site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
साहित्य
Nabil BankNabil Bank
बलिउडसँग नेपाली फिल्म मेकिङको द्वन्द्व छ ? 
Sarbottam CementSarbottam Cement

काठमाडौं । नेपाली चलचित्र उद्योगको पहिलो चलचित्र भारतीय चलचित्र ‘सत्यहरिश्चन्द्र’को नेपाली रूपान्तरण हो । नेपाली भूमिमा बनेको पहिलो चलचित्रका निर्देशक नै भारतीय नागरिक थिए । यो चलचित्रमा प्राविधिक मात्रै होइन, केही कलाकार पनि भारतीय थिए ।

निर्देशक, प्राविधिक तथा केही कलाकारसमेत भारतीय भएकाले भारतीय हिन्दी चलचित्रको ‘फे्लेबर’ देखिनु सामान्य प्रायः थियो ।

पछि प्रकाश थापा, तुलसी घिमिरेजस्ता निर्देशक पनि नेपाली मूलका भारतीय भएकाले उनीहरुले बनाएका चलचित्रमा पनि हिन्दी फिल्मकै ‘फ्लेबर’ आउनु अस्वाभाविक थिएन । पछि नेपालले भारतसँग ‘एमओयू’ गरेर छात्रवृत्तिमा एफटीआईआईमा पढेर आएका निर्देशकहरुले निर्देशन गरेका चलचित्रमा पनि बलिउड फिल्मकै ट्युन देखियो ।

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

पहिलो चलचित्रदेखि ५० को दशकको मध्यसम्म बलिउड सूत्रमै नेपाली चलचित्र बनेकाले निर्देशक तथा समीक्षक मनोज पण्डित नेपाली चलचित्रको जननी बलिउडलाई मानन्छन् । अहिले पनि कमर्सियल चलचित्र बलिउड सूत्रमै निर्माण भइरहेका छन् ।

छिरिङ रितार शेर्पा, नवीन सुब्बालगायतले चलिरहेको बलिउड सूत्रभन्दा अलग धारका चलचित्र बनाए । छिरिङले ‘मुकुण्डो’ र नवीनले ‘नुमाफुङ’ बनाएर नेपालमा बनिरहेकाभन्दा बिलकुल फरक खालका चलचित्र निर्माण गरे । उनीहरुले नेपाली चलचित्रले आफ्नै फरक पहिचान बोक्नुपर्छ भन्ने उद्देश्यले निरन्तरताको क्रमभंगता गरेका थिए ।

Global Ime bank

त्यसयता, मनोज पण्डित, दीपक रौनियार, दीपेन्द्र के खनाल, मीन भामलगायतले नेपाली चलचित्रले आफ्नै मौलिक पहिचान निर्माण गर्न सक्नुपर्छ भन्दै फरकधारका चलचित्र बनाए । पछिल्लो समय फिल्म कलेज पढेर आएको पुस्ताका केही मेकरले पनि बलिउड सूत्रलाई अवलम्बन गरेन । यसको उदाहरणका रुपमा निश्चल बस्नेत, नरेशकुमार केसी, विनोद पौडेल, सुजित बिडारीलगायतलाई लिन सकिन्छ ।

पछिल्लो समय बाक्लै रुपमा उठेको आवाज हो, बलिउड सूत्रले नेपाली चलचित्रलाई नेपाली भूगोलमै सीमित गरिदियो । बलिउडकै लयमा नेपाली चलचित्र निर्माण हुनेक्रम नरोकिने हो भने हिन्दी चलचित्र हेरे भइगयो नि, किन हेर्नु नेपाली चलचित्र !

यो भनाइमा निर्देशक मनोज पण्डित सहमत छन् । तर, बलिउडका राम्रा पक्षहरु भने भुल्न नहुनेमा उनको जोड छ । “पछिल्लो समयका नयाँ मेकर हुन् अथवा फिल्म कलेज पढेर आएका विद्यार्थी, उनीहरुको विचार र धारणा सुन्दा नेपाली चलचित्रको विकास गर्ने हो भने आफ्नै टोन विकास गर्नुपर्छ । बलिउडको फर्मुलालाई छोड्नुपर्छ,” निर्देशक मनोज भन्छन्, “समीक्षकहरुको धारणा पनि करिब–करिब यस्तै छ । तर, नेपाली चलचित्रको आफ्नै टोन निर्माण गर्ने क्रममा बलिउडसँग द्वन्द्व हुनसक्छ । त्यसलाई रचनात्मक द्वन्द्वका रुपमा लिनु पनि पर्छ । यद्यपि, बलिउडका राम्रा पक्षलाई भने हामीले भुल्नु हुँदैन ।”

फिल्म मेकिङ पढेर आएका र केही फरक तथा राम्रो गर्छु भन्ने जुनुन् भएका मेकरहरु बलिउडबाट टाढा हुन खोजेको मनोज बताउँछन् ।

आफ्नै टोन हुनुपर्छ भन्नेमा दुईमत नभए पनि नेपाली चलचित्रको आजसम्मको यात्रामा बलिउडको अनुभव र शैलीको योगदानलाई भुल्न नहुने निर्देशक नरेशकुमार केसी बताउँछन् । इतिहासको सम्मान गर्दै अघिल्लो कालखण्डमा भएका कमी–कमजोरीबाट सिकेर अगाडि बढ्नुपर्नेमा उनको जोड छ ।

“नेपाली चलचित्र हेर्दा भारतीय चलचित्रको जस्तो झल्को आउनु भएन भन्ने कुरामा सबैको एकमत छँदै छ । आफ्नै विशिष्ट पहिचान नेपाली चलचित्रले विकास गर्दै विश्व बजार घुम्नुपर्छ,” नरेश भन्छन्, “तर, चलचित्रमा वास्तविक जनजीवनभन्दा फरक समाजका जस्ता देखिने हिरो–हिरोइन राख्ने भारतीय चलचित्रको नक्कल हामीले गर्नु भएन । फाइट र गीत जबर्जस्त अनावश्यक ठाउँमा घुसाउनु भएन ।”

बम्बईया शैलीका चलचित्रको आलोचना पछिल्लो समयमा बढे पनि बहिष्कार भने नेपाली दर्शकले नगरेको उनी बताउँछन् । अहिले पनि त्यस्तै भारतीय चलचित्रको व्यग्र प्रतीक्षा गर्ने दर्शकको ठूलो तप्का नेपालमा रहेको सत्यलाई नजरअन्दाज गर्न नसकिने नरेशको धारणा छ ।

निर्देशक दिनेश राउत बोलाइ र गराइमा फरक हुने बताउँछन् । आफ्नै पहिचानसहितको चलचित्र बनाउनुपर्ने भनेर चर्को आलोचना गर्नेहरुकै बोलाइ र गराइमा भिन्नता रहेको उनको भनाइ छ ।

“बोल्नु र काम गर्नुमा फरक छ । लगानी गरिसकेपछि त्यसको रिटन्र्स आउनुपर्छ भन्ने प्रोडुसरको चाहना हुन्छ । त्यसैले व्यवहारमा आउँदा फरक हुन्छ,” दिनेश भन्छन् ।

मुख्य पक्ष सोच र बुझाइको भएको भन्दै उनी नेपाली चलचित्रको परिचय के हो भन्नेमा गम्भीर भएर सोच्नुपर्ने समय आएको बताउँछन् । भारतीय चलचित्रबाट ‘इन्स्पायर’ भएर नेपाली चलचित्रको परिचय बन्न नसक्ने बताउँदै उनी भन्छन्, “भारतीय चलचित्रले विश्वमा आफ्नो परिचय बनाइसकेको अवस्थामा त्यसैलाई पच्छ्याएर नेपाली चलचित्रको परिचय बन्दैन । यसलाई मनन् गर्दै केही मेकर काम गरिरहनुभएको पनि छ ।”

चलचित्र बिजनेस मात्रै होइन, आर्टको फर्म पनि हो भन्ने बुझाइ मेकरमा नआएसम्म आफ्नै पहिचानसहितको चलचित्र निर्माण गर्न नसकिने दिनेश बताउँछन् ।

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: बुधबार, वैशाख १५, २०७८  १३:४५
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
कतारका अमिर थानीसँगको अपेक्षा
कतारका अमिर थानीसँगको अपेक्षा
ICACICAC