चित्र कोर्‍यो । परन्तु तस्बिरले पूर्णता पाएन । अन्तिममा प्रेमिका–हत्याको पश्चातापमा ऊ छट्पटियो । त्यसपछि वीरबहादुर आफैंले विष घुट्क्याएर आफ्नै मृत्युको अनुभूति गर्दै तस्बिरलाई पूरा गर्‍यो ।

अपहरणकारी झन् विक्षुब्ध भयो र भन्यो, “तेरो नाटकको मूल कथा ठीक छ । तर, तैंले किन निर्दोष मालश्रीलाई यतिविघ्न यातना दिइदिई मारिस् ?”

“नाटककी पात्र मालश्रीलाई मार्दा त तिमीहरूलाई यति पीडाबोध हुँदो रहेछ, मैले के अपराध गरेकी छु र मलाईचाहिँ मार्दै छौ ?” उनले निर्भीकतापूर्वक भनिन् ।

अपहरणकारी असिनपसिन हुँदै भित्रबाहिर गरिरह्यो । र, त्यसै बित्यो त्यो रात ।

भोलिपल्ट बिहान पुनः आँखामा पट्टी लगाए । हात पछाडि लगेर बाँधे र गाडीमा हाल्नै लाग्दा सोधे, “तेरो अन्तिम इच्छा के छ ?”

“आमालाई फोन गर्छु र मेरो बाटो नहेर्नू, म आउँदिन भन्छु,” उनले रुँदै याचना गरिन् ।

अपहरणकारीले आमालाई सम्पर्क गर्न त खोज्यो तर दुर्भाग्य, फोन लागेन ।

त्यसपछि गाडीमा हाले र लिएर हिँडे । अचम्म ! जहाँबाट अपहरण गरेको हो, त्यहीँ पुर्‍याएर पो पट्टी खोलिदिए । हात फुकाइदिए । सोचिन्— यहीँ ल्याएर मार्ने योजना रहेछ क्यारे !

तर होइन, हात फुकाउनासाथ अपहरणकारीले भन्यो, “अहिलेलाई जा । तर तैंले फेरेको सास जतिबेलै खोस्न सक्छौं ।”

हरिमाया मृत्युको मुखबाट उम्किएर आएको क्षण सपना थिएन तर सपनाजस्तो पक्कै थियो ।

यो घटना सुनाउँदा अझै उनको मुटु काम्छ । शरीरका रौं उचालिन्छन् । आँखा सजल हुन्छन् । भन्छिन्, “अपहरणकारीको पञ्जाबाट छुटेपछि म डिप्रेसनको शिकार भएँ । जतिबेलै मारिन सक्छु भन्ने भयले गाँज्यो । बाटामा कोही नयाँ मानिस देखें भने पुलिसलाई गुहार माग्थें र भन्थें— दाइ त्यसले अघिदेखि मलाई हेरिरहेको छ । मलाई अपहरण गर्न आएको हुनुपर्छ । त्यसलाई समातिदिनुपर्‍यो ! मेरो कुरा सुनेर वाल्ल पर्थे सुरक्षाकर्मी ।”

यही घटनापछि हो— उनले राजनीतिक सक्रियता घटाउँदै जीवनलाई साहित्यकर्मतिर डोयाउँदै लगेको । 

० ० ०

‘दोस्रो दर्जा (०६३)’, ‘मैनका मान्छे (०६८)’— कथा संग्रह, ‘आहाल (०५९— नाटकसंग्रह)’, ‘बाटो खोज्दै बाटोमा (०७१– कवितासंग्रह) ल्याएकी हरिमाया ०७३ मा ‘कल्ली’ उपन्यास लिएर साहित्यको आँगनमा देखापरिन् । पछिल्लो समय उनी कथासंग्रका लागि ‘गुप्तबास’ बसेकी छिन् ।

तथापि, साहित्यको पछिल्लो ‘लहड’देखि उनी सन्तुष्ट छैनन् । त्यसले उजाड पाखापखेरामा सम्भावनाको आँकुरा त देखाएको छ तर नेपाली साहित्यलाई टाकुरामा नपुर्‍याउनेमा उनी ढुक्कजस्तै छिन् ।

“हामीले समाजका छिपछिपे र सतही कुरा बोकेर हिँडेका छौं । यसले हामीलाई कहीँ पुर्‍याउँदैन, साहित्यलाई समाजको दर्पण मान्छौं, त्यही भएर होला— हामी बाह्य आवरणको ज्यादा चर्चा गरिराखेका छौं । समाजका भित्री पाटोमा प्रवेश नै गर्न सकेका छैनौं,” आफ्नो तर्कमा उभिँदै कुराकानीको लामो पोयो गाँठो पारिन् उनले ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: शनिबार, असार २३, २०७५  ०८:२३
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC