site stats
बाह्रखरी :: Baahrakhari
अन्तर्वार्ता
Nabil BankNabil Bank
अहिलेकै अवस्था रहे दुई/चार वर्षमा सुगम संगीत रहँदैन
Sarbottam CementSarbottam Cement

सनुप पौडेल नेपाली सांगीतिक क्षेत्रका अब्बल संगीतकर्मी हुन् । भलै उनी लामो समय अन्डररेटेड भएर बसे । ‘द भ्वाइस अफ नेपाल’ सिजन-१ मा कोचका रुपमा आएपछि लाइमलाइटमा आएका उनी गीत-संगीत बजारमा ल्याउँन हतारिँदैनन् । कारण हतारमा कमसल गीत गर्नुभन्दा समय लिएर राम्रो सिर्जना स्रोतामाझ पुर्‍याउनुपर्नेमा जोड दिन्छन् । संगीत विस्तारै बिजनेस हुँदै गएको सन्दर्भ, क्लासभन्दा ‘मास’लक्षित गीत-संगीत हाबी हुँदै गएको वर्तमान अवस्था, रियालिटी सोको प्रभाव र त्यसको योगदान तथा उनले भर्खरै सार्वजनिक गरेको गीतलगायतमा केन्द्रित भएर सनुपसँग बाह्रखरीका नरेश फुयाँलले गरेको कुराकानी :

गीत-संगीत सार्वजनिक गर्न अरुजस्तो त्यति धेरै हतारिनु हुन्न नि, किन ? 
मेरा लागि मैले बुझेको गीत-संगीतका कारण नै म छु जस्तो लाग्छ । मेरा लागि गीत-संगीत केवल रेकर्डिङ र पब्लिसिङ मात्रै होइन । योभन्दा पनि मेरो विचारमा सिर्जनालाई जति समय दियो त्यसले त्यति नै धेरै गुणस्तर दिन्छ । 

यति भन्दाभन्दै पनि अहिलेको समयलाई पनि म बुझ्छु । समयअनुसार पनि दौडिनुपर्छ । मेरो आफ्नो प्रोजेक्ट छ भने म अलि बढी समय खर्चिन्छु । तर, मेरै प्रोजेक्टभित्र पनि मार्केट सेन्ट्रिक गीत छ भने त्यसलाई धेरै समय दिनुपर्छ भन्ने लाग्दैन । आर्टका विभिन्न फर्म हुन्छन्, त्यसमध्ये केहीलाई छिटो गर्न सकिन्छ भने किन नगर्ने भन्ने हो । 
तर, राम्रो संगीतका लागि समय दिनुपर्छ भन्ने मेरो मान्यता छ । 

Prabhu Bank
Agni Group
NIC Asia

लामो समयपछि नयाँ गीत सार्वजनिक गर्नुभएको छ, कस्तो गीत हो यो ?
अरु सबै’ भ्यालेनटाइन डे स्पेसल गीत हो । अनुप पाहारी जो केही वर्ष अगाडिसम्म साइलेन्टली काम गरिरहनुभएको थियो । कक्षा २ देखि ९ सम्म उहाँले गोपाल योञ्जनसँग संगीतको शिक्षा लिनुभएको थियो । उहाँको स्कुल अफ थर्ट र मेरो संगीतप्रतिको बुझाइ मिल्छ ।

‘द भ्वाइस’मा म आबद्ध हुँदा उहाँले एउटा गीतमा काम गर्नुपर्छ भन्नुभएको थियो । सुरुमा मैले मात्रै गाउने कुरा थियो । तर, मेरो समूहमा रहेकी शैलेश्वरी सिंहको गायन प्रतिभा देखेपछि डोयट् गरौं भनेर दुईजनाले गाएका हौं ।

Global Ime bank

यो गीत मेरो विचारमा स्वर्ण युगमा जुन प्रकारको माहोल थियो गीतको, त्यो माहोल अहिलेसम्म निरन्तर विस्तार र प्ररिष्कृत हुँदै आएको भए अहिलेका गीत ‘अरु सबै’ जस्तै हुने थिए होलाजस्तो लाग्छ । अहिलेसम्म आइपुग्दा सुगम संगीत यस्तो हुन्थ्यो कि भन्ने हाम्रो परिकल्पना हो ।

लभसँग प्रेम गर्ने जोडीको इन्टिमेसी वर्णन गरिएको छ । 

इन्टिमेसी अलि बढी नै भयो कि ? 
तपाईंले भनेको कुरालाई पनि व्याख्या गर्न सकिन्छ । मेरो विचारमा इन्टिमेसी कति समाजले रोकेको छ । तर, आर्टले इन्टिमेसीलाई कहिल्यै रोकेन । जस्तै प्राचीनकालका आर्ट हेर्नुस् । मन्दिरका टुँडालहरूमा हेर्नुस् । इन्टिमेसी लुक्ने कुरा होइन भनेर यो भिडियोमा हामी इमान्दिारीपूर्वक लागेका छौं । आर्टको फर्मबाट यसलाई सुन्दर तरिकाले प्रस्तुत गरेका छौं भन्ने मेरो विश्वास छ । 

पछिल्लो समय बजारले चकलेटी गीत–संगीत बढी मन पराउन थालेको हो ?
मेरो विचारमा समयको माग पनि हो । गीत–संगीत समयसँगै परिवर्तन हुन्छ भनेर मैले विश्वविद्यालयमा पढेको थिएँ । यो लाइन म कहिल्यै बिर्सिन्न । संसार परिवर्तनशील छ र संगीत पनि त्यही नै हो । त्यसैले यसलाई लिएर मेरो नकारात्मक धारणा छैन । मार्केट म्युजिक छ, त्यसैले म्युजिक इन्डस्ट्री पनि छ । आम मान्छेको रुचिअनुसार संगीत पनि सिर्जना हुँदै जाने हो । तर, अलिकति मिहिनेत गर्‍यो भने स्तरीय म्युजिकको स्थान पनि राम्रो रहन्छ । म्युजिक फस्टफुडजस्तो भइसक्यो । संगीत कमोडिटी हो भने यसले बजारलाई नजरअन्दाज गरेर अगाडि बढ्नै सक्दैन । 

क्लासको गीत-संगीत सिर्जना गर्नेहरू पनि मासका लागि गीत–संगीतमा केन्द्रित भएको पाइन्छ, किन ? 
यो कुरा म स्वीकार्छु । सुगम संगीतको विस्तार भइसक्नुपर्ने थियो तर भएको छैन । हामीले यसलाई निरन्तरता दिएनौं भने अबको चार/पाँच वर्षकमा सुगम संगीत मर्छजस्तो लाग्छ । त्यसैले यसमा हाम्रो योगदामन रहनै पर्छ । सबैले गर्नुपर्छ भन्ने छैन । तर, जसले गर्नसक्छ उसले आफ्नातर्फबाट यसमा लागिरहनुपर्छ भन्ने मेरो विचार छ ।

राम्राभन्दा पनि चकलेटी गीतको चर्चा धेरै सुनिन्छ, यसले गीत–संगीतको गुणस्तरमा कस्तो प्रभाव पर्छ ? 
मासमा जाने गीतमा उच्च गुणस्तर हुँदैन । यसमा आज लिरिकल एस्पेक्ट, आजै कम्पोज, भोलि रेर्कड, पर्सि सुट अर्को दिन रिलिज गर्नुपर्छ । यसले अवश्य पनि गुणस्तर हुँदैन । हामीले स्वीकार गर्नैपर्छ, हाम्रोमा परिपक्वता पनि छैन । 

अहिले मासमा जाने गीतमा गुणस्तर छैन । साउन्ड क्वालिटी छैन, प्रोडक्सन छैन । अटो ट्युन छ, यसको अर्थ मिहिनेत छैन भन्ने हो । यसले अन्ततः विकृति नै ल्याउने हो ।

आर्टमा केन्द्रित भएर गुणस्तरीय काम गरे त्यसमै बानी लाग्छ । हैन भने राम्रो गीत बन्दैन ।

यसको अर्थ अबका दिनमा राम्रा गीत सुन्न पाइँदैन भन्ने हो ?
हाम्रो जमर्को नै राम्रो गीत गर्न सकौं भन्ने हो । नवरस म्युजिकबाट हामी आइरहेका छौं । यसबाट हामी क्लासको म्युजिक नै ल्याउँछौं । राम्रा गीत-संगीत ल्याउने प्रयास गर्नेछौं । यो नै हाम्रो उद्देश्य हो ।

तर, यति भन्दाभन्दै पनि हाम्रो संस्कृति परिवर्तन हुन थालिसकेको छ । यसको अर्थ गीत–संगीतमा कस्तो पर्छ भन्ने हो । वास्तवमा भन्ने हो भने संगीत दिमागबाट प्रवेश गरेर आत्मा र मनलाई छुने हो । तर, अहिलेको गीतले खुट्टा र हिप मात्रै नचाउँछ । 

बजारका लागि नचाउने एक खाले र आत्मसन्तुष्टिका लागि अर्कै गीत गाउनुपर्ने अवस्था आएको हो ?
पक्कै पनि हो । तर, सुगम संगीत आज पनि बचिरहेको कारण क्लासको गीत–संगीत सुन्ने स्रोता भएका कारण हो । यो अझै बच्छ भन्ने लाग्छ । किन भने मासका गीत-संगीतको आयु एकदम छोटो हुन्छ ।

युट्युब कमाउनेभन्दा पनि धेरै हल्ला गर्ने माध्यम बनेको छ, यदि स्टेज कार्यक्रम हुँदैन थियो भने गायक-गायिकाको आर्थिक अवस्था कस्तो हुन्थ्यो ?
हल्ला गरेर सुनाउने प्रलन बसिसक्यो । डिजिटल प्लेटफर्मको प्रकृति पनि त्यस्तै छ । डिजिटल मार्केटको बिजनेस स्टाटेजी पनि त्यस्तै नै छ । गुगलको प्रोटोकल नै त्यस्तै छ । जसले बडी हल्ला गर्‍यो, बुस्ट गर्‍यो त्यसले कन्टेन्ट त्यति नै फ्लो गर्छ । राम्रो कुराको हल्ला गर्दा हुन्छ भन्ने मेरो मान्यता छ ।

स्टेज कार्यक्रमले कलाकारको लाइफस्टाइललाई नै निर्धारण गर्छ । आर्थिक अवस्था राम्रो हुने नै स्टेज कार्यक्रमले नै हो । अहिले एक वर्ष स्टेज कार्यक्रम नहुँदा विश्व भरै नै कलाकारलाई आर्थिक असर परेको छ ।

कपीराइटको कानुन लागु नहुँदा स्रष्टाहरू ठगिएको गुनासो आइरहेको छ । किन कपिराइट र रोयल्टीको मुद्दा हाम्रोमा टुङ्गो लाग्न सकेको छैन ?
पहिलो पक्ष त चेतनाको कमी नै हो । दोस्रो कुरा हामी सबै एकजुट भएर अगाडि बढेका छैनौं भन्ने लाग्छ । एउटै कार्यका लागि विभिन्न ठाउँमा बाँडिएर काम गर्नुपर्छ भन्ने मलाई लाग्दैन । सबै एकजुट भएर अगाडि बढ्नुपर्छ । एकै ठाउँमा आएर अदालतसम्म पुगेपछि यो कुरालाई नसुन्ने भन्ने हुँदैन । तर, समय भने लाग्छ जस्तो छ । किन भने यहाँ धेरै कुरा ढिलो हुन्छ । 

पछिल्लो समय यो कुरामा मेरो पनि चासो बढ्दै गएको छ । लक्ष्मण शेषले मसँग जे कुरा भन्नुभएको छ । उहाँको योजना र सोच मलाई मन परेको छ । कलाकारको हितको मात्रै कुरा होइन यो । बौद्धिक सम्पत्ति रक्षाको कुरा पनि हो । आफ्नो सिर्जनामा कसैले हातहाल्छ भने त्यो अपराध हो । सरकारसमक्ष यो कुरा पुर्याउनुपर्छ । लक्ष्मणजीको कुरा मलाई मन परेको छ । अब बौद्धिक सम्पत्ति रक्षाका लागि हामी एकतृत भएर लड्नै पर्छ । मलाई लाग्छ यो समय चाँडै आउँछ । 

युट्युबको प्रयोग बढेसँगै गीत सुन्नेभन्दा हेर्ने भयो । यो सँगै गीत महँगो भयो भन्ने गुनासो छ । यसले प्रतिभावान् व्यक्तिहरूका लागि गायनमा प्रवेश नै कठिन भयो भनेर मान्न सकिन्छ ?
यसलाई कसरी व्याख्या गर्ने भन्नेमा म आफैं पनि दोधारमा छु । एक हिसाबले भन्ने हो भने हो पनि । राम्रो गीत–संगीतका लागि प्रोडक्सन पनि राम्रो हुनै पर्छ । कसरी हुन्छ यसको निष्कर्षमा हामी पुग्नै पर्छ । 

गीत सुन्नेभन्दा पनि हेर्ने भएसँगै गीत–संगीत साधना नै रहेन भन्न मिल्छ ?
समय त्यस्तै थियो भन्छु म । मान्छेलाई गीत–संगीतप्रति माया, मोह र लगाव धेरै थियो । मान्छेलाई म्युजिक भए केही चाहिँदैन थियो । बहुला भएर गीत–संगीतमा लाग्ने समय थियो । अहिले गीत–संगीतमा व्यापार गर्ने ठाउँ देखिएपछि मासलक्षित हुँदै जाँदा प्राविधिक हिसावले धेरै मिहिनेत नगर्ने प्रचलन बढेर गयो । हो जति मिहिनित हुनुपर्ने थियो भएको छैन । लगाव नभएको संगीतकर्मीले त्यो काम गर्दैनन् । 

संगीत साधना होइन भन्ने कुरा त नकार्नै सकिँदैन । संगीतले साधना अपिल गर्छ नै । 

नेपाली गीत–संगीतको गुणस्तर खस्कियो भन्ने टिप्पणी हुँदै आएको छ । स्वीकार्नु हुन्छ ? 
सबैमा त होइन तर केहीमा गुणस्तर छ । आ–आफ्नो जानरामा काम गरेका संगीतकर्मीहरूले राम्रो काम गरेका छन् । तर, निश्चय नै गीत–संगीतको गुणस्तर खस्किएको छ । 

चलचित्रका गीतले अन्य गीत–संगीलाई छायामा पारे भन्न मिल्छ ?
चलचित्रका गीत पनि राम्रै छन् । तर, छायामा पार्ने कारण त्यहाँ भित्र केही स्टाटेजी छन् । म यसलाई ठेट संगीत मान्दिनँ । त्यो स्टाटेजीभित्र केही काम हुन बाँकी छ । यो स्टाटेजीलाई म नेपाली मौलिकताको बुई चढेको भन्छु । आर्टलाई यस्ता पक्षले विगार्छन् भन्ने हो । आर्टलाई पियोर फर्ममै राख्नुपर्छ । 

पहिलेका चलचित्रका गीत–संगीत हेर्नुहुन्छ भने अहिलेकाभन्दा कैयौं गुणा राम्रा छन् । अहिले गुणस्तर घटेकै हो । कारण हामीमा लगाव छैन । बिजनेस घुसाउन थालियो । 

रियालिटी सोहरूले साँच्चै प्रतिभाहरू जन्माउँदै छन् कि प्रतिभाका नाममा व्यापार गरिरहेका छन् ?
प्रतिभाको पक्षमा काम भइरहेको छैन भन्न मिल्दैन । लाइमलाइटमा आउन चाहनेहरूले राम्रो प्लेटफर्म पाइरहनुभएको छ । तर, यति हुँदाहुँदै पनि बिजनेस होइन भन्न मिल्दैन । शतप्रतिशत बिजनेस हो । संसारमै भइसकेको बिजनेस हो यो । तर, इमानदार भएरभन्दा धेरै बिजनेस थोरै कलाचाहिँ हो । 

त्यो प्लेटफर्ममा जातीयता, क्षेत्रीयता, लिङ्गीयताको प्रभाव कति देखिँदोरहेछ ? 
सुरुसुसरुमा देखियो । तर, अहिलेसम्मम त धेरै कम भइसक्यो । यो कुरा ठीक होइन भन्ने धेरैलाई लाग्न थालिसक्यो । सुरुका दुई/तीन वर्ष यसको प्रभाव धेरै देखिएको थियो । संसारमै रियालिटी सोको एज धेरै छैन भनिन्छि । यो स्याचुरेसनमा जान थालिसक्यो । 

NIBLNIBL
प्रकाशित मिति: मंगलबार, फागुन ४, २०७७  ०७:२९
Sipradi LandingSipradi Landing
worldlinkworldlink
प्रतिक्रिया दिनुहोस्
Ncell Side Bar LatestNcell Side Bar Latest
Bhatbhateni IslandBhatbhateni Island
cg detailcg detail
Kumari BankKumari Bank
Shivam Cement DetailShivam Cement Detail
Maruti cementMaruti cement
सम्पादकीय
ICACICAC